Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Rafał Ziemkiewicz człowiek o niezbyt sztywnym kręgosłupie
Wysłane przez Gniewko w 22-05-2016 [18:35]
Kukiz, który skacze z jednej opcji na drugą i wykańcza wszystkie organizacje, do których się zbliży, połączył się z Ziemkiewiczem, który także nie wykazuje się jakimś przywiązaniem do jednej idei (miękki kręgosłup), razem chcą teraz podłączyć się do „endecji” i tak jak wcześniej Kukiz doprowadził do osłabienia Ruchu Narodowego, tak teraz rozwalą endecję, jeśli jakaś w Polsce jest.
Wszystko, co ich łączy to chęć zwalczania PiS-u. Do tego dołączył trzeci tenor tej podejrzanej akcji niejaki Marek Jakubiak i kręcą się przy tym projekcje podejrzani ludzie jak Sylwester Chruszcz, o których pisał blogerka „elig” w swoim wpisie; „Endecja, Rafał Ziemkiewicz, Sylwester Chruszcz i Putin”.
"Chruszcz popierał napad Putina na Ukrainę i aneksję Krymu oraz już w 2007 roku był entuzjastycznym zwolennikiem Putina. Dawał temu wyraz na swoim blogu. Jest rzeczą zastanawiającą, że Sylwester Chruszcz, działacz Ruchu Narodowego, czyli teoretycznie polski patriota, popiera antypolskiego przywódcę Rosji. Wie chyba o tym, że to Putin uczynił rocznicę odwrotu Polaków z Moskwy świętem narodowym Rosji, a jego wojska ćwiczyły atak nuklearny na Warszawę. Za jego rządów miała miejsce tragedia smoleńska i jego ludzie bezcześcili ciała jej ofiar. To Putin odmawia oddania wraku Tupolewa, a ostatnio nakłada embarga na różne polskie produkty.
Aktualny przywódca Rosji jest w swej antypolskości niezwykle konsekwentny. Sylwester Chruszcz udaje, że tego nie widzi i wciąż wielbi Putina.".
Nie interesuję się zbytnio pomniejszymi ruchami politycznymi, ale jeśli miałbym kogoś popierać oprócz PiS, to byliby to Narodowcy RP Mariana Kowalskiego, który ma rozsądne podejście do sytuacji w Polsce i wie, że teraz tylko PiS ma szanse rozbić Targowicę. Polecam wideo z rozmowy Mariana Kowalskiego z Chojeckim. Od 47 minuty jest mowa, o tym nowym pomyślę Kukiza i Ziemkiewicza mającym zaszkodzić PiS. Zresztą cała rozmowa jest bardzo interesująca i warta polecenia.
.
Ostatnie moje ulotki mogą pomóc PiS w walce z kliką sędziowską i Targowicą tak, że proszę o zaangażowanie. Link poniżej;
http://naszeblogi.pl/54142-mat...
YouTube:
Komentarze
22-05-2016 [19:00] - NASZ_HENRY | Link: Blogerka @elig ;-)
Blogerka @elig ;-)
22-05-2016 [19:12] - Gniewko | Link: Ma Pan rację. Pomyliłem się.
Ma Pan rację. Pomyliłem się. Dziękuje za sprostowanie.
22-05-2016 [19:15] - Losek | Link: Szanowny Panie
Szanowny Panie Gniewko.
Zacząłem czytać Pana tekst.
Ale już pierwsze zdanie:
"Kukiz, który skacze z jednej opcji na drugą i wykańcza wszystkie organizacje, do których się zbliży, połączył się z Ziemkiewiczem, który także nie wykazuje się jakimś przywiązaniem do jednej idei (miękki kręgosłup)..."
budzi moje zdziwienie.
Rafał Ziemkiewicz, co by o nim nie mówić, jest od lat święcie przywiązany do idei endecji. Ale to nic.
Jeśli chce Pan bym przeczytał tekst dalej, to najpierw proszę wskazać jakież to opcje obskoczył Kukiz i jakie organizacje wykończył?
22-05-2016 [19:31] - Gniewko | Link: Ja tam nie śledzę podrzędnych
Ja tam nie śledzę podrzędnych polityków, powołuję się na słowa Mariana Kowalskiego i Chojeckiego. Jak chce Pan znać odpowiedź, to trzeba wysłuchać nagrania, gdzie o tym jest mowa. Co do Kukiza to ostatnio załatwił Ruch Narodowy, co wszyscy widzieli.
22-05-2016 [19:49] - Losek | Link: Ruch Narodowy załatwił się
Ruch Narodowy załatwił się sam, wchodząc z list Kukiza do sejmu.
Może Pan śledzić sobie co się Panu podoba, ale jak się coś napisze, zwłaszcza trzy-cztery nieprawdy w pierwszym kilkukrotnie złożonym zdaniu, to trzeba się liczyć z tym, że się czytelnikom nie spodoba.
22-05-2016 [20:13] - Gniewko | Link: Wyborcy Kukiza też się
Wyborcy Kukiza też się załatwili sami, głosując na niego i tylko mogą mieć do siebie pretensje, że ich w_____ał bez mydła wspierając Targowicę ??? Naprawdę odkrywcze rozumowanie !!!
22-05-2016 [20:21] - Losek | Link: Proszę Pana. Ja tylko Panu
Proszę Pana.
Ja tylko Panu radzę, żeby Pan się zastanowił, zanim coś bezmyślnie, nieprawdziwie napisze...
Ale to jest wolny kraj...
Dzięki temu, że to wolny kraj, po przeczytaniu pierwszego zdania, zaprzestałem dalszej lektury, na skutek utraty zaufania do autora tekstu.
22-05-2016 [20:38] - Gniewko | Link: To czytelnicy ocenią czy
To czytelnicy ocenią czy napisałem prawdę, czy nie. Ja Pana nie zmuszam, żeby Pan wierzył. Część czytelników na pewno pamięta różne wydarzenia, które to potwierdzają, a jak nie to po obejrzeniu wideo sobie niektóre fakty skojarzą.
22-05-2016 [20:51] - Losek | Link: O ile przeczytają do
O ile przeczytają do końca.
Ci co przeczytają, to najpewniej tacy, których nie trzeba przekonywać. A ci, których trzeba przekonywać, nie przeczytają dalej niż dwa zdania.
Jak Pan woli. Mnie wszystko jedno.
22-05-2016 [21:20] - Gniewko | Link: Nie piszę bajek dla dzieci,
Nie piszę bajek dla dzieci, które wszystkim mają się podobać, tylko blog polityczny. Nie byłem nigdy zwolennikiem pisania wypracowań i jeśli teraz w coś się zaangażowałem do dla jakiegoś celu, a nie dla zadowalania wszystkich.
22-05-2016 [21:28] - Losek | Link: "Nie piszę bajek dla dzieci,
"Nie piszę bajek dla dzieci, które wszystkim mają się podobać, tylko blog polityczny. "
I to zwalnia Pana od pisania prawdy?
No, teraz to zaczynam Panu współczuć.
22-05-2016 [21:52] - Gniewko | Link: Prawdę rozumni ludzie
Prawdę rozumni ludzie zauważą, a inni będą przymykać oczy i udawać, że nic nie widzą. Dajmy czytelnikom ocenić, co jest prawdą, a co nie. Ja uważam, że napisałem prawdę, a Pan może uważać, co Pan sobie chce. Uważam, że dalsza dyskusja nie ma sensu. Dobranoc.
22-05-2016 [22:08] - Losek | Link: Niestety nie ma.
Niestety nie ma.
22-05-2016 [21:01] - gorylisko | Link: czy szanowny pan nie zauważył
czy szanowny pan nie zauważył albo może nie wie o wyczynie kukiza a propos grandy w Sejmie nad głosowaniem wybory sędziego tk ? myśli pan, że to przypadek te usciski z petrulotem ? już sam ten fakt powinien dać do myślenia...swrgo czasu MatkaKurka opisał troche przybocznych kukiza... jak usłyszałem o tej inicjatywie to pomyślałem, że RAZ zle się bawi...
sam chruszcz już powinien dać do myślenia... no cóż...jestem deczko rozczarowany tym posunięciem RAZa...
23-05-2016 [01:03] - Magdalena Figurska | Link: Jeśli Pan sądzi, że Gniewko
Jeśli Pan sądzi, że Gniewko pisze kłamstwa, to trzeba to udowodnić. Ja udowodnię Panu, że to Pan broni tego, czego obronić się już nie da, albo jest Pan niedoinformowany. Proszę prześledzić, z kim przez ostatnie dwa lata Paweł Kukiz, mówiąc kolokwialnie „flirtował”, a przyzna Pan, że to projekty sprzeczne politycznie. Solidarność i Piotr Duda (z którym się skonfliktował), później Ruch Narodowy, KNP, Samoobrona i zmieleni.pl., dalej, tzw. bezpartyjni działacze samorządowi, którzy okazali się dolnośląskimi baronami z komitetu Rafała Dutkiewicza, co pomogło Kukizowi, po przeprowadzce do Wrocławia, uzyskać fotel radnego. A teraz z Ziemkiewiczem i sponsorem Jakubiakiem, który, niby taki radykalny i antykomunistyczny, a w radzie nadzorczej swojej spółki ma generała Ludowego Wojska Polskiego po kursach w Moskwie i z kontaktami w byłym WSI – Leona Komornickiego. I co Pan na to? Dla Pana to postawa jednoznaczna i przejrzysta, jak na walczącego z systemem Kukiza? A dla kogo pompował idee JOW-ów jak nie dla wałbrzyskich baronów? Nie rozumie Pan tego, czy nie chce?
23-05-2016 [12:37] - JJC | Link: A może nie może?
A może nie może?
23-05-2016 [10:02] - V for Vendetta | Link: " ... Ziemkiewicz ... jest od
" ... Ziemkiewicz ... jest od lat święcie przywiązany do idei endecji ... "
Jakie endeckie idee ???
-----------------
Romans z Szajką Januszka Ko-Muszka.
Cwaniakowanie z KRUS-em.
Gryll u Romka.
Bal u senatora.
Książka pt. Polactwo.
Książka pt. Jakie Piękne Samobójstwo.
--------------------
Na Rafałka można złapać paru początkujących wyborców. Tak jak na Kukiza czy JKM-a.
PeOwiacy i .Nowocześni nie dają rady z PIS-em to trzeba uruchomić dodatkowe "projekty".
Np. Kuźnię Nowoczesnych Elit.
23-05-2016 [12:29] - Jabe | Link: Czyli przynależność do KRUS-u
Czyli przynależność do KRUS-u jest zaprzeczeniem endeckich idei. Jak się już się kogoś zmieszać z błotem, wypada staranniej dobierać argumenty, by siebie samego nie zmieszać.
22-05-2016 [20:05] - Jabe | Link: Zbliżają się wybory? Chyba
Zbliżają się wybory? Chyba nie. A jednak ten pomniejszy ruch polityczny ma jakoś zaszkodzić PiS. To zakrawa na paranoję. PiS jest u władzy i tylko on sobie może zaszkodzić. Tradycyjnie pomocni są zwolennicy pieczołowicie wyszukujący wrogów. [źr.]
22-05-2016 [20:26] - Gniewko | Link: Dla mnie Kukiz od początku
Dla mnie Kukiz od początku był wrogiem i kto się łączy z takim osobnikiem, wystawia sam sobie złą opinię. Koniec kropka. Zaznaczam, że nie jestem z PiS i się w paru sprawach z PiS nie zgadzam, ale wiem tak samo, jak Marian Kowalski, że to teraz jedyna opcja. Kukiz to szkodnik.
22-05-2016 [20:52] - Jabe | Link: ...i dlatego dla rozbicia
...i dlatego dla rozbicia Targowicy trzeba tę opcję definiować najwęziej, jak tylko się da, bezrefleksyjnie obsobaczając wszystkich innych.
22-05-2016 [21:05] - Gniewko | Link: Kukiz od samego początku
Kukiz od samego początku bardziej atakował PiS niż PO tak, że dla mnie postawił jeszcze w czasie prezydenckiej kampanii wyborczej po stronie Targowicy i zdania nie zmieniłem. Jakoś nie atakuje Ruchu Narodowego i Narodowców RP, a nawet tych ostatnich promuję. Tak że nie można mi zarzucić, że wszystkich oprócz PiS-u zwalczam. Najgroźniejsi są ci, którzy udają przyjaciół, a faktycznie są wrogami.
22-05-2016 [22:05] - Jabe | Link: Z tego co słyszałem, Paweł
Z tego co słyszałem, Paweł Kukiz faktycznie niegdyś bardziej atakował PiS, niż PO. Jednak w krytycznym momencie wezwał do niegłosowania na prezydenta Komorowskiego, przyczyniając się do jego klęski. Kto twierdzi, że poparł tym Targowicę, ma nie po kolei w głowie. Dla ochłonięcia, proponuję wspomnieć poczet znakomitych postaci, z Radosławem Sikorskim na czele, które od początku były z PiS-em.
22-05-2016 [22:13] - Gniewko | Link: Mam 60 lat, ale sklerozy
Mam 60 lat, ale sklerozy jeszcze nie mam. Tak że proszę się nie wysilać. Dobranoc i niech się Panu przyśni antysystemowy Kukiz w uścisku z Petru. Szkoda czasu na jałową dyskusję.
22-05-2016 [22:39] - Jabe | Link: A ja zapomniałem Panu zwrócić
A ja zapomniałem Panu zwrócić uwagę, że w tytule jest Rafał Ziemkiewicz, a w treści narodowcy.
24-05-2016 [12:46] - HenrykHenry | Link: Bardzo dobrze Gniewkowo. Nie
Bardzo dobrze Gniewkowo. Nie musisz być z PiS ... czuje ze masz dobre intencje ... choć nie we wszystkim się z tobą zgadzam ... ale tak to jest ... grunt ze cel ten sam.
24-05-2016 [12:49] - HenrykHenry | Link: 100/100 ... tak właśnie !!!.
100/100 ... tak właśnie !!!.
22-05-2016 [20:29] - Losek | Link: Touché :-)
Touché
:-)
22-05-2016 [22:13] - xena2012 | Link: powiedziałabym,że szykuje się
powiedziałabym,że szykuje się kolejna kanapa,cos na wzór Instytutu Myśli Politycznej trzech gigantów intelektu:Giertycha,Michała Kamińskiego i Marcinkiewicza z Niesiołowskim na dokładkę.Dziwna trochę ta walka antysystemowca Kukiza,bo działanie w partii czy jak kto woli stowarzyszenia nieuchronnie okresla wybrana stronę barykady.
22-05-2016 [22:18] - wsiowynieuk | Link: W tym przypadku termin
W tym przypadku termin wyborów nie ma najmniejszego znaczenia. Kropla drąży skałę i wydrąży, jeśli może drążyć odpowiednio długo. Kukizowy cud sprzed ostatnich wyborów, pompowanie w mediach (na miarę Kukizowego potencjału) miało stworzyć "alternatywę" dla systemu osłabiając i PO i PiS. Z tym, że PO (środwowisko) dostało tratwę ratunkową w postaci "Nowoczesnej". Podkreślam, nie chodziło o partię PO, tych pies j.... ale o środowisko. Zarówno tych, którzy się na niej tuczyli a także tych, którzy z cienia pociągają za sznurki.
PiS a wcześniej PC są jedynym środowiskiem, z pewnością niedoskonałym, które ma szanse wyrwać Polskę z tej michnikowszczyzny, postkomuny, neoliberalizmu, neomarksizmu ... niech się to nazywa jak chce.I nie zrobi się tego w ciągu jednej kadencji a z pewnością i kilku następnych. Każda tzw. "prawicowa kanapka" odbierze z potencjału wyborczego PiS (jakby PiS był partią prawicową) 1-2%. Wystarczy?!!! I będzie jak było. Mógł być Prezydentem Komorowski to może i Kijowski. Ziemkiewicz to jeden z najinteligentniejszych ludzi jakich czytam, słucham i wie z pewnością, że alternatywy dla PiS nie zbuduje (patrz PO-Nowoczesna), nie teraz, nie w tych okolicznościach. Może za 10 lat. Jedynym, rozsądnym, w/g mnie, wytłumaczeniem tej inicjatywy to jest stworzenie klubu dyskusyjnego pod auspicjami R.Z i P.K., który w chwilach próby stoi murem za PiS. PiS być może jest koślawy, ułomny ale na dziś i w najbliższej przyszłości jedyny.
22-05-2016 [23:00] - Jabe | Link: Nowoczesna doprowadziła do
Nowoczesna doprowadziła do podziału głosów, a zatem osłabienia tamtego obozu. To był nóż w plecy.
Tą kroplą drążącą skałę jest ta nowa Endecja? Pan się boi, że powstanie coś lepszego od PiS-u, ja sobie tego życzę. Na walce z Targowicą sprawa się nie kończy. To jest wręcz szczegół techniczny. Ważne, co ma być potem. Tymczasem mamy zewrzeć szeregi pod sztandarami jednej partii i nie patrzeć w przyszłość, bo trzeba toczyć wojnę.
Gdy się zignoruje wojenne werble, można się zorientować, że etatystyczny PiS nie jest dla wszystkich. Dlatego niewspółmiernie dużo uwagi jest poświęcane temu, co robi opozycja, a nie jak ma wyglądać Polska za kilka lat.
23-05-2016 [11:13] - Gniewko | Link: Chałturnik Kukiz i
Chałturnik Kukiz i Ziemkiewicz o wybujałym mniemaniu o sobie na pewno nic nie stworzą. Chodzi tylko, że będą się kręcić pod nogami i szarpać za nogawki tych, co naprawdę coś chcą zmienić na lepsze.
23-05-2016 [12:35] - Jabe | Link: „Coś”.
„Coś”.
23-05-2016 [09:37] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Losek 2016-05-22 [19:49] Ruch
Losek
2016-05-22 [19:49]
Ruch Narodowy załatwił się sam, wchodząc z list Kukiza do sejmu.
Może Pan śledzić sobie co się Panu podoba, ale jak się coś napisze, zwłaszcza trzy-cztery nieprawdy w pierwszym kilkukrotnie złożonym zdaniu, to trzeba się liczyć z tym, że się czytelnikom nie spodoba.---koniec cytatu.
##############################################################################################################
Jestem masochistą i człowiekiem ciekawym...ciekawi mnie,czy Einstein miał racje pisząc,że ludzka głupota jest nieograniczona...i dąży do + nieskończoności :-))
Dlatego przebrnąłem przez notke @gniewko...i stwierdzam,że A.Einstein miał rację :-))
Pozdrawiam serdecznie.
23-05-2016 [21:39] - Losek | Link: Ja sobie odpuściłem. Ale jak
Ja sobie odpuściłem. Ale jak widać po kilku komentarzach do moich komentarzy, Einstein miał dużo racji.
Pozdrowienia.
24-05-2016 [11:01] - Gniewko | Link: Proszę mnie nazwać jeszcze
Proszę mnie nazwać jeszcze „ciemnogrodem” i „moherowym beretem” i będzie język „Gazety Wyborczej”, czyli zamiast argumentów obrażanie.
26-05-2016 [06:47] - V for Vendetta | Link: Gniewko ma niestety rację.
Gniewko ma niestety rację. Twoja, @Tarantoga, ocena Gniewkowego wpisu jest błędna.
23-05-2016 [09:38] - V for Vendetta | Link: http://vod.gazetapolska.pl/13
http://vod.gazetapolska.pl/133...
-------------------
Ostatni Salonik Redaktora Ziemniakiewicza mówi o nim wszystko.
Wykuwacz Nowoczesnych Ziemniaczanych Elit musiał dobrać 2/3 gości "na szybkensa" - z łapanki.
Ci faceci, którzy Pana Rafała znają osobiście nie chcą się z Nim już spotykać.
A obecność Pana Warzechy tylko potwierdza Rafałowe "Ziemniactwo".
23-05-2016 [11:05] - Gniewko | Link: Czytam komentarze pod
Czytam komentarze pod artykułami i większość ma już dość Ziemkiewicza i Warzechy którzy marudzą jak stare baby, o wybujałym mniemaniu o swojej nieomylności i wielkości.
23-05-2016 [10:50] - ruisdael | Link: Proszę jedynie sprawdzić czy
Proszę jedynie sprawdzić czy w zawartości wysyłanego Pisma Świętego jest list św. Jakuba.
24-05-2016 [11:21] - Gniewko | Link: Co do wątku religijnego
Co do wątku religijnego głoszonego przez pastora Chojeckiego to mnie on wcale nie obchodzi jak większości ludzi w Polsce. Zamieściłem to wideo, bo dotyczy aktualnych wątków i jest ciekawa ze względu na udział w niej Mariana Kowalskiego.
25-05-2016 [21:30] - TvM | Link: Słucham od jakiegoś czasu
Słucham od jakiegoś czasu Kowalskiego i Chojeckiego. Jakoś szczególnie mnie te jazdy pastora po Kościele nie zrażają, ale też dostrzegam, że na tej symbiozie Kowalski zyskuje jedynie na krótkim dystansie. W dłuższej perspektywie jeśli chciał by coś ugrać to Chojecki będzie mu ciążył.