Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czy Wyborcza wytropi potomków psa Hitlera?
Wysłane przez kokos26 w 29-02-2016 [12:05]
Doczekaliśmy się. Oto w „Wysokich Obcasach”, dodatku do „Gazety Wyborczej” ukazał się wywiad z Niklasem Frankiem, synem jednego z przywódców III Rzeszy, Hansa Franka – zbrodniarza, nienawidzącego tak Żydów, jaki i Polaków - ludobójcy oraz rezydującego w Krakowie na Wawelu generalnego gubernatora okupowanych ziem polskich. Oto Czerska znalazła sobie sojusznika w walce ze znienawidzonym polskim rządem.
Posłuchajmy, co mówi syn niemieckiego zbrodniarza sprytnie naprowadzony przez cyngla z Wyborczej, Bartosza Wielińskiego na wewnętrzne sprawy Polski: „Tak mnie to boli, tak przeraża, że w "Süddeutsche Zeitung", którą prenumeruję, nie czytam już całych tekstów o Polsce. Wystarczają mi nagłówki. Mniej się wtedy denerwuję. Ja na Polskę nie patrzę tylko z perspektywy Niemiec. Dobrze znam pana kraj. Mam tu przyjaciół i znajomych. […] A teraz w niemieckich gazetach codziennie z żoną czytamy, co się u was dzieje, i jesteśmy przerażeni. To, co robi wasz nowy rząd, jest niewyobrażalne. Czego oni chcą? Cofnąć Polskę? Zmusić ludzi, by się modlili do rządu? By zdusić w kraju wszelką dyskusję? […]To niestety jest coraz bardziej widoczne. Polska zmierza w kierunku autokracji, ma stać się zamkniętym państwem katolickim. Pojawiają się też tchórze pokroju mojego ojca gotowi wiernie służyć reżimowi. […] Wydaje mi się jednak, że by powstrzymać ten rząd, na ulice muszą wyjść miliony. Wierzę, że dacie radę. Polacy to cudowny naród anarchistów”.
Jak widzimy „Gazeta Wyborcza” sięgnęła dna i wytrwale kopie głębiej. Skoro tak to mamy pewną podpowiedź. Co prawda Hitler nie miał dzieci, ale posiadał psa, a właściwie sukę rasy owczarek niemiecki o imieniu „Blondi”. Została ona otruta cyjanowodorem w nocy z 29 na 30 kwietnia 1945 roku, ale kilka tygodni wcześniej urodziła pięć szczeniąt. Sowieci po zdobyciu Berlina w okolicy bunkra znaleźli obok otrutej „Blondi” tylko jednego martwego szczeniaka. Jest, więc nadzieja, że żyją gdzieś jej potomkowie. Proponujemy Michnikowi, aby oddelegował do ich poszukiwania, redaktorów Wielińskiego i Czuchnowskiego, a gdyby to się powiodło można by szczuć potomkami psa Hitlera, prezydenta Dudę, premier Szydło i wszystkich pisowców z Jarosławem Kaczyńskim na czele.
Tekst ukazał się w „Warszawskiej Gazecie”
Nowy numer w kioskach
Komentarze
29-02-2016 [12:29] - StachMaWielkieOczy | Link: "Czy Wyborcza wytropi
"Czy Wyborcza wytropi przodków psa Hitlera?"
... może nie przodków... ale dalekiego kuzyna... To kot Kaczyńskiego
Ps: w niemieckich mediach to już jest prawdziwa histeria...
jednym z hitów był wniosek ..ze do zwycięstwa nacjonalistów w dużej mierze przyczynili się ludzie starsi
bo im obiecano ze religia i kościół będą w samym centrum życia politycznego...
Tych bredni już się porostu nie da czytać ...
29-02-2016 [14:29] - rolnik z mazur | Link: Im gorzej Niemcy o nas mówią
Im gorzej Niemcy o nas mówią tym bardziej nas utwierdzają w tym, że droga jest słuszna. Cóż złego w w propagowaniu cywilizacji łacińskiej opartej na wierze ?
29-02-2016 [15:30] - anakonda | Link: " Cóż złego w w propagowaniu
" Cóż złego w w propagowaniu cywilizacji łacińskiej opartej na wierze ? "
---------------------------------------
Nic absolutnie nic, takze 81% niemieckiego spoleczenstwa rowniez NIE ma zlego zdania o " cywilizacji łacińskiej opartej na wierze " dodam chrzescijanskiej.
81%, to ta czesc niemieckiego spoleczenstwa, ktora uwaza polityke Merkel ( p. Kazimierczak ) za szkodliwa
dla panstwa niemieckiego.
29-02-2016 [16:32] - rolnik z mazur | Link: Nie sądzę - 81 %
Nie sądzę - 81 % społeczeństwa niemieckiego jest skutecznie zmanipulowane. Niemieckie społeczeństwo jest bowiem wykształcone i wychowane w cywilizacji bizantyjskiej. Wiara jest drugorzędna w stosunku do władzy. To co jest przez władzę ustalone i zapisane prawnie jest obowiązujące, chociażby było głupie i zbrodnicze. Jeśli ktoś tego nie rozumie to nie rozumie tego co było podczas wojny i nie rozumie tego co się obecnie w Niemczech dzieje. Niemcy po prostu dostają rozdwojenia jaźni, przynajmniej ci którzy próbują coś zrozumieć. Niejaki Eichmann był niezwykle sprawnym urzędnikiem działającym w obrębie obowiązującego wówczas prawa - H. Ahrendt nazwała to, " banalnością zła ".
29-02-2016 [18:13] - anakonda | Link: Ma Pan zawezone spojrzenie na
Ma Pan zawezone spojrzenie na narod niemiecki, ogranicza sie ono u Pana do kilku dziesiecioleci XX wieku,
a scisle rzecz biorac do dwoch wojen swiatowych i okupacji.
Tymczasem historia ludu germanskiego to walka przeciwko legionom Cesarstwa Rzymskiego, Imperium Karola Wielkiego, Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego itd, itd.
Zamilowanie do porzadku, przestrzeganie prawa itp. to sa cnoty, a nie przywary,
uproszcze troche sprawe jesli powiem tak, np.: Polak uwaza, ze prawo jest stworzone po to, aby je omijac,
Niemiec natomiast uwaza, ze prawo zostalo stworzone aby je przestrzegac.
29-02-2016 [23:02] - HenrykInny | Link: ))),- "Tymczasem historia
))),- "Tymczasem historia ludu germanskiego to walka przeciwko" ... itd
Tak , tak oni caly czas walcza dzis 80 lat po wojnie dalej walcza , nie przestali ... nigdy. Ich historia to jedno pasmo walki ... na calym swiecie.
Z ostatnich przykladow ich walki to zmuszanie pozostalych panstw UE a szczegolnie tych z Europy wsch. o wypicie tego piwa (uchodzcy) ktore ich kapo Merkel nawarzyla.
A tu na koniec bo lepszej durnoty to ciezko gdzies przeczytac. A moze anakonda wyjasni skad to sie wzielo ...
"Zamilowanie do porzadku, przestrzeganie prawa itp. to sa cnoty, a nie przywary,
uproszcze troche sprawe jesli powiem tak, np.: Polak uwaza, ze prawo jest stworzone po to, aby je omijac,
Niemiec natomiast uwaza, ze prawo zostalo stworzone aby je przestrzegac."
no wrecz prosze , prosze rozwinac to ... dlaczego tak ... my jestesmy "brudasami" , tak ?!, a to prawo co mamy , w kazdej dziedzinie ... to ???!!! pozwalam sie anakondzie "przepelzac" nad tym - no prosze.
01-03-2016 [07:11] - anakonda | Link: " Z ostatnich przykladow ich
" Z ostatnich przykladow ich walki to zmuszanie pozostalych panstw UE a szczegolnie tych z Europy wsch. o wypicie tego piwa (uchodzcy) ktore ich kapo Merkel nawarzyla."
------------------------------
Bzdura, to nie Niemcy zdestabilizowaly Bliski Wschod, czesc panstw arabskich i Ukraine,
wszedzie tam dopoki USA nie " zrobily ": " wiosny arabskiej ", " wojny irackiej " czy " ukrainskiego Majdanu ",
to ludzie zyli sobie w tych regionach w miare spokojnie, nie glodowali i nikt ich tysiacami nie zabijal,
ich domow nie bombardowal.
Niestety to my, nasza zgnila Europa, wspolnie z USA, a takze po czesci z Rosja,
odebralismy tym ludziom podstawy do egzystencji, a teraz wszyscy w Europie zdziwieni ze,
nas " najeżdżaja " miliony uchodzcow.
####################################
" no wrecz prosze , prosze rozwinac to ... dlaczego tak ... my jestesmy "brudasami" , tak ?!, a to prawo co mamy , w kazdej dziedzinie ... to ???!!! pozwalam sie anakondzie "przepelzac" nad tym - no prosze."
------------------------------------
Prosze wskazac gdzie napisalem takie czy inne sformulowanie tekstowe, ktore dawaloby podstawe do oskarzania
mnie o... " my jestesmy "brudasami" ",
natomiast faktow traktowania prawa w Polsce, przez niemala czesc spoleczenstwa, z " przymruzeniem oka "
NIE musze chyba przytaczac.
01-03-2016 [15:52] - HenrykInny | Link: Pisz i czytaj ze zrozumieniem
Pisz i czytaj ze zrozumieniem , piszac pisz prawde , piszac pisz kiedy masz cos do powiedzenia , piszac nie konfabuluj ... piszac nie rob z siebie ...
01-03-2016 [16:45] - anakonda | Link: " piszac pisz prawde
" piszac pisz prawde "
----------------------
Prosze wskazac co jest NIEPRAWDA w tym co napisalem.
01-03-2016 [17:01] - HenrykInny | Link: Juz ci pisalem , czytaj ze
Juz ci pisalem , czytaj ze zrozumieniem. Widze ze dalej nie rozumiesz lub celowo "omijasz" jak chocby odpowiedz rolnika z mazur. Wiec proponuje ci przyjdz z mama ...
01-03-2016 [17:24] - anakonda | Link: Co? nie mozesz znalesc
Co? nie mozesz znalesc przykladu na to, ze napisalem nieprawde???
01-03-2016 [09:06] - rolnik z mazur | Link: Dokładnie. W cywilizacji
Dokładnie. W cywilizacji łacińskiej władca nie mógł stanowić prawa, które było niezgodne z dekalogiem. W cywilizacji bizantyjskiej wszystko co zadekretował władca było prawem niezależnie nawet od dekalogu. Bizancjum, jako forma bardziej wsteczna od cywilizacji łacińskiej zaczyna przeważać i w naszym kraju. Mam wielki szacunek dla osiągnięć narodu niemieckiego w sferze kultury i nauki ale niestety co jakiś czas dostają amoku i źle się to dla wszystkich kończy. Jeśli chodzi o przestrzeganie prawa - to przedkładam Polaka, który kontestuje złe prawo stanowione i woli przestrzegać norm etycznych nad Niemca, który wyedukowany w przestrzeganiu stanowionego prawa zapomina o czymś takim jak moralność. " I co z tego, że zdradzam Petera, przecież prawo tego nie karze " - autentyczne.
Coś jest na rzeczy w tym, że czujemy się niżsi cywilizacyjnie od Niemców -zupełnie niepotrzebnie moim zdaniem.
Pozdrowienia.
01-03-2016 [17:06] - anakonda | Link: Nie mam zamiaru sie sprzeczac
Nie mam zamiaru sie sprzeczac o to ktora cywilizacja jest postepowa, a ktora wsteczna,
osobiscie uwazam cywilizacje bizantyjska za ta, ktora daje ludziom wiecej swobody w ksztaltowaniu
swego zycia, a takze dajaca wiecej swobody w dziedzinie nauki, kultury, administracji panstwowej itd.
29-02-2016 [21:57] - manko1492 | Link: Haniebne pokłosie czerskiej
Haniebne pokłosie czerskiej kloaki w sojuszu z faszystowskim pokłosiem nazi ludobójcy. A nazi rytmy gwizdał na faszystowskim gwizdku bluzgsztajn co nie pier.oli. Z zapisów w starych księgach w mieście nad Menem wynika, że nazi Frank do praprawnuk zboczeńca Franka z "Ksiąg Jakubowych".