Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Nasz stan gotowości do walki
Wysłane przez owsinski w 24-07-2023 [08:42]
Jesienne wybory zdecydują po której stronie barykady znajdzie się Polska.
Jeszcze do niedawna była to sytuacja przypominająca wybory przewodniczącego UE w których przegraliśmy stosunkiem 1:27. Dzisiaj jest już inaczej, możemy liczyć na znacznie lepszy wynik i to nawet w przypadku liczonej arytmetycznie przegranej. W dalszej przyszłości, jeżeli sytuacja będzie wyglądać podobnie jak dziś, możemy liczyć na sukces w tego typu zestawieniach. Na razie znajdujemy się ciągle w mniejszości w stosunku do zwolenników pogłębionej „integracji” UE, czyli bezwzględnego podporządkowania hegemonii niemieckiej.
Cała sprawa przestaje być aktualna w skali państwowej reprezentacji w przypadku wygrania wyborów przez obecną opozycję, głoszącą chęć udziału w tym procesie.
Można wprawdzie spodziewać się, że obecny rząd, usiłujący uzyskać bardziej niezależną pozycję w UE, też w ostatecznie skapituluje, ale tego nie należy przesądzać mając choćby na względzie narastający opór w całej Europie. Istnieją zatem warunki do prowadzenia walki o powstrzymanie degradacji unijnej Europy.
W tej walce potrzebne są odpowiednie środki, a nie tylko ilość głosów na unijnych forach. Liczy się przede wszystkim pozycja gospodarcza i to zarówno w wartościach bezwzględnych, jak i w tempie rozwoju.
Niestety w tym przedmiocie ustępujemy czołówce europejskiej osiągając w PKB 79 % średniej unijnej, gorzej jednak w przychodach osobistych – poniżej 50 %, a najgorzej w zasobach materialnych, zaledwie jedna trzecia, wszystko w przeliczeniu na siłę nabywczą i mieszkańca.
Niezależnie od dużego rozczarowania w stosunku do obietnic związanych z naszym wejściem do UE, ten stan znacznie utrudnia uzyskanie wpływowej pozycji w tym zgromadzeniu. Najwyraźniej trzeba szukać innej drogi do sukcesu politycznego.
Podobną sytuację mieliśmy w czasie walki o obalenie sowieckiego władania w środkowej Europie, jednakże potężny ruch „Solidarności” stanowił istotny, a może nawet decydujący o wyniku czynnik. Stworzenie wielkiego ruchu społecznego w Polsce z odpowiednimi partnerami w innych krajach unijnych może wpłynąć pozytywnie na zmiany.
Europa miała znakomitą szansę na zjednoczenie sił pod przewodnictwem chadecji, która miała organizację europejską w postaci unii chrześcijańsko demokratycznej. Niestety, w decydującym momencie włączenia do UE krajów Europy środkowej zabrakło jej twórców, „ojców” europejskiej wspólnoty. ludzi o odpowiednich horyzontach myślowych i wartościach ideowych. Ich formalni następcy okazali się całkowicie niedorośli do dziejowego wyzwania, lub też zwykłymi agentami sił zmierzających do degradacji roli Europy.
Doszło do tego, że nawet nazwa „chrześcijańska” została wyeliminowana z UE, ale na całe szczęście jest jeszcze kilka chrześcijańskich krajów w Europie, z Polską w czołówce, które mogą i powinny przypomnieć Europie jakie są jej korzenie i gdzie należy szukać ratunku przed upadkiem i zagładą. Realizacja tego zadania wymaga mobilizacji sił na skalę „Solidarności” i okazją do tego są właśnie wybory.
Warunkiem nieodzownym jest ogłoszenie otwartej walki o taką postawę narodową, która jest jedyną gwarancją naszego przetrwania, a nie licytacja kto da o 100 zł więcej i kupi sobie „elektorat”.
Nie chodzi bowiem o żaden „elektorat”, ale o naród polski, a wraz z nim i inne narody Europy.
W swoim czasie pisałem wiele o konieczności stworzenia powszechnego ruchu w obronie chrześcijańskiej kultury, niezależnego od organizacji politycznych i kościelnych, który będzie w stanie przeciwstawić się ofensywie mocy zła we wszystkich jej postaciach,
Partie polityczne w Europie poddały się masowo tej ofensywie, przyjmując narzucony, najpodlejszy styl walki w postaci obiecanek, traktujących społeczeństwo jako bezwolną masę przeznaczoną do stałego manipulowania. Ciągle aktualna jest sowiecka szkoła rządzenia za pomocą prania mózgów, co brzmi już zbyt nachalnie, ale co wciąż jest aktualne. Dlatego właśnie trzeba szukać nowej drogi wyrazu rzeczywistych ludzkich potrzeb, a przede wszystkim wyjścia z kręgu chocholego tańca śmierci.
Taką drogą może być powszechny ruch skupiający wszystkich ludzi dobrej woli, chcących żyć w świecie szanującym chrześcijańskie nakazy życia człowieczego, jako podstawę wszelkich rozwiązań politycznych i społecznych.
Komentarze
24-07-2023 [08:02] - NASZ_HENRY | Link: Wybory 🙃
Wybory 🙃
Te wybory w Polsce są ważne nie tylko dla niej. Są ważne dla Świata, Europy i przede wszystkim Ukrainy.
Podbój Ukrainy przez Rosję jest obecnie możliwy jedynie poprzez odcięcie dostaw zachodniego zaopatrzenia i można to zrobić na trzy sposoby.
Pierwszy – odcięcie fizyczne, poprzez utworzenie bariery „ogólnowojskowej” na granicach Ukrainy z jej sąsiadami – obecnie raczej niemożliwe do wykonania ze względu na słabość wojsk rosyjskich.
Drugi – odcięcie zaopatrzenia poprzez wygranie w Polsce wyborów przez opcje anty PiSu i przejęcie przez nie „pokojowej” polityki Berlina – akcja w toku
Trzeci – poprzez rezygnację USA ze wsparcia Ukrainy po wyborach w roku przyszłym – jak się nie uda akcja w Polsce to będzie się działo w Ameryce.
W nadchodzących wyborach każdy głos na wagę niepodległości 🙃
24-07-2023 [09:18] - sake3 | Link: @NASZ-HENRY........Niestety
@NASZ-HENRY........Niestety odnoszę wrażenie że niepodległość to dziś odrzucane słowo.Niemodne i nie pasujące do europejskości czyli tak naprawdę do czego? Widać to nawet tu na NB.Jedni gorąćo przekonują nas do wielkiej miłości jaką rzekomo czują do nas Niemcy,inni usprawiedliwiają rosyjskie groźby pod adresem Polski wmawiając ,że to my ,,obrażamy'' Putina i wielką Rosję.Sprawa pożaru w Zielonej Górze pokazała jak iluzoryczna jest ta nasza niepodległość.Nie muszą wkraczać wojska podkładamy się sami.Niemieckie śmietnisko w w Zielonej Górze ma być wsparte największym niemieckim składowiskiem w całej Europie w Gietrzwałdzie na Warmii. Planowany obiekt wielkości dużej wsi na życzenie czy może rozkaz Niemców ma powstać na pieknych terenach krajobrazowych Gietrzwałdu tuż przy Sanktuarium Maryjnym,które Niemcom przeszkadza.Gietrzwałd zwany polską Fatimą zniknie rozjechany ciężkim taborem,parkingami , tirami,halami kominami tej olbrzymiej inwestycji.Niemiecka miłość do Polaków jest ta wielka ,że wzamian za udostępnienie im terenu z obietnicą powiększenia w przyszłości dadzą miejsca pracy dla 100 osób i zasadzą kiladziesiąt drzewek do poprawy zniszczonego bezpowrotnie krajobrazu.No ale po co nam niepodległość i bycie gospodarzem własnego kraju,prawda?
24-07-2023 [10:46] - Es | Link: " po co nam niepodległość i
" po co nam niepodległość i bycie gospodarzem własnego kraju"
Okazalo się już dawno, ze gospodarza nie ma, lub nie bylo nigdy. Czy niemiec przyjechał do zielonej Góry czy gietrzwałdu i tak sobie po prostu powiedział, że on te odpady tam zostawi, bo akurat nie maco z nimi zrobić? Jest tam jakąś władza jakiś wojewoda jakiś poseł? Nikogo kto niemcowi Rejtanem by się na drodze położył, bo wszelkie wysiłki by niemcowi zabronić robić w Polsce co chce są bezskuteczne.
Naprawdę takie jęczenie mnie rozczula.
Sake poznalas juz swojego radnego, posla senatora?czy czekasz kogo prezes z kapelusza wyciągnie. Oby takiego, ktory będzie mialw d.. co mu pod nosem sie dzieje
24-07-2023 [11:11] - sake3 | Link: @ES.......Kto powiedział,że
@ES.......Kto powiedział,że ja jęczę? To lepiej nic nie mówić? Mnie się wydaje,że własnie trzeba mówić i to jak najczęściej.i wcale nie dlatego żeby pana rozczulać.Jeśli o czymś się nie mówi to znaczy że problemu nie ma a o takich kwiatkach jak ten śmietnik w Zielonej Górze dowiadujemy się kiedy jest już za późno.
24-07-2023 [11:23] - Es | Link: Sake
Sake
Udowadniasz jedynie, że ci, których wybieramy są od dołu do góry skorumpowani jednakowo i niezależnie od partii z której pochodzą. A w zasadzie w terenie nie ma znaczenia kto jest skąd. Liczy się czy można z nim robić interesy.
Nie wyobrażam sobie, żeby o takim składowisku jednym, dziesiątym nie wiedział radny, poseł, wójt, wojewoda.
24-07-2023 [11:37] - sake3 | Link: @Es.......Oczywiście,że
@Es.......Oczywiście,że wiedział prezydent Zielonej Góry KUbicki. i pani marszałek Polak.Wiedzieli,że właściciel składowiska firma Awinion zbankrutowała i rozpłynęła się e mgle.Pewno wygrzewa sie na Seszelach.No ale pan marszałek uparcie poszukuje polskiej rtęci w Odrze i tylko pewnie niekompetentne polskie laboratoria nie wykazują jej obecności w wodzie więc pani marszałek nie ma czasu na takie drobiazgi.jak śmieci.Powinniśmy wyciągnąć wnioski z tego pożaru jak i sensowności importu niemieckich odpadów.Bo płacić za zniszczenia ,akcję gasniczą i zabezpieczanie terenu będzie Polska nie Niemcy Dlatego uważam,że nie należy Niemców wpuścić do Gietrzwałdu za czym tak gorąco optuje wójt.
24-07-2023 [13:17] - Es | Link: @sake
@sake
Też tak uważam. I ktoś odpwiedzialny- wyobrażam sobie że taki związany na przykład z PiS poseł senator radny powinni użyć wszelkich środków- zaczynając od ekologii- aby do tego nie dopuścić. A później przy pomocy odpowiednich slużb zająć się rzeczywistymi motywacjami wójta. Nota bene: co te służby robią w setkach innych przypadków z Zielona Górą włącznie. Czy może mają przyzwolenie na drzemkę w takich przypadkach? Włącznie z tymi posłami?
Uff... a już sądziłem, ze nie znajdziemy tematu w ktorym ze sobą moglibysmy się zgodzić, :)
24-07-2023 [10:46] - Es | Link: " po co nam niepodległość i
" po co nam niepodległość i bycie gospodarzem własnego kraju"
Okazalo się już dawno, ze gospodarza nie ma, lub nie bylo nigdy. Czy niemiec przyjechał do zielonej Góry czy gietrzwałdu i tak sobie po prostu powiedział, że on te odpady tam zostawi, bo akurat nie maco z nimi zrobić? Jest tam jakąś władza jakiś wojewoda jakiś poseł? Nikogo kto niemcowi Rejtanem by się na drodze położył, bo wszelkie wysiłki by niemcowi zabronić robić w Polsce co chce są bezskuteczne.
Naprawdę takie jęczenie mnie rozczula.
Sake poznalas juz swojego radnego, posla senatora?czy czekasz kogo prezes z kapelusza wyciągnie. Oby takiego, ktory będzie mialw d.. co mu pod nosem sie dzieje
24-07-2023 [08:21] - Jabe | Link: Czy godzi się głosować na
Czy godzi się głosować na traktujących społeczeństwo jako bezwolną masę przeznaczoną do stałego manipulowania?
24-07-2023 [08:24] - u2 | Link: No nie godzi się na was
No nie godzi się na was głosować Jabe :-)
24-07-2023 [10:23] - Es | Link: Po wyczynach polskiego rządu
Po wyczynach polskiego rządu w ostatnich latach należy oczekiwać, że wynik takiego głosowania mógłby być 27: 0. Zagłosujemy przeciw sobie. Niezależnie kto będzie premierem.
24-07-2023 [10:33] - sake3 | Link: @Es......Jakie to wyczyny? Bo
@Es......Jakie to wyczyny? Bo to słowo użył pan w znaczeniu pejoratywnym.Czy składowiska niemieckich smieci w Polsce to też wyczyn polskiego rządu?
24-07-2023 [10:53] - Es | Link: Jak sobie przypominam
Jak sobie przypominam pamiętne 27: 1 nie dotyczyło pytania czy urządzić w Polsce setki składowisk.
Ale sprawa jeszcze stracona nie jest . Jeśli popojawi sie taka propozycja to premier najpierw wykrzyczy dziesięć razy: po moim trupie, a później podpisze zgodę . I będziesz miała to 27: 0.
24-07-2023 [12:02] - Zbyszek_S | Link: "Jesienne wybory zdecydują po
"Jesienne wybory zdecydują po której stronie barykady znajdzie się Polska."
Nie. Teza bez uzasadnienia.
"Jeszcze do niedawna była to sytuacja przypominająca wybory przewodniczącego UE w których przegraliśmy stosunkiem 1:27."
Rząd Polski jako jedyny w UE głosował przeciw wyborowi Polaka na przewodniczącego UE. Signum Temporis.
"do zwolenników pogłębionej „integracji” UE, czyli bezwzględnego podporządkowania hegemonii niemieckiej"
Nie. Pogłębiona integracja nie oznacza "czyli bezwzględnego podporządkowania hegemonii niemieckiej".
"Podobną sytuację mieliśmy w czasie walki o obalenie sowieckiego władania w środkowej Europie, jednakże potężny ruch „Solidarności” stanowił istotny, a może nawet decydujący o wyniku czynnik."
Nie. W Czechosłowacji nie było "Solidarności", a też wyszli spod sowieckiego władania i to mocniej niż Polska. Sowieckie władanie obaliła gospodarcza presja USA na ZSRR.
"na całe szczęście jest jeszcze kilka chrześcijańskich krajów w Europie, z Polską w czołówce,"
Polska jest krajem, który od biedy można kwalifikować jako "katolicki". Czy to jest kraj chrześcijański? Tak? To proszę napisać po czym poznać, jak rozpoznać, że ludzie to chrześcijanie?
"Warunkiem nieodzownym jest ogłoszenie otwartej walki o taką postawę narodową, która jest jedyną gwarancją naszego przetrwania"
Co to jest "postawa narodowa"?
Jaka "postawa narodowa" i jak ją określić i scharakteryzować jest JEDYNĄ GWARANCJĄ naszego przetrwania? Należy wnosić, że każda inna postawa prowadzić ma do naszego nieprzetrwania.
"Nie chodzi bowiem o żaden „elektorat”, ale o naród polski, a wraz z nim i inne narody Europy."
Owszem. Ale zwolennicy dowolnej partii politycznej, wykluczają z zakresu pojęcia "naród polski" zwolenników partii politycznych rywalizujących z tą, którą sami popierają.
"Ciągle aktualna jest sowiecka szkoła rządzenia za pomocą prania mózgów"
Pisze pan o Polsce? Może konkretniej...?
"Dlatego właśnie trzeba szukać nowej drogi wyrazu rzeczywistych ludzkich potrzeb"
Co to jest "droga wyrazu rzeczywistych ludzkich potrzeb"?
Bo skoro "trzeba szukać", to należy wiedzieć czego.
"a przede wszystkim wyjścia z kręgu chocholego tańca śmierci."
Proces takiego wyjścia jest procesem indywidualnym a nie zbiorowym. Mamy chrześcijaństwo, a nie religie plemienne.
"Taką drogą może być powszechny ruch skupiający wszystkich ludzi dobrej woli, chcących żyć w świecie szanującym chrześcijańskie nakazy życia człowieczego, jako podstawę wszelkich rozwiązań politycznych i społecznych."
Super apel. "Weźmy się i zróbcie".
Cała nadzieja w tym, ze jest pan fizyczną osobą, bo tekst wygląda jak spod igły Chat-GPT.
Pytanie, czy bot sprokurowany przez Chat-GPT przyznałby, ze jest botem Chat-GPT? :)
24-07-2023 [16:41] - Adam66 | Link: @Zbyszek_S
@Zbyszek_S
Mimo, że nie do mnie skierowane są pytania to na kilka odpowiem bo nie lubię manipulacji.
"Rząd Polski jako jedyny w UE głosował przeciw wyborowi Polaka na przewodniczącego UE." - A kiedy Polak kandydował na to stanowisko? Czyżby była mowa o ryżym folksdojczu, dla którego "polskość to nienormalność"?
Co to jest "postawa narodowa"? - Postawa i ideologia stawiająca interesy własnego narodu ponad inne. Niestety, od około 400stu lat (z paroma krótkimi przerwami), zarządzający Polską takiej postawy nie reprezentują.
Sowiecka szkoła rządzenia za pomocą prania mózgów jest bardzo rozwinięta, również w tzw. krajach zachodnich, gdzie lewactwo opanowało system szkolnictwa na wszystkich poziomach. Teraz usilnie starają się to zrobić także w Polsce. Wszystkie Grety czy margoty to jest właśnie efekt tej sowieckiej szkoły prania mózgów.
25-07-2023 [09:55] - Zbyszek_S | Link: Bardzo dobra odpowiedź.
Bardzo dobra odpowiedź. Szczególnie ta tępa, bezwzględna, pozbawiona jakichkolwiek hamulców pogarda i nienawiść do politycznego przeciwnika. Pogarda i nienawiść podnoszona do rangi cnoty politycznej i patriotycznej, do wymaganego zachowania i oczekiwanej postawy.
"Klęską dzisiejszego życia publicznego jest nienawiść, która dzieli obywateli Państwa na nieprzejednane obozy, postępuje z przeciwnikami politycznymi jak z ludźmi złej woli, poniewiera ich bez względu na godność człowieczą i narodową, zniesławia i ubija moralnie. Zamiast prawdy panoszy się kłamstwo, demagogja, oszczerstwo, nieszczery i niski sposób prowadzenia dyskusji i polemiki. Żądza władzy i prywata prowadzą bezwzględną walkę o rządy i stanowiska, a pozorują ją troską o Państwo".
25-07-2023 [10:27] - sake3 | Link: @Zbyszek.....Klęską naszego
@Zbyszek.....Klęską naszego życia publicznego jest nie tyle nienawiść ile zachowania z niej wynikające, Jak inaczej traktować donosy opozycji do Brukseli,głosowania przeciw własnemu krajowi,wystąpienia chociazby takich antypolaków jak Biedroń z czerwonymi włosami i zaklejoną gębą w europarlamencie? Jak traktować donosy z Polski,że Marsz Niepodległości to tłum faszystów? Jak tłumaczyć pomówienia i kłamstwa o wojsku z bronią na ulicach, fotografowanie się pod fikcyjnymi znakami drogowymi ,żeby szkalować Polskę? Pan tę nienawiść ubiera w uczone słowa a tu trzeba przykładów,których jest mnóstwo i po nie własnie trzeba sięgać.Nie wystarczy powiedzieć pogarda,nienawiść,demagogia,trzeba ją pokazać.
25-07-2023 [12:42] - Zbyszek_S | Link: Nie. Klęska naszego życia
Nie. Klęską naszego życia publicznego jest nienawiść. Koniec kropka. Uzasadnienia do tej nienawiści, podawane przez jej akuszerów i akolitów czynią obraz naszej rzeczywistości jeszcze bardziej ponurym.