Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polscy bohaterowie mjr Szendzielarz i Prezydent Kaczyński

Andy51, 04.06.2021
Polscy bohaterowie mjr Szendzielarz i Prezydent Kaczyński wrogami radnych PO i nie tylko

Polscy bohaterowie, a za takich trzeba uznać zarówno mjr Szendzielarza (Łupaszkę) jak i śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego uwierają zwolennikom PO  ale również radnym PO jak kamień w bucie.

Mjr. Szendzielarz (Łupaszka) „żołnierz wyklęty” , żołnierz 5 Wileńskiej Brygady Armii Krajowej po zakończeniu II WŚ walczył dalej z Sowietami i ich polskimi poplecznikami na terenie Ziemi Białostockiej  później Pomorza. Schwytany na południu Polski w 1948 r. brutalnie bity  i przesłuchiwany w kaźniach UB został zastrzelony w1951 r.

W poprzedniej kadencji RM Białystok gdzie PiS miał większość jedna z ulic w Białymstoku została nazwana imieniem mjr „Łupaszki” , ale w obecnej kadencji, gdzie większość ma PO, mjr. Łupaszka, zaczął kolić w oczy, znalazła się  grupa inicjatywna, która zaczęła zbierać podpisy pod likwidacją nazwy  ulicy im mjr  Szendzielarza, gdyż zawsze znajdą się ludzie, którym przeszkadzają żołnierze wyklęci, zwłaszcza w mieście rządzonym przez prezydenta z PO.

Sprawa stanęła na R.M. ale trzeba uczciwie powiedzieć, że część radnych PO wstrzymała się od głosu,  i dzięki temu projekt uchwały o zmianie nazwy ulicy nie „przeszła” i nazwa ulicy imieniem mjr Szendzielarza się ostała.

Co innego w W-wie, tam cała R.M. ,w której większość ma PO i jej zausznicy,  ma obsesje na punkcie śp. Lecha Kaczyńskiego, który był  Prezydentem Polski, ale i Prezydentem W-wy.
Mimo obietnic kabaretowego prezydenta Trzaskowskiego, że po wyborach prezydenckich w W-wie na pewno będzie ulica Lecha Kaczyńskiego, to jak to jest u Trzaskowskiego obietnica jest tylko obietnicą i nic poza tym.

Ulicy  Lecha Kaczyńskiego nie ma, jest za to ulica kolekcjonera mieszkań z Gdańska  prezydenta Adamowicza, są nazwy ulic utrwalaczy władzy ludowej, w tym zbrodniczej Gwardii Ludowej i Armii Ludowej, ale prezydent Polski i Warszawy na taką nie zasługuje, podobnie jak wiele zacnych patriotycznych osób.

 Za wszech miar słuszną wydaje mi się inicjatywa w Białymstoku, że po tym mieście jeżdżą banery, na których są nazwiska radnych, którzy głosowali za zmianą nazwy ulicy majora, niech mieszkańcy Białegostoku wiedzą  jakich mają radnych i jak oni głosują.
 
https://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/200005
https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/8169422,bialystok-mieszkancy-chca-by-ulica-lupaszki-znow-nazywala-sie-podlaska.html
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6722
Pers

Pers

04.06.2021 10:44

//bohaterowie, a za takich trzeba uznać zarówno mjr Szendzielarza (Łupaszkę) jak i śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego //
Jakich bohaterskich czynów dokonal pan L.Kaczynski?
Jabe

Jabe

04.06.2021 11:25

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

No właśnie, pomieszanie z poplątaniem.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 11:31

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

"Jakich bohaterskich czynów dokonal pan L.Kaczynski?" Przywrócił Polsce godność a Polakom nadzieję. Powstrzymał inwazję Kremla na Gruzję. Wspierał aspiracje Gruzji i Ukrainy w zakresie przystąpienia do NATO. Zlikwidował WSI. Zbudował niezależną od rosyjskiego szantażu gazowego politykę energetyczną Polski. Zawetował ustawę w zakresie zrzeczenia się prawa własności nieruchomości (próba kradzieży majatku Polaków przez mafie okołoplatformerskie). Zawetował nowelizację ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych (próba złupienia naszych polskich lasów przez Niemcy). Uruchomił Kartę Polaka. Nazwał na Westerplatte po imieniu Rosję jako współwinną II wojny światowej i wszystkich jej zniszczeń i śmierci. Za między innymi te zasługi został zdradziecko zamordowany przez Władimira Putina w zamachu smoleńskim.
tricolour

tricolour

04.06.2021 13:23

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Jakich bohaterskich czynów

Hehehe...
I po morderstwie wszystkie nasze organy państwowe milczą jak zaklęte?
Tak, bo to zwykła katastrofa była więc nie ma tematu.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 14:12

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

"I po morderstwie wszystkie nasze organy państwowe milczą jak zaklęte?" Można gadać albo działać. A poza zasięgiem naszych oczu rozgrywa się od dawna cicha walka naszych służb przeciwko imperium zła.
Jabe

Jabe

04.06.2021 22:50

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "I po morderstwie wszystkie

Skąd wiadomo, że rozgrywa się „cicha walka naszych służb przeciwko imperium zła”? No i w jaki sposób przeszkadza ona w oficjalnym podaniu prawdy do wiadomości publicznej?
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 16:09

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Skąd wiadomo, że rozgrywa się

"Skąd wiadomo, że rozgrywa się „cicha walka naszych służb przeciwko imperium zła”?" Widać to na przykład po skali ataków cybernetycznych i dezinformacyjnych Rosji na Polskę raportowanych regularnie przez pana Stanisława Żaryna, rzecznika ministra-koordynatora służb specjalnych.
Jabe

Jabe

04.06.2021 16:20

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Skąd wiadomo, że rozgrywa

Czemu owa walka uniemożliwia powiedzenie prawdy, oficjalne? Wie Pan o choć jednym cyberataku, z którego można wywnioskować, że nasze służby „walczą”?
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 22:39

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czemu owa walka uniemożliwia

"Wie Pan o choć jednym cyberataku, z którego można wywnioskować, że nasze służby „walczą”?" Oczywiście. W sposób oczywisty wynika to z komunikatów pana Żaryna, omawiających rozpoznane i unieszkodliwione ataki rosyjskie (cybernetyczne i dezinformacyjne).
Jabe

Jabe

04.06.2021 22:51

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Wie Pan o choć jednym

Co przeszkadza w oficjalnym podaniu prawdy do wiadomości publicznej?
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 11:11

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co przeszkadza w oficjalnym

"Co przeszkadza w oficjalnym podaniu prawdy do wiadomości publicznej?" Nic nie przeszkadza i prawda jest podana. W Smoleńsku miał miejsce zamach bombowy.
Jabe

Jabe

05.06.2021 11:14

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Co przeszkadza w oficjalnym

Poproszę o link.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 11:29

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Poproszę o link.

https://niezalezna.pl/da…
tricolour

tricolour

05.06.2021 12:29

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na https://niezalezna.pl/data

@nielog
Papier toaletowy przez nikogo nie podpisany. Zauważyłeś?
Andy51

Andy51

04.06.2021 16:33

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Skąd wiadomo, że rozgrywa

Ten dzban jest po tej stronie co atakuje Polskę.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 14:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

"Tak, bo to zwykła katastrofa była więc nie ma tematu." "Zwykła katastrofa" czyli wmawiany nam upadek samolotu na błoto z kilkunastu metrów nie rozwali samolotu na dziesiątki tysięcy części. "Zwykła katastrofa" nie wbije drzwi samolotu na jeden metr w ziemię - i to przed miejscem w którym oficjalnie rozbił się samolot. "Zwykła katastrofa" nie zostawi śladów materiałów wybuchowych na ciałach i na szczątkach. "Zwykła katastrofa" nie sprawi, że nagrania z różnych czarnych skrzynek będą różnić się od siebie zawartością i długością.
Pers

Pers

04.06.2021 15:27

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Tak, bo to zwykła katastrofa

niezalogowany
A skąd wiesz, że zamachu nie zrobiła CIA albo mossad?
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 17:49

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"A skąd wiesz, że zamachu nie zrobiła CIA albo mossad?" A stąd, że zamach obsłużył rosyjski agent Tomasz Turowski, wczesniej współuczestniczący w zamachu na Jana Pawła II. A stąd, że nieudokumentowane "remonty" Tupolewa wykonano w Rosji. A stąd, że dowody niszczyli z rozmysłem rosyjscy żołnierze na rozkaz swoich rosyjskich przełożonych. A stąd, że pierwszą grupę rosyjskich żołnierzy na miejscu zabił osobiście w "wypadku drogowym" pod Smoleńskiem Siergiej Szojgu i jego oddział specjalny. A stąd, że o odpowiednią narrację i "właściwe" rezultaty "polskiego" śledztwa dbała wysokiej rangi rosyjska funkcjonariuszka, Anodina. A stąd, że w rozmywanie, heheszkowanie i zaciemnianie tematu zamachu smoleńskiego są zaangażowane rosyjskie farmy trolli.
tricolour

tricolour

04.06.2021 16:26

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Tak, bo to zwykła katastrofa

@nielog
Ty mi tutaj swoich amatorskich teorii wypadków lotniczych nie proponuj, bo sie na tym nie znasz. Nie ośmieszaj się śladami na ciałach, bo ciał po 10 latach nie ma. Od lat pracuje podkomisia i niczego nie wypodkomisiła. W jedynym swoim pedeefie napisała, że jest niemożliwe (strona 55) by podczas wybuchu latające stadami odłamki, które rzekomo podziurawiły samolot jak rzeszoto, omineły wszystkich ludzi, bo na żadnym (rozumiesz słowo "żaden"?) ekshumowanym ciele (w liczbie, no jakiej?) nie ma śladów tych odłamków, które robią charakterystyczne ślady na kościach.
Więc weź wyjmij drzwi z błota, włóż w ramy. Podkomisja nie ma niczego i na tym zakończmy zabawę w podchody. A skoro nie ma niczego, to znaczy, że nie ma wybuchu. I przeczytaj choć raz raport techniczny, bo to pouczające jest. Najbardziej zabawne jest to, że skoro na systemie kostnym nie ma żadnych śladów odłamków.... to podkomisja... no... nie podbadała tego podszczególnego podzjawiska.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 17:52

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Nie ośmieszaj się śladami na ciałach, bo ciał po 10 latach nie ma" Po pierwsze, badania wykonano wczesniej niż "po 10 latach". Po drugie, metody śledcze takie jak chromatografia i pokrewne analizy spektrograficzne są w stanie wykrywać i identyfikować substancje nawet po setkach lat. "Od lat pracuje podkomisia i niczego nie wypodkomisiła." "Podkomisja nie ma niczego i na tym zakończmy zabawę w podchody." Kłamiesz. http://podkomisjasmolens….
tricolour

tricolour

04.06.2021 20:52

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Nie ośmieszaj się śladami na

@nielog
Przecież piszę, inteligencie inaczej, żebyś rzucił okiem na stronę 55 raportu technicznego. Więc mi, inteligenie inaczej, nie linkuj tego badziewia. Zacytować? Proszę: "Dotychczas wykonane sekcje zwłok (zarówno rosyjskie jak i polskie po ekshumacjach) pomijały te kwestie, nie dając możliwości znalezienia śladów tego rodzaju wybuchu".
Rozumiesz? Pominięto brak śladów po odłamkach, po wybuchu, na układzoe kostnym. Podkomisja jest od pomijania? Podkomisja tego nie bada, bo co? Bo niewygodne, że odłamki latały, ale ludzi omijały? Wszystkich ludzi ominęły?
Więc reasumuję: Od lat pracuje podkomisia i niczego nie wypodkomisiła. Podkomisja nie ma niczego i na tym zakończmy zabawę w podchody. I nie pisz, że kłamię, bo sam tchórzysz przed przeczytaniem raportu technicznego, o którym napisałem w czwartym zdaniu. A reszta twoich śmiesznych popleczników też nie czytała jak przez 54 strony wybucha wszystko wokół, drzwi latają, trąby jerychońskie grzmią, a ludzie - jak na Neo w Matrixie - wygibasy robią przed odłamkami...
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 22:38

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Pominięto brak śladów po odłamkach, po wybuchu, na układzoe kostnym" Manipulujesz. Manipulacja 1: Głównym pomijającym podmiotem byli "pracujący ramię w ramię rosyjscy patolodzy" oraz zaufana ubecka pani patolog (ta co ukrywala też zabójstwo Przemyka). Więc biorąc pod uwagę ten jeden fakt można podsumować sytuację jako "brak dowodu nie jest tożsamy z dowodem braku". Manipulacja 2: Skupiasz się na braku głębokiej penetracji odłamkami, udając, że nie wiesz nic o oparzeniach na ciałach, zerwanych podmuchem eksplozji ubraniach i produktach spalania materiałów wybuchowych wżartych w skórę ofiar zamachu. Czego udajesz że nie wiesz: Penetracja odłamkami nie musiała zajść w tym przypadku, skoro główna eksplozja zaszła na zewnątrz kabiny w skrzydle. "reasumuję" Reasumuję oznacza z łaciny "zaprzeczam temu co powiedziałem wcześniej". Cieszę się. "sam tchórzysz przed przeczytaniem raportu technicznego" Przeczytałem go w całości, oraz zapoznałem się z filmem opublikowanym przez Podkomisję, oraz z jej innymi komunikatami.
tricolour

tricolour

04.06.2021 23:14

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Pominięto brak śladów po

@nielog
Przy braku argumentów merytorycznych zaczyna sie czepianie jakiejś łaciny - normalka. w sumie nie dziwię się, serio. Przecież to żenada powiedzieć, że wybuch nastąpił na zewnątrz kabiny, w skrzydle, fala z wybuchu zerwałą ubranie ludziom w kabinie... ale jakim sposobem ta fala wniknęła do kabiny? No weź, człowieku, odechciewa się rozmawiać z takim ignorantem - piszę to bez chęci obrażania tylko żeby zwrócic ci uwagę, że jakoś ten wybuch do kabiny wlazł. Któredy? Sedesem?
No napisz proszę w jaki sposób wybuchło na zewnątrz kabiny, zdarło ubrania wewnątrz kabiny, robiąc przy tym kilkadziesiąt tysięcy odłamków (jak pisze podkomisja) i one wszystkie omineły sto osób, które siedziały w kabinie i były obdzierane z ubrań? Któredy wdarła sie fala wybuchu, która zrywa ubrania, ale nie powoduje obrażeń typu przestrzeliny małymi odłamkami i obcięcia (choćby kończyn) czymś większym? A co z pasażerami siedzącymi "na skrzydle"? Wybuchło zaraz obok reki, wybuchł przeszedł przez blachę kabiny, zdarł ubranie, ale blacha nawet nie drasnęła?
Bo wiesz o co chodzi? Chodzi o to, że obcięta lecącym kawałkiem blachy, "na gładko" ręka czy noga, jak nożem, to jest dowód wprost. Dziura w czaszce po czyms małym - to jest dowód wprost, że była eksplozja, bo coś nadało kawałkom materii duże prędkości. To są bardzo charakterystyczne obrażenia i Raport Techniczny o tym wspomina, że powinny być przy takim wybuchu obrażenia charekterystyczne dla eksplozji, właśnie na układzie kostnym. Ale takich obrażeń nie ma - ani jednego. I na tym przechodzi sie do porządku dziennego. Ja na miejscu podkomisji stanął bym na głowie, by taki dowód wprost mieć, a nie lakonicznie napisac, że nie było to badane i luzik.
W mojej ocenie jest tylko jeden powód, by zlekceważyć brak takich sladów: to jest brak eksplozji. Zwyczajnie fakt nie pasuje do bzdurnej tezy, to tym gorzej dla faktów.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 09:07

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"wybuch nastąpił na zewnątrz kabiny, w skrzydle, fala z wybuchu zerwałą ubranie ludziom w kabinie" Kolejna manipulacja z twojej strony, w której liczysz na to, że ludzie nie znają raportu. A raport mówi jasno: jeden wybuch w skrzydle, drugi w kabinie "salonce". "Chodzi o to, że obcięta lecącym kawałkiem blachy, "na gładko" ręka czy noga, jak nożem, to jest dowód wprost." Proszę bardzo: wywinięte do zewnątrz w sposób "kielichowaty" blachy poszycia to jeszcze bardziej klasyczny "dowód wprost" na wybuch. Potwierdzi to każdy znający swój fach pirotechnik.
tricolour

tricolour

05.06.2021 10:09

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "wybuch nastąpił na zewnątrz

Hahaha...
Skończyliśmy rozmowę jeśli na moje konkretne pytanie unikasz odpowiedzi i oskarżasz mnie o manipulacje. Dwa wybuchy, kilkadziesiąt tysięcy odłamków i żadna z ofiar nie trafiona odłamkiem choć "wybuch" zdarł ubrania.
Wywinięte blachy zobaczyła podkomisja, której członkowie nie mają kompetencji, by była komisją. Raporty takiej podkomisji musi podpisać panstwowa komisja do badania wypadków lotniczych, bo inaczej jest to papier toaletowy. Wywinięte blachy zobaczyli spece od parówek i puszek, bo tylko takie mają doswiadczenia. Żenada.
Zadałem proste pytanie. Zamiast próby odpowiedzi kluczysz i oskarżasz mnie o manipulację. W ten sposób żaden poddokument podkomisji nie będzie brany serio jeśli unika odpowiedzi na kwestie, które sam stawia, ale je lekceważy.
A teraz bracie możesz napisać że leciał Tusk i podpalał lont jak Jimmy na Bolku i Lolku na dzikim zachodzie. Tyle jest właśnie warta puszka z parówką jako ilustracja.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,731
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności