Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
J. Międlar zatrzymany w UK-nowy komunistyczny totalitaryzm!
Wysłane przez krzysztofjaw w 25-02-2017 [14:50]
Informację powziąłem od szefowej portalu Blogmedia24.pl - Maryli [1], która wskazała na jej źródło w postaci portalu dzienniknarodowy.pl [2].
Uznałem, że wskazanym jest nagłośnienie tej informacji a jako, że mogę jako bloger uczynić to na moim blogu, więc to czynię przedstawiając w całości jej treść:
-------------
"PILNE! Jacek Międlar zatrzymany na lotnisku London Stansted. Jest przesłuchiwany".Opublikowano: 25 lutego 2017 10:55:30
""Zgodnie z informacjami, które uzyskaliśmy od red. Piotra Szlachtowicza ze współpracującego z "Dziennikiem Narodowym" portalu polonijnego "Nowy Polski Show" (thenowypolskishow.co.uk), podążający na jutrzejsze obchody Dnia Żołnierzy Wyklętych w Slough pod Londynem Jacek Międlar został zatrzymany przez służby graniczne i policję na lotnisku Stansted w Wielkiej Brytanii. Policja brytyjska ma zarzucać Międlarowi ... chęć wygłoszenia przemówienia "nawołującego do nienawiści" podczas demonstracji Britain First, na która został zaproszony dzisiaj.
J. Międlar, który obecnie pracuje dla tygodnika "Polska Niepodległa" ma reprezentować go na obchodach, które po raz drugi z rzędu organizują oddziały "PN". Oprócz niego gośćmi imprezy mają być również Tadeusz Płużański i Leszek Żebrowski. Żebrowski dopiero co został ofiarą nagonki przeprowadzonej przeciwko niemu w Norwegii. W jej wyniku tamtejsze katolickie parafie otrzymały zakaz organizowania "ekstremistycznych spotkań politycznych".
Kampanię nienawiści w Wielkiej Brytanii skierowana przeciwko Żebrowskiemu i Międlarowi rozpętały m.in. portal "antyfaszystowski" Hope Not Hate, Antifa i komunistyczne stowarzyszenie Radical Socialists. Od organizatorów obchodów w Slough, których zasadniczym elementem jest Bieg Tropem Wilczym dowiedzieliśmy się iż organizująca Bieg Fundacja "Wolność i Demokracja" wydała oświadczenie pod wpływem .... komunistów z Radical Socialists oraz "Gazety Wyborczej"! Do tej sprawy powrócimy po weekendzie.
Oświadczenie Fundacji "Wolność i Demokracja"
Red. Szlachtowicz udał się do służb imigracyjnych wspierać Międlara. Naczelny thenowypolskishow.co.uk pracował kiedyś na lotnisku i zna procedury i nie daje się łatwo zbyć.
Nie wiemy jeszcze, czy na miejsce udało się dotrzeć Leszkowi Żebrowskiemu i Tadeuszowi Płużańskiemu. O losie całej trójki będziemy informować na bieżąco, gdy dowiemy się czegoś więcej. Do Wielkiej Brytanii dolatuje również Krzysztof Dzierżanowski z redakcji "Dziennika Narodowego".
"Dziennik Narodowy" jest jednym z patronów medialnych obchodów ku czci Wyklętych w Slough
UWAGA! Kolejne informacje na ten temat:
Podejrzewam, że Brytyjczycy cofną Międlara do Polski. To samo może stać się z Żebrowskim [2]
------------------------------------------------
Takie właśnie są skutki lewacko-demoliberalnej "politpoprawności" lansowanej przez komunistyczne elity UE z odurzonego LSD i marihuaną, zdegenerowanego pokolenia '68. Oskarżają oni o mowę nienawiści innych, choć to właśnie oni są w niej mistrzami. Totalitaryzm komunistyczny zawsze jest taki sam, niezależnie czy jest to komunizm wojenny, czy komunizm w sferze ducha, mentalności, wychowania, kultury, propagandy, kształtowania odpowiedniego myślenia. Ten "nowy etap" totalitarnego komunizmu kulturowego opartego na ideach Szkoły Frankfurckiej i komunisty A. Gramsciego jest jeszcze gorszą jego formą niż komunizm wojenny, bowiem niszczy całe narody, niszczy ich fundament istnienia, niszczy wolność we wszystkich jej obszarach... a my narzekaliśmy na cenzurę w czasach komunizmu wojennego :)
[1] http://www.blogmedia24.pl/node...
[2] http://www.dzienniknarodowy.pl...
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
Komentarze
25-02-2017 [15:03] - michnikuremek | Link: No cóż.... Czerwoni długo nie
No cóż.... Czerwoni długo nie wytrzymają bez obozów koncentracyjnych i dołów z wapnem........
25-02-2017 [15:08] - Andrzej W. | Link: Dziękuję za tę informację.
Ciekawe. Dziękuję za tę informację. Czy polskie służby dyplomatyczne interweniują ?
25-02-2017 [19:50] - Imć Waszeć | Link: Polskie służby dyplomatyczne
Polskie służby dyplomatyczne już dawno powinny zażądać od Brytyjczyków informacji, co jest putinowskiego w działalności Britain First, oraz w jaki sposób polski obywatel jest w tę działalność wplątany. Ja stale mam wrażenie, że polska dyplomacja kompletnie nie wie co ma w takich sytuacjach robić. Podpowiadam, czy go lubicie czy nie, róbcie tak samo jak zrobiłby Putin. Nie rozumiem jak można pół wieku narzekać na postkomunistyczne kadry robiące z Polski Republikę Bananową ChDiKK, a jednocześnie zakładać, że brytyjskie urzędasy są już cacy i w ogóle i nie wolno nawet złośliwie na nich wzroku podnosić. Przecież to jest samounieważnianie.
25-02-2017 [21:18] - Andrzej W. | Link: Odpowiadam, Panu, Tak.
Odpowiadam, Panu, Tak.
25-02-2017 [15:26] - Imć Waszeć | Link: Dlaczego polski rząd pozwala
Dlaczego polski rząd pozwala aresztować polskiego obywatela pod wyssanymi z palca zarzutami? Przyznaje się do niesuwerenności i sterowania z zewnątrz? Proszę odszukać Brytyjczyka z butelką alkoholu wsiadającego do samolotu na Okęciu i aresztować go pod zarzutem przemytu oraz propagowania pijaństwa, jeśli robił chlew gdzieś w barze. Tak funkcjonuje suwerenne państwo - najpierw retorsje, a dopiero potem zastanawianie się i pytania.
25-02-2017 [18:04] - Sacrapedro | Link: A za co ten ex ksiądz został
A za co ten ex ksiądz został wydalony ze stanu kapłańskiego i z KK? Może nawoływał do krzewienia antysemityzmu i nienawiści na tle rasowym?
25-02-2017 [18:18] - Czesław2 | Link: A może protestował przeciw
A może protestował przeciw pasywności kapłanów w walce z komunizmem?
26-02-2017 [22:56] - Sacrapedro | Link: Masz rację, mądrze prawisz
Masz rację, mądrze prawisz:księża powinni wziąć broń do ręki i powystrzelać tych komuchów jak przykazał Kościół-matka nasza i św.JP II. Pewnie wysłuchałeś o tym w Radio Maryja - prawda?
27-02-2017 [04:08] - ExWroclawianin | Link: Typowa odpowiedz
Typowa odpowiedz niepelnosprawnego na umysle........Sacrapedro!
25-02-2017 [18:31] - Imć Waszeć | Link: On nie został wydalony, tylko
On nie został wydalony, tylko odszedł na własną prośbę. Może takie rozwiązanie zostało mu zaproponowane, ale na pewno nikt go siłą nie wyrzucał. Nie nawoływał do niczego konkretnego, a jego przemówienie jest dostępne do wglądu w razie wątpliwości. Wy czerwoni zawsze próbujecie robić z igły widły, a jednocześnie zarzekacie się, że nie wierzycie w Boga. W Boga może nie bardzo, ale w Czarnego to na mus.
26-02-2017 [14:58] - eska | Link: Nie został wydalony ze stanu
Nie został wydalony ze stanu kapłańskiego, tylko odszedł z zakonu. Księdzem jest nadal i - o ile mi wiadomo - nikt go nie zamierza "wydalać".
25-02-2017 [18:58] - Czesław2 | Link: Wygląda na wojnę hybrydową i
Wygląda na wojnę hybrydową i to nie ze wschodu, jak chcą niektórzy, ale przede wszystkim wypowiedzianą przez "rząd światowy".
25-02-2017 [18:59] - Andrzej W. | Link: Zobaczyłem właśnie tę
Zobaczyłem właśnie tę informację. Ponieważ polegam na Niezależna.pl, jestem w konsternacji. Ale przeżyłem prawie 30 lat ukradzionej przez michnika gazety, więc wiem też, jak łatwo przyczepia się łatkę. Zwłaszcza faszysty. Poczekajmy.
http://niezalezna.pl/94508-jac...
25-02-2017 [20:32] - krzysztofjaw | Link: Więc są różne wersje, ale
Więc są różne wersje, ale podtrzymuję tę, którą ja przedstawiłem.
Pozdrawiam
25-02-2017 [20:02] - wielkopolskizdzichu | Link: Skąd się bierze u ludzi
Skąd się bierze u ludzi uważających się za Prawdziwych Polaków i Katolików to uwielbienie dla szerzenia pogardy dla drugiego człowieka i mordów na innych nacjach.
W dodatku towarzyszy temu uwielbieniu, oburzenie, że władze innego suwerennego kraju nie zamierzają gościć głosicieli chwały morderców.
Pogrobowcy Moczara są tak zafiksowani, że każdego kto nie pełza wraz z nimi, obsobaczą od żydokomuny pomimo tego że sami prezentują sposób myślenia kształtowany przez służby kremlowskie.
27-02-2017 [04:11] - ExWroclawianin | Link: wielkopolskizdzichu:
wielkopolskizdzichu:
Bla......bla......bla......bla.......bla......bla.......nie zapomnij wziasc lekarstw na glowe!
25-02-2017 [20:35] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Komunikat jest tak
Komunikat jest tak alarmistyczny ze az smieszny. Redaktor Szlachtowicz dal się poznac na NB z rownie alarmistycznych wpisow o sytuacji Polakow w UK i z tego ze nigdy nie odpowiada na pytania zadawane mu w komentarzach.
Wielka Brytania, jak każdy suwerenny kraj, ma prawo odmowic wjazdu komukolwiek zechce, bez tłumaczenia się z tych decyzji. To tylko w Polsce jest taka mentalność, ze musimy być dla wszystkich gościnni.
26-02-2017 [00:14] - paparazzi | Link: @"suwerenny kraj, ma prawo
@"suwerenny kraj, ma prawo odmówić wjazdu" ale Polska ma obowiązek sprawdzić czy nie zostały złamane prawa obywatelskie Polaka.
26-02-2017 [01:00] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Polska może sobie pogrzebac
Polska może sobie pogrzebac palcem w bucie
27-02-2017 [10:49] - Imć Waszeć | Link: A z jakiego to niby powodu?
A z jakiego to niby powodu? Maluteńkie Czechy potrafiły doprowadzić do kryzysu dyplomatycznego w stosunkach z Norwegią, bo jednej czeskiej rodzinie miejscowe HitlerAmt odebrało dzieci, a Polaków ma nie być stać nawet na zwrócenie uwagi? Toż to propagowanie niewolnictwa i podległości zaborcom w linii prostej. Ja zdaję sobie sprawę, że większość tubylczej ludności polskojęzycznej ma minimalne poczucie własnej wartości i ważności, ale bez przesady. Mówimy tu o reakcji organów państwa, którym się krytyka bierności należy jak psu zupa. Nie można maniery kopacza mułu "uwazom Ponie, uwazom" wyniesionej z czworaków przekładać na całe państwo.
27-02-2017 [21:55] - Sacrapedro | Link: "Ja zdaję sobie sprawę, że
"Ja zdaję sobie sprawę, że większość tubylczej ludności polskojęzycznej ma minimalne poczucie własnej wartości"
Zdajemy sobie sprawę, że mniejszość jaśniepanów powinna podporządkować się większości czyli drugiemu sortowi obywateli - czy to jasne?
28-02-2017 [03:48] - Parexcellence | Link: "Ja zdaję sobie sprawę, że
"Ja zdaję sobie sprawę, że większość tubylczej ludności polskojęzycznej ma minimalne poczucie własnej wartości"
Zdajemy sobie sprawę, że mniejszość jaśniepanów powinna podporządkować się większości czyli drugiemu sortowi obywateli - czy to jasne?