Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Jarosław Gowin - smutny życiowy dramat
Wysłane przez krzysztofjaw w 07-12-2021 [09:17]
Nie mam zamiaru znów - jak przez lata - krytykować Jarosława Gowina. Powiem tylko, że od zawsze wskazywałem u niego brak kośćca etyczno-moralnego, co było aż nadto widoczne: zawsze chciał być u władzy, obojętnie kto by naszym krajem rządził. Jak była to PO to był blisko niej, jak PiS to znów się do tej partii przytulił. I zawsze osiągał naprawdę szczyt swoich możliwości, czyli bycie wicepremierem polskiego rządu, choć ani wiedza, ani umiejętności nigdy nie predestynowały go do objęcia aż tak ważnej funkcji państwowej.
Ale... widać, że to dla niego było za mało. Sądzę, że marzył zostać premierem a nawet prezydentem Polski. Został wewnętrznie psychicznie uwikłany przez własne dążenia, które w miarę ich postępu oderwały go od rzeczywistości.
Popadł w depresję, bardzo ciężką chorobę, która może w wielu przypadkach zakończyć się śmiercią i często poprzez samobójstwo. I tak jest w przypadku J. Gowina, który po nieudanej próbie samobójczej znalazł się na szpitalnym oddziale psychiatrycznym.
To jest tragedia człowieka, który nie potrafił przyjąć do wiadomości, że są jakieś uwarunkowania aby być ważną osobą w Polsce. Osiągnął w swoim życiu naprawdę dużo: był wicepremierem, miał swoją partię, decydował o wielu sprawach w naszej Ojczyźnie.
Czego jeszcze chciał? Czy naprawdę jego megalomaństwo i mitomaństwo doprowadziły go do choroby psychicznej?
Sądzę, że niestety tak. Stał się niewolnikiem własnych wydumanych ponad miarę osobistych aspiracji. Żył cały czas w bańce własnego samouwielbienia a odstawienie go na boczny tor stało się dla niego nie do zniesienia. Stąd ta - prawdopodobnie egzogenna - depresja, która mogła się zakończyć wielką tragedią, czyli jego śmiercią.
Na szczęście próba samobójcza się nie powidła, ale przed J. Gowinem długa psychiczna rekonwalescencja i mam nadzieję, że zakończona sukcesem. Nikomu bowiem, nawet wrogowi, nie życzę nigdy czegoś niedobrego w obszarze jego zdrowia.
Życzę mu szybkiego powrotu do stabilności psychiczno-emocjonalnej i zrozumienia, że trzeba się cieszyć z życia i tego, co to życie nam daje. Nie ma sensu oczekiwać od tego życia cudów, bo cudem jest tak naprawdę to, że ono trwa.
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
Komentarze
07-12-2021 [10:23] - Kaczysta | Link: Wszystko wskazuje na to że po
Wszystko wskazuje na to że po otrzymaniu drugiej dawki szczepionki w organizmie Pana Gowina doszło do aktywacji nanorouterów.Bo raczej nieprawdopodobne jest by grafen dokonał aż takiego spustoszenia w psychice tego człowieka
07-12-2021 [10:32] - u2 | Link: że po otrzymaniu drugiej
że po otrzymaniu drugiej dawki szczepionki
A nie trzeciej ? :-)
07-12-2021 [11:02] - Kaczysta | Link: On już po pierwszej dawce
On już po pierwszej dawce podciął sobie żyły
Teraz to tyla trzecia próba.
No ale na szczęście wreszcie ktoś się nim zainteresował
I to nie jest fejk
07-12-2021 [10:35] - Jabe | Link: Jak nie nasz – dokopać,
Jak nie nasz – dokopać, niezależnie od okoliczności.
07-12-2021 [11:32] - J z L | Link: Oby tylko Gowin,Zawisza
Oby tylko Gowin,Zawisza Niebieski czy Ruszkiewicz tego wpisu nie czytali i z pomysłu/oferty nie skorzystali
Zresztą czy ja wiem
W IDYLLICZNYM OTOCZENIU NA ŚWIEŻYM POWIETRZU
https://niepoprawni.pl/blog/husky/w-idyllicznym-otoczeniu-na-swiezym-powietrzu
07-12-2021 [12:07] - NASZ_HENRY | Link: Znaczy nieudacznik
Znaczy nieudacznik samobójstwo też spieprzył ☺☻
07-12-2021 [12:19] - AŁTORYDET | Link: No i co teraz będzie z tak
No i co teraz będzie z tak licznym, a nade wszystko, ślicznym fraucymerem szlagona Jarosława Gowina? Jak te panie mają teraz w rzyć? No jak?
07-12-2021 [12:38] - Niezalogowany | Link: Nie wiem, ile czasu zajmie
Nie wiem, ile czasu zajmie różnym uruchomionym dawno temu łańcuchom przyczynowo-skutkowym potwierdzenie mojej nieśmiałej tezy, ale przypuszczam, że dolegliwość Gowina ma coś wspólnego ze złowróżbną groźbą frontmana WSI, Komorowskiego, pod jego adresem, wypowiedzianą gdy Gowin niespodziewanie zawiódł wszystkie nadzieje na to, że przyczyni się do upadku rządu Dobrej Zmiany.
Cytując słynnego Bula: "Nikt nie zapomina w polityce takich zachowań. Każdy chce ukarać za nielojalność. Czasami mądrość etapu podpowiada, aby z tym poczekać albo jakoś odłożyć w czasie, ale ja na miejscu Jarosława Gowina bym się po prostu w ciemnych zaułkach zawsze za siebie oglądał, czy mu coś nie grozi, jakieś niebezpieczeństwo. I on o tym doskonale wie".
Niewtajemniczonym przypominam, że Komorowski cierpi na syndrom magnetofonu: czasami wyrwie mu się coś, co usłyszał w trakcie spotkań, na których był zadaniowany - stąd wzięło się właśnie słynne "Prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni" wypowiedziane jeszcze przed zamachem smoleńskim i inne podobne niekontrolowane wycieki.
Ponieważ ruch na szachownicy zaczyna zagęszczać się wokół silniejszych figur, przewidywane są świadome poświęcenia pionów - czy to dla przestrogi czy to dla doraźnego efektu mrożącego - więc nie sądzę, by z głową Gowina było coś nie tak, wręcz przeciwnie, zadziałał instynkt samozachowawczy i Gowin po prostu się ukrywa; niewykluczone że jednocześnie negocjując warunki na jakich zostanie udzielona mu ochrona przed dotychczasowymi mocodawcami, na rzecz których tyle razy podkładał nogę polskiemu rządowi. Możliwe też, że będzie próbował negocjować w drugą stronę, to znaczy liczyć na przeżycie w zamian za jakieś kolejne antyrządowe podrygi zrealizowane z użyciem swojej mikroformacji.
07-12-2021 [12:53] - krzysztofjaw | Link: Sam już nie wiem, ale wersja
Sam już nie wiem, ale wersja o powrocie "seryjnego samobójcy" czy "nieszczęśliwego wypadku" zawsze winna być brana pod uwagę.
Pzdr
07-12-2021 [14:22] - u2 | Link: Sam już nie wiem, ale wersja
Sam już nie wiem, ale wersja o powrocie "seryjnego samobójcy" czy "nieszczęśliwego wypadku" zawsze winna być brana pod uwagę.
Ponoć może wyrabiać tzw. żółte papiery. Zawsze mogą się przydać w sądach. Seryjny raczej nie popuszczał swoim ofiarom.
07-12-2021 [13:15] - Warmia | Link: Takie komentarze chciałoby
Takie komentarze chciałoby się tu czytać. Świetna analiza i wnioski. Wykazana przyczyna i skutek. Prosto, w samo sedno. Gowin Jarosław jest już skończony politycznie, walczy o fizyczne przetrwanie.
07-12-2021 [15:26] - paparazzi | Link: @ Niezalogowany, dosłownie
@ Niezalogowany, dosłownie jak w książce pana Marcina Wolskiego "Cyngiel Temidy". Żeby aż tak?
07-12-2021 [14:11] - sake3 | Link: Przypuszczam,że za bardzo
Przypuszczam,że za bardzo utożsamił się z postacią Jamesa Bonda we wrogim wg niego świecie PiS-u. Platforma swoim zwyczajem zleci misję,wyciśnie jak cytrynę którą później odrzuca jako niepotrzebną. Gowin sądził że wróci do PO w glorii bohatera,będzie stawiał warunki .Okazało się że jego misja to droga donikąd. No cóż w polityce zawsze się ryzykuje,ale że tak długi stażem polityk PO znający cynizm jej działaczy grających tylko na siebie nie potrafił przewidzieć zakończenia.
07-12-2021 [14:30] - Chatar Leon | Link: Gowin jest nikim już od
Gowin jest nikim już od jakiegoś czasu. A prawdziwy dramat to się zacznie, jak niedouczony ekonomista na stołku ministra zdrowia, wygrzebany gdzieś ze składowiska tuskowych nieudaczników wywoła zamieszki a przede wszystkim jak zacznie spełniać swoje groźby i wyrzucać ze służby " niewyszczepionych foliarzy" strzegących granicy na Podlasiu. Dobrze byłoby, gdyby szefostwo Zjednoczonej Prawicy się opamiętało, bo potem będzie za późno. Życzę zdrowia wszystkim myślącym, zaszczepionym i niezaszczepionym.
07-12-2021 [15:19] - Jabe | Link: Skąd ten upór?
Skąd ten upór?
07-12-2021 [14:58] - Marek Kudła | Link: Panie Gowin, zdrada
Panie Gowin, zdrada Zjednoczonej Prawicy to zdrada Polski, to zdrada Ojczyzny !!! Czyś pan nigdy nie pomyślał o tym ?!! Przecież pan masz już siwe włosy – to kiedy chcesz pan zmądrzeć ? A jeśli to nie pana pomysł, to powiedz pan kto pana namówił lub wynajął do tej brudnej i chaniebnej roboty ?!! Wstydź się pan !!!
07-12-2021 [15:34] - Pers | Link: @kudla
@kudla
//zdrada Zjednoczonej Prawicy to zdrada Polski, to zdrada Ojczyzny !!!//
Następny, który pokłócił się ze swoim lekarzem...
07-12-2021 [19:16] - Marek Kudła | Link: Ty pampers, kiedy myślisz i
Ty pampers, kiedy myślisz i nic nie wymyślisz, to sobie pomyśl po co ty tyle myślałeś żeby nic nie wymyśleć ? Przecież mogłeś nic nie myśleć i tyle samo byś wymyślił !
07-12-2021 [16:07] - Jabe | Link: Nie jest prawdą, że zdrada
Nie jest prawdą, że zdrada jakiegoś stronnictwa może być uznana za zdradę Polski. To jakby socjalizm lub „spurkarstwo” było polskim obowiązkiem. Nieuzasadniona jest również opinia, że Jarosław Gowin zdradził Zjednoczoną Prawicę. Po pierwsze, od początku było wiadomo, że jest na doczepkę, a po drugie, to ugrupowanie daleko odeszło od głoszonych haseł. W szczególności unaoczniły to beztroskie harce przy okazji pandemii (samowola, nieprzeprowadzenie wyborów) oraz wyzbywanie się resztek autonomii za mamonę.
07-12-2021 [17:01] - Niezalogowany | Link: "beztroskie harce przy okazji
"beztroskie harce przy okazji pandemii (samowola, nieprzeprowadzenie wyborów)"
Przypominam uprzejmie, ruski trollu, że "nieprzeprowadzenie wyborów" było wynikiem sabotowania tego procesu przez totalniacką opozycję, rozpaczliwie szukającej pretekstu do podmienienia kandydata.
07-12-2021 [17:34] - Jabe | Link: To kłamstwo.
To kłamstwo.
07-12-2021 [18:38] - Niezalogowany | Link: "To kłamstwo."
"To kłamstwo."
Nie, to nie kłamstwo. W jaki to magiczny sposób kandydatka, której nazwiska nikt nie pamięta bez sprawdzenia w Internecie została podmieniona na pieszczoszka Bildebergów, Trzaskowskiego?
07-12-2021 [19:40] - Jabe | Link: Trochę tak, jak z panem Dudą.
Trochę tak, jak z panem Dudą. Co to ma do rzeczy?
08-12-2021 [09:02] - Niezalogowany | Link: "Co to ma do rzeczy?"
"Co to ma do rzeczy?"
To ma do rzeczy, że znowu kłamiesz i manipulujesz, ruski trollu. To nie jakiś zły PiS "niewykonał wyborów" tylko totalniacka targowica z rozmysłem to uniemozliwiła, by móc podmienić kandydata z beznadziejnego na takiego jedynie żałosnego.
08-12-2021 [09:14] - Jabe | Link: Są procedury, które dworzanie
Są procedury, które dworzanie prezesa mieli realizować, bo taki był ich obowiązek. „Totalniacka targowica” nie rządzi.
08-12-2021 [12:53] - Niezalogowany | Link: "Są procedury, które
"Są procedury, które dworzanie prezesa mieli realizować, bo taki był ich obowiązek"
Bzdura i manipulacja, ruski trollu. Zlecona przez wrogów Polski obstrukcja totalniackiej targowicy niejeden raz uniemożliwiała normalne realizowanie procesów zarządzania państwem lub jego obrony. Nie udawaj, że nie pamiętasz, jak łapówkarz Grodzki blokował procedowanie uruchomienia głosowania korespondencyjnego, rozmyślnie pchając naszą Ojczyznę na rafę kryzysu konstytucyjnego, podczas którego Polska nie miałaby urzędującego prezydenta. Dlaczego więc sadzisz tu duby smalone o "obowiązku" skoro cały proces realizacji tego obowiązku został zablokowany przez kopertowego aferzystę?
Świeże przykłady obserwować można na granicy z białoruską socjalistyczną republiką radziecką, dokąd pielgrzymują totalniaccy targowiczanie i ich funkcjonariusze medialni w celu sabotowania obrony państwa przed putaszenkowymi beżowymi i zielonymi ludzikami.
Bibliografia dla ciebie, trollu symulujący niewiedzę:
https://niezalezna.pl/328217-p...
https://niezalezna.pl/328149-t...
https://niezalezna.pl/333192-w...
08-12-2021 [12:56] - Jabe | Link: To oczywiste, że PiS próbuje
To oczywiste, że PiS próbuje zrzucić z siebie winę. Wybory przeprowadza się bez jakiegokolwiek głosowania w senacie.
08-12-2021 [13:18] - Niezalogowany | Link: "Wybory przeprowadza się bez
"Wybory przeprowadza się bez jakiegokolwiek głosowania w senacie."
Znowu kłamiesz i manipulujesz, ruski trollu. Zmiana trybu i terminu wyborów wymaga udziału Senatu w zatwierdzeniu takich zmian. Totalniacka targowica zrobiłaby wszystko, by swoją kabaretową kandydatkę szybko podmienić na kogoś innego.
08-12-2021 [13:31] - Jabe | Link: Urzędnicy mieli obowiązek
Urzędnicy mieli obowiązek przeprowadzić wybory zgodnie z obowiązującym prawem.
08-12-2021 [15:03] - Niezalogowany | Link: "Urzędnicy mieli obowiązek
"Urzędnicy mieli obowiązek przeprowadzić wybory zgodnie z obowiązującym prawem."
I znowu bzdura i manipulacja, ruski trollu.
Ludzie nie są dla prawa, ale prawo dla ludzi, a ludzie byli w sytuacji epidemicznej do której należało niezwłocznie dostosować prawo, by ich niepotrzebnie nie narazać. Właśnie w tym z rozmysłem przeszkadzała
totalniacka targowica z opozycji.
08-12-2021 [15:16] - Jabe | Link: Rząd upierał się, że nie ma
Rząd upierał się, że nie ma konieczności wprowadzania stanu wyjątkowego (i słusznie!). Nie było więc sytuacji wyjątkowej, w szczególności wymyślonej ad hoc „sytuacji epidemicznej”. W stanie prawnym, jaki był, urzędnicy mieli zrobić to, czego ostatecznie nie zrobili. Dlatego powinna ich spotkać surowa kara, a zwłaszcza ich herszta!
Opozycja nie miała nic do gadania, bo prawo było, jakie było, bez jej udziału.
08-12-2021 [16:17] - Niezalogowany | Link: "Nie było więc sytuacji
"Nie było więc sytuacji wyjątkowej, w szczególności wymyślonej ad hoc „sytuacji epidemicznej”"
I znowu manipulujesz, ruski trollu, w oderwaniu od faktów, jakbyś pojęcia nie miał, że rzeczywistość przerosła prawo, i trzeba było dopasować prawo do rzeczywistości, skoro nigdy wcześniej Polska nie spotkała się z taką sytuacją.
"W stanie prawnym, jaki był, urzędnicy mieli zrobić to, czego ostatecznie nie zrobili."
To jeszcze raz ci napiszę, czytaj powoli, może zrozumiesz, udawany legalisto:
Ludzie nie są dla prawa, ale prawo dla ludzi.
Rzeczywistość jest większą realnością niż realność opisana w prawie. Gdyby było inaczej, nie byłoby trwających bez przerwy zmian i aktualizacji prawa, nieprawdaż?
Dobro ludzi jest wyższym dobrem niż przestrzeganie prawa. Jeśli stawką jest życie ludzkie, prawo jest na drugim miejscu.
Przykład: nagminne "niszczenie mienia publicznego i prywatnego" przez strażaków sikawkami i toporami. W twojej ciasnej logice propagandowego trolla należałoby teraz skazać strażaków za te porąbane i zalane wodą przedmioty?
Działania rządu Dobrej Zmiany były logiczne, oczywiste, słuszne i zbawienne. Działania totalniackiej targowicy były sabotażowe, antypolskie, destrukcyjne i nastawione na niszczenie naszej Ojczyzny. Nasz polski rząd musiał walczyć nie tylko z epidemią, ale i z atakami zdrajców pracujących dla wrogów Polski. Z tego zadania wywiązał się znakomicie.
"Opozycja nie miała nic do gadania, bo prawo było, jakie było, bez jej udziału."
Tak zwana opozycja robiła wszystko, by naciągać prawo przeciwko Polsce i Polakom, wykorzystując każdy pretekst by wtrącić państwo w kryzys konstytucyjny.
08-12-2021 [17:25] - Jabe | Link: Toć od początku pisałem, że
Toć od początku pisałem, że doszło do samowoli.
08-12-2021 [18:01] - Niezalogowany | Link: "Toć od początku pisałem, że
"Toć od początku pisałem, że doszło do samowoli."
Kłamiesz i manipulujesz, ruski trollu. Nie doszło do żadnej "samowoli" ale do obrony państwa i Narodu przed skutkami dywersji totalniackiej targowicy, wykorzystującej formalizmy prawne do szkodzenia Polsce i do wpędzenia jej w kryzyk konstytucyjny. Jedyną samowolą wykazali się funkcjonariusze opozycji.
08-12-2021 [18:39] - Jabe | Link: Skoro nie udało się
Skoro nie udało się dostosować prawa do oczekiwań władzy, władza je złamała. To właśnie jest samowola. Inną rzeczą jest, dla czyjego to było dobra.
08-12-2021 [19:06] - Niezalogowany | Link: "Skoro nie udało się
"Skoro nie udało się dostosować prawa do oczekiwań władzy, władza je złamała. "
Kłamiesz i manipulujesz, ruski trollu. To nie o oczekiwania władzy chodziło, ale o konstytucyjny wymóg, związany z wyborem prezydenta.
Twój pseudolegalistyczny bełkot można zilustrować, jako 1) tezę, że karetka pogotowania przekraczająca dozwoloną prędkość oznacza rażące złamanie prawa 2) że karetkę tę należy zatrzymać, a kierowcę i sanitariuszy aresztować oraz c) należy wlepić im kary więzienia, a narzędzie zbrodni, czyli karetkę, zlicytować.
I tylko dziwnym trafem w tej twojej dezinformacyjnej bajeczce już na samym początku zapomina się na umierającym ustroju państwa, do jakiego jechała ta karetka. No ale co tam, zadaniem jest udowadnianie, że PiS łamie prawo, nawet gdy to prawo tak naprawdę ratuje.
08-12-2021 [20:01] - Jabe | Link: Nie trzeba było, ani zmieniać
Nie trzeba było, ani zmieniać prawa, ani je łamać, by zrealizować konstytucyjny wymóg.
08-12-2021 [20:08] - Niezalogowany | Link: "Nie trzeba było, ani
"Nie trzeba było, ani zmieniać prawa, ani je łamać, by zrealizować konstytucyjny wymóg."
Trzeba było prawo zmienić, skoro totalniacka targowica postanowiła podpalić Polskę, żeby tylko wystawić na prezydenta kandydata Bilderbergów.
08-12-2021 [20:14] - Jabe | Link: To kłamstwo.
To kłamstwo.
08-12-2021 [20:48] - Niezalogowany | Link: "To kłamstwo."
"To kłamstwo."
Nie, ruski trollu, to nie kłamstwo, chyba że pokażesz mi gdziekolwiek na świecie precedens dla tego, co wyprawiała w obu izbach polskiego parlamentu totalniacka opozycja na żołdzie wrogów Polski.
Zaciąłeś się w swojej pseudoargumentacji na etapie wystawiania mandatów karetkom pogotowia.
08-12-2021 [20:53] - Jabe | Link: Nie jest istotne, czy
Nie jest istotne, czy gdziekolwiek na świecie był precedens tego, co wyprawiała jakakolwiek opozycja w parlamencie, bo parlament w organizacji wyborów nie uczestniczy.
09-12-2021 [07:04] - Niezalogowany | Link: "parlament w organizacji
"parlament w organizacji wyborów nie uczestniczy."
Bzdura i manipulacja, ruski trollu. Jeśli sytuacja była tak nowa i unikatowa jak zestawienie pandemii z próbami totalniackiej targowicy obalenia państwa, to jak najbardziej wymagana była interwencja ustawodawcza, skoro normalnym trybem wyborów nie dałoby się przeprowadzić. Ale nawet w tych wymaganych zmianach totalniacy przeszkadzali jak tylko mogli, pchając kraj na krawędź kryzysu konstytucyjnego.
09-12-2021 [12:20] - Jabe | Link: Sytuacja nie była
Sytuacja nie była nieprzewidziana. Albo jest stan wyjątkowy i wyborów się nie przeprowadza, albo nie ma stanu wyjątkowego i przeprowadza się je zgodnie z regułami. Nie zmienia się reguł w trakcie gry, więc żadnych zmian nie należało przeprowadzać.
Zwyczajnie gang rządzący był przyzwyczajony, że ustawy przepycha kolanem na kilka dni przed wprowadzeniem w życie, ale zapomniał, że utracił izbę wyższą. Gapy.
08-12-2021 [15:23] - Pani Anna | Link: @ NIEZALOGOWANY
@ NIEZALOGOWANY
Wy niezalogowany to chyba politykiem jesteście, bo nie ma takiej bzdury i kłamstwa, które by wam nie przeszło lekko przez klawiaturę. Od kiedy to partia rządząca, mająca większość musi tańczyć tak, jak opozycja zagra? Zmieniać na gwałt prawo, żeby chronić ludzi przed zarażeniem... tia... TYCH SAMYCH, których zaledwie kilka tygodni potem całowało się na wiecach wyborczach, bez żadnych DDM? TYCH SAMYCH, których wręcz namawiano by ruszyli do urn (gdy było już wiadomo, że o zwycięstwie Dudy może przesądzić dosłownie kilkaset głosów) bo covid to "taki sobie wirus jakich wiele " I musimy z nim żyć jak z każdym innym. Ja mam dobrą pamięć i podziękuję za te wszystkie kłamstwa przy urnie.
08-12-2021 [16:22] - Niezalogowany | Link: "Od kiedy to partia rządząca,
"Od kiedy to partia rządząca, mająca większość musi tańczyć tak, jak opozycja zagra?"
Od wtedy, ruski trollu, odkąd "większość" nie wystarcza by skutecznie dopasować prawo do rzeczywistości, bo kierujący Senatem łapówkarz Grodzki rozmyślnie przeciąga terminy, mimo iż stawką jest zdrowie i życie milionów Polaków.
Czas był krytycznym czynnikiem, nie jakieś nie mające znaczenia w tym kontekście "większości".
Łapówkarz Grodzki walczył o przetrwanie, nie chcąc wylądować w pierdlu, gdzie jego miejsce.
By uratować swój skorumpowany do cna tyłek, był gotów postawić na szali zdrowie i życie milionów Polaków i los państwa zagrożonego kryzysem konstytucyjnym. Takie to właśnie obmierzłe indywidua są w Polsce "opozycją" i to właśnie takim obmierzłym indywiduom deklarujesz, ruski trollu, swoje wyborcze poparcie.
08-12-2021 [16:43] - Pani Anna | Link: @ niezalogowany, jedyne, co
@ niezalogowany, jedyne, co mógł zrobić Grodzki, to przeciągać procedowanie o 30 dni. Tymi swoimi wywodami potwierdzasz tylko to, co większość już zrozumiała, że w tej twojej partii NIKT nie potrafi liczyć do 30. Na kogo zagłosuje, to nie twój zakichany interes, ale nie mogę się już doczekać tych waszych jęków i żebrania o każdy głos. 🖕
08-12-2021 [13:15] - Pers | Link: @nielog
@nielog
Biorąc pod uwagę, że ty z Kubusiem Puchatkiem wiecie wszystko to chciałbym się spytać o zarzuty stawiane panu posłowi, viceministrowi Sportu Łukaszowi Mejzie?
Słyszałem różne opinie ale były sprzeczne.
Mógłbyś się rzetelnie ustosunkować?
08-12-2021 [15:04] - Niezalogowany | Link: @ruski_troll
@ruski_troll
Ja też czekam w napięciu na odpowiedź "nieloga" i "Kubusia Puchatka". Daj znać, jeśli coś ci odpiszą.
08-12-2021 [15:31] - tricolour | Link: @Pers
@Pers
Nielog jeszcze nie wie, co ma mówić, bo nie dostał wersji do mówienia. Biedak powie za dużo, stracą mu apetyt więc milczy. Bardzo zdrowe podejście do swej śliskiej przyszłości: milczeć tak długo aż dadzą tekst do wypowiedzenia.
Taka partyjna tradycja: jeśli zabiorą ci wóz, to będziesz musiał oddać samolot.
Miałbyś ochotę mówić w takich warunkach?
08-12-2021 [18:59] - Pers | Link: tricolour
tricolour
//Nielog jeszcze nie wie, co ma mówić, bo nie dostał wersji do mówienia//
No przecież wiem...
To jego oficer prowadzący Kubuś Puchatek układa mu treść komentarzy.
07-12-2021 [16:54] - tricolour | Link: Tutaj nie ma co dorabiać
Tutaj nie ma co dorabiać teorii do prostej rzeczy: gdy się jest w amoralnej koalicji, gdy się głosuje jak partia rozkazuje, ale się z tego "nie cieszy" to się mija siebie samego. A zbyt wielki dystans między własnymi standardami, a realnym zachowaniem jest nie do pogodzenia.
Jeśli ma się uzębienie oczywiście - to warunek konieczny.
07-12-2021 [17:30] - Ryan | Link: Glosowanie bez logowaniaKTO,
Glosowanie bez logowania
KTO, W OBECNEJ SYTUACJI, WYRZĄDZA POLSCE NAJWIĘKSZĄ SZKODĘ?
https://niepoprawni.pl/ankieta/husky/kto-w-obecnej-sytuacji-wyrzadza-polsce-najwieksza-szkode
08-12-2021 [19:02] - Kaczysta | Link: Co chcecie od Gowina?
Co chcecie od Gowina? Spójrzcie na Tuska, który zmienia swoje poglądy częściej niż majtki i skarpety. Nadal jednak ma swoich fanów, dla których nie są ważne poglądy, a korzyść własna