Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Miała być rewolucja, a będzie jak zwykle..
Wysłane przez eska w 18-07-2017 [12:13]
PiS już zmiękcza pierwotny projekt zmiany SN, czyli zaczyna się cofać – bez sensu. Ustępuje przed zarzutem „zawłaszczania” władzy przez ministra. Za chwilę ustąpi dalej, bo opozycja wymyśliła, że nowy SN sfałszuje wybory.
Oczywiście dobrze wiadomo, że każdy sądzi podług siebie, dlatego totalniacy przypisują PiS plany, które sami realizowali przez lata, czyli zależność sądów od władzy i fałszowanie wyborów. Jak widać, wg opozycji to normalka i należy tylko dopilnować, żeby „nasi” utrzymali się na stołkach. Żałosne to z sumie, a cofanie się PiS świadczy o tym, co napisałam wczoraj – nie ma porządnego planu zmiany obecnego bagna, bo nie można zmienić konstytucji > wniosek:
Duda miał rację, próbując skupić się na zmianach w konstytucji, aprobowanych przez społeczeństwo w referendum. To nadal byłaby tylko opinia, ale mocna, bo wyrażona przez naród.
Sędziowie w sejmie to paranoja, od tego mają posłów, żeby wygłaszali ich opinie. Sytuacja, kiedy I Prezes SN coś tam wygaduje z mównicy sejmu, jest najlepszym dowodem na to, że ta pani ma w nosie apolityczność, jej głównym zadaniem jest obrona przywilejów swojej kasty.
Podsumowując > jesteśmy w sytuacji, kiedy kasta prawnicza wymówiła służbę państwu. Zmiana ustroju sądów powinna była pozwolić na to, żeby wypieprzyć z zawodu prowodyrów buntu. KRS, nawet wybrany od nowa, w życiu tego nie zrobi, sami się przekonacie - dłużej klasztora niż przeora, każdy to wie.
Smuteczek....
Komentarze
18-07-2017 [13:02] - karlin | Link: Po oddaniu gospodarki
Po oddaniu gospodarki banksterii, o czym się za jakiś czas, boleśnie, przekonamy na własnej skórze, zaczyna się grzebanie pomysłów na rzeczywiste zmiany także w innych sferach?
A mnie już, prawdę mówiąc, śmiertelnie nuży zastanawianie się czy Jondruś Kornhauser jest bardziej "nasz Jondruś", czy "ich Kornhauser", oraz debatowanie nad tym, jakie jeszcze, ciężkozbrojne i zabójcze nałogi personalne ma Jarosław.
"Dobranoc Ojczyzno, już czas na sen", jak śpiewali ongiś, plecący jenteligenckie wianki na grobie, do którego schowała Polskę komuna, tzw. Starsi Panowie?
18-07-2017 [13:31] - eska | Link: Bez przesady, Jondruś jest
Bez przesady, Jondruś jest góral i jest nasz, tylko ma więcej wyobraźni i unika niepotrzebnego machania szabelką.
18-07-2017 [13:41] - karlin | Link: Jesteś pewna, że to nie jego
Jesteś pewna, że to nie jego "prawnicza rąsia" tkwi i gmera w szczegółach ustaw prawniczych?
Ale najgorsze, że to się zaczyna układać w jeden, nabierający tempa (PO)ciąg. Hołd lenny wobec "białej kasty" (Radziwiłł z jego planami odpłatności za szpitale), samobójcze i wspierane przez Szydło plany opodatkowania paliwa przez jednego z najbardziej koszmarnych - i nie do usunięcia, mimo afer z jego i CBA udziałem - ministrów w jej rządzie (Adamczyk). A wcześniej ponowny (po raz pierwszy wybrało go PO w 2009 r.) wybór Jagiełły na szefa PKO BP, który to bank jest nadal najgorszy dla klientów, jeśli chodzi o oprocentowanie wkładów, kredytów i opłaty.
18-07-2017 [20:56] - Goral Supreme | Link: cd...Ustawa pisana pod
cd...Ustawa pisana pod Korporacje Aptekarskie Ustawa o telefonicznej Iwigilacji,.."Podatek" Drogowy...Kornhauser rowniez "uwalil" ustawe o kredytach Frankowych..Niezle pogrywaja ...
18-07-2017 [22:21] - szara_komórka | Link: Właśnie zamachał. Jak małe
Właśnie zamachał. Jak małe dziecko.
Po co ma się PIS wysilać i jakieś nieistotne poprawki dodawać jak Jondruś potrafi jednym zamachnięciem uwalić całą ustawę.
Zamachnął się i ciupaska wypadła mu z dłoni. Taki to nasz Jondruś mundry.
18-07-2017 [13:13] - xena2012 | Link: Oglądając dzisiejszy sejm ,
Oglądając dzisiejszy sejm ,,położyłam lagę'' przestając wierzyć w jakiekolwiek zmiany. Sam projekt reformy nie był ani rewolucyjny,ani radykalny ani nawet kontrowersyjny.To nie było nawet zadne uderzenie w kastę tylko nieśmiałe pogrożenie palcem.I tak tez zostało odebrane.Widząc na mównicy panią Gersdorf toczącą wokół srogim okiem wściekłego byka pomyślałam,ze kopytami krzesze iskry pod mównicą a u pasa ma zawieszony pistolet. teraz kolejnymi goścmi i mówcami w sejmie pewnie będą i inne kasty np.celebrytów na razie zadowalajace się wrzaskami na ulicy..Zreszta co to za sejm.Robienie zdjęć ,łażenie po sali a w chwili przerwy przerwy Sczerba pewno by grzebał w cudzych torebkach i pod pulpitami.Żle się stało że PiS naraz usiłować procedować aż dwie ustawy,żle że ustąpił.
18-07-2017 [13:32] - eska | Link: "Sam projekt reformy nie był
"Sam projekt reformy nie był ani rewolucyjny,ani radykalny ani nawet kontrowersyjny"
Dokładnie, pisałam o tym wczoraj. Cofanie się przed bandą to oznaka słabości, a nie żadne tam demokracja.
18-07-2017 [14:08] - Jabe | Link: W tej ustawie, jak słyszę, są
W tej ustawie, jak słyszę, są rozsądne zapisy, choćby losowanie sędziów do spraw. Jednak o takich sprawach się nie rozmawia, bo obu stronom opłaca się doprowadzanie zwolenników do wrzenia.
totalniacy przypisują PiS plany, które sami realizowali przez lata, czyli zależność sądów od władzy i fałszowanie wyborów. – Z tego co pamiętam, sądy były zależne od władzy w takim samym stopniu jak teraz. Co do fałszowania wyborów, niedługo dwa lata miną od kiedy do władzy doszli ludzie, którym, wydawałoby się, powinno zależeć, i nic – temat wyparował. Wygląda więc na to, że to jendak tylko element pisowskiej mitologii.
Prezydent rzucił temat zmiany konstytucji, ale, o ile pamiętam, jedyną konkretną rzeczą, którą zaproponował była data. Bez sensu.
18-07-2017 [15:04] - xena2012 | Link: Miałam okazję przeczytac
Miałam okazję przeczytac wywiad z prof.Grabowską.Pozytywnie wypowiada się o reformie sądownictwa wskazując na rozsądne zapisy we wszystkich punktach.Zresztą nie tylko ona,wielu prawników ma to samo zdanie.Jak to więc się dzieje że opozycja nie zwraca żadnej uwagi na tę reformę,nie chce debatowac nad projektem,woli protestować nawet na ulicy.Podejrzewam,że większość posłów opozycji nawet się nie zapoznała z trescią. I najważniejsze -na tyle skarg na prace sędziów,tyle spraw o korupcję w Sądzie Apelacyjnym w Krakowie ,przeciaganie procesów w nieskończoność pani Gersdorf bezczelnie zachowuje się w sejmie.
18-07-2017 [16:05] - Jabe | Link: Proszę się lepiej zastanowić,
Proszę się lepiej zastanowić, jak to się dzieje, że większość blogerów i dziennikarzy po Pani stronie zamiast zajmować się reformami, zajmuje się opozycją. Przyznam się, że o tej pani prof to ja nie słyszałem.
18-07-2017 [20:49] - Marek1taki | Link: Nie ma żadnej opozycji. Nie
Nie ma żadnej opozycji. Nie jesteśmy suwerenni, bo marksistowska (z natury antypolska) agentura okupuje stołki. Pozory legalizmu są ich wymówką. Prawo działa tak jak im wygodnie. Tego się nie da z nimi reformować. Łeb trzeba odciąć.
Dzisiejszy dzień jest czarnym dniem w historii Polski.
18-07-2017 [20:59] - Goral Supreme | Link: "Dzisiejszy dzien jest
"Dzisiejszy dzien jest czarnym dniem w historii Polski"..
Pierwszy raz sie z toba zgadzam...
18-07-2017 [22:14] - Marek1taki | Link: A ja nie po raz pierwszy.
A ja nie po raz pierwszy.
18-07-2017 [22:31] - Jabe | Link: Odetnie się łeb i co potem?
Odetnie się łeb i co potem? Doraźność.
18-07-2017 [23:04] - Marek1taki | Link: Tak: doraźność, reforma i
Tak: doraźność na czas reformy i drogi do niepodległości. Alternatywą jest reformowanie prawa, niestosowanego niezależnie od jego brzmienia, bo obowiązującym jest prawo marksistowskiej agentury.
18-07-2017 [23:30] - Jabe | Link: Naturalnie ta droga będzie
Naturalnie ta droga będzie ciągnęła się w nieskończoność, bo nie ma to jak doraźność. Uważam, że daleko można się posunąć, jeśli cel jest tego wart (tak, to zalatuje, ale jednak). Tylko że tym szczytnym celem nie powinny być wyślizgane frazesy.
19-07-2017 [04:58] - ExWroclawianin | Link: 0/100
0/100
"Przyznam się, że o tej pani prof to ja nie słyszałem."....i po co robisz z siebie kretyna????
19-07-2017 [13:19] - Jabe | Link: To jest ktoś ważny?
To jest ktoś ważny?
18-07-2017 [15:13] - szara_komórka | Link: Widzę, że eska też w "gorącej
Widzę, że eska też w "gorącej wodzie kąpana".
Radzę dać sobie na wstrzymanie.
Pisze Pani tak jakby nie rozumiała zasad strategii i taktyki.
18-07-2017 [17:35] - zbieracz śmieci | Link: Rozumie ,rozumie i wie
Rozumie ,rozumie i wie doskonale ,że los złogów w SN jest przesądzonyi to tak jak chce opozycja przez KRS.Każdej damie zdarzy sie zepsuć powietrze w salonie ale Eska to robi specjalnie,złgośliwie nie bacząc na konsekwecje jakie takie psucie powietrza przekłada sie na los jej dzieci i wnuków w przyszłości.
To taki złośliwy gnom w spóodnicy co nasika nawet do swojego mleka.
18-07-2017 [22:24] - szara_komórka | Link: Jondruś nasikał już za nią.
Jondruś nasikał już za nią. Ręce opadają.
Tak chce być "na siłę" Prezydentem wszystkich Polaków, że uwalił całą ustawę. Taki mundry.
18-07-2017 [17:58] - zbieracz śmieci | Link: No i po Twoim zmartwieniu
No i po Twoim zmartwieniu ,dał głos prezydent i to taki az mi kopara opadła ,gdybym nie słyszał to bym nie uwierzyl .Dał marszałkowi swój projekt ustawy o wyborze członków do KRS a według niego to każdy kandydat ma uzyskać 3/5 głosów czyli nigdy i tak gersdorf dotrwa na stanowisku jeszcze 15 lat.
Jeszcze nie wiem czy już mi ktoś napluł w twarz ale takie mam wrażenie.Dziś się chyba nie obudzil prezydent z letargu czy rżnie głupa udajac ,że nic nie wie co PIS zamierza.Nie chce wyciagać zbyt daleko idacych wniosków ale wyskoczenie z czymś takim i to dziś gdy miało byc głosowanie o KRS i losach SN.Co najmniej dziwne i zastanawiające i nie ukrywał ,że to jest ultimatum,albo po mojemu albo nie będzie mojego podpisu.
18-07-2017 [21:03] - Goral Supreme | Link: Pieprzysz koles.3/5 GLOSOW
Pieprzysz koles.3/5 GLOSOW (dokladnie 378) to PIS potrzebuje aby przepchnac sprawy w SN..
18-07-2017 [22:00] - zbieracz śmieci | Link: Gościu projekcie jest 3/5
Gościu projekcie jest 3/5 głosów za ,PIS z koalicjantami ,kukizowcami ,planktonem sejmowym nie ma 3/5 brakuje jednego głosu matole..Zostaje zsl a wtedy kukizowcy z zsl zrobia co będą chcieli jak PIS pójdzie na taki układ.Nie tylko żażądaja swoich sędziów w KRS ale i polityków.Pieprzysz gościu od rzeczy bo nie SN idzie ale o KRS.
18-07-2017 [22:45] - Jabe | Link: 234 + 32 + 3 + 3 + 5 = 277
234 + 32 + 3 + 3 + 5 = 277
18-07-2017 [22:07] - Skrzetuski | Link: naucz sie liczyć pajacu, 3/5
naucz sie liczyć pajacu, 3/5 tj 0,6x460=276
18-07-2017 [18:10] - OLI | Link: Przebocom, pewnie się nie
Przebocom, pewnie się nie znam na polityce. Albo nasz prezydent jest politycznym geniuszem, w skali której nie ogarniam moją wyobraźnią, albo wybija się na niepodległość metodami, które wyglądają tak samo jak on. Ślicznie i naiwnie.
18-07-2017 [18:11] - karlin | Link: Ktoś ma jakieś wątpliwości?
Ktoś ma jakieś wątpliwości? Po tej deklaracji Kornhausera?
To jest koniec zabawy w "dobrą zmianę".
18-07-2017 [20:22] - mmisiek | Link: Teoretycznie to jeszcze można
Teoretycznie to jeszcze można z tego wybrnąć - np. 3/5 w pierwszych trzech głosowaniach, a w razie bezskuteczności decyduje już zwykła większość.
Ale to wszystko tylko pod warunkiem, że czynnik "Kornhauser" nie odgrywa tu decydującej roli i rzeczywistym celem Prezydenta nie jest zablokowanie zmian.
18-07-2017 [22:31] - szara_komórka | Link: Naszczał do swojego mleka. /?
Naszczał do swojego mleka. /?
A czy to jego mleko?
8 lat czekał Kaczyński, żeby zrobić to co próbował w latach 2005-2007, a ten mu nasikał do mleka.
18-07-2017 [20:41] - Marek1taki | Link: Miała być kontrrewolucja a
Miała być kontrrewolucja a Prezydent wyszedł z pozornie kompromisową propozycją byle nie ruszyć komuny. Chciałbym mieć nadzieję, że Prezydent zrobił to bezwiednie, ale stawia to go tam gdzie stanął Wałęsa 4 VI 1992r. Mamy kontynuację pluralizmu poprzez wspieranie lewej nogi. Lewa noga ma się dobrze . Ją trzeba pierdolnąć polanem.
Słusznie pisze dzisiaj Tarantoga, że są sprawy, w których warto się ugiąć by zwyciężyć i są sprawy pryncypialne, w których nie można się cofnąć. Taką pryncypialną sprawą jest odzyskanie niepodległości. Nie zrobimy tego z kontynuacją struktur IIIRP, które opanowane są przez marksistów postsowieckich przeflancowanych na marksizm tzw. Zachodu, czyli marksizm kulturowy. To nie jest sprawą dyskusyjną, a Prezydent otworzył drogę do dyskutowania z antypolską agenturą czy powinna zostać odwołana.
18-07-2017 [20:47] - Goral Supreme | Link: A nie mowilem !!
A nie mowilem !!
Nastepny co jest ZA a nawet PRZECIW..
Glos Suwerena dalej nie jest slyszany i brany pod uwage. A w tym przypadku 70 % ludzi DOMAGA sie daleko idacych zmian w Wymiarze "sprawiedliwosci"
3/5 glosow przeklada sie na 378 glosow w Sejmie..PIS ma 234...No i po Reformie..Zdrada pachnie w powietrzu..
Dudzie blizewj do Kornhauserow niz do wlasnych wyborcow..Policzek od kogos komu sie zaufalo boli szczegolnie.Wnioski na przyszlosc zostaly wyciagniete.
Jak sadzisz ,Kaczynski sie ugnie ?
Dostala sie w moje rece twoja ksiazka o Cystersach.Swietny i interesujacy szkic Historyczny.Serdecznie Gratuluje !
18-07-2017 [21:27] - OLI | Link: Kornhauserowie to raz,
Kornhauserowie to raz, otoczenie polityczne prezydenta, które dobrał sobie sam - to dwa. Szczerski, Soloch, Łapiński - oni wszyscy podkręcają jego ambicje, mając na myśli własne. Te wszystkie dygi w stronę różnych Bugajów.
Te odznaczenia dla emerytów z szeregów UW, których nawet nie chcieli odbierać, ale za wszelką cenę chciał im coś dać...
Po wizycie Trumpa ambicje mogły poszybować jeszcze wyżej.
Słyszeliśmy też o systemie prezydenckim, o konieczności wzmocnienia jego roli...
Mieliśmy nagonkę na Macierewicza, w którą aktywnie włączone było zaplecze polityczne prezydenta. Było włączone, ale wyglądało to tak w porywach, jakby to ono za tą zadymą stało.
Dla ludu gesty, miny i przyklęki, a polityka swoją drogą...
Gorzej- bo nie ma pewności, czy prezydent posiada choć połowę tego politycznego zmysłu, jaki ma Kaczyński.
Dowód: gra na Chiny i na Stany Zjednoczone. Jeśli to jest objaw geniuszu, to gdzieś te kroki powinny się zatrzymać. Może to jeszcze nie jest ten moment.
18-07-2017 [22:07] - Imć Waszeć | Link: Czyli Marcinkiewicz 2?
Czyli Marcinkiewicz 2?
18-07-2017 [22:20] - OLI | Link: Coś w tym rodzaju, tylko w
Coś w tym rodzaju, tylko w innej kategorii wagowej. Jak surfer poczekał na falę ( udane kroki w polityce zagranicznej) i usiłuje popłynąć na tej fali.
Według mnie szkody wypływające z tej sytuacji są trudne do przewidzenia. "Totalna" odczytała sytuację jako wygraną bitwę i złapała wiatr w żagle.
Daleko tak nie zajedziemy. Chyba, że dzisiejszy, czy też wczorajszy telefon od Merkel miał głębsze znaczenie, niż to ujawniono.
18-07-2017 [22:08] - Skrzetuski | Link: naucz się liczyć kolego,
naucz się liczyć kolego, ułamki szkoła podstawowa
18-07-2017 [21:29] - Dorota M | Link: Prezydent zbiera głosy do
Prezydent zbiera głosy do wyborów, co moze świadczyć o braku pewności czy PIS wygra wybory parlamentarne. Ta przepaść będzie się pogłębiała w miarę upływu czasu. Myślę, że nie zrobił dobrze dla nas zwykłych obywateli.
18-07-2017 [21:30] - Imć Waszeć | Link: Hahahaha już kiedyś pisałem,
Hahahaha już kiedyś pisałem, że w PIS i w okolicach jest zbyt dużo prawników z wykształcenia (czytaj z kasty), żeby jakiekolwiek realne zmiany w tej materii były w Polsce możliwe. Idealnym rozwiązaniem dla prawników PIS jest pozostawienie wszystkiego w sądownictwie bez żadnych zmian, a jedynie podmiana magnaterii polszewickiej na pisowską, żeby rządziła do końca świata i jeden dzień dłużej. O to właśnie trwa obecny spór, co słychać w wypowiedziach i na banerach ("Sądy są NASZE"). Tymczasem blatowanie z czerwonymi układami w terenie trwa. Ciekawe kto teraz sfałszuje wybory, żeby wyglądało naturalnie, żeby było tak jak było oraz w terenie rządzili zawsze "nasi" (Tak czy owak zawsze Nowak!)? Komedia ;)
18-07-2017 [22:12] - Marek1taki | Link: Podobno z Kukizem jest 60%.
Podobno z Kukizem jest 60%. Nie zmienia to faktu wkładania kija w szprychy gdy następuje skręt w stronę suwerenności. Kukizowcy mogli głosować również przy 50% większości. Prowadzenie gierek w sprawach kardynalnych jest karygodne. Przy skręcaniu w lewo nie było wahań wajchy, była cała naprzód.
"Tymczasem blatowanie z czerwonymi układami w terenie trwa." Współpraca lokalnych działaczy PiS z komuchami zawsze była, to zwykłą prywata i brak charakteru. Znam to. Może uwikłanie nie raz też.
18-07-2017 [22:31] - zbieracz śmieci | Link: Gdzie było to blatowanie
Gdzie było to blatowanie ,kiedy i nazwiska bo inaczej uznam ,że trollujesz co ci sie już zdarzało.
18-07-2017 [23:11] - Marek1taki | Link: Uznawaj co chcesz, albo pytaj
Uznawaj co chcesz, albo pytaj Imć Waszeci - ja potwierdzam jego słowa wg swojego doświadczenia.
Co do trolowania sam podaj przykład i co przez to rozumiesz.
19-07-2017 [09:16] - zbieracz śmieci | Link: Waszeć moze byc dla ciebie
Waszeć moze byc dla ciebie wzorcem a dla mnie jest głuptaskiem z Siematycz delikanie i tak określnie a co oznacza trollowanie to wykładnie znajdziesz w wiki i ja się z wykładnią zgadzam..
.Ty piszesz ,gdzies ,ktos i ja mam w to uwierzyc...!? Jak ja pisze o Układzie Wrocławskimponad podziałami ale w ich wspólnym interesie który jest to wymieniam nazwiska w tym i ludzi co są w PIS .
18-07-2017 [23:06] - Jabe | Link: Kukizowcy mogli głosować przy
Kukizowcy mogli głosować przy 50% większości, tylko po co?
18-07-2017 [23:23] - Marek1taki | Link: Żeby Polska była Polską, a
Żeby Polska była Polską, a nie dla politycznego zysku. W sprawach kardynalnych się nie handluje. Tu sprawa personalna jest kardynalną, ponieważ skutkuje nadużywaniem prawa przez układ antypaństwowy.
Kukizowcy mogli się układać z Prezydentem w sprawach ustaw o innej wadze dla przełamania dominacji PiSu, który unika kompromisu tam, gdzie Polska mogłaby zyskać na poszerzeniu koalicji.
19-07-2017 [13:27] - Jabe | Link: Jak już kiedyś pisałem, nie
Jak już kiedyś pisałem, nie akceptuję przenoszenia ośrodka samowoli w inne miejsce. To nie żeby Polska była Polską, tylko więcej władzy dla władzy. A więcej władzy dla władzy nie jest propaństwowe, chyba że w społeczeństwach stepowych.
18-07-2017 [23:13] - Imć Waszeć | Link: U mnie taki był starostą, mój
U mnie taki był starostą, mój ojciec znał jego ojca. Ale PZPR to przy sitwach lokalnych małe pikuś. Spaja je zarówno rodzina jak układy biznesowe i mniej formalne typu "mój wuj załatwił twojej ciotce miejsce w klinice we Warsiawie, a teraz ja kcem...". Tu chodzi głównie o klany plus resort, w tym WKU (za tym idzie wszystko - ubezpieczenia, bank, policja, sąd, szkoła, szpital, nawet dom kultury). Już od kilkunastu lat rządzi "rozjemca" czyli PSL. Też znam gościa. Słowo harcerza, że oni są tu od kilkunastu lat dogadani i obstawieni - PIS nie PIS jeden pies.
18-07-2017 [23:34] - Marek1taki | Link: Tak. Działa wspólnota
Tak. Działa wspólnota rozdawnicza. Uzależnienie od przepływu dotacji - znane mi ze służby zdrowia - jednoczy ponad podziałami.
Np. środki własne 10%, dotacja miasta 20%, środki unijne 70%. Środki własne z NFZ, czyli ZUS, dotacja miasta z podatków, środki unijne z podatków via Bruksela. Zysk dostawcy prywatny. Decyzje z urzędu. Urząd z takiej czy innej nominacji. Powszechne.
19-07-2017 [13:38] - MOCART | Link: Jak wiadomo władza jest tylko
Jak wiadomo władza jest tylko jedna w Polsce, a tylko jej przedstawiciele są wymieniani w zależności od potrzeb w tzw wyborach, których wyniki są odpowiednio preparowane. Rewolucji żadnej nie będzie bo system jest sprawny i działa od ponad 70 lat. Faktem jest, że państwowego koryta nie da się powiększać bez końca i ekonomicznych strat.