Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kopacz i jej eksperci

Free Your Mind, 16.04.2011
Znowu muszę przywołać relacje, które dotyczą drastycznych kwestii, ale chyba o wiele bardziej przerażające od tych relacji jest permanentne przemilczanie tychże kwestii przez mainstreamowe media. Czy dojdziemy do czasów takich jak grudzień 1970, kiedy o sprawach najważniejszych nigdzie nie można będzie przeczytać ani usłyszeć, bo politbiuro w Warszawie lub Moskwie sobie nie będzie życzyło?
Relacja S. Zagrodzkiego przed zespołem min. A. Macierewicza (kwiecień 2011):
„(...) Obiecano mi, że (dokumentacja dotycząca ofiary tragedii – przyp. F.Y.M.) zarówno z momentu włożenia ciała, jak i fotografia tego ciała w całości zostanie przysłana do domu w zalakowanej kopercie. Niestety, tych zdjęć nie otrzymaliśmy (…), nie mamy też centymetra kwadratowego papieru zapisanego, dotyczącego jakichkolwiek oględzin medycznych. I to zarówno (…) tych robionych przez ros. specjalistów, ale również polskich. Wydawało mi się, że polski patomorfolog, który potwierdza stan ciała na podstawie karty dentystycznej, powinien sporządzić protokół. Nie ma ros. danych dotyczących opisu ciała, sekcji ciała – i nie ma też polskich, zwracam uwagę, polskich śladów prac polskich patomorfologów.

Ustami p. min. Kopacz zapewniani byliśmy, że wszystkie ciała bez względu na rozpoznanie, będą te dane dotyczące identyfikacji genetycznej zrobione i nie będą one później określone niż z chwilą przylotu ostatnich ciał ostatnich osób zidentyfikowanych. Niestety, pierwszą zbiorczą listę identyfikacyjną dotyczącą DNA mogliśmy ujrzeć dopiero 20 grudnia. Nikt z nas nie ma pewności, że w trakcie dalszych procedur, zanim ciało zostało złożone do trumny – trafiło (tam – przyp. F.Y.M.) prawidłowo. Nie mamy takiej pewności, dlatego że większość ciał nie ma udokumentowanej, udokumentowanej fotograficznie przez polskiego policjanta, który zrobił zdjęcia z tego momentu, a miałem z nim osobisty kontakt i wiem, że prokurator położył na tych wszystkich zdjęciach i dokumentacjach rękę. Natomiast te zdjęcia w większości przypadków, są zrobione w taki sposób, że CIAŁ NIE WIDAĆ (podkr. F.Y.M.). Niestety, z przykrością muszę powiedzieć, może brutalnie to powiem – ksiądz, który opisywał nam, tylko ksiądz był świadkiem tego – WIĘKSZOŚĆ CIAŁ JEST POCHOWANA W CZARNYCH WORKACH (podkr. F.Y.M.).”

Relacja D. Fedorowicza (z tego samego spotkania):
„(Kopacz do Moskwy – przyp. F.Y.M.)... zabrała (…) „3 medyków, 3 genetyków oraz inspektora sanitarnego, jednego, i 4 techników kryminalistyki” (powinny zostać przesłuchane wszystkie te osoby przez zespół Macierewicza, by podały, co dokładnie robiły i jak udokumentowały swoją pracę – przyp. F.Y.M.). (…) To nie było 96 ciał, to było bardzo wiele fragmentów ciał, około 350. Po prostu, mówiąc kolokwialnie, to jest ogrom roboty. Nie do ogarnięcia przez te siły, które zostały tam wysłane. Mało tego (…) okazało się, że ci ludzie po prostu NIE UCZESTNICZYLI (podkr. F.Y.M. - w badaniach medyczno-sądowych – przyp. F.Y.M.). P. min. Kopacz po bardzo długich nagabywaniach wreszcie odparła, bardzo już zirytowana: „owszem, oni uczestniczyli, ale tylko w identyfikacjach ciał”. Chciałbym podkreślić, że identyfikacje, to nie jest to samo co badanie sekcyjne. W badaniu sekcyjnym ustalamy przyczynę zgonu, rozległość obrażeń itd. To są naprawdę bardzo ważne zagadnienia, które wnoszą ogromną wiedzę do (poznania – przyp. F.Y.M.) mechanizmu powstania urazów, a co za tym idzie, mogą bardzo dużo wyjaśnić ws. powstania samej katastrofy.”
http://www.youtube.com/w…

Mamy pewną dość spójną sekwencję zdarzeń po tragedii (pomijając działania ciemniaków uniemożliwiających 10 Kwietnia wyjazd ekspertom medyczno-sądowym z Polski (http://centralaantykomun…)): 1) pośpiech z wydobyciem ciał ofiar (bez polskiej dokumentacji medyczno-sądowej), 2) dostarczenie trumien na „miejsce wypadku” (ewenement w skali światowej, jeśli chodzi o akcje ratownicze), 3) pośpiech z transportem ciał, 4) pośpiech, karygodne zaniedbania i błędy związane z identyfikacją (http://centralaantykomun…), 5) zalutowanie trumien z ciałami w czarnych workach, 6) brak dokumentacji przed zamknięciem trumien, 7) nieprzeprowadzenie sekcji zwłok i innych badań medyczno-sądowych (nie tylko w Rosji, ale i w Polsce), 8) pośpiech z pochówkiem, 10) sfałszowanie (lub niedostarczenie) stronie polskiej dokumentacji dotyczącej ciał ofiar i stanu zwłok (dokumentacja sekcyjna wobec tego dotyczy innych ciał aniżeli ciała ofiar lub też dokumentacja zawiera zupełnie spreparowane dane dotyczące nieistniejących osób).

Jakie z tego wszystkiego nasuwają się wnioski? Dwa. Pierwszy optymistyczny – drugi nieco mniej. Albo 1) Ruscy przekazali i przekazują dokumenty sfałszowane, wybrakowane etc., ponieważ w trumnach są ciała ofiar zamachu z 10 Kwietnia i rzetelne badania medyczno-sądowe wykazałyby prawdziwe przyczyny zgonu zamordowanych osób (np. rany postrzałowe u osób, które walczyły z zamachowcami). Wariant optymistyczny polegałby tu na tym, że jednak pochowano w Polsce szczątki osób, które leciały w delegacji prezydenckiej. Albo 2) w wielu (w większości?) przypadkach w trumnach złożone zostały ciała innych osób nie związanych z tragedią smoleńską. Nie chciałbym oczywiście myśleć o tym, co przeżyją rodziny, jeśli 2) okaże się prawdą. Powstanie bowiem podstawowe pytanie, co Ruscy zrobili z ciałami tychże ofiar i dlaczego nie przekazano ich rodzinom.

Chcę dodać jednak, że na obecnym etapie oficjalnego śledztwa (a ściślej jego nieprawdopodobnej wprost deformacji), nie tylko ekshumacje są wprost konieczne (i przekazanie ciał do badań medyczno-sądowych w kilku laboratoriach w Polsce), ale należy dążyć do powołania nowego, podkreślam, nowego zespołu prokuratorskiego, który zajmie się m.in. pracami prokuratury wojskowej, która osobiście odpowiada za taki a nie inny, urągający wprost jakimkolwiek światowym standardom, stan rzeczy, jeśli chodzi o badanie tak poważnego wydarzenia, jak to z 10 Kwietnia. O gabinecie ciemniaków i skali jego zaniedbań, skali zdrady, nawet nie warto w tym kontekście wspominać, bo już dawno zasługuje na odpowiedni trybunał.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8628
Domyślny avatar

Siwy

16.04.2011 18:32

po prostu dali plamę i to trwałą.
Domyślny avatar

zdzisie

16.04.2011 21:25

Dodane przez Siwy w odpowiedzi na Kopacz i jej eksperci

Przecież pani Kopacz i jej eksperci to tylko sprawne zaufane narzędzie pana Donalda Tuska i działała tak jak jej Bóg (Tusk ) przykazał.
Domyślny avatar

Ania

17.04.2011 07:52

Dodane przez zdzisie w odpowiedzi na Pani Kopacz i jej eksperci

mowi przeciez w tv,sama tylko "PRAWDE" ,zastanawiam sie jakie to musialo byc grube to sito ktora byla przysiana ziemia w Smolinsku ze jeszcze zostaja znalezione zeczy po zmarlych,a czy ona tam wogole byla!!!!! a moze to jasnowidzka!!!!! ludzie przeciesz to widac golym okiem ze łga co jej ślina na jezyk przyniesie ,no i ma sie rozumiec co jej "nieomylny " Tusk powie co i jak ma mowic ,tak czy inaczej widac po Smolensku Tusk "cuda "umie robic tylko o zgrozo nie o takich "cudach" mowil przed wyborami, miejmy jednak nadzieje ze w niedlugim czasie odpowie on jak i jego cala ekipa rzadzaca za swoje klamstwa i.....................................
Domyślny avatar

gazowiec

17.04.2011 09:26

Dodane przez Ania w odpowiedzi na p.Kopacz

Czy ktos pamieta taką notatkę prasową bodajże z 10 kwietnia 2010 o tym, że minister Szojgu (twórca słynnej godziny 8,56) jadąc do Smoleńska miał wypadek? Jego auto zderzyło się z minibusem. Było kilkanaście ofiar śmiertelnych - bodajże wszyscy pasażerowie minibusa (Szojgu jak wiadomo podróżuje limuzyną pancerną, czy rosomakiem - jemu nic się nie stało...). W świetle powyższego zastanawiam się, czy któraś z ofiar wypadku w wyniku siły "bezwładności" nie doleciała jednak do Smoleńska... Czy ktoś mógłby potwierdzić, że była taka notatka, czy tylko ja ją pamiętam? Wydaje mi się, że w dniach tuż po katastrofie natknąłem się na nią kilkukrotnie. Raz chyba ktoś doliczył ją do listy tajemniczych zgonów jakie nastąpiły w związku z katastrofą, których zwieńczeniem była śmierć śp. profesora Wróbla. Proszę o ewentualne wpięcie linku. są sprawy, które szybko umykają, bo nie od razu jest widoczny związek, ale niekiedy blogerzy potrafią w przebłysku geniuszu coś zanotować... Chciałbym bardzo dowiedzieć się prawdy. P.S. Z tego co się orientuję to dla mataczących w śledztwie są stosowane środki zabobiegawcze np. areszt
Domyślny avatar

Loretti

16.04.2011 22:16

Oczywistą sprawą jest, iż sekcje zwłok ofiar zamachu są kluczem do rozwiązania przebiegu wydarzeń 10.04.2010. Rzeczywista identyfikacja ofiar, powiazania kodów DNA, typ i rodzaj obrarzeń, rodzaj i stan odzieży, badania spirometryczne szczątków ofiar dadzą jakąś konkretną informacje !!
Domyślny avatar

Jawa

16.04.2011 22:32

Dodane przez Loretti w odpowiedzi na RE-Kopacz

No właśnie to dlaczego polska prokuratura nie wydaje zgody na ekshumacje zwłok, komu zależy na ukryciu prawdy czy tylko ruskim
Domyślny avatar

synergia 2010

17.04.2011 16:07

Dodane przez Loretti w odpowiedzi na RE-Kopacz

Na czym polegają badania spirometryczne szczątków? Jakoś sobie tego nie wyobrażam. Sorry...
Domyślny avatar

Loretti

16.04.2011 22:28

Popieram !!
Domyślny avatar

Darek

16.04.2011 23:05

Normalnie zyjemy w kraju trzeciego swiata. Kongo przy nas to wzor cywilizycyjny. A lemingi sobie ogladaja jakis madry serialik na TVN'ie, albo silikonowe cycki na Onecie i twierdza ze wszystko jest OK. Szok.
Domyślny avatar

Ania

17.04.2011 11:23

Dodane przez Darek w odpowiedzi na szok

widzisz po wielu latach zamiast mamy sie rozwijac to sie cowamy ,a progam w tv masz racje puszczaj sama krzykliwa durnota
Domyślny avatar

SC-ptyczna

17.04.2011 14:31

Kilka osób oświadczyło, że występuje jawna sprzeczność dokumentacji zgonu z faktami (np. kuriozalny opis stanu narządu wewnętrznego, który denat miał usunięty). Ciekawa więc jestem, czy brak zgody na ekshumacje został osiągnięty przez: - dobór ludzi którym przydzielono zadania "na odcinku"? - czy przez nieformalny "wpływ wierchuszki" na osoby mające władzę decyzji w tych przypadkach? W obu przypadkach poziom urzędników państwowych jest zatrważający. A swoją drogą - zakładając, że są to naciski nieformalne, czy któryś z naciskanych odważy się na protest i złoży urząd (i np. zrobi konferencję)?
Domyślny avatar

Yataman

17.04.2011 17:56

Witam, trochę z innej beczki; czy jest gdzieś dostępna cała video relacja z posiedzenia komisji dotycząca nieprawidłowości w "przeprowadzaniu ekshumacji"?
Domyślny avatar

nemo

17.04.2011 20:15

Nie na trybunał, tylko na pluton.......ny.Obym kiedyś tego doczekał.
Domyślny avatar

kanadyjczyk

18.04.2011 05:18

...należy dążyć do powołania nowego, podkreślam, nowego zespołu prokuratorskiego(FYM)... Panie FYM. Nalezy dazyc nie do powolania nowego zespołu prokuratorskiego, tylko do zmiecienia z powierzchni Polski, tego lajdackiego,przestepczego (nie)rzadu i ich przydupasow. To nie jest rzad, jako partner do rozwazan,ukladow,dyskusji itp. To jest banda,mafia przestepcza z ktora mozna dyskutowac jedynie przy pomocy nieintelektualnych srodkow przekazu. No, ale do tego potrzeba ,, dni niespokoju kilka" i mezow, ktorzy nosza spodnie( i w spodniach) nie tylko dla szpanu wobec dam. Pozdrawiam.
Domyślny avatar

Gość

30.04.2011 16:36

Chciałabym,żeby ktoś odpowiedział mi na pytanie dotyczące pochowku ofiar katastrofy.Podobno nie wolno było otwierać trumien,podobno ciała były najpierw w metalowej potem w drewnianej trumnie,W jaki sposób bez rozlutowania metalowej trumny skremowano pana Szmajdzińskiego?Takie mam naiwne pytanie ale mnie dręczy,może ktoś zna więcej wiarygodnych faktów i mi to wyjaśni.
Domyślny avatar

Gość

04.12.2011 18:23

Dla mnie jest rzeczą oczywistą co rzeczywiście się wtedy wydarzyło. Nie rozmyślam nad tym, poprostu to przyjełam. Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, mysle ze silniejszy dyktuje warunki :(
Free Your Mind
Nazwa bloga:
Gramota neokomunizmu

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 102
Liczba wyświetleń: 346,516
Liczba komentarzy: 113

Ostatnie wpisy blogera

  • Czy to tak wyglądało 10 Kwietnia?
  • Ruscy antyterroryści z kwietnia 2010
  • Trop dla dziennikarzy śledczych

Moje ostatnie komentarze

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Czy to tak wyglądało 10 Kwietnia?
  • Syrena ruska
  • Kopacz i jej eksperci

Ostatnio komentowane

  • , Dla mnie jest rzeczą oczywistą co rzeczywiście się wtedy wydarzyło. Nie rozmyślam nad tym, poprostu to przyjełam. Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, mysle ze silniejszy dyktuje warunki :(
  • , Donald T. Trybunał Stanu!
  • , Rosja-to kraj dzikusów i gburów...NKWD, KGB, Lenin, Stalin, Putin i inni mafiozi i oligarchowie.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności