Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Nie przybijecie żółwików, [..]! NIGDY!
Wysłane przez danuta w 04-03-2016 [20:49]
Mam kilka pytań do partii mającej dziś przybijać żółwiki, jej „nowoczesnej” przybudówki oraz ich służalców z Komitetu Obrony Dywersantów:
Czy histeria rozpętana w mediach pozostających pod postkomunistycznym zarządem, zainicjowana nocnym lamentem nad „gigantycznymi” uprawnieniami ministra i Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro - była działaniem mającym na celu zdyskredytowanie wyników śledztwa w sprawie ZAMACHU NA PREZYDENTA ANDRZEJA DUDĘ?
Czy to, co się zdarzyło w Suwałkach - obrzydliwe oplucie pamięci Generała Andersa i brutalna napaść na Annę Marię Anders - było jedną z wielu akcji KOD, czy też może PO UDANYM ZAMACHU NA PREZYDENTA miało skierować gniew narodu na tę „oddolną społeczną inicjatywę”, doprowadzić do rozlewu krwi, odwołania rządu i przywołania przez partię przybijającą żółwiki „braterskiej pomocy” z kraju, który zagwarantuje im ponowne objęcie władzy?
Pancerne opony nie pękają! A ci, którzy mają chronić Prezydenta, dopuścili do… czego? Zainstalowania ładunku wybuchowego? Czy na pewno BOR powinien „wyjaśniać ten wypadek”?
Pytanie specjalne:
Jak to jest, sk…syny, kiedy żółwik wpełza z powrotem w łapę zbira gotowego do świętowania?
Komentarze
04-03-2016 [21:39] - ALTEREGON | Link: Witam. Znaki wynikające z
Witam.
Znaki wynikające z tego zdarzenia być może świadczą o dobrej ochronie BOR , a ktoś wywołaniem zagrożenia chce zmienić ochronę .
Najgorszym dla kierowcy auta jest defekt przedniego koła , np. nagłe zmniejszenie ilości powietrza przy dużych prędkościach zmienia tor jazdy (auto błyskawicznie zakręca) .
Defekt tylnego koła - wybuch opony jest grożny lecz bardzo grożny jest gdy ma miejsce w czasie pokonywania zakrętu z dużą prędkością ( około 200 km/h ) .
W tym wypadku mamy do czynienia z defektem opony specjalnej koła tylnego na prostym odcinku drogi .
Wygląda to na ostrzeżenie , które można dokonać z zewnątrz środowiska i najtańszym kosztem dla wroga .
Pozdrawiam .
P.S. W tym wypadku doszło do zmiany kierunku jazdy poprzez wybuch opony bezpiecznej - specjalnej , która w budowie przypomina kilka zespolonych razem opon , jest kilkakrotnie przez to cięższa ( waga dodatkowych zbrojeń i gumy ), przez co po wybuchu może podbijać tył auta .
05-03-2016 [08:25] - JJC | Link: Oczywiście - dopóki nie ma
Oczywiście - dopóki nie ma dowodów wszystko jest hipotezą. Ale zapytajmy - jak często pękają opony w autach, zwykłe opony w zwykłych autach? Raz na sto, dwieście, trzysta tysięcy, czy rzadziej? A co z oponami i autami specjalnymi?
I z drugiej strony - ile jest krajów, europejskich krajów, których prezydenci tak często ulegają katastrofom?