Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Niedoszła prezydent, która „wywaliła” wybory
Wysłane przez Andy51 w 28-05-2021 [10:29]
Ostatnimi czasy szef NIK pan Banaś zrobił konferencje i powiadomił, że NIK po kontroli organizacji wyborów w trybie korespondencyjnym z maja 2020 roku zawiadomiła prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez premiera, szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, szefa MSWiA i ministra aktywów państwowych.
Szef NIK powodowany chęcią zemsty do PiS, wykorzystując instytucje państwowe, postanowił uderzyć w PiS.
Chodzi o wybory prezydenckie, które miały się zgodnie z konstytucją miały się odbyć 10 maja, a ogłoszone zostały jeszcze w lutym przed „wybuchem” pandemii.
Ponieważ w ubiegłym roku pandemia była czymś nowym, rząd bojąc się rozprzestrzenienia pandemii, o której wówczas mało wiedziano, chcąc dochować terminu konstytucyjnego, zarazem uchronić głosujących przed zakażeniem, uchwalił ustawę o częściowych wyborach korespondencyjnych, dla osób powyżej 60 roku życia.
No i zaczęły się „podchody”, „Prawdziwa prezydent” faworytka Budki na urząd prezydenta pani Kidawa Błońska, zaliczyła pikowanie w sondażach, i w kwietniu maju jej notowania oscylowały w granicach 5%, Budka i PO zaczęli przebierać nogami.
Zaczęto rozglądać się za innym kandydatem i padło na ciamajdę Trzaskowskiego. Sama „Prawdziwa Prezydent” w filmiku na mediach społecznościowych, chwali się, że to ona cytuje :„Uwaliła wybory korespondencyjne”.
Do walki z rządem zaprzęgnięte zostały wszystkie partie z opozycji, Czarzasty mówił, że opozycja umówiła się że zbojkotują wybory korespondencyjne i podmienią kandydatkę na kandydata.
Należy przypomnieć , że w maju 2020 r. liczba zachorowań oscylowała w granicach 300-400 osób dziennie, a geniusze z PO tacy jak Grodzki zwany „Kopertnikiem” mówił o „morderczych kopertach”, natomiast drugi nie mniejszy geniusz Budka, mówił żeby wybory przesunąć na jesień, gdyż ma ekspertyzy, że na jesień pandemia wygaśnie. Jak było sami wiemy.
Żeby wzmocnić siłę oporu przeciwko wyborom częściowo korespondencyjnych zaangażowano samorządy, które odmawiały wydania rządowi list wyborców.
Marszałek Grodzki przetrzymał ustawę w Senacie prawie 30 dni i gdy wyszła z Senatu nie było szans na zorganizowanie wyborów w maju i sejm musiał się zgodzić na wyznaczenie nowego terminu na przełomie czerwca i lipca, w związku z tym PO mogła wymienić swojego kandydata.
Jak skończyły się wybory wszyscy wiemy, niedużą przewagą, ale wybory wygrał Andrzej Duda.
Po roku odezwał się NIK z Banasiem i nie uwzględniając warunków i okoliczności oskarżył trzech ministrów i premiera, i złożył zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa do prokuratury.
Prezes Banaś o działaniach opozycji milczy, ale dysząc żądzą zemsty na PiS, widzi tylko na „jedno oko”.
https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/8172476,wniosek-do-prokuratury-w-sprawie-premiera.html
Komentarze
28-05-2021 [12:35] - Jabe | Link: To nie rząd uchwała ustawy,
To nie rząd uchwała ustawy, tylko parlament, a parlament tej ustawy nie uchwalił. Przepisy jednak przecież były i psim obowiązkiem ministrów było wybory według nich przeprowadzić.
Ta nonszalancja i niezgulstwo rządu doprowadziło do nowych wyborów, w czasie których o mało nie zmieniono Żwirka na Muchomorka.
Skandaliczne lekceważenie prawa naturalnie powinno się skończyć wieloletnimi wyrokami, no ale, jak wiemy, nasze państwo jest atrapą (być może z wyjątkiem, jeszcze, właśnie NIK).
28-05-2021 [12:54] - Niezalogowany | Link: "Przepisy jednak przecież
"Przepisy jednak przecież były i psim obowiązkiem ministrów było wybory według nich przeprowadzić".
Bzdura. Ochrona państwa przed zapaścią wywołaną działaniami wrogiej agentury w Sejmie i Senacie (czyli w praktyce ochrona Konstytucji o której lubią tak wrzeszczeć totalniacy) jest w oczywisty sposób ważniejsza od przestrzegania pomniejszych przepisów, wywodzących się z konstytucyjnych zasad.
A Banaś próbuje tylko ratować tyłek swój i swojego synka po tym gdy na jaw wyszły brudne rodzinne interesiki.
28-05-2021 [13:43] - Jabe | Link: Jakie zaś działania „wrogiej
Jakie zaś działania „wrogiej agentury w Sejmie i Senacie” mogły doprowadzić do zapaści państwa? Wystarczyło przecież robić swoje.
28-05-2021 [15:56] - Niezalogowany | Link: "Jakie zaś działania „wrogiej
"Jakie zaś działania „wrogiej agentury w Sejmie i Senacie” mogły doprowadzić do zapaści państwa?"
Na przykład blokowanie wyborów.
28-05-2021 [16:55] - Jabe | Link: Nie parlament organizuje
Nie parlament organizuje wybory.
28-05-2021 [18:30] - Niezalogowany | Link: Ale parlament może blokować
Ale parlament może blokować ich wykonanie.
28-05-2021 [19:16] - Jabe | Link: Jak?
Jak?
28-05-2021 [20:28] - Niezalogowany | Link: Tak, jak to zrobił ostatnio
Tak, jak to zrobił ostatnio totalniacki front: szerząc dezinformację o zmianie ordynacji. Albo tak jak zrobiły to komisje senackie koperciaka (ustawodawcza, praw człowieka praworządności i petycji oraz samorządu terytorialnego i administracji państwowej): odkładając wydanie stanowiska na temat ustawy o wyborach korespondencyjnych na przeciągane terminy.
28-05-2021 [20:34] - Jabe | Link: Parlament może blokować
Parlament może blokować wybory, szerząc dezinformację? Co Pan wygaduje?! No i do przeprowadzenia wyborów nie jest potrzebna ustawa.
28-05-2021 [21:44] - Niezalogowany | Link: "Parlament może blokować
"Parlament może blokować wybory, szerząc dezinformację? Co Pan wygaduje?!"
Senat pokazuje to od dawna. Kłamliwe preteksty, przeciąganie terminów, odkładanie krytycznych projektów na sam koniec ustawowych terminów. Czyli metoda na "dokładnie procedowanie" koperciaka Grodzkiego.
A do ZMIANY trybu wyborów była potrzebna ustawa. I taką zmianę blokowało totalniactwo.
28-05-2021 [22:08] - Jabe | Link: Powtórzę: Obowiązkiem rządu
Powtórzę: Obowiązkiem rządu było przeprowadzić ogłoszone wybory. Nie zrobiono tego. Senat natomiast nie miał obowiązku przyjmować ustawy. Racja? Dlatego ministrowie są winni złamania prawa, a marszałek Grodzki jest co najwyżej niepodporządkowania się prezesowi.
29-05-2021 [08:36] - Niezalogowany | Link: Bzdura. Niskiej rangi prawo
Bzdura. Niskiej rangi prawo nie jest przed Konstytucją, a to Konstytucji bronił PiS, nie podkopując Polski pod pozorem bronienia pomniejszych przepisów.
29-05-2021 [09:13] - Jabe | Link: W jakiż to sposób PiS bronił
W jakiż to sposób PiS bronił konstytucji, nie przeprowadzając wyborów w konstytucyjnym terminie?
29-05-2021 [11:46] - Niezalogowany | Link: Kłamstwo w pytaniu. PiS
Kłamstwo w pytaniu. PiS stawał na rzęsach by przeprowadzić wybory w terminie, właśnie z pomocą metody korespondencyjnej. Wtedy koperaciak Grodzki zaczął blokować odnośną ustawę swoimi komisjami.
29-05-2021 [12:11] - Jabe | Link: Senat nie bierze udziału w
Senat nie bierze udziału w organizacji wyborów, więc marszałek Grodzki nie mógł ich blokować. Gadanie o blokowaniu jest wykrętem, żeby móc wciskać kit, że „PiS stawał na rzęsach by przeprowadzić wybory w terminie”. Metoda korespondencyjna najwyraźniej nie była przez prawo dozwolona, ale przepisy były i był obowiązek, który ministrowie zlekceważyli.
29-05-2021 [13:51] - Niezalogowany | Link: Kłamiesz i manipulujesz.
Kłamiesz i manipulujesz.
Nieprzewidziana sytuacja (pandemia) wymagała nowej ustawy dostosowującej przepisy wyborcze do realiów koronawirusowych. Ustawodastwo to działanie Sejmu i Senatu. W Senacie koperciak Grodzki blokował pracę nad tę ustawą. Czy teraz już wszystko rozumiesz, czy nadal będziesz udawał, że nie?
29-05-2021 [14:31] - Jabe | Link: Są dwie możliwości:
Są dwie możliwości:
(a) Nastała „nieprzewidziana sytuacja”, która uniemożliwiała przeprowadzenie wyborów w przewidziany prawem sposób. W tym wypadku mamy do czynienia ze stanem wyjątkowym, który należało ogłosić, a wybory przełożyć. Tylko że za stanem wyjątkowym gardłowała Róża Thun, więc zgodnie z logiką wojny plemiennej PiS nie mógł być za.
(b) Nie było sytuacji wyjątkowej i wszystko powinno było się odbyć, jak zawsze.
Żadna z tych opcji nie wymaga zmiany prawa, głosowania specustawy, a zatem i udziału Senatu. Nasi milusińscy uwielbiają rządzić ustawami, ale gamonie zapomnieli, że większość w izbie wyższej nie jest im gwarantowana. Powtarzam: Senat nie miał obowiązku przegłosować ustawy, a ministrowie mieli obowiązek przeprowadzić wybory. Kropka.
Oczywiście byłem przeciw ogłoszeniu stanu wyjątkowego, gdyż byłby on rezultatem paniki we władzach, a nie rzeczywistego zagrożenia. Zresztą późniejsze „fale” zarazy były gorsze, a obostrzenia już nie, bo połapali się, że trochę przeholowali.
29-05-2021 [14:44] - Andy51 | Link: Jaczejka działa.
Jaczejka działa.
29-05-2021 [13:47] - Marek1taki | Link: Zadziwiające jak sekciarze
Zadziwiające jak sekciarze PiSowscy bronią spraw, które zostały im narzucone. W tym wypadku przez Gowina w interesie grupy trzymającej Trzaskowskiego.
Pamiętam dokładnie chronologię wydarzeń:
środa 6 V 2020 marszałek sejmy pyta się PKW czy jest gotowa do przeprowadzenia wyborów 10 V 2020, odpowiedź brzmi nie
piątek 8 V 2020 prezydent Duda podpisuje żeby mogły odbyć się wybory korespondencyjne
niedziela 10 V 2020 wybory się nie odbyły
W międzyczasie Gowin dalej judzi, popiera go wg przecieków Morawiecki i zapada decyzja, że wyborów nie będzie w konstytucyjnym terminie.
PO już było gotowe z podmianą Kidawy na Trzaska więc obrony konstytucji nie było.
Niech ktoś powie, że koalicja POPiSu z agenturami nie złamała konstytucji.
29-05-2021 [10:25] - Andy51 | Link: I tak nie zrozumie.
I tak nie zrozumie.
28-05-2021 [23:26] - Pani Anna | Link: Niezalogowany
Niezalogowany
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ze potwierdzasz, iz twoja umiłowana partia, a raczej nikt z jej nomen omen członków nie potrafi zliczyc do 30? O 30 dniowej obstrukcji w senacie wiedzieli odkąd utracili większość, na własne zresztą życzenie. W związku z tym wiadomo, ze aby zmieścić się w ustawowym terminie należy ustawę złożyć 30 dni wcześniej. O tym, że nie zdążą na przykład ja pisałam już w kwietniu. Skoro nie potrafią liczyć do 30 to niech chociaż oddelegują kogoś do czytania komentarzy na NB.
29-05-2021 [12:12] - Niezalogowany | Link: Kolejne twoje kłamstwo.
Kolejne twoje kłamstwo. Niezależnie od obstrukcji łapówkarza Grodzkiego w Senacie, wybory korespondencyjne były blokowane w samorządach przez ludzi PO pokroju "Ośmiorniczka i przyjaciele". Więc te 30 dni niewiele by dało. Wszystkie te wygibasy zaś po to, by wbrew prawu podmienić kandydata po jego rejestracji. Tu jest okazja dla trolli z NB by krzyczeć o łamaniu prawa :)
29-05-2021 [13:44] - Pani Anna | Link: A w jakiż to sposób mogą
A w jakiż to sposób mogą być blokowane wybory w samorzadach? Ty naprawdę szukasz glupszych od siebie, podobnie jak PIS. Gdyby nie trafiła im się najglupsza na świecie opozycja, to już dawno byłoby po nich. A tak, zawsze jest na kogo zwalić.
29-05-2021 [16:04] - Niezalogowany | Link: "A w jakiż to sposób mogą
"A w jakiż to sposób mogą być blokowane wybory w samorzadach?"
I znowu udawanie głupiego? Odpowiadam: otóż poprzez jawne oświadczanie, że wytyczne władz centralnych dotyczące organizacji wyborów nie będą realizowane. Ogłoszenie buntu. Tak właśnie blokowano wybory w samorządach.
29-05-2021 [17:07] - Jabe | Link: Jakie zaś wytyczne? Komiczne.
Jakie zaś wytyczne? Komiczne.
29-05-2021 [18:52] - Niezalogowany | Link: I znowu manipulujesz.
I znowu manipulujesz. Przykładowo: przekazanie danych wyborców Poczcie Polskiej.
29-05-2021 [19:25] - Jabe | Link: Mają dawać dane jakiejś
Mają dawać dane jakiejś firmie na podstawie „wytycznych”?
29-05-2021 [19:54] - Niezalogowany | Link: Nie "jakiejś firmie", ale
Nie "jakiejś firmie", ale Poczcie Polskiej. A poważniejsza "podstawa" ustawowa nie mogła postawć, bo blokował ją kopertowy łapówkarz Grodzki. Tak właśnie agentura demolowała nasze polskie państwo.
30-05-2021 [16:12] - Jabe | Link: Skoro podstawy nie było do
Skoro podstawy nie było do przekazania danych Poczcie Polskiej, próżno tego wymagać od samorządów.
Senat nie musiał ustawy przyjąć, samorządy nie musiały (a chyba wręcz nie było im wolno) przekazać danych, natomiast ministrowie musieli przeprowadzić wybory. Kto winny?
Pan jest tak skołowany przez propagandę, czy tylko udaje?
29-05-2021 [17:17] - Pani Anna | Link: Oj biedna, biedna ta wladza.
Oj biedna, biedna ta wladza. Czy z czymkolwiek potrafi sobie poradzić? Bunt samorzadow, coś niezwykłego. I nie mają biedactwa zadnych narzędzi, żeby sprawować wladze?
29-05-2021 [17:37] - Niezalogowany | Link: Oczywiście, że mają. Ale
Oczywiście, że mają. Ale kiedy je stosują, to podnosi się wrzask, że druga Białoruś. Wszystko to klasyczna manipulacja kremlowskich agentów wpływu. Nie zorganizują wyborów - źle. Organizują wybory - źle. Tylko idiota nabrałby się na takie narracje.
29-05-2021 [19:56] - Imć Waszeć | Link: Nie kremlowskich tylko
Nie kremlowskich tylko niemieckich. Nie odwracaj uwagi od ostatnich sympatii PIS-u.
28-05-2021 [13:45] - Marek1taki | Link: Proszę nie odwracać kota
Proszę nie odwracać kota ogonem. Banaś nie odpowiada za wybory. Kalendarz wyborczy wynikający z konstytucji mógł być zrealizowany na wiele sposobów, a obstrukcja w senacie była przewidywalna. W senacie oddanym przez PiS prawdopodobnie też w wyniku ustawki jak ta by PO sobie poprawiło notowania bo jest ulubieńszą partią jakichś międzynarodowych hochsztaplerów przed, którymi na zmianę kicają PO z PiSem. Gdyby wybory przeprowadzono 10 maja Kidawa nie weszłaby do drugiej tury i albo Duda wygrałby w pierwszej albo wygrałby z przewagą w drugiej niezależnie od liczenia głosów. Kto wie czy przewidywana absencja agentury fałszującej wyniki nie była przyczyna tego konstytucyjnego przewrotu.
28-05-2021 [16:00] - Niezalogowany | Link: "W senacie oddanym przez PiS
"W senacie oddanym przez PiS prawdopodobnie też w wyniku ustawki".
Klasyczna kremlowska narracja dezinformacyjna - zawsze zawiera jakieś wielkie, straszne mroczne spiski. A prawda jest prosta: potomkowie żołnierzy AK walczą o wolną Polskę przeciwko potomkom funkcjonariuszy UB.
28-05-2021 [19:27] - tricolour | Link: @nielog
@nielog
Zostaw wielkie, straszne i mroczne spiski. Prawda jest prosta: stare odchodzi, nowe przychodzi. Stare, w postaci dziadów pamiętających kartki na mięso, ale z nostalgią wspominające te czasy ustępuje z natury rzeczy.
28-05-2021 [19:39] - Pers | Link: niezalogowany
niezalogowany
Ty naprawdę pocieszny jesteś :))
28-05-2021 [13:46] - Andy51 | Link: Zna pan przypowiednie o Kali,
Zna pan przypowiednie o Kali, tak jest z Konstytucją u totalnych.
28-05-2021 [13:49] - Jabe | Link: Co to są „przypowiednie o
Co to są „przypowiednie o Kali”?
28-05-2021 [15:04] - Andy51 | Link: Kali ukraść krowę dobrze,
Kali ukraść krowę dobrze, Kalemu ukraść krowę niedobrze, per analogia ,tak jest właśnie z Konstytucją.
28-05-2021 [19:41] - Ryan | Link: jabeeeee
jabeeeee
To sprawka Jarosława Kaczyńskiego - tylko jemu mogło na tym zależeć.
28-05-2021 [13:35] - Marek1taki | Link: Jeszcze pamiętamy te
Jeszcze pamiętamy te wydarzenia bo minął dopiero rok. I nie było tak jak Pan pisze.
"...w ubiegłym roku pandemia była czymś nowym, rząd bojąc się rozprzestrzenienia pandemii, o której wówczas mało wiedziano, chcąc dochować terminu konstytucyjnego, zarazem uchronić głosujących przed zakażeniem, uchwalił ustawę o częściowych wyborach korespondencyjnych, dla osób powyżej 60 roku życia"
Już w marcu wiadomo było, że zamykanie szkół i zakładów pracy jest nieuzasadnione a izolować należy ludzi z grupy ryzyka.
Zamierzenie i przygotowania do wybory korespondencyjne są tylko drobnym w skali pandemii naruszeniem przepisów natomiast na tym się nie skończyło bo złamano konstytucję dla wygody rzekomo znienawidzonej opozycji, byle tylko dobrze wypadła dzięki zmianie reprezentanta. Poza tym elektorat PiS jest stary ale jary i na wybory by poszedł w przeciwieństwie do lemingów głosujących na PO. Osobiście mnie te wybory korespondencyjne nie mierziły bo jednorazowo i z zaskoczenia mogły być przeprowadzone bardziej uczciwie niż tradycyjne ale wbrew prawu a co najbardziej istotne stwarzałyby precedens do działań jak w USA. Przy okazji: czy po doświadczeniach z ewidentnymi przekrętami w Polsce z wyborów samorzadowych i w USA z wyborów prezydenckich zrobiono coś w kierunku zmiany ordynacji wyborczej?
Sprawa wyborów nie kończy się na drukowaniu kart bo przynajmniej z tego się PiS wycofał ale dopiero na odwołaniu wyborów w terminie konstytucyjnym, czyli majowym. To sprawa dla trybunału konstytucyjnego i trybunału stanu i PiS siedzi na jednej ławie oskarzonych ze swoimi ideologicznymi PObratymcami, którym robił na rękę.
Kolejna sprawa jest chyba dla NIKu bo na pytanie marszałek Witek, PKW na kilka dni przed wyborami najspokojniej w świecie oświadczyło, że jest do wyborów nieprzygotowane. I jakim cudem to zostało przepuszczone?
I jeszcze jedna prawa to wypowiedzi samorządowców i chyba nawet formalne odmowy przygotowywania list wyborczych. Sprawy dla NIKu i kontrwywiadu, dalej dla prokuratury i sądu, a jakoś o aresztowaniach wśród samorządowców nie słyszałem. To jest do nadrobienia.
PiS dał się złapać na tym, że spełnia polecenia tajnej władzy a potem świeci oczami. Jak się kolaboruje z antypolską agenturą przeciwko Polsce i Polakom to muszą być konsekwencje i nie pomogą płacze na niezbite fakty.
28-05-2021 [15:04] - Andy51 | Link: Ty masz swój ogląd, ja swój.
Ty masz swój ogląd, ja swój.
29-05-2021 [20:17] - Imć Waszeć | Link: Oj tam wybory kopertowe. U
Oj tam wybory kopertowe. U nas i tak jeden głos oznaczałaby pi razy oko jednego człowieka, co najwyżej poszłyby w lud na poszukiwania trójki postępacko-lewicowe. Za to w USA jedna koperta oznaczała jeden głos, co mogło mieć się nijak do liczby głosujących.
28-05-2021 [13:50] - angela | Link: Plastikowa niedoszła
Plastikowa niedoszła prezydent ze szczękosciskiem, uwaliła ale samą siebie, a tylko przypadkiem wybory, kiedy to nerwowo poszukiwano nowego kandydata, a Rafałek wcale nie chcial wczesniej kandydowac, bo to leń.
Zresztą odrobine inteligentny czlowiek, czuje sie nie bardzo, kiedy musi dzialac pod dyktando niekiedy sprzecznych ze sobą dyrektyw.
Widac to po panu Budce, kiedy na jesieni jest za funduszem odbudowy, i szykanuje rząd, ze za dlugo negocjują warunki, zresztą bardzo dobrze wynegocjowanego funduszu, natomiast na wiosnę juz za funduszem nie jest.
Podejrzewam, ze to Niemcom i Austrii Fundusz odbudowy wcale nie jest potrzebny, a z pana Budki zrobiono kardynalnego durnia.
Do konca grali nad " uwaleniem" przez Polskę?? bo niemcom nie wypadało, Funduszu odbudowy, pewnie slonce peru chcial przypodobać się Niemcom, za pomocą 'naszej ' opozycji, kosztem Polski i innych krajow zrujnowanych pandemią, w ktorych dochod oparty na turystyce bardzo ucierpiał.
28-05-2021 [14:11] - Andy51 | Link: Zgoda, Niemcy chcieli uwalić
Zgoda, Niemcy chcieli uwalić Fundusz rękami PO, ale Budce coś nie pykło a w drodze retorsji przestaną finansować Campus Trzaskowskiego :)
28-05-2021 [22:09] - angela | Link: Niemcom silne gospodarczo
Niemcom silne gospodarczo państwa, a tym bardziej Polska, nie są potrzebne,Niemcom potrzebni są bankruci, od ktorych mozna wykupowac za grosze wszystko, co się chce, a na pozyczkach udzielanych na warunkach udzielajacego, dodatkowo dobrze zarobić.
30-05-2021 [15:33] - Imć Waszeć | Link: "W piątek (23.04.2021)
"W piątek (23.04.2021) prezydent Niemiec Frank-Walter Steinmeier w swojej siedzibie w zamku Bellevue w Berlinie podpisał ustawę dotyczącą ratyfikacji funduszu odbudowy UE. Tym samym ze strony Niemiec nic nie stoi już na przeszkodzie, aby UE przeznaczyła 750 mld euro na fundusz odbudowy. W środę niemiecki Trybunał Konstytucyjny odrzucił zarzuty prawne przeciwko finansowanemu z długu planowi inwestycyjnemu. Bundestag większością dwóch trzecich głosów zatwierdził 25 marca wspólne zaciągnięcie przez kraje UE pożyczki na fundusz odbudowy, Bundesrat uczynił to dzień później. Jednak jeszcze tego samego dnia grupa skupiona wokół założyciela prawicowo-populistycznej Alternatywy dla Niemiec (AfD) Bernda Luckego złożyła w Karlsruhe wniosek nadzwyczajny i skargę konstytucyjną. W związku z tym TK zakazał prezydentowi federalnemu podpisywania traktatu do czasu rozpatrzenia wniosku nadzwyczajnego. W środę TK podjął rozstrzygająca decyzję, dzięki której prezydent mógł dziś podpisać ustawę."
Niemcy walczyli jak lwy w celu uwalenia tego systemu polisolokat europejskich lecz nie na wiele się to zdało, bo musieli ulec przewadze nazistowskiej AfD... a może odwrotnie? Nie wiem. W każdym razie na pewno nie mają tam Grodzkiego, który czepia się przez miesiąc przecinków. Błyskawicznie więc ichni trybunał uznał, że najlepiej fundusz uwalić poprzez ekspresowe tempo uchwalania. Z popielnika na Pisusia unio-gwiazdka mruga, chodź opowiem ci bajeczkę, bajka będzie dłuuuuga...
28-05-2021 [19:16] - Ryan | Link: Gdyby istniał sklep z
Gdyby istniał sklep z opozycjami, Jarosław Kaczyński kupiłby dokładnie taką.
28-05-2021 [20:13] - Andy51 | Link: Otóż to.
Otóż to.