Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Jaki był cel ataku na Aleksandra Ściosa?

Piotr Bączek, 26.05.2011

Wciąż zastanawiam się, dlaczego zadano sobie tyle trudu, aby w ostatnim czasie publicznie utożsamić kłamstwa, że jestem oficerem służb specjalnych posługuję się pseudonimem Aleksandr Ścios?
Pod tym względem interesujący jest wpis „Ludeczka” umieszczony pod moim tekstem „Kombinacja operacyjna „Łażący Łazarz”
(patrz: http://niezalezna.pl/10761-kombinacja-operacyjna-%E2%80%9Elazacy-lazarz%E2%80%9D)
Na całość wpisu Ludeczka już odpowiedziałem.
(patrz: http://niezalezna.pl/10761-kombinacja-operacyjna-%E2%80%9Elazacy-lazarz%E2%80%9D#comment-131116)
Obecnie pragnę zwrócić uwagę na pewien kierunek jego myślenia. Na samym początku wspomniany „Ludeczek” stwierdza: „zapewnia Pan [tzn ja – PB] że nie jest Pan Aleksandrem Ściosem, więc nie widzę powodu by to zapewnienie uważać za kłamstwo”.
Jednak kilka zdań dalej formułuje pytania, które należy interpretować, że poddaje w wątpliwość moje zapewnienia: „Można by mniemać, że przez te lata winien Pan być na tym polu zaprawiony, tymczasem pisze Pan że Pańskie "przerwanie milczenia" wywołały jego (ŁŁ) kłamstwa, które Pan odbiera jako pogróżki (zagrożenie?). Czy wolno więc spytać o jakie to pogróżki tu chodzi? Fizyczne? Chyba nie. Czy zagrożona jest Pańska praca (np. oficera służb specjalnych w obliczu bycia zdemaskowanym?) Pytam bo to Pańskie stwierdzenie dla przeciętnego czytelnika nie jest jasne. O ile wiem Aleksander Ścios zdobył sobie na tyle zaufania że publikował go i "Nasz Dziennik: i wydawał "Antyk". Udana demaskacja jego osoby jako agenta służb specjalnych byłaby więc dotkliwą stratą dla tych ostatnich i to tłumaczyłoby zagrożenie. Jeżeli nie to, to dlaczego więc wcześniej podobne oskarżenia takimi pogróżkami nie były?”
(patrz: http://niezalezna.pl/10761-kombinacja-operacyjna-%E2%80%9Elazacy-lazarz%E2%80%9D#comment-129353).
W rozumowaniu „Ludeczka”, które jest zbieżne z następującym: Aleksander Ścios to Piotr Bączek; PB to pułkownik służb specjalnych; czyli płk PB manipuluje opinią publiczną; czyli AŚ-vel płk PB oszukuje i rozbija nowe „inicjatywy społeczne”; pojawia się jednak nowa manipulacja.
Jest ona widoczna po wyabstrahowaniu kolejnych etapów tej kłamliwej inspiracji – Piotr Bączek jest oficerem służb specjalnych; praca PB, jako oficera służb specjalnych jest zagrożona zdemaskowaniem; Aleksander Ścios po uzyskaniu zaufania publikował w prasie prawicowej; zdemaskowanie Aleksandra Ściosa (w domyśle PB jest AŚ) jest stratą dla prasy prawicowej, ponieważ kompromituje ją i podważa wiarygodność jej publicystyki.
Czyli według tej wielorakiej dezinformacji jestem (tzn. w domyśle Aleksandr Ścios) oficerem specsłużb, który miał zadanie publikować w mediach, natomiast po zdemaskowaniu agenta (tzn. w domyśle Aleksandra Ściosa) jego praca zostanie przerwana i skompromitowane media. Celem tego kłamstwa było, oprócz próby skompromitowania PB i AŚ, również zanegowanie wiarygodności prawicowych mediów i publikowanych w nich artykułów.

PIOTR BĄCZEK
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9949
Domyślny avatar

Szarlott

31.05.2011 19:08

Dodane przez maniana w odpowiedzi na Ma Pani rację, atak trwa, a nawet przybiera na sile:

Czytałam ten wpis, dziękuję. ŁŁ brzydko się chwyta, a więc zdaje sobie sprawę, że tonie. Ma Pan rację, ŁŁ nie przebiera w słowach, jest coraz bardziej chamski i brutalny, a to znaczy, że ten facet stracił klasę (jeśli kiedykolwiek ją miał). Przyznam, że wcale mnie to nie cieszy, bo pamiętam mu jego KAT-a. Ujmę to tak: szkoda człowieka, mógłby przydać się nam. Ale teraz wydaje się, że poszedł za daleko w swojej głupiej, ale i niebezpiecznej krucjacie. I nie pomogą jego zapewnienia o szacunku, jakim darzy panów J.Kaczyńskiego czy A. Macierewicza. Jest niewiarygodny, ponieważ jego działania przeczom gorącym zapewnieniom. Kto raz straci zaufanie, bardzo rzadko je odzyskuje. Pozdrowienia./Szarlott
Domyślny avatar

Szarlott

31.05.2011 19:18

Dodane przez Szarlott w odpowiedzi na maniana

Oczywiście "przeczą" :-)
Piotr Baczek

Piotr Bączek

04.06.2011 22:38

Dodane przez Szarlott w odpowiedzi na maniana

Stracił klasę, bo zorientował się, że jego plan "spalił na panewce" i ostał mu jeno popiół z jego tekstów.
A czy zapewnienia brzmią szczerze ocenią internauci...
Mają swój rozum i chociaż niekiedy nie znają intencji autorów, potrafią porównać, dodać, odjąć, przeanalizować i wyciągnąć wnioski, ale muszą mieć wolny dostęp do informacji. Dlatego zabrałem głos.
Pzdr
Piotr Bączek
Piotr Baczek

Piotr Bączek

04.06.2011 22:57

Dodane przez maniana w odpowiedzi na Ma Pani rację, atak trwa, a nawet przybiera na sile:

Też :-)
W "krainie miłosci i marichuany" przyzwyczaiłem się już do takiego stylu.
I taka ogólna nauczka na przyszłość, żeby nie dać się "uwodzić" jednorazowym autorytetom, które okazują się napompowanym balonem.
Pzdr
Piotr Bączek
Piotr Baczek

Piotr Bączek

04.06.2011 22:27

Dodane przez Szarlott w odpowiedzi na Zgadzam się z PT Autorem, są

Dziękuję za celny komentarz.
Pzdr
Piotr Bączek

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Piotr Bączek
Nazwa bloga:
Blog Piotra Bączka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 35
Liczba wyświetleń: 296,375
Liczba komentarzy: 422

Ostatnie wpisy blogera

  • Smoleńska Miesięcznica i Rosjanie w „Bristolu”
  • Zamachy na Ukrainie, ostrzeżenia w Polsce
  • Dezinformacje Wikileaks a Smoleńsk

Moje ostatnie komentarze

  • A także to: "...powinny być pozbawione akcentów rewanżyzmu (...) powinny natomiast stworzyć wśród widzów odczucie zadośćuczynienia moralnego i politycznej satysfakcji..." Nadal aktualne.
  • Interesująca informacja, ale nie słyszałem o takiej grupie. pozdrawiam Piotr Bączek
  • Informowano o trzech zachowanych rejestracjach A. Drawicza przez UB i SB: 10 września 1953 r., 30 grudnia 1971 r.,  23 lipca 1976 r. (nr arch. 7638/1, nr mikrofilmu - 7638/1). za: http://darski.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Kombinacja operacyjna „Łażący Łazarz”
  • Co łączy R. Sikorskiego z Tomaszem Turowskim?
  • Historyczna katastrofa Radka Sikorskiego. Krótka riposta

Ostatnio komentowane

  • Dalej, Nowy Ekran to agenturalny serwisik, sporo już na jego temat było, na szczęście udało się go rozpracować i właściwie sprawa jest zamknięta - nowy ekran zniknął, prawie nikt go już nie cytuje na "…
  • , Prowokacja i propaganda - jak dwie siostry - bez znaczenia, z którego przyjdą kierunku. Założę się, że zwiastunem planu, będzie solidny cybershot na duże serwery. Pozdrowienia dla Autora. Ps. Magia…
  • , Jajestem osoba bardza przewrazliwiona na punkcie bezwzglednej tak zwanej ekspansjionistycznej polityce putina wobes krajow oeciennych i biore pod uwage tkai wariant ze rosjanie beda chcieli raz na…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności