Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Tusk, Polak czy Folksdojcz?

Andy51, 07.03.2017
Kanclerz Merkel jest zadowolona z Tuska, to słowa rzecznika rządu Niemiec. Jest zadowolona jak pani ze swojego lokaja , który wykonuje wszystkie polecenia swojego dobroczyńcy , albo z pieska , który skacze na tylnych łapkach bo pani rzuciła mu cukierka.

Tusk, dla którego „ Polska to nienormalność”, Tusk , który jak sam mówił w młodości na święta śpiewał niemieckie kolędy,  z punktu widzenia Niemców jest idealnym kandydatem na drugą kadencje.
Ten krypto Niemiec a  raczej folksdojcz idealnie pasuje na „ Prezydenta Europy”,  jedząc z ręki kanclerz Merkel. Murem za nim stoi polskie stronnictwo Targowicy czyli PO i .N. Targowiczanie znaleźli wspólny język z folksdojczem.

Tusk jest jedynym szefem rządu w Europie, który porzucił swój kraj dla fruktów w Brukseli. Czy prawdą jest , że Merkel trzyma Tuska „ za jaja” w związku z dokumentami Stasi na agenta o pseudonimie „Oskar” , który działał w Trójmieście? Niektórzy mówią, że „Oskar” to Tusk.

Ta spolegliwość Tuska wobec Niemców i kapitału niemieckiego ma swoją wymowę. Przecież za jego kadencji sprzedano większość polskiego przemysłu w tym stocznie, za co dostał od nich medal i nagrodę.
Wreszcie to, gdy w Polsce zaczęła się walić kariera Tuska , po ujawnieniu nagrań z restauracji „ Sowa i Przyjaciele” to oma Merkel wyciągnęła do Tuska rękę i usadowiła go w Brukseli.

Należy sobie przypomnieć co Tusk mówił przed rejteradą z Polski , że „ stanowiska za granicą go nie interesują”. Ponieważ Tuskowi jest bliżej do Niemców, niech zmieni obywatelstwo na niemieckie, z czym nie powinien mieć problemów, bo ma mocne papiery.   

http://wsensie.pl/polska/21599-szydlo-z-merkel-o-tusku-rzecznik-rzadu-niemiec-kanclerz-zadowolona-ztuska
http://wpolityce.pl/polityka/191452-spiewajacy-koledy-po-niemiecku-tusk-wydaje-sie-nie-przejmowac-ukraina-mnie-z-rodziny-gleboko-doswiadczonej-przez-sowietow-i-niemcow-ciarki-przechodza-po-plecach
 
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 13366
michnikuremek

michnikuremek

07.03.2017 11:48

Patrzę z rozbawieniem jak Kaczyński podłożył nogę "opozycji" i ona teraz leży, kwiczy i nie może się pozbierać. Nagle okazało się, że pan "Polskość to nienormalność" jest... Polakiem. Do wczorajszego "W tyle wizji" zadzwoniła jakaś kodziara i mówiła, że PIS jest zły, bo nie popiera Polaka... Na pytanie czy Saryusz-Wolski nie jest Polakiem zaczęła coś bełkotać o zasługach Tuska... W sumie ubaw po pachy, po raz kolejny okazało się, że tzw. "opozycja" to (**************) :D
Andy51

Andy51

07.03.2017 12:14

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Patrzę z rozbawieniem jak

Zgoda, to są jaja , jak patrzy się na wygibasy , PO, .N czy KOD.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 13:14

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Patrzę z rozbawieniem jak

Tak. Tylko, że teraz stara Europa ma pretekst, do podłożenia nogi panu Kaczyńskiemu. Za kilka miesięcy stworzą Unię kilku prędkości, sami w swoim elitarnym gronie przegłosują całą gamę przepisów sankcjonujących ścisłą federację, a nawet likwidację państw narodowych, a potem spokojnie poczekają, aż w Polsce duszonej unijnymi zakazami i nakazami skończą się pieniądze. Wtedy pojawi się propozycja nie do odrzucenia "cnotka albo piechotka". Jak wtedy zareagujemy (najpewniej przed wyborami)? Powiemy nie i zostaniemy skansenem, czy może oddamy cnotkę, czyli całą suwerenność i nie wyjdziemy z niemieckiego kołchozu już nigdy? Gra się skończyła i maski spadły. Teraz jest czas na decyzje o znaczeniu fundamentalnym. W każdym razie nie interesuje nas ani ścisła federacja (czyli likwidacja polskości i włączenie do Niemiec), ani gra solo, gdyż to będzie dokładnie to samo, tylko przeciągnięte w czasie do momentu ponownego dorwania się do władzy polszewików na fali niezadowolenia społecznego z biedy i stagnacji, a oni zdepisizują Polskę i wejdą do federacji z międzynarodówką na ustach. Wreszcie nie interesuje nas ponowne wejście w orbitę wpływów Rosji, co niewiele różni się od propozycji niemieckiej i jest także zagrożeniem płynącym z izolacji i z zawężenia aspiracji (tam nas wprowadzą korwinowcy z częścią "narodowców"). Pozostaje tylko budowanie własnego politycznego konstruktu z Polską na eksponowanym miejscu założyciela. W zasadzie jest to plan na wczoraj.
Andy51

Andy51

07.03.2017 13:37

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Tak. Tylko, że teraz stara

Czy podłożyła nogę to się okaże. W Europie mają dość lewackiej retoryki i omnipotencji Brukseli we wszystkie dziedziny życia. Liga Północna we  Włoszech, prawicowe partie we Francji, Austrii, Holandii, itd. zwracają się w kierunku Rosji, bo nie mają innej alternatywy. Gdyby w Unii Europejskiej dominowały partie konserwatywne, a nie lewackie z bohaterami z wiosny 68 r. to byłoby całkiem inaczej. Sądzę, że   następne wybory do PE zmienią układ sił.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 13:54

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Czy podłożyła nogę to się

Martin Schulz miał w 1968 roku 13 lat, Angela Merkel 14, Frans Timmermans miał 8 lat. Jak tak dalej pójdzie, to i mnie w końcu jakiś leming oskarży o przynależność do tego pokolenia, bo wtedy uczyłem się chodzić.
Andy51

Andy51

07.03.2017 14:15

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Martin Schulz miał w 1968

Byli młodzi to fakt , ale nie chodzi o wiek tylko o lewackie idee rodem z 68 r..
michnikuremek

michnikuremek

07.03.2017 15:41

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Byli młodzi to fakt , ale nie

Tarzająca się w błocie młodzież u Owsiaka to również spadkobiercy "idei" 1968......
Andy51

Andy51

07.03.2017 17:26

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Tarzająca się w błocie

Chyba przesadziłeś.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 15:59

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Byli młodzi to fakt , ale nie

Pokolenie 68 to byli głównie anarchiści, natomiast to, co rządzi obecnie Europą, od zawsze ma jakiś projekt przemian "na lepsze". Niech Pan się cofnie kilkadziesiąt lat. Ja stawiam na reaktywacje idei Bauhausu, bo to łączy się z postmodernizmem. http://artpin-projektowa… http://wyborcza.pl/1,754… http://butterfield-reign… "Styl stworzony przez architektów związanych z Bauhausem nazwano wkrótce "międzynarodowym", bo dzięki swojej prostocie pasował do każdego kręgu kulturowego. Dojście Hitlera do władzy paradoksalnie przyspieszyło jego rozprzestrzenianie się. Po 1933 r. wielu wykładowców Bauhausu (w większości pochodzenia żydowskiego) musiało opuścić kraj. Część z nich osiadła w Izraelu - i to tam powstała jedyna na świecie dzielnica zbudowana w całości według zasad promowanych przez uczelnię." "warto zaznaczyć, że na koncepcję szkoły wpływały poglądy polityczne przedstawicieli szkoły, które wiązały się przede wszystkim z socjalizmem." "W zniszczonej wojną Europie nikt już nie chciał budować zdobnych kamienic; musiała powstać nowa architektura. Proste, czytelne i zwykle tanie rozwiązania spod znaku Bauhausu okazały się najlepsze, bo uniwersalne. Dziś szklane drapacze chmur otaczają nas wszędzie i mało kto pamięta, że ich korzenie tkwią w niemieckiej uczelni. Kubiczne formy, jasne kolory i duże okna można znaleźć w nowych osiedlach mieszkaniowych na całym świecie - od Warszawy, przez Londyn, po Cambridge w USA" Po wojnie żydzi wrócili do RFN i wytworzyła się swoista symbioza, która spowodowała także rozkwit różnych porzuconych idei. Nie pamiętam tytułu, ale był kilka miesięcy temu film o tym na Planete+. https://books.google.pl/…
michnikuremek

michnikuremek

07.03.2017 16:15

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Pokolenie 68 to byli głównie

Nie, drogi Panie. Europą Zachodnią rządzą dziś ci, który dobrze przestudiowali "dzieła" Gramciego, Spinellego i Kalergiego.
To te chore, komunistyczne idee są dziś wprowadzane w życie.
Nie chce mi się rozpisywać, więc proszę sobie wyguglować takie hasła jak:
Spinelli, Gramci, Kalergi, marksizm kulturowy, marsz przez instytucje, pokolenie 1968, polityczna poprawność i terror politycznej poprawności, szaleństwo multikulturalizmu, mowa nienawiści, szkoła frankfurcka, luksemburgizm, trockizm, etykietowanie przeciwników, krytyków i adwersarzy jako: „faszystów”, „rasistów”, „ksenofobów”, „islamofobów”, „homofobów”, „nazistów”, gender, globalne ocieplenie, kultura gejowska, feminizm, homopropaganda itd…
Miłej lektury!
Andy51

Andy51

07.03.2017 17:33

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Nie, drogi Panie. Europą

Miej litość nade mną , nie zrobię tego.
OLI

OLI

07.03.2017 18:32

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Miej litość nade mną , nie

Są na te tematy wspaniałe wykłady "w pigułce" pana Krzysztofa Karonia, choćby tutaj:
Krzysztof Karoń: kontrrewolucja i neomarksizm
https://www.youtube.com/…
Albo np. krok po kroku na kanale: :
https://www.youtube.com/…
Te wykłady to absolutny hit, pomagają zrozumieć co się dzieje, skąd się wzięło i dokąd to prowadzi.
Andy51

Andy51

07.03.2017 19:01

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Są na te tematy wspaniałe

Jeżeli w pigułce , to inna sprawa.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 19:33

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Nie, drogi Panie. Europą

Schulz studiował co najwyżej naklejki stolicznej. Wątpię, żeby miał w ogóle pojęcie o czym do niego taki Gramsci rozmawia. Poza tym nazywanie zachodnioniemieckich oligarchów komunistami również cuchnie marksizmem i zamianą znaczenia słów. To oczywiste, że grupa trzymająca władzę w UE będzie się oklejała płytkami ze wszystkiego, co się da, żeby ukryć tylko swoje prawdziwe pochodzenie, poglądy i intencje. Jazgot na widok czerwonych gaci wcale nie służy zaglądaniu pod te płytki, tylko odwracaniu uwagi.
Andy51

Andy51

07.03.2017 17:27

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Pokolenie 68 to byli głównie

Dziwny melanż Niemców z Żydami.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 19:24

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Dziwny melanż Niemców z

On wcale nie jest aż tak dziwny. W linkowanych materiałach jest wspomnienie o tym, że najpierw musieli wyemigrować, ale potem wrócili.
michnikuremek

michnikuremek

07.03.2017 15:39

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Tak. Tylko, że teraz stara

Tak - będą mieć "pierwszą prędkość", kiedy beżowi "Niemcy", "Francuzi" czy "Szwedzi" wyciągną maczety i kałachy. Będzie to "pierwsza prędkość" ucieczki - oczywiście tych, którym się to uda. Żyjemy ciągle wspomnieniami potęgi krajów zachodnich sprzed 30 - 40 lat. Co teraz ma do zaoferowania ten legendarny "Zachód"? Ano takie atrakcje jak nihilizm, brak jakiejkolwiek idei, aborcja, narkomania, LGTB, poprawność polityczna  i takie podobne "idee", którymi ich ciemnoskórzy obywatele pogardzają i którzy białym  niebawem rzucą się do gardeł.
Jeszcze my, Europa Środkowa mamy szansę tego wszystkiego uniknąć - o ile zaczniemy się odsuwać od tego bagna, która jest już skazane na zagładę. A czas tej zagłady zbliża się wielkimi krokami.... Już niebawem.....
Andy51

Andy51

07.03.2017 17:31

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Tak - będą mieć "pierwszą

Masz racje, Szwedzi , Niemcy, Francuzi. będą uciekali  różnymi prędkościami, przed ciapatymi z maczetami w dłoniach. Pod maczety pójdą również ci z LGBT ciapaci takich nie tolerują.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 19:41

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Masz racje, Szwedzi , Niemcy,

E tam od razu nie tolerują. Zagonią do szmaty i będzie spokój. Można wręcz powiedzieć, że przykładny islamski stosunek do homoseksualizmu mamy w Polsce od setek lat pod celą: "Islamska nienawiść wobec kobiet doprowadziła do szerzenia się homoseksualizmu. Islam tak uczy przez fatwy : „grzeszy tylko uległy homoseksualista”. Dominujący homoseksualista jest już usprawiedliwiony przez Mahometa." https://zastopujczas.pl/…
Andy51

Andy51

07.03.2017 20:41

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na E tam od razu nie tolerują.

Widać , że islam na wszystko znajdzie lekarstwo.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.03.2017 19:26

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Tak - będą mieć "pierwszą

Zanim to nastąpi, to wpiją się łapami w nasze gardło i spróbują utopić. Zupełnie jak topielec, o czym wie każdy ratownik i topielca najpierw ogłusza piąchopiryną, a dopiero potem ratuje.
eska

eska

07.03.2017 17:16

Jaki folksdojcz? Po matce Niemiec, a po ojcu Kaszub. Jednakowoż z ojcem nie miał zbyt dobrych kontaktów, więc sprawa oczywista. Za małego go dzieciaki ganiały po podwórku, bo nie umiał dobrze po polsku mówić.
Andy51

Andy51

07.03.2017 17:32

Dodane przez eska w odpowiedzi na Jaki folksdojcz? Po matce

Tak pewnie było.
Domyślny avatar

twardek

07.03.2017 17:17

"Tusk, Polak czy Folksdojcz ?"
Szczerze mówiąc najlepiej mi się kojarzy ta postać z lancknechtem (termin spolszczony od landsknecht).
---
1. nie uzyskanie nominacji przez Sariusza-Wolskiego powinniśmy interpretować jako odtrącenie przez eurokratów dobrej propozycji polskiego rządu,
2. nie uzyskanie nominacji przez Tuska powinniśmy interpretować jako sukces rządu polskiego (bez względu na rezultat Sariusza-Wolskiego)
3. Jakby nie poszło, zaistniały konflikt jest  poważnym, etyczno-moralnym i obywatelskim obciążeniem dla D.Tuska i wyrokiem natychmiastowego, lub odłożonego na 2 lata, końca jego kariery.
---
Gdzieś w tle powinien wziąć się za cichą pracę jakiś zespół, który stopniowo wysmaży dobrze przemyślany projekt ustawy o infamii i banicji.
Domyślny avatar

Domasuł

07.03.2017 18:26

To wszystko jest dokładnie jak Pan pisze, tylko ludzie nie zdaja sobie z tego sprawy i dlatego tak Tuska kochali (i pewnie wciąż kochają). Tylko wlasnie, czy to jest nieswiadomosc, czy może taka sama mentalność jaka ma folksdojcz Tusk? W każdym razie obecny rząd bardzo dużo by stracil w moich oczach, gdyby poparl Tuska. Poparcie Tuska oznacza, ze stolica tych ludzi nie jest w Warszawie, tylko w Berlinie.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,777
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności