Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Stop ukrainizacji Polski!
Wysłane przez Grzegorz GPS Św... w 06-09-2022 [14:06]
Właśnie przeczytałem broszurę wydaną przez zespół ekspertów Konfederacji Korony Polskiej Grzegorz Brauna. Moim zdaniem przedstawia ona błędne przewidywania. Moim zdaniem Rosja jest milionkroć większym zagrożeniem dla Polski niż Ukraina, dlatego tych pierwszych należy bić, a tych drugich maksymalnie w tym biciu wspierać.
Tu jest ta broszura: Stop ukrainizacji Polski
Ci eksperci prorokują, że ułatwienia w zamieszkaniu Ukraińców w Polsce i uzyskaniu przez nich obywatelstwa spowodują liczne patologie, w tym wynarodowienie Polaków. A zatem zakładają, że żywioł polski, że nasza kultura i język są wielokroć słabsze od ukraińskiej. A zatem należy o naszą kulturę walczyć poprzez tępienie ludzi innych kultur, poprzez jakieś działania biurokratyczne, polityczne, a zatem terrorystyczne. To jest kompletnie zła diagnoza. Moim zdaniem jest na odwrót – Ukraińcy szybko się spolonizują, bo nasza kultura jest silniejsza. Bardzo dobitnie pokazały to czasy rozbiorów i PRL-u – żadne zbrodnie i celowe wynaradawianie nas nie zniszczyły. To jacyś Ukraińcy, którzy tu pokojowo przybędą, nas zniszczą? Niemożliwe.
Więc ja bym zrobił całkowicie na odwrót – nie tylko utrzymał obecne ułatwienia dla Ukraińców, ale nadał takie same uprawnienia wszystkim ludziom wywodzącym się z naszej cywilizacji, czyli w zasadzie wszystkim Europejczykom spoza UE (bo ci z UE już to mają) – z wyjątkiem Rosjan, których nie należy wpuszczać ze względu na sankcje wojenne. Wszyscy, którzy do nas przyjadą, szybko się spolonizują. Tępić należy tylko dżihadystów – ale to z tego samego powodu co Rosjan – bo toczą z nami wojnę hybrydową. Ale już na przykład Wietnamczyków bym przyjmował tak samo jak Ukraińców, choć oni na pewno będę się dłużej integrować.
A jeśli diagnoza Brauna jest jednak prawdziwa i żywioł polski jest słabszy niż inne i nawet na własnym terenie ulegniemy wynarodowieniu, to nie ma już dla nas żadnego ratunku – to i tak się stanie bez względu na jakiekolwiek działania władz.
Jedyne co jest słuszne w tej broszurze, to stwierdzenie, że uchodźcy stanowią dodatkowe, niepotrzebne obciążenie socjalne dla budżetu państwa. To się zgadza. Ale dokładnie takim samym obciążeniem są Polacy. Więc jeśli te obciążenia są szkodliwe, to trzeba je znieść dla wszystkich. W ogóle należy zlikwidować pomoc socjalną państwa. Ta pomoc jest szkodliwa, więc gdyby ją znieść tylko dla Ukraińców, a zostawić dla Polaków, to Ukraińców to wzmocni, a Polaków to osłabi. Więc to też jest bez sensu, że szkodliwy i niszczący socjał miałby być tylko dla Polaków.
Ale i tak Konfederacja nic na to nie poradzi. Rosja w ciągu kilku lat się rozpadnie, Ukraina wygra wojnę, wstąpi do UE i NATO i będziemy się z nimi integrować. To jest proces nie do powstrzymania i jest słuszny, zgodny z polską racją stanu. Więc oczekiwałbym, gdy już się to stanie – czyli pewnie do wyborów parlamentarnych w 2027 – by wszyscy ci eksperci Brauna i on sam, podali się do dymisji i wystąpili z Konfederacji w ramach pokuty za złe diagnozy. O ile Konfederacja dotrwa do tego czasu, bo jeśli oprze swój marketing polityczny o błędne diagnozy, to nie wróżę jej szans nawet w najbliższych wyborach. Z pogardą dla Polaków, z tezami, że nasza kultura jest słaba i łatwo ulega wynarodowieniu, wyborów wygrać się nie da.
Grzegorz GPS Świderski
PS. Notki powiązane:
- Wór na uchodźców
- Wolnościowe podejście do imigracji
- Przyjmować czy utrzymywać?
- Nasze wady, to w istocie zalety!
Tagi: gps65, uchodźcy, wojna, Ukraina, imigranci, polonizacja, ukrainizacja
Komentarze
06-09-2022 [14:23] - Jabe | Link: Moim zdaniem Rosja jest
Moim zdaniem Rosja jest milionkroć większym zagrożeniem dla Polski niż Ukraina, dlatego tych pierwszych należy bić, a tym drugim maksymalnie w tym biciu wspierać.
Żadne z tych państw nie jest zagrożeniem teraz. Ukraina jest bliżej i jest jawnie wroga. Niech się tłuką.
Ukraińcy szybko się spolonizują, bo nasza kultura jest silniejsza.
Anachronizm. Jak można szanować naród, który chociażby wywiesza obce flagi?
Więc ja bym zrobił całkowicie na odwrót – nie tylko utrzymał obecne ułatwienia dla Ukraińców, ale nadał takie same uprawnienia wszystkim ludziom wywodzącym się z naszej cywilizacji, czyli w zasadzie wszystkim Europejczykom spoza UE (bo ci z UE już to mają) – z wyjątkiem Rosjan
Czy przywileje miałyby także dotyczyć ludu tubylczego?
uchodźcy stanowią dodatkowe, niepotrzebne obciążenie socjalne dla budżetu państwa. To się zgadza. Ale dokładnie takim samym obciążeniem są Polacy.
Zatem Polacy również są obciążeniem dodatkowym. Coś tu nie gra.
Rosja w ciągu kilku lat się rozpadnie, Ukraina wygra wojnę, wstąpi do UE i NATO i będziemy się z nimi integrować. To jest proces nie do powstrzymania i jest słuszny
Zatem będziemy graniczyli z wrogim, uzbrojonym państwem ze sprawną armią.
Trzeba się szanować!
06-09-2022 [15:24] - u2 | Link: Żadne z tych państw nie jest
Żadne z tych państw nie jest zagrożeniem teraz. Ukraina jest bliżej i jest jawnie wroga. Niech się tłuką.
Dlaczego jest jawnie wroga ? Jak jest jawnie wroga to jest zagrożeniem. Proste :-)
06-09-2022 [15:41] - Jabe | Link: Jest wroga, bo może. Kolejne
Jest wroga, bo może. Kolejne rządy zainstalowane w Warszawie udają, że tego nie widzą. Jest jawnie wroga lecz z oczywistych powodów nie jest zagrożeniem teraz.
06-09-2022 [19:48] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Jest wroga"
"Jest wroga"
Po czym konkretnie poznajesz to, że Ukraina jest nam wroga?
06-09-2022 [16:14] - spike | Link: Ja bym się wstydził takie
Ja bym się wstydził takie głupoty pisać, chyba że to efekt demencji.
Większym zagrożeniem są dla Polski Niemcy, Rosja zawsze była i będzie, może za 100 lat to się zmieni, jak ich Chiny okroją.
06-09-2022 [16:39] - Jabe | Link: Przekonanie oparte na
Przekonanie oparte na przekonaniu.
06-09-2022 [20:29] - spike | Link: Jabe- idąc tym tropem, można
Jabe- idąc tym tropem, można powiedzieć, że Litwa także jest wroga, podobnie Białoruś, Czesi, Słowacy, pogrzebać w historii znajdziemy tam sporo powodów, również można powiedzieć z przekonania, że te państwa też mają w koło wrogów, tylko tak się składa, że żaden z tych wrogów nie dopuścił się ludobójstwa na taką skalę, jak Niemcy czy Rosja, owszem Ukraińcom możemy sporo zarzucić, ale to efekt podobnych działań, jakie wyczynia niemiecka opozycja w Polsce, jakby popuścić cugle, to ich wataha będzie zdolna do ludobójstwa na "moherach", dawali wyraz tego wielokrotnie, do tego niszcząc symbole religijne i narodowe.
Też jestem przekonany, że jakby do Polski wkroczyli Niemcy, że ich V kolumna stanęła by ramię w ramie z najeźdźcą, podobnie jak lewacka opozycja, będzie witać kwiatami Putina.
Prędzej możemy się spodziewać pomocy z Ukrainy, niż od 'sojuszników" jak Francja czy innych byłych kolaborantów Hitlera, oni cały czas kolaborują.
07-09-2022 [05:40] - Jabe | Link: owszem Ukraińcom możemy sporo
owszem Ukraińcom możemy sporo zarzucić, ale to efekt podobnych działań, jakie wyczynia niemiecka opozycja w Polsce – Podobnych?
06-09-2022 [19:40] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Ukraina jest bliżej i jest
"Ukraina jest bliżej i jest jawnie wroga."
Proszę to uzasadnić. Co świadczy o tym, że Ukraina jest nam wroga i jakie stanowi zagrożenie? Czy chodzi o zagrożenie militarne, demograficzne, kulturowe, cywilizacyjne, majątkowe, czy jakieś inne? Proszę o jakieś konkrety.
07-09-2022 [05:51] - Jabe | Link: Nie napisałem o zagrożeniu, a
Nie napisałem o zagrożeniu, a o wrogości. Oczywiście najistotniejszym probierzem jest stosunek do rzezi wołyńskiej (także reakcja polskiego rządu, a raczej jej brak świadczy o jego polskości). Nie mamy dobrych stosunków handlowych. Tuż przed wojną Ukraina blokowała transport kolejowy z Polską. Nie pamiętam szczegółów, lecz nie wydaje się, żeby im zależało na naszej przychylności – mają ją za nic, więc nie muszą się z nami liczyć.
07-09-2022 [12:51] - Grzegorz GPS Św... | Link: To jest opinia. Ja prosiłem o
To jest opinia. Ja prosiłem o uzasadnienie, a to wymaga powołanie się na fakty.
07-09-2022 [14:19] - Jabe | Link: Niechęć państwa ukraińskiego
Niechęć państwa ukraińskiego do godnego pochowania ofiar, oraz gloryfikowanie sprawców, jest faktem. Proszę nie rżnąć głupa.
07-09-2022 [23:28] - Grzegorz GPS Św... | Link: Nie, to nie jest fakt. Gdyby
Nie, to nie jest fakt. Gdyby to był fakt, to byś potrafił wskazać konkrety. Twoje opinie nie są faktami.
08-09-2022 [07:07] - Jabe | Link: Proszę wybaczyć, że
Proszę wybaczyć, że odnośników do źródeł nie kolekcjonuję. Tak czy owak, nie rżnij głupa.
08-09-2022 [15:59] - Grzegorz GPS Św... | Link: Jeśli nie potrafisz podać
Jeśli nie potrafisz podać faktów, to sam udajesz głupiego.
06-09-2022 [19:42] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Czy przywileje miałyby także
"Czy przywileje miałyby także dotyczyć ludu tubylczego?"
Jakie przywileje? Co to konkretnie znaczy "lud tubylczy"? To osoby jak długo mieszkające w danym miejscu?
07-09-2022 [05:56] - Jabe | Link: Nie przywileje, a ułatwienia.
Nie przywileje, a ułatwienia. Czyli co? Zasiłki, plusy? Widocznie źle się domyśliłem.
07-09-2022 [12:53] - Grzegorz GPS Św... | Link: A konkretnie o jakie
A konkretnie o jakie ułatwienia chodzi? Jakie ułatwienia mają obcy, których nie ma lud tubylczy?
07-09-2022 [14:22] - Jabe | Link: To Pan pisało ułatwieniach
To Pan pisał o ułatwieniach dla obcokrajowców, co ja – być może błędnie – uznałem za zgodę na przyznanie im socjalu.
07-09-2022 [23:32] - Grzegorz GPS Św... | Link: Uważam, że wszystkim
Uważam, że wszystkim obcokrajowcom (oprócz tych, którzy są obywatelami jawnie wrogich nam państw — głównie dotyczy to Rosjan i dżihadystów) należy zapewnić w Polsce wszelkie ułatwienia, które mają obywatele Polski — kluczowe jest to, by nie zabraniać im, i nie utrudniać, pracowania. Socjał nie jest ułatwieniem — to niszczenie.
06-09-2022 [19:44] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Zatem Polacy również są
"Zatem Polacy również są obciążeniem dodatkowym."
Tu narodowość nie ma znaczenia. Każdy, kto pobiera zasiłek, czy inną pomoc socjalną, jest dodatkowym obciążeniem dla tych, którzy za to płacą.
07-09-2022 [06:09] - Jabe | Link: Czy mamy zatem udawać, że
Czy mamy zatem udawać, że dodanie kilku milionów więcej tego obciążenia nie robi różnicy, bo jest ono niepotrzebne i „również dodatkowe”?
Przypominam, że argument, że „uchodźcy stanowią dodatkowe, niepotrzebne obciążenie socjalne dla budżetu państwa”, został odparty argumentem, że Polacy również dodatkowo i niepotrzebnie są obciążeniem. Rozmiar tego obciążenia jest przecież jednak większy.
07-09-2022 [13:04] - Grzegorz GPS Św... | Link: Wszyscy dostający zasiłki są
Wszyscy dostający zasiłki są obciążeniem dla budżetu państwa, a zatem dla ludzi, którzy wypracowują jakiekolwiek dobra. To jest argument za znoszeniem tych obciążeń dla tych, którzy za nie płacą, bez względu na to kto dostaje. Podział tych beneficjentów na jakieś grupy, w tym narodowościowe, ma tylko jeden sens: tworzyć niesnaski, burzyć lud, wywoływać rozruchy, generować chaos. Jeśli zasiłki muszą być, to lepiej by były mniej więcej równo rozłożone między wszystkich potrzebujących mieszkańców, a nie w/g jakiegokolwiek grupowania ludzi ze względu na narodowość, bo to prosta droga do krwawych zadym. Każdy zasiłek degeneruje, więc lepiej nie degenerować tylko Polaków. Najlepiej nikogo nie degenerować, ale jeśli już państwo koniecznie chce niszczyć mieszkańców to lepiej niszczyć wszystkich po równo, a nie tylko tubylców.
07-09-2022 [14:25] - Jabe | Link: Oczywiście jest to zarzewie
Oczywiście jest to zarzewie niesnasek narodowościowych. Rząd o tym nie myśli, obiecując różne ułatwienia. A może o to chodzi.
07-09-2022 [23:37] - Grzegorz GPS Św... | Link: Zarzewie niesnasek powoduje
Zarzewie niesnasek powoduje głównie to, że jednemu rząd pozwala pracować, a innemu nie. Więc to, że Ukraińcy dostali swobodę pracowania w Polsce jest bardzo dobre i nie prowadzi do niesnasek. Niesnaski wywołuje głównie socjał dawany niepracującym — to ich degeneruje i czyni niesamodzielnymi, a zatem bardziej skłonnymi do okradania innych i wywoływania burd.
08-09-2022 [07:10] - Jabe | Link: Socjalizm wprowadzony w
Socjalizm wprowadzony w państwie wielonarodowym prowadzi do jego rozpadu.
08-09-2022 [16:05] - Grzegorz GPS Św... | Link: To bardzo dobrze. Rozpad
To bardzo dobrze. Rozpad każdego państwa jest bardzo korzystny dla wszystkich. Niestety socjalizm utrwala centralizm.
06-09-2022 [19:45] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Zatem będziemy graniczyli z
"Zatem będziemy graniczyli z wrogim, uzbrojonym państwem ze sprawną armią."
Wszystkie państwa, a którymi graniczymy, są uzbrojone i mają sprawną armię. Po czym poznajemy, że są nam wrogie?
07-09-2022 [06:13] - Jabe | Link: Ukraina, jeśli wygra, będzie
Ukraina, jeśli wygra, będzie miała najsprawniejszą i najlepiej wyszkoloną armię w regionie. Kto wie, kto wtedy będzie tam rządził i jak ten potencjał wykorzysta. Trzeba o tym myśleć teraz.
07-09-2022 [13:07] - Grzegorz GPS Św... | Link: Tak. I najlepiej w takiej
Tak. I najlepiej w takiej sytuacji dążyć do jak największego uzależnienia Ukrainy od NATO. Pomagając im, właśnie to robimy. Więc trzeba pomagać na maksa z dwóch powodów: by wygrali, i by byli bardziej zintegrowani z NATO, co ich od NATO uzależnia.
07-09-2022 [14:28] - Jabe | Link: Nie ma pewności, że zawsze
Nie ma pewności, że zawsze będą pod amerykańskim butem. To schodzące imperium. Co zrobimy, gdy nie będziemy już mogli schować się pod sukienką Wuja Sama?
07-09-2022 [23:43] - Grzegorz GPS Św... | Link: Gdy zerwiemy sojusz z USA, a
Gdy zerwiemy sojusz z USA, a zatem z NATO, to sromotnie przegramy wojnę z każdym, bo naszego sprzętu i procedur długo nie zsynchronizujemy z jakimś innym sojusznikiem. A do wyboru w zasadzie jest tylko jeden: Rosja. A zatem to byłby powrót do PRL-u. Ukraina ma dokładnie taką samą alternatywę: albo NATO, albo Rosja. USA to może schodzące imperium, ale Rosja zejdzie szybciej. A NATO może się jeszcze długo trzymać, nawet po osłabnięciu USA. W każdym razie odwrócenie przez Polskę sojuszy w najbliższej perspektywie kilkunastu lat to byłaby totalna klęska. Niestety nie mamy wyboru w tej kwestii, musimy być w NATO na dobre i na złe.
08-09-2022 [07:14] - Jabe | Link: Oj, zaraz zrywać.
Oj, zaraz zrywać. Wystarczyłoby nie polegać bez reszty. Jesteśmy kolonią.
08-09-2022 [16:03] - Grzegorz GPS Św... | Link: Póki co mamy bardzo dobre
Póki co mamy bardzo dobre stosunki z innymi państwami NATO i właściwą współpracę. Polegać na sojusznikach musimy, bo bez nich sobie z Rosją nie poradzimy. Dlatego bardzo ważne jest wciągnięcie Ukrainy do NATO.
06-09-2022 [16:06] - Es | Link: Jeśli masz dzieci to je
Jeśli masz dzieci to je wygnaj z domu bo stanowią niepotrzebne obciążenie a powinny zacząć same dbać o siebie aby się wzmacniać. I zacznij pomagać obcym oraz je przekonywać żeby się u ciebie zadomowiły. Skorzystaj ze swoich złotych myśli.
06-09-2022 [19:37] - Grzegorz GPS Św... | Link: Jeśli masz dzieci i chcesz
Jeśli masz dzieci i chcesz skorzystać z moich złotych myśli, to polecam te porady: https://www.salon24.pl/u/gps65...
06-09-2022 [16:22] - Tezeusz | Link: "Właśnie przeczytałem bro
"Właśnie przeczytałem broszurę wydaną przez zespół ekspertów Konfederacji Korony Polskiej Grzegorz Brauna. "
Wydana w Moskwie jak na sowieckie gówno przystało !
06-09-2022 [19:52] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Wydana w Moskwie..."
"Wydana w Moskwie..."
Skąd to wiesz? W jakiej konkretnie drukarni w Moskwie?
06-09-2022 [20:07] - u2 | Link: W jakiej konkretnie drukarni
W jakiej konkretnie drukarni w Moskwie?
Mój docent Olgierd Przesmycki, tak, ten od Miriama, był onegdaj w Moskwie w drukarni, która wydała nielegalnie jego znakomitą monografię o filtrach RC. W ramach rekompensaty przestraszeni drukarze zaproponowali Mu 400 rubliej :-)
06-09-2022 [17:15] - J z L | Link: Ktoś tu zaŚWIR(D)ował
Ktoś tu zaŚWIR(D)ował
СЛАВА УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВОЇНАМ!
Chwała Ukrainie
Chwała gierojom z Azow
Wieczną im Chwała
Śmierć polskojęzycznym rosyjskim żołdakom
06-09-2022 [20:10] - sake3 | Link: Dziwne to zastanawianie się
Dziwne to zastanawianie się kto jest nam bardziej wrogi Ukraina czy Rosja.Odpowiedź jest prosta,przecież Rosja już nieraz groziła grozi nadal Polsce w rosyjskich mediach.Program Rassija1 państwowej telewizji rosyjskiej przedstawia polityków chcących już ruszać na Warszawę,a sekundują im dzielnie prowadzący program ,,60 minut'' Na Twitterze szaleje i odgraża się Polsce były prezydent Miedwiediew.Nic dziwnego,mają przecie takiego sojusznika jak Macron..Widać więc wyraźnie kto jest nastawiony wrogo i nie jest to Ukraina.
06-09-2022 [21:16] - Kaczysta | Link: Gregory
Gregory
Zmień dilera
Naprawdę
06-09-2022 [22:09] - Grzegorz GPS Św... | Link: A Ty od jakiego dilera
A Ty od jakiego dilera bierzesz? Na którego polecasz zmienić?