Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Przymusowa relokacja migrantów do Polski

Mika, 18.01.2024

20.12.23, rząd tuska  #Koalicja13grudnia ​zatwierdził Pakt Migracyjny. 


Do Polski planowany jest import migrantów z obszarów Afryki i Bliskiego Wschodu, nie w kwocie 2 000, a mówi się o KILKUSET TYSIĄCACH przybyszy.  Poprzedni rząd, Zjednoczej Prawicy, nie zgadzał się na tzw. "przymusową solidarność". 20.12.2023 roku rząd tuska poparł ten mechanizm i przystąpił tym do planów rozdzielenia migrantów również do Polski. W Pakcie Migracyjnym pojawiło się także określenie jak "mechanizm wyrównawczy" dla asertywnych państw, czyli Polski. Oznacza to, że kraje, które do tej pory nie uczestniczyły w tej przymusowej solidarności, KARNIE będą musiały przyjmować więcej. 

Polityka UE „Refugees Welcome” powoduje, że liczba osób próbujących dostać się do Europy, cały czas będzie rosnąć i  będzie trwał stały import migrantów. W chwili obecnej eutopejskie miasta są przeciążone,  nadciągają kolejni. Ile to będzie trwać? Rok, 5 lat, 10 lat, czy nieskończoność.  Mówi się jedynie o relokowaniu tych osób po całej Europie, mimo sprzeciwu mieszkańców. 11 milionów Polaków podczas Referendum wyraziło SPRZECIW przymusowej relokacji, a #Koalicja13grudnia zignorował głos suwerena! Przy czym, Tusk do tej pory nie odpowiedział na żadne pytania posłów Prawicy dotyczących przymusowej relokacji. Temat nie istnieje. Blokowana jest także debata przez #Koalicja13grudnia, na ten temat w Sejmie RP. Nie wiemy jakie zobowiązania podjęła #Koalicja13grudnia, ile osób trafi do Polski, kiedy, do której miejscowości oraz jaki jest koszt i kto ten koszt poniesie.  A koszty nie tylko dotyczą utrzymania migranta. To również koszty przewozu, szkoleń, usług medycznych, itp. czy wynagrodzeń osób, które będą się nimi zajmowały. Nie wiemy nic!!
Polacy mają prawo do informacji dotyczącej przymusowej relokacji nielegalnych migrantów do Polski. Rząd tuska #Koalicja13grudnia odmawia nam tego prawa. Nie możemy być bierni. Nie jesteśmy jednak bezradni.

CO MOŻEMY ZROBIĆ:
  1. Zwrócić się do radnego, posła w swoim miejscu zamieszkania i poprosić go o złożenie interpelacji w Urzędzie. Pierwsze interpelacje radnych zostały już wysłane. Mamy także pierwszą odpowiedź. 
  2. Każdy z nas może wysłać Wniosek o udostępnienie Informacji Publicznej  do włodarzy, czyli do Prezydenta Miasta, Burmistrza, Wójta.



Wzór Wniosku o udostępnienie Informacji Publicznej. Możesz go pobrać, uzupełnić, wysłać pocztą lub mailem.
  • Dokument ten został uzupełniony o przykładowe pytania, ale możesz je wykasować i napisać swoje. Dlaczego w formie pytań, ponieważ adresat ma obowiązek, odpowiedzieć na każde z nich.
  • Wysyłając wniosek e-mailem, zawsze dołącz do wiadomości (DW) maile mediów lokalnych, typu radio, telewizja, serwisy informacyjne. Odpowiedź wówczas może otrzymasz szybciej i bardziej szczegółową, a jednocześnie zainteresujesz innych tematem.
  • Adresat ma obowiązek automatycznego udzielenia informacji publicznej, bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Daj znać w komentarzach po artykułem, bądź w wątku na ten temat na X, do jakiej miejscowości wysłałeś i podaj nazwę urzędu. Tylko tyle. Przygotowujemy mapę i zaznaczymy gdzie zostały wysłane wnioski. To będzie nas motywować do działania.
Jeżeli otrzymasz odpowiedź, proszę, udostępnijcie ją w social mediach (zamazując swoje dane) z hasztagiem #przymusowarelokacja #PolskaOpozycja  lub dodaj zdjęcie w komentarzach pod artykułem, czy postem na X.

Pamiętaj MILCZENIE TO ZGODA. Wysłanie Wniosku, czy interpelacji trwa chwilę, a w ten sposób monitorujemy, co jest zaplanowane, bądź nawet przygotowywany. Ja będę swój wniosek wysyłać systematycznie. Czekam na odpowiedź i jak tylko otrzymam podzielę się z Wami informacją. Proszę wysyłajcie, pytajcie - MILCZENIE TO ZGODA.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 13583
u2

u2

17.01.2024 20:50

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ależ blokujemy ...

A miliony pochłaniają...
Dokładnie 3,5 miliona rocznie legalnych i 300 tysięcy nielegalnych na całą EU. O 1 milion za mało aby poprawić demografię EU według europosłanki Ylvy Johansson.
Biurokraci w EU nie mają pojęcia jak kreować politykę migracyjną, bo rządzą nimi hochstaplerzy jak Ursula von der Leyen, która czego się nie dotknie to robi gigantyczne manko. Podejrzewam, że aby jej się pozbyć z ministerstwa wojny awansowano ją na szefową KE :-)
Mika

Mika

17.01.2024 20:41

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Jestem w porządku bo

 "Ten system po prostu ma zmusić kraje posiadające zewnętrzne granice UE do rzeczywistej walki z imigracją."
"Zrozumcie. Niemcy mają dość. Chcą by Polska i inni wreszcie zaczęli ten strumień ludzi blokować."
Jakoś się nie klei. Nie wycofali "zaproszenia" i jednocześnie finansują transport do Włoch na Lampedusę. Widzisz tu jakąś logikę? Nie mów o 2 tysiącach, bo w kuluarach mówi się o KILKASET TYSIĄCACH. Problem trwa od kilkunastu lat i raptem teraz UE temat ureguluje :D Oddajmy decyzyjność w tej kwestii, aby urzędasy z PE decydowały o naszej granicy, o obozach, kosztach i ilości. Nie interesujmy się, nie pytajmy, nie mówmy o tym. 
Podsumowując, konkretna kasa na przemycie ludzi i destabilizacja krajów ościennych. W Polsce jest wiele debili, jednak nie wszyscy.

smieciu

smieciu

17.01.2024 20:54

Dodane przez Mika w odpowiedzi na  "Ten system po prostu ma

@Mika - powtarzasz za plotkami, kreowane przez propagandę mity. Ktoś co klepie inni powtarzają. Nie przytaczasz żadnych źródeł, konkretów itp. Chcesz wierzyć będziesz wierzyć. W świat nakręcany strachem przed Niemcami.
Zobaczysz. Z tego Paktu nic nie będzie. Nie wejdzie w życie. A jeśli już to na nim nie stracimy.
Nie wycofali "zaproszenia" i jednocześnie finansują transport do Włoch na Lampedusę. Widzisz tu jakąś logikę?
Owszem widzę. Niemieckie MSZ finansowało ten statek, podobnie jak polskie MSZ za pomocą zatrzymanego ostatnio Piotra W. kanały przerzutowe imigrantów do USA.
Darek65

Darek

17.01.2024 21:50

Dodane przez Mika w odpowiedzi na  "Ten system po prostu ma

Jedyną siłą, która może zorganizować ludzi przeciw tym szaleństwom jest PIS. Ma struktury, zasoby i jeszcze poparcie dużej grupy społeczeństwa. Niestety, ale jest w chaosie. Miota się od ściany do ściany. Brak jakiejkolwiek refleksji powyborczej, przegrupowania sił, nowej strategii.
Jabe

Jabe

17.01.2024 22:05

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Jedyną siłą, która może

PiS jest częścią tego, co jakoby zwalcza.
Anna Marzec

Anna Marzec

18.01.2024 18:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na PiS jest częścią tego, co

Nie, bo czym innym są czasowe pozwolenia na pracę a czym innym przymusowe relokacje przybyszów, którzy dotarli do Europy nielegalnie. Najczęściej są to analfabeci. Wypalają albo wycinają sobie opuszki palców, żeby uniemożliwić identyfikację i deportację. Powielasz propagandę, która polega na podawaniu tylko część prawdy.
Darek65

Darek

17.01.2024 21:44

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Jestem w porządku bo

"Ten system po prostu ma zmusić kraje posiadające zewnętrzne granice UE do rzeczywistej walki z imigracją" - rozumiem, że to żart ? Niemieckie statki dowożą imigrantów na włoskie wybrzeże, to trzeba ukarać Włochów, że  źle bronią granic ?
Chatar Leon

chatar Leon

17.01.2024 21:51

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "Ten system po prostu ma

@Darek
Przecież ten troll @kinderpunk śmieciu pitoli te smuty nie od dzisiaj. On to międli na okrągło.
Po co karmicie trolla?
smieciu

smieciu

17.01.2024 21:58

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Przecież ten troll

@Chatar Leon Ciągle czekam na dwa zdania z jakąś argumentacją. Potrafisz? Nie? Wiesz w ogóle kto to troll? To właśnie taki ktoś kto nie potrafi...
Chatar Leon

chatar Leon

17.01.2024 22:20

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Chatar Leon Ciągle czekam na

Nawet nie prowokuj. Napisałem, że nie rzuca się pereł przed kinderpunki.
Miętolisz w kółko to samo, według tego samego schematu: piszesz kilka sensownych zdań, a następnie puentujesz to przyśpiewką "Deutschland, Deutschland Uber alles".
Bajkę o tym, że polityka migracyjna UE jest dobrodziejstwem i o tym, że przymusowe niemieckie przesiedlenia przyniosą nam tylko 2 tys. nachodźców, opowiadasz w kółko.
smieciu

smieciu

17.01.2024 22:33

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nawet nie prowokuj. Napisałem

@Chatar Leon Nie piszę Deutschland, Deutschland Uber alles ani nic w tym stylu. Miętoli niestety propaganda PiS. Niemcy w niej są fundamentalne. Niemcy,  Niemcy, ciągle Niemcy. Wpis autorki jest właśnie przykładem. Dlaczego nie zarzucisz autorce że miętoli? Ludzie powtarzają ciągle mity o Pakcie. Ja ciągle je prostuję.
Bajkę o tym, że polityka migracyjna UE jest dobrodziejstwem i o tym, że przymusowe niemieckie przesiedlenia przyniosą nam tylko 2 tys. nachodźców, opowiadasz w kółko.
Nie piszę że polityka migracyjna UE jest dobrodziejstwem. Ale że Pakt daje szansę ją wreszcie uporządkować i ... zablokować imigrację. Powtórzę po raz setny. Bo Pakt zmusza państwa ościenne do blokowania imigracji. Naprawdę tak trudno zrozumieć co przekazuję?
Przekazuję że sukces Paktu polegać ma na tym że imigracja zostanie efektywnie powstrzymana.
Aczkolwiek diabeł tkwi w szczegółach. Póki co znamy tylko jedną liczbę. 30 tys. Ona daje owe niecałe 2 tys. imigrantów na Polskę. Czyli dużo mniej niż obecnie do niej przenika. Wydawało mi się że to że powinno być jasne.
Jeśli pojawią się oficjalnie inne liczby. To będzie można sobie wyrobić wyobrażenie jak faktycznie to będzie działać.
Tyle że wiele wskazuje na to że ten Pakt ma małe szanse na wejście. A ja uważam że możemy tego pożałować. Kiedy dotrą do nas hordy ludzi przez ukraińską dziurę. I bez Paktu będziemy musieli sobie z tym radzić sami.
Mika

Mika

17.01.2024 23:33

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Chatar Leon Nie piszę

Śmieciu dalej się nie klei to co piszesz:
1. Zarzucasz mi, że nie opieram się na dokumentach, tylko informacjach (od europarlamentarzystów), a sam piszesz o 30 tys i planie 2 tys inżynierów zaimportowania do Polski. Czyli Twoje informacje są ok, ale moje są kłamstwem? Ta wyższość tituska nad innymi W niemieckich mediach piszą, że nie ma już dla nich mieszkań, że zabiera się mieszkania komunalne emerytom, a lokuje inżynierów. W Berlinie śpią na lotnisku i na ulicach i codziennie rejestruje się około 1tys. dziennie. Do Polski według tuska i tituska zaś mają ich wysłać 2 tysiące :D :D :D, chyba w pierwszym tygodniu.
2. Mówisz o szansie uporządkowania nielegalnej migracji i jej zablokowaniu. Podaj mi link, gdzie Niemcy oficjalnie wycofały zaproszenie merkelowej z 2015 roku. Czytam tylko o PLANIE ROZWOŻENIA ICH PO EUROPIE. Jednocześnie Niemcy od lat finansują statki (nie statek) i doważą ich BEZCZELNIE do Włoch. Zarabia na tym mąż wiceminister, który zarządza jednym z ngosów.  Przestać słuchać pierdolo, tylko popatrz na działania. 
3. Na Wyspy Kanaryjskie przybywa miesięcznie 10 000 inżynierów mimo ciężkich warunków atmosferycznych. W Hiszpanii powstał nowy rodzaj ubezpieczeń: od "okupacji", od remontu po okupantach. Otrzymasz lokal zastępczy, bo inżynier się włamał I zajął Twoje własne mieszkanie! Oficjalny koszt miesięczny utrzymania inżyniera to 4 600 euro, w sytuacji gdy strażak tam zarabia 1 500 euro na miesiąc.
4. Odnieś się może do faktu, że mamy oddać decyzyjność w tej sprawie. To jest jakiś absurd, że można tak w ogóle pomyśleć!! O Twojej chacie też decyduje sąsiad i lokuje Ci codziennie nowych lokatorów, których Ty masz utrzymywać???
5. A w ramach "zasłyszanych" informacji dotyczących Paktu Migracyjnego. Mamy się, jako państwo ościenne, zgodzić na obozy przejściowe?. Odsetek osób, które można odesłać i jest w ogóle gdzie, jest znikomy, zakładając, że ich państwo chce ich przyjąć. Mamy zostać z inżynierami w Polsce. Żadnych obozów, niech idą .... W Polsce obozy były tylko niemieckie.
6. Lewica znalazła sobie niezłe źródło utrzymania - przemyt, handel ludźmi, grupy wyspecjalizowanych prawników, którzy potrafią latami odwlekać deportacje. U nas w Polsce to jeszcze ZRZUTKI :D :D
Kończąc, skoro dzisiaj w Polsce prawo ustanawia się uchwałami, to równie dobrze tusek może "uchwali" dokwaterowanie inżyniera każdej polskiej rodzinie. Wiem, że przesadzam, ale "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" 

u2

u2

17.01.2024 23:40

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Śmieciu dalej się nie klei to

Zarabia na tym mąż wiceminister, który zarządza jednym z ngosów
W Polsce Niemcy mają zainstalowanych 37 takich NGO-sów. Uruchamiane są w zależności od potrzeby. Odra, port terminalowy, elektrownia atomowa itp. Dba o nich cała armia urzędników ambasady i konsulatów. We Wrocławiu konsulat ma 800 etatów. No zarobieni są. Trzeba geld machen. Dringend. A jak dojdą relegowani imigranci to będzie co robić, oj będzie. Trzeba będzie np. odławiać tych którzy będą wracać do Rajchu i stosować odpowiednio wysokie kary dla niepokornego landu nie potrafiącego utrzymać skoszarowanych nielegałów:-)
smieciu

smieciu

17.01.2024 21:56

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "Ten system po prostu ma

@Darek65 Było o tym wyżej. Czemu patrzysz wybiórczo? Nie tylko Niemcy potrafią żartować. Polacy też.
Anna Marzec

Anna Marzec

18.01.2024 17:36

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Jestem w porządku bo

No i właśnie o to chodzi, że zgoda polityczna jest i już tworzone są rozporządzenia w tej sprawie, żeby zdążyć przed przed wyborami do PE. W Niemczech jest potężny kryzys, koalicji  spadają sondaże i do tego czasu Niemcy sporej części się pozbędą. Nie po to zainwestowali w zmianę władzy w Polsce, żeby Tuk miał o czymkolwiek decydować. Tam jest duże bezrobocie wśród niewykwalifikowanych i zapotrzebowanie na kilkaset tysięcy wykwalifikowanych. Tych niewykwalifikowanych przesiedlą nam tutaj a wykwalifikowanych wyeksportują do Niemiec. Sytuacja ta pokazuje, że masowe przesiedlenia młodej płodnej Afryki do starej wymierającej Europy, dla której potrzebą nr 1 jest aborcja na życzenie, nie rozwiązuje problemów. Oni chcą sprowadzać na początek 4,5 miliona rocznie (plus łączenie rodzin) i na to właśnie zgodził się Tusk. Mechanizm jest stały i każdego roku to Bruksela będzie decydowała wbrew naszej woli ile nam osiedli tutaj migrantów, nieakceptujących naszej kultury.
Jan1797

Jan1797

17.01.2024 21:00

Dodane przez Mika w odpowiedzi na Jesteś nie w porządku Śmieciu

@Mika,
Witam,
Proszę się nim nie przejmować. On tak ma, bo nie rozumie. Chwilami nie jest zły.
A wpis, Ładnie i dzielnie
smieciu

smieciu

17.01.2024 21:09

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na @Mika,

PiSowcy za to rozumieją wszystko bo do zrozumienia nie potrzebują niczego...
Faktów, danych, cytatów itp.
Dlatego uważają się za lepszych Polaków. Między innymi dlatego. Poczytasz Mika Kaczystę, Siberiana, u2 to poznasz dodatkowe ich walory. Nie mają ich PeOwcy.
u2

u2

17.01.2024 21:25

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na PiSowcy za to rozumieją

uważają się za lepszych Polaków
Baju, baju, ciągle wszystkich kontrujesz, określasz mianem pisowców, czyli jakimiś gorszymi Polakami niż ty. Ciągle piszesz PiS, pisowców, Niemcy, Niemcy ueber alles in der welt. A pełowcy typu tric, zdzich, na NB są wulgarni i prymitywni. Dziwne że stawiasz ich jako wzór. Wzór chamstwa na pewno, ale nie mądrości. A lepiej z mądrym stracić, niż z głupim znaleźć. :-)
smieciu

smieciu

17.01.2024 21:36

Dodane przez u2 w odpowiedzi na uważają się za lepszych

określasz mianem pisowców, czyli jakimiś gorszymi Polakami niż ty.
Nie. Określam PiSowców takimi Polakami jak ty.
u2

u2

17.01.2024 22:55

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na określasz mianem pisowców,

Czyli bezczelnie kłamiesz.
Typowe dla lewizny takiej jak ty. Masz na ustach ciągle PiS, pisowcy, Niemcy, Niemcy. Zawsze nie na temat artykułu. Byle głupio potrollować.
smieciu

smieciu

17.01.2024 23:05

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Czyli bezczelnie kłamiesz.

Zawsze nie na temat artykułu. Byle głupio potrollować.
Pogubiłeś się u2. Jak zwykle.
u2

u2

17.01.2024 23:09

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Zawsze nie na temat artykułu.

Znowu nadajesz nie na temat.
Jak zwykle :-)
Mika

Mika

17.01.2024 21:26

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na PiSowcy za to rozumieją

Ależ Śmieciu nie ma co strzelać focha :D  Zapewniam Cię, że jak będzie dostępny dokument, to przeanalizujemy go szczegółowo. Obyśmy zdążyli go przeczytać i podać opinii publicznej, zanim Twój tusek go podpisze. A podpisze wszystko bez mrugnięcia okiem. 
Dziękuję innym za serdeczne przyjęcie. Może jestem czasami naiwna, ale ja z tych co się nie poddają.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

17.01.2024 19:47

@Mika
Karmienie trolli,
Admina nie boli 🌼
EsaurGappa

EsaurGappa

17.01.2024 20:38

Chrześcjanskie kobiety to one pierwsze instynktownie czują zagrożenie związane z planem wypowiedzenia wojny Polskim rodzinom,bo to kobiety będą pierwszymi ofiarami polityki migracyjnej którą prowadzą bestie w ludzkiej skórze,następnie zaczną cierpieć dzieci,starsi ludzie a na samym końcu mężczyzni którzy swoją ignorancją doprowadza do stanu gdzie nie znajdą w sobie wystarczającej siły i odwagi by przeciwstawić się choremu systemowi.
 Dane Eurostatu za ubiegły rok bezwzględnie pokazują że Polska to jeden z najbezpieczniejszych krajów,w porównaniu z takimi Niemcami(Burdelland) nasza ojczyzna jawi się jako ostatnia ostoja chrześcijańskiej cywilizacji.
 p.s Jeśli więc na takim niszowym portalu blogerskim jakim jest NB pojawia się mega troll którym nazwał się śmieciem,który próbuje zamilczeć temat relokacji,jedno jest pewne,że to gówno wysrane z dupy eurokołchozu pragnie jedynie mącić i osłabiać naszą czujność.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Mika
Nazwa bloga:
Oczywiste dla mnie, nie jest oczywiste dla innych. I odwrotnie.

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 127
Liczba wyświetleń: 341,409
Liczba komentarzy: 1,811

Ostatnie wpisy blogera

  • Jak Polska staje się kulturalną potęgą porno
  • Obłudna baba z Gdańska
  • Beneficiarze Koalicja13Grudnia

Moje ostatnie komentarze

  • @sake2020 oburzam się za każdym razem i staram się o tym pisać. 
  • Cieszę się, ze nie dałam się złamać i nie dałam skłóć siebie i rodziny. Doświadczyłam ostracyzmu w pracy. Słuchałam jak (byli) znajomi bliżsi i dalsi życzyli niezaszczepionym śmierci, a przynajmniej…
  • "Typowo manipulacyjny zabieg to podawanie autora na końcu, gdy czytający myśli, że czyta wypowiedź osoby - blogera, ale to okazuje się oszustwem, którego wyjaśnienie jest na końcu, gdy dał się już…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Jak PO blokowała kluczowe inwestycje hydrotechniczne
  • Urządzamy się w unijnej...
  • Przymusowa relokacja migrantów do Polski

Ostatnio komentowane

  • sake2020, @Katla ......Jakże gładko przeszedł pan od tematu wpisu pani @Mika do spraw Ukrainy.   
  • Tomaszek, Waszą wolność ? W dupie mam waszą wolność bolszewiken .
  • Tomaszek, To już bolszewików na Islandię zaniosło ? Ale jaja .

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności