Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Po wyroku sędzi El-Hagin SO w Gdańsku, następny będzie IPN  

Andy51, 25.10.2017
Rośnie nowe pokolenie sędziów typu Tuleya czy Łączewski, o co zadbała KRS. To ona w 2016 r wystąpiła do PAD o nominacje na sędzię  SO , a niestety w marcu 2017 r. „klepnął” ją PAD.

Pani El-Hagin pokazała środowisku sędziów popierających KRS , że jest z nimi, niestety jest to też w jakimś sensie „ sukces” PAD.

Jeżeli pani sędzia El-Hagin w sentencji wyroku mówi, że w obrocie prawnym istnieje tylko , wyrok  Sądu Lustracyjnego z 2001 r. uznającego Wałęsę za człowieka , który nie współpracował z organami SB , co nie ma nic wspólnego z ze zdrowym rozsądkiem i prawdą materialną.

Wygląda na to, że nie tylko Krzysztof Wyszkowski będzie musiał przeprosić TW „Bolka” o nazwanie go szpiclem, ale noże się okazać , że również IPN , który opublikował oryginał,  teczkę pracy TW Bolka . No cóż dla pani sędzi El-Hagin nie ma to żadnego znaczenia , a jaką wagę miały orzeczenia Sądu Lustracyjnego, świadczą wyroki uniewinniające niemal wszystkich kapusiów. Cóż taki był wówczas klimat.

Okazuje się , że pani sędzia El-Hagin może się okazać nową gwiazdą kontestującą , zdrowy rozsądek, prawdę historyczną , ale wpisującą się do grona tych osób, które chcą, żeby było tak jak było.
 
https://wiadomosci.wp.pl/wyszkowski-nic-sobie-nie-robi-z-wyroku-sadu-walesa-byl-bolkiem-i-donosil-na-wspolpracownikow-6180250487527041a
http://niezalezna.pl/206787-sedzia-ktora-wydala-wyrok-na-wyszkowskiego-kilka-miesiecy-wczesniej-dostala-nominacje-od-prezydenta-dudy
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12778
michnikuremek

michnikuremek

25.10.2017 10:20

Po przejściu na stronę WSI prezydenta i kapitulacji Jarosława Kaczyńskiego (aneks) tym wyrokiem na Wyszkowskiego kasta wyraźnie powiedziała: no i co nam zrobicie?
I rzeczywiście - możemy im skoczyć.
Przy okazji upadają też mity często przywoływane jako nadzieja na normalność przez prawie ćwierć wieku - odejdą starzy, przyjdą młodzi i będzie dobrze.
No i przyszli młodzi.... Czy ktoś zaprzeczy, że np. Tomasz Cimoszewicz czy Jarosław Wałęsa nie są młodzi?
Andy51

Andy51

25.10.2017 12:56

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Po przejściu na stronę WSI

Przeszli mentalnością rodziców, albo środowisk, w których się obracają.
Marek1taki

Anonymous

25.10.2017 11:33

Typowy wyroczek. Klasyka mentalności przyswojonej przez środowisko PRLowskich sędziów w III RP. Synteza etyki Romaszewskiej i praktyki Gersdorf.
Andy51

Andy51

25.10.2017 12:57

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Typowy wyroczek. Klasyka

Wyrok jak wyrok, wygląda, że na zamówienie.
Domyślny avatar

xena2012

25.10.2017 14:55

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Wyrok jak wyrok, wygląda, że

Jak widać pomimo chłodu sedziowie nadal rozgrzani.
Andy51

Andy51

25.10.2017 17:27

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Jak widać pomimo chłodu

Rozgrzani to za mało powiedziane, z gorąca wręcz parują.
Marek1taki

Anonymous

25.10.2017 18:28

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Rozgrzani to za mało

Czy tym razem (wyjątkowo) sąd zachował pozory prawa gdyż, Krzysztof Wyszkowski (wbrew wielokrotnie potwierdzonym faktom) nie wygrał z Wałęsą procesu zakończonego w 2011r. zobowiązaniem Wyszkowskiego do przeprosin?
Czy też Krzysztof Wyszkowski wygrał proces w 2010r., a zatem niezależnie od wyroku w następnej instancji może twierdzić o wygraniu z Wałęsą?
Nie odróżniam terminologii sądowej, więc nie wiem jak to jest. Za to nie mam wątpliwości, że Lech Wałęsa w analogicznej sytuacji zostałby uniewinniony - w uzasadnieniu dowiedzielibyśmy się, że słowo "wygrał" oznacza czas przeszły i nie pozostaje w sprzeczności z przegraną w kolejnej instancji.
Nie martwimy się o kasację i ułaskawienie. Prawda?
Imć Waszeć

Imć Waszeć

25.10.2017 13:05

Teraz widać wyraźnie, dlaczego w POlsce błyskotliwe kariery urzędnicze porobili wszyscy, którzy mieli niepolskie nazwiska. To jest miniatura tego samego lewackiego procesu, który zachodzi obecnie w krajach Europy zachodniej. Odbieranie wpływu na cokolwiek autochtonom i dawanie władzy tym, którzy w naturalny sposób będą wspierać lewactwo i internacjonalizm. Wystarczyło mieć na nazwisko Gajadur, Thun lub inny Szlezwik Holsztajn i już droga kariery, powyżej mrocznych zakurzonych biur referatów gminnych w Pipidówach, stawała otworem. Nie dla Kowalskiego kiełbasa. Co jednak by było, gdyby o pracę ubiegały się osoby o nazwiskach Osama Bin-Laden, Mu’ammar al-Kaddafi, Adolf Hitler, Włodzimierz Putin? Pewnie nic, bo w POlsce nawet sąd może bezkarnie wsadzić do więzienia tylko człowieka o takim samym nazwisku jak znany przestępcą, o ile jest to nazwisko polskie, albo zabrać rolnikowi ładny traktor, bo sąsiad ma długi. Po masowym zatrudnianiu na wysokich stołkach w spółkach, bez żadnych warunków wstępnych i bez sprawdzania operacyjnego (podejrzenie o agenturę wpływu lub szpiegostwo gospodarcze), każdego, kto tylko zrobił jakieś papiery w Niemczech lub innym kraju starej Unii, jest to kolejny sygnał, że to nie my kontrolujemy nasze państwo. Potem się wszyscy dziwią, że kilku peowców spółkuje radośnie z Airbusem przeciwko interesowi Polski, zupełnie tak samo, jak pewien facet, co sobie zbudował willę na zboczu aktywnego wulkanu i któregoś dnia się obudził zdziwiony, bo przez wypasiony salonik płynie mu rzeka lawy.
Andy51

Andy51

25.10.2017 14:28

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Teraz widać wyraźnie,

Logiczne.
Domyślny avatar

xena2012

25.10.2017 14:53

Grafolodzy tez czekają w kolejce do wyroku ,przeciez potwierdzili autentyczność podpisów.
Andy51

Andy51

25.10.2017 17:28

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Grafolodzy tez czekają w

Oni to chyba dostaną dublet.
spike

spike

25.10.2017 19:09

Wg mnie, co piszę od dawna, IPN powinien na nowo wszcząć proces lustracyjny, uchylający poprzedni wyrok, w którym Wałęsa został uznany za pokrzywdzonego, a wykorzystano fakt, że nie wszystkie materiały o Wałęsie nie zostały opublikowane, a to dzięki Kieresowi, który o to się postarał tuż przed awansem na sędziego TK.
Ciekawe czy jest w tym jakiś związek przyczynowo-skutkowy. Cała nadzieja w IPN, czemu tego nie zrobili do tego czasu?
Andy51

Andy51

25.10.2017 20:34

Dodane przez spike w odpowiedzi na Wg mnie, co piszę od dawna,

Też tak uważam.
spike

spike

26.10.2017 00:16

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Też tak uważam.

Andy51
Wyszkowski jest chyba w IPN-ie?
są tam prawnicy itp. znawcy prawa, nie może zrobić porządku z Bolkiem, nie tylko dla własnego interesu i sprawiedliwości, ale także dla wszystkich Polaków, których ten łajdak będzie mógł sobie do woli pozywać.
Jabe

Jabe

25.10.2017 20:06

A co jeśli sąd jest rzeczywiście zobowiązany uznać, że Lech Wałęsa agentem nie był? Co jeśli prawo mu nakazuje tak zawyrokować, gdyż prawda została już stwierdzona i ma związane ręce? Ma prawo złamać, dla Pańskiego poczucia sprawiedliwości?
Jest w tym kraju prawodawca.
Marek1taki

Anonymous

25.10.2017 23:11

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na A co jeśli sąd jest

Czy prawda obiektywna jest przewidziana w prawodawstwie III RP? Czy ma związane ręce nieujawnionymi we wcześniejszych postępowaniach faktami, lub zignorowaniem faktów?
Andy51

Andy51

26.10.2017 07:47

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Czy prawda obiektywna jest

Nie wiem.
Domyślny avatar

Lech Zborowski

25.10.2017 23:57

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na A co jeśli sąd jest

Żaden prawdziwy sąd nie stwierdził iż Wałek nie był agentem. Nawet "sąd" lustracyjny, nie będący  rzeczywistym sądem (działającym według kodeksu prawa) miał tylko za zadanie stwierdzać prawdomówność zeznań lustrowanego delikwenta. I tylko tyle. Taką prawdomówność Bolka stwierdzono ustawiając cały "proces" i eliminując większość dowodów i faktów. Dzisiaj wystarczyłoby wykazać, że Bolek kłamał i odwołać tamto stwierdzenie tego pseudo sądu. Nie jest to jednak wcale niezbędne gdyż najnowsza funkcjonariuszka sędziowskiej kasty pozornie czepia się tylko stwierdzenia K.Wyszkowskiego, że wygrał z Bolkiem proces. A ponieważ miał z Bolkiem wiele procesów o bardzo różne sprawy, z reguły o prawne detale, to funkcjonariuszka mogła sobie poszaleć interpretując to jak jej się tylko podoba i wygłosić swoje kretynizmy ku chwale kasty i własnej świetlanej przyszłości. Stwierdzając jednak, że w przekazie prawnym (?) istnieje faktyczne prawne (?) stwierdzenie, że Bolek Bolkiem nie był, to funkcjonariuszka wykazuje się wyraźnie wobec zleceniodawców i po prostu kpi z nas wszystkich. Obawiam się, że Pańskie marzenia, iż w przypadku tejże funkcjonariuszki w grę wchodzi dbałość o krystaliczną czystość przestrzegania prawa dla dobra obywateli pozostaną jeszcze tylko marzeniami.
Andy51

Andy51

26.10.2017 07:49

Dodane przez Lech Zborowski w odpowiedzi na Żaden prawdziwy sąd nie

Dla pani El-HAGIN ważniejsi mocodawcy niż prawda.
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

25.10.2017 22:39

Zgrrroza: jakaś sędzia, którą niedawno mianował ten zdrajca Duda, w dodatku nosząca niepolskie nazwisko i b. młoda, ośmieliła się wydać wyrok, który w wieloletnich atakach na  Lecha Wałęsę przez tego rozrabiacza Wyszkowskiego (który ongiś chciał się pozbyć Wałęsy i zająć jego miejsce w "S"), kolejny raz - jak w poprzednich procesach - uznał,że Wyszkowski dopuścił się potwarzy i kolejny raz musi przeprosić Lecha Wałęsę. Strrraszne! Ale przecież pozwany Wyszkowski to członek IPN, więc wolno mu nie wykonywać sądowych wyroków, co buńczucznie ogłasza. No bo jak dobra zmiana w wymiarze sprawiedliwości , to musi być dobra dla takich Wyszkowskich.
Domyślny avatar

Lech Zborowski

26.10.2017 00:47

Dodane przez Starszy Młotkowy w odpowiedzi na Zgrrroza: jakaś sędzia, którą

Mimo, że bardzo Pan się stara przyłożyć temu okropnemu Wyszkowskiemu to jakoś kiepsko Panu idzie. Zamiast pańskich; "wieloletnich ataków na Lecha Wałęsę przez rozrabiacza Wyszkowskiego", mogę napisać: "wieloletnie mówienie prawdy o kapusiu Bolku, łajdaku, bandziorze, kłamcy, zdrajcy i zwyczajnie osobniku podłym do szpiku kości przez Krzysztofa Wyszkowskiego". I oczywiście ja w przeciwieństwie do Pana mogę to wszystko wykazać faktami. Na Pańskie: "Ale przecież Wyszkowski to członek IPN", odpowiem pańskim stylem: "ale przecież Wałęsa to symbol albo raczej symBolek". Mizerne te pańskie aluzyjki.
A co do najnowszej funkcjonariuszki sądowej kasty, to nie zwrócił Pan uwagi, że zarzuciła K.Wyszkowskiemu, że nieprawdziwie stwierdził iż wygrał proces z Wałęsą co jest jej kłamstwem gdyż procesów było kilka i niektóre wygrał. To co jednak najważniejsze to fakt, że osądzając czy mówiąc, że wygrał proces mówił prawdę, wyciągnęła na koniec absurdalny wniosek, że w przekazie prawnym Wałęsa Bolkiem nie jest(?!) Po pierwsze nie o to w tej rozprawie chodziło, a po drugie po prostu bredzi. Przypomnę, że nigdy nie było procesu stwierdzającego czy Wałęsa był Bolkiem czy nie gdyż w takim wypadku nawet najbardziej oddana funkcjonariuszka by nie pomogła. Był tylko proces z powództwa Bolka, że został przez K.Wyszkowskiego tym Bolkiem nazwany. W rozstrzygnięciu typowym dla popeerelowskich sądów stwierdzono, że K.Wyszkowski dochował należytej dziennikarskiej staranności, ale Boluś miał prawo się poczuć urażony. Podobnie do najnowszej sprawy gdzie funkcjonariuszka stwierdza, (nie wiedzieć po co skoro sprawa tego nie dotyczy), że nazywanie Bolka Bolkiem godzi w jego dobre imię, godność i coś tam jeszcze. Zapomniała biedaczka, że aby godzić w czyjeś dobre imię ten ktoś musi je najpierw posiadać.
Mnie jednak najbardziej w pańskiej wypowiedzi interesuje kiedy i w jaki sposób K.Wyszkowski "chciał się ongiś pozbyć Wałęsy i zająć jego miejsce w S."? Jeśli nie ma Pan odpowiedzi na to proste pytanie to proszę się nie wysilać na tańcowanie wokół tematu, ja jestem w stanie pańską niemoc zrozumieć.
Andy51

Andy51

26.10.2017 07:50

Dodane przez Starszy Młotkowy w odpowiedzi na Zgrrroza: jakaś sędzia, którą

No cóż Panie Młotkowy, nie wziął pan lekarstw i takie są skutki.
paparazzi

paparazzi

26.10.2017 15:59

Dodane przez Starszy Młotkowy w odpowiedzi na Zgrrroza: jakaś sędzia, którą

Jakie sądy, jaka sędzia. Kpicie towarzyszu czy o drogę pytacie? W głowie wam się przewraca. Zgrrroza to zgoda bo się to zmienia na dobre. Kwik, kwik, kwik.
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

26.10.2017 19:06

Znowu stajają się  widoczne skutki wielomiesięcznej nagonki na sędziów,wszystkich sędziów. Zapieniając się do  czerwoności na Lecha Wałęsę, również zaszczuwanego przez takich Wyszkowskich i jemu podobnych opluwaczy bazujących na SB-ckich aktach odpowiednio spreparowanych, teraz jeszcze opluwa się w niewybredny sposób sędziów, którzy  orzekali w sprawach  Lecha Wałęsy. Teraz PiS zbiera plony tej nagonki, ale kto sieje wiatr, zbiera burzę, jeszcze się to przeciwko tym wszystkim opluwaczom obróci, a zaufanie do sądów i autorytet sędziowski  w tak wredny, prostacki sposób niszczony bardzo trudno będzie odbudować nawet zastąpiwszy obecne kadry sędziowskie swoimi. Zwłaszcza wówczas...
Zawodowi i zasłużeni opluwacze już nie  mszą się tu wysilać na następne popisy nienawiści i pogardy i steku kłamstw, bo ja na pewno już nie będę tu zaglądał.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,731
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności