Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Salta mortale protestujących rezydentów medycznych.

Andy51, 13.10.2017
Mówiąc złośliwie, z rezydentami jest tak jak z murzynem na pasach, strajk głodowy raz się pojawia raz znika. Tak jest z rezydentami medycznymi , raz zawieszają strajk powiedzmy, że głodowy, raz go wznawiają.

Tak naprawdę strajk rezydentów medycznych jest ostatnia nadzieją totalnej opozycji. KOD zawiódł, ludzie od Trójzęba też się nie sprawdzili , to może w większości dzieci lekarzy będącymi rezydentami
medycznymi coś wywalczą. A sprawa dla totalnych jest niebagatelna, pojawianie się lubiącego wypić Materny, czy wspierającej KOD Stalińskiej świadczy o tym , że wszystkie ręce na pokład potrzebne są do wspierania rezydentów.

Brakuje mi tylko HGW, która donosiłaby pożywienie  strajkującym tak jak w czasie białego strajku, no ale to strajk głodowy.

Jeżeli popatrzymy kto strajkuje to jest tam cały przekrój z niby lekarzem Danielem Łuszczewskim uwielbiającym Niemców co widać na jego facebooku, biorącym udział w każdym proteście czy Katarzyna Pikulska od 2013 na prywatnej praktyce lekarskiej, udającej biednego rezydenta.

Za przeproszeniem szambo , które zrobili po społu pani kłamczucha Kopacz, czy kierownik karetki pogotowia Arłukowicz, musi prostować rząd PiS.

Jeżeli ktoś ma odrobinę rozumu i popatrzy na ilość rezydentów za czasów koalicji PO-PSL czy wysokość nakładów na służbę zdrowia , to te porównania są dla byłych ministrów zdrowia miażdżące.

Rezydenci zaczęli od żądań płacowych ( dwie średnie płacowe) ca 6 tys. złotych na początek pracy, ale zauważyli , albo ktoś im podpowiedział , że takie postulaty nie „ chwycą”, to zrobili salto mortale i jako pierwszy postulat wysunęli konieczność podwyższenia do 6% PKB nakładów na zdrowie, to że w planach rządu taki poziom nakładów na zdrowie jest w okresie 5 lat, rezydentów specjalnie nie interesuje.

Zastanawiam się dlaczego rezydenci chcą na początek pracy zarabiać 6 a nie np. 9 tys. zł. Widać , że tworzy się nowa nadzwyczajna kasta, która nic nie chce tylko kasę.

Swoją drogą zastanawiam się, dlaczego kierownik szpitala pediatrycznego nie pogoni tych szczyli jak nazwał ich jeden z lekarzy w inne miejsce , żeby nie dezorganizowali mu pracy.
 
https://wpolityce.pl/smolensk/362104-pilne-rezydenci-wznawiaja-protest-glodowy-zakonczyly-sie-rozmowy-w-kprm-kempa-premier-jest-gotowa-rozmawiac-ale-protest-musi-zostac-zakonczony
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9153
michnikuremek

michnikuremek

13.10.2017 15:02

To przecież nasza elita, inteligencja.... Po studiach wyższych przecież.....
Niestety - to wykształciuchy, obrazowanszczizna, posiadacze "papieru", który - wg nich oczywiście - otwiera im okno na świat , czytaj: kasę.
Prawdziwe polskie ELITY spoczywają w Katyniu, Palmirach i setkach podobnych miejsc.....
Ci "rezydenci" to zwykła..... (domyślcie się, nie napiszę, bo mi znowu admin nie puści.................)
Andy51

Andy51

13.10.2017 15:51

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na To przecież nasza elita,

Tak masz rację to są pseudoelity nie elity.
Domyślny avatar

xena2012

13.10.2017 18:41

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na To przecież nasza elita,

Przecież po wyzszych studiach jest nas wielu w Polsce wiec nie rozumiem zachowania rezydentów.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

13.10.2017 19:21

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Przecież po wyzszych studiach

Jest to jedyny zawód dający pewnośc zatrudnienia i zycia na wysokim poziomie.
Andy51

Andy51

13.10.2017 20:36

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Przecież po wyzszych studiach

Ale według rezydentów, studia lekarskie są trudne, w domyśle np inżynierskie nie.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

13.10.2017 22:17

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ale według rezydentów, studia

Oni chyba ju z wierza ,że to lekarze wszystkie te cudeńka projektują i produkują,no może laboranci ale pod ich światłym kierownictwem
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

13.10.2017 18:29

Jeden z przywódców Młodej Gwardi nie 6 tyśchciał dla wszystkichale 9 tyś .właśnie bo żąlądki przeciez jednakowe i nie jest ważne czy zaczyna rezydenturę czy kończy nie wspomnę o takim  szczególe co sobą reprezentuje i jaką już ma wiedzę.Dziadkowie wywalczyli swoje ,rodzice też to wysłali do boju swoje dziatki niech tez urwą ile sie da a co jutro ...!?
Bukiel ,żyjący w nedzy a jak zobaczyłem jaką rezydencje sobie wystawił[youtube] to kopara mi na kolana opadła  czymś takim  nawet na zachodzie lekarz rodzinny nawet nie jest w stanie zrozumieć .W byłej DDR lekarz rodzinny mający pod opieka 3 tyś .pacjentów to ryje nosem aby w miare przyzwoicie żyć
Jeszcze jedno ten sam dowódca powiedział ,że prawie wszyscy z nich mają prywatne praktyki ...!?
Andy51

Andy51

13.10.2017 20:38

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Jeden z przywódców Młodej

Nie rozumie, dlaczego 6 tys. na początek a nie n.p.10 tys.
Jabe

Jabe

13.10.2017 20:57

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Nie rozumie, dlaczego 6 tys.

W socjalizmie takie wątpliwości są nieuniknione.
Domyślny avatar

xena2012

13.10.2017 18:38

Nie poruszył Pan niestety działań pana Arłukowicza w napuszczaniu na rzad tzw.rezydentów. Mieszanie w służbie zdrowia to przecież stary i wypróbowany sposób.Nie tak było z pielęgniarkami trzęsacymi plastikowymi butelkami którym towarzyszył Kalisz ,Kwasniewska,a HGW podsuwała rosoły.Teraz Arłukowicz sieje ferment liczac na to że młodzi przedstawiciele innych zawodów tez zażądają podwyżek i to jest niebezpieczne.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

13.10.2017 18:51

Co do arłukowicza ,nikt chyba z totalniaków tak głęboko nie przeżywa utraty władzy jak  on a jego zachowanie jest bliskie jakiegoś obłędu , po jego ostatnich  numerach powinien szybciutko zostać odwółany z przewodniczenia komisji zdrowia
Andy51

Andy51

13.10.2017 20:40

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Co do arłukowicza ,nikt chyba

Widać po jego twarzy, że mu się pogorszyło, będąc ministrem to pączek na twarzy, teraz jakaś wychudzona szkapa.
michnikuremek

michnikuremek

13.10.2017 18:52

Rozumiem, że za 6 tys. będą leczyli dwa razy lepiej niż za 3 tysiące?
A za 50 tysięcy to wskrzeszą zmarłego?
Mam nadzieję, że zejdę z tego świata nagle (np. zawał) i nigdy nie będę musiał być "leczony" przez to towarzystwo.....
Andy51

Andy51

13.10.2017 20:40

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Rozumiem, że za 6 tys. będą

Na to wygląda.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

13.10.2017 22:08

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Rozumiem, że za 6 tys. będą

Też bym chciał odejść zdrowym !
Jan1797

Jan1797

14.10.2017 21:30

Szanowny Andy, 
Podać można bez trudu, podtekst tego protestu, wskazujący schyłkowe możliwości elyty
w nowej rzeczywistości. Przy dotychczasowym "monopolu na karierę", vide; https://twitter.com/A_pa…;
temat opisała przykładnie.
Pozdrawiam serdecznie a kapitan Europa dla duszy.
P. S.
Przypomniał mi Imć Waszeć, vide; https://blogjw.wordpress…
I słusznie, gdyż gro wolnościowej społeczności akademickiej zostało "zredukowane"
w trakcie czystek u schyłku PRL'u.
Andy51

Andy51

13.10.2017 22:36

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Szanowny Andy, 

Można powiedzieć tak, ostatnie podrygi zdychającej ostrygi, ostrygą są lekarze rezydenci, nakręcani przez tajemnicze siły.
Marek1taki

Anonymous

13.10.2017 20:49

Właśnie słyszałałem wypowiedź dwojga wygłodzonych. Oni wprost mówią "jak będziemy przelewać na służbę zdrowia to się czterokrotnie zwróci", że są koszty administracyjne za niskie - bo poniżej 1%, a w Wielkiej Brytanii mają lepiej bo 7% i wtedy system zatrudnia lepszych lekarzy. Widać, że to jacyś synalkowie kreowani do wielkich czynów. Na razie mają impasować z dobrej zmiany dobre decyzje. Równocześnie słyszę deklaracje ministra, że podniósł pensje służbie zdrowia. Nic, tylko czekam i nadstawiam kieszeń.
W międzyczasie zastanawiam się jakie są różnice między żądaniami rezydentów a programem ministra zdrowia i premier Szydło?
Co do zasady nie ma. Ma być zwiększenie wydatków na państwową służbę zdrowia, a właściwa postawa pacjentów i lekarzy to ma być postawa roszczeniowa wobec systemu sterowanego odgórnie. Nie ma miejsca dla uwolnienia od systemu PRLu i IIIRP. Ma być pogłębianie wg wzorców tzw. Zachodu. Ci rezydenci (nowomowa, bo to są lekarze na stażach do specjalizacji) są z innej cywilizacji. Oni nie chcą by pacjent decydował o swoim leczeniu, oni chcą pacjenta traktować algorytmem postępowania. Oni nie chcą by lekarze mogli sami decydować o wyborze specjalizacji, zabiegać o pacjenta i dzięki temu zarabiać. Oni chcą sobie załatwiać dostęp do kształcenia, do stołka i do forsy. To jest mentalność przedstawiona w Folwarku Orwella.
Andy51

Andy51

13.10.2017 22:33

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Właśnie słyszałałem wypowiedź

Dzieci resortowych lekarzy, resortowe są nie tylko dzieci prawników, ale i lekarzy.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

14.10.2017 06:40

100/100
Bardzo dobry tekst. 
Ciekawy jestem czy podolaliby byc rezydentami TYLKO przez 30 dni w USA. Wiem o czym pisze, corka skonczyla "rezydenture" na Ginekologii na University of Michigan w Ann Arbor w stanie Michigan w USA. Tutaj w USA ZADEN rezydent NIE ODWAZYLBY SIE POMYSLEC O STRAJKOWANIU, bo wylecialby z hukiem na zbity pysk z pracy i nikt by mu nie umozliwil "dalszego studiowania"....w Polsce tym "malolatom" w "doopie" sie poprzewracalo! Rezydentura to PRZYWILEJ dalszej NAUKI powtarzam NAUKI, NAUKI, NAUKI.......i nikt nie mysli o pieniadzach ...(jeszcze)! O pieniadzach zaczynasz myslec i mowic jak juz masz w kieszeni certyfikat i dyplom jako : ATTENDING PHYSICIAN.......a wczesniej jestes jak "popychadlo".....przepraszam za "kolokwializm"!
Andy51

Andy51

14.10.2017 09:10

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na 100/100

Dziękuję za dobre słowo o tekście, zgadzam się z Tobą,chciejstwo tej gówniażeri i pazerność na kasę jest większe od konieczności dalszego uczenia się i zdobywania doświadczenia co w tym zawodzie jest bardzo ważne.
Domyślny avatar

xena2012

14.10.2017 10:14

Lekarze -rezydenci nie są nakręcani przez tajemnicze siły jak Pan utrzymuje.Te siły są jak najbardziej realne. To niejaki Sławomir Sierakowski z ,,Krytyki Politycznej'' podsunął pomysł nieustannych protestów do których należy nakłaniać pracowników różnych (a nie tylko lekarzy) zawodów. Dziś protestują jedni ,jutro inna grupa a wszyscy będą walczyć o wzięte z sufitu kwoty podwyżek podlane ideologicznym sosem. Takie bombardowanie rządu który pomimo niezłej koniunktury nie będzie mógł w końcu sprostać eskalacji żądań ma doprowadzić do spadku notowań i niemożliwości przeprowadzenia dobrej zmiany. Teraz wybrano na lidera protestów Arłukowicza.
Andy51

Andy51

14.10.2017 10:21

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Lekarze -rezydenci nie są

Ale ten Arłukowicz to taki Petru wśród medyków.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,771
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności