Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ewa Stankiewicz: Cieszę się, że jesteście normalni

kayan, 09.12.2014
Cieszę się że jesteście normalni. I że w związku z tym macie dobre samopoczucie. Zwracam się do Joasi Lichockiej i do Łukasza Warzechy, którego „czujność etapu” jest nieoceniona. Zwłaszcza on zawsze stanie na medialnej ściance dumny z tego, że może zabłysnąć swoją normalnością na tle skompromitowanych oszołomów.

Zazwyczaj nie chce mi się wdawać w jałowe polemiki, które nic nie zmieniają, jednak Joanna Lichocka w ostatnim tekście popadła w ”odmęty szaleństwa” (że posłużę się tutaj klasykiem Bronisławem K). Otóż zarzuca ona osobom pokojowo protestującym przeciwko fałszowaniu wyborów, do których grona się zaliczam – spowodowanie przegranej w wyborach partii Prawo i Sprawiedliwość. Więc PiS nie przegrało dlatego że 90 procent środków masowego przekazu będących narzędziem rozmowy publicznej jest w rękach antypisowskich propagandystów. PiS nie przegrało przez własne słabości. PiS przegrało według Joanny Lichockiej przez grupę 12 osób z których żadna nie należny do żadnej partii, jedenastu demokratów i jednego monarchistę.

Ciekawe, że Joanna Lichocka przyznaje że wybory zostały sfałszowane, ale najwyraźniej jakoś godzi ona wiedzę o fałszerstwach wyborczych z zaufaniem do wyników wyborów. I zrzuca winę za przegraną na osoby domagające się uczciwości procesu wyborczego. To kojarzy mi się z leninowską logiką. Powiesić tego komu ukradziono rower. Normalne.

W przeciwieństwie do tego jak określasz mnie Joasiu, nie jestem żadnym prawicowym dziennikarzem, zwłaszcza jeśli Ty zaliczasz się do tego grona wraz z nieocenionym Warzechą Łukaszem. Nie jestem też politykiem. Staram się mówić to co myślę bez kalkulacji politycznych, które zresztą jak dotąd przynoszą same klęski. Powód dlaczego porwałam się na istne szaleństwo i podczas jednej z oszołomskich dla Ciebie manifestacji ogłosiłam zbiórkę na telewizję, w której teraz Ty kulturalnie zasiadasz już jako normalna osoba -jest jeden. Zależało mi na powstaniu rzetelnej telewizji, która w odróżnieniu od brutalnej propagandy władzy będzie po prostu informować, bez względu na to, czy się to opłaca czy nie, czy wydaje się śmieszne, wstydliwe, czy nienormalne, bez względu na to, czy to się komuś podoba czy nie.

Tak samo teraz powziąwszy wiedzę na temat fałszerstw wyborczych oraz całkowitej bierności prezydenta Polski odpowiedzialnego za nominacje sędziówPKW uważałam, że trzeba krzyczeć.Tak właśnie: krzyczeć. Jeszcze parę lat temu można było spokojnie dyskutować, polemizować… Nasz pokojowy protest był słabym wołaniem na alarm wobec gigantycznego zagrożenia państwa. To jest moja subiektywna ocena z którą nie musisz się zgadzać, ale postaram się przytoczyć argumenty. Na podstawie wiedzy którą zgromadziłam przez ostatnie lata zajmując się tematyką fałszerstw wyborczych mogę powiedzieć że:
  1. W Polsce wybory fałszuje się od lat.
  2. Jest przyzwolenie sądów na fałszerstwa wyborcze. Tylko znikomy procent ewidentnych fałszerstw trafia na wokandę sądową, a już tylko promil z nich kończy się wyrokami skazującymi zawsze bardzo łagodnymi i uznającymi niezgodnie z prawdą że fałszerstwo to nie miało wpływu na wynik wyborów.
  3. Wybory fałszuje się na dwóch poziomach. Na poziomie lokali wyborczych na wiele sposobów, najczęściej poprzez zaufane komisje, unieważnianie lub “dosypywanie” głosów, czy też najprościej poprzez nieuczciwe sortowanie głosów. Jednak ostateczne wyniki wyborów są kształtowane za pomocą fałszerstw na poziomie systemu komputerowego, który jest całkowicie poza kontrolą społeczną i w rzeczywistości całkowicie poza możliwością weryfikacji ze stanem faktycznym, czyli z kartami do głosowania.
  4. W praktyce nie ma najmniejszych szans, by porównać głosy na papierze z wynikami systemu komputerowego. W skali kraju nigdy to się jeszcze nie zdarzyło, choćby ze względu na konieczność zgody sądu (niemal zawsze odmowa) aby zgromadzić w jednym miejscu karty do głosowania z poszczególnych regionów. Karty są niszczone po 30 dniach.
  5. Nikt nie prowadzi poważnej centralnej bazy fałszerstw wyborczych (wiem co mówię, szukałam również w partiach opozycyjnych)


Jest wiele normalnych zjawisk w naszym kraju. Najnormalniej w świecie wystawia się prezydenta na śmierć, prowadzi grę na najwyższym szczeblu władzy z rosyjskimi służbami przeciwko prezydentowi Polski i nikt nie reaguje. A potem osoby odpowiedzialne za to awansują w strukturach państwa, a nawet w strukturach unijnych.

To jest normalne że przed wojną przy 30 procentach analfabetów mieliśmy ok 1 proc głosów nieważnych, a teraz w niektórych rejonach ta liczba dochodzi do 50 procent. Całkowicie normalnym jest, że wyniki wyborów samorządowych może zmienić każdy średnio rozgarnięty student informatyki, a kod źródłowy programu PKW kursuje w sieci internetowej przed wyborami. Także w normie pozostaje, że ów system liczenia głosów przeprowadza do drugiej tury wyborów prezydenta kilkusettysięcznego miasta osobę, która wcale nie kandydowała na to stanowisko.

Po co się czepiać, czy to takie istotne kto będzie rządził w Szczecinie? W sytuacji gigantycznej ilości głosów nieważnych, jedna z partii otrzymuje kilkadziesiąt razy wyższy wynik niż to przewidują sondaże. W niektórych rejonach nie można głosować na zarejestrowaną partię, tak się nieszczęśliwie składa że jest to akurat PiS.

Na Śląsku znika kilka tysięcy głosów, wyparowują głosy krakowskich sióstr zakonnych. Są skargi na lokale, w których wydaje się karty z zaznaczonym głosem, rośnie lawina zgłoszeń “dodatkowej” ilości kart w urnach ponad to, co zostało wyborcom oficjalnie wydane. Żadnego niepokoju o odchylenie od normy nie wzbudzają dosłownie setki relacji osób które głosowały na kogoś, kto po odpowiednim podliczeniu otrzymał “zero” głosów lub o kandydatach którzy przegrali o jeden głos przy udowodnionym „dosypaniu” fałszywych kart do urny.

Można powiedzieć w normie było także w Płońsku, w którym kandydat dostał ponad 600 głosów, z czego prawie 500, to były głosy nieważne. Na tle tych jakże normalnych zjawisk, najnormalniej było w Państwowej Komisji Wyborczej, kiedy w oficjalnych komunikatach sędziowie podawali fałszywe dane. Na Śląsku “pomylili się” o 130 tys głosów, normalne.

W Świętokrzyskim podali 50 procentowy wynik PSL ku zdumieniu wojewódzkiej komisji z tego regionu, która nie przesłała do PKW jeszcze żadnych danych. W Wielkopolsce powiększyli liczbę radnych do sejmiku o 3 osoby. Drobiazg. Po co się pieklić skoro wcześniej normalne było wynajmowanie rosyjskich serwerów do liczenia głosów Polaków, a potem szkolenie się członków polskiej Państwowej Komisji Wyborczej w Moskwie, jak wiadomo mekce standardów życia demokratycznego. Gdzie byłaś wtedy Joasiu (zwracam się do Joanny Lichockiej) i dlaczego temu skutecznie nie przeciwdziałałaś?

W tym bezprecedensowym chaosie i totalnym zawaleniu się systemu zliczania głosów, co stworzyło warunki do fałszerstw na niespotykaną dotąd skalę nawet w kraju gdzie tradycja fałszerstw jest tak ugruntowana – jak na ironię, głowa państwa prezydent Bronisław Komorowski według kompetencji swojego stanowiska nominalnie współodpowiedzialny za ten chaos, oświadcza najnormalniej w świecie że „kwestionowanie uczciwości wyborów, to odmęty szaleństwa”. Wszak on także jest z tych normalnych.

Jestem w trakcie procesu karnego, ale skoro najwyraźniej nie zadałaś sobie Joasiu trudu sprawdzenia podstawowych informacji zanim zabrałaś się do pisania tekstu i rzucania oskarżeń pod moim adresem to zachęcam, dowiedz się np. u szefa ochrony siedzibyPKW Konrada Komornickiego, czy kiedy wchodziliśmy do budynku PKW drzwi były zamknięte, czy otwarte. Wiem że opierasz się na relacjach telewizyjnych ale warto czasem samemu sprawdzić u źródła zwłaszcza kiedy pretenduje się do roli dziennikarza (dla przyzwoitości nie dodam – prawicowego) .

Piszesz o okupacji siedziby PKW. Może Ty w wyniku rzetelnej dokumentacji dziennikarskiej powzięłaś jakąś nieznaną mi wiedzę, jednak o ile mi wiadomo, a byłam tam na miejscu, osoby protestujące znajdowały się w ogólnodostępnej sali dla mediów, w korytarzu prowadzącym do tej sali oraz w holu. Pomimo kilkukrotnej prośby skierowanej przez PKW aby udać się na rozmowy do osobnej sali  na szczęście nikt z nas tam nie poszedł. Wydaje mi się że siedziba PKW nie sprowadza się do jednego pomieszczenia – centrum prasowego. Protest był pokojowy. Nikomu nic się nie stało, nie zostało zniszczone żadne mienie.

No nie było tam PRowca. Ani pięknie wyglądających dziewczyn (chociaż akurat tu bym się nie zgodziła). Byliśmy rzeczywiście spontanicznie uformowaną grupą osób i możliwe, że Ty byś spaliła się ze wstydu w takim gronie: ktoś zaczął się modlić (fe!) ktoś ma idee fixe i jest zwolennikiem monarchii (tacy ludzie też są na świecie), ktoś był po prostu młodym przedsiębiorcą… Zbieranina od sasa do lasa. To co połączyło te osoby to świadomość ogromnego zagrożenia, właściwie zapaści systemu demokratycznego na którą trzeba reagować.

Być może różnimy się w ocenie sytuacji. Ja uważam, że na naszych oczach rozpada się system demokratyczny w Polsce, a mechanizmy które do tego prowadzą funkcjonują w układzie zamkniętym. Ekipa trzymająca władzę jest ubezpieczana z jednej strony przez media z drugiej przez sądy. Ci ludzie nie oddadzą władzy, bo czeka ich odpowiedzialność karna za poważne afery, czeka ich także rzetelne śledztwo w sprawie śmierci prezydenta. Jak fałszerstwa wyborcze przestaną być skuteczne, to wprowadzi się stan wyjątkowy. Obecny prezydent Bronisław Komorowski bardzo aktywnie uczestniczył we wprowadzeniu ustaw w tym zakresie całkiem niedawno.

Nie rozumiem Twojej logiki Joasiu. Nie protestować za bardzo, bo można zaszkodzić wizerunkowi partii opozycyjnej. W ten sposób można skompromitować i sparaliżować wszelkie zdroworozsądkowe działanie. I narobić wiele zła. Tak jak kiedyś, w imię jakiejś kalkulacji politycznej należało milczeć o wystawieniu prezydenta na śmierć przez służby podległe premierowi. To było wbrew naturalnym odruchom ludzkim, zdrowemu rozsądkowi i zafundowało nam rządy sympatyka WSI na długie lata, a także zapaść demokracji. Twoją krytykę można by było użyć do zablokowania każdego działania, bo nie ten czas, bo może zaszkodzić. To absurd który prowadzi nas w przepaść. Cokolwiek nie zostanie zrobione to antypisowscy funkcjonariusze medialni i tak to skrytykują.

Niestety konsekwencją tej logiki jest wniosek, że właściwie najlepiej nie mówić i nie robić nic. Ewentualnie pomachać balonikami, pogadać przez megafon i pójść do domu. Po prostu pogodzić się z fałszerstwami, tak jak z awansami stanowisk za wystawienie prezydenta Lecha Kaczyńskiego na śmierć.

W tej piramidzie normalności gdzie Ty Joasiu i Łukasz Warzecha zajmujecie niepoślednie miejsce, mam wrażenie, że na samym szczycie uśmiecha się Michnik, Żakowski i Paradowska. Rzeczywiście w tej konfiguracji ja znajduję się na samym dole, jako czystej wody „freak”.

Proponuję zacząć działać najprościej, bez żadnej „logiki etapu”, politycznych kalkulacji, zgodnie ze zdrowym rozsądkiem. Gromadzić ludzi wokół potrzebnych inicjatyw, nie dławić ludzkiej energii, nie pałować medialnie. I co najważniejsze – reagować odpowiednio do zagrożenia, wtedy, kiedy dzieją się rzeczy złe. Potem zwykle jest już za późno.

Ewa Stankiewicz

poza tym na blogu:

  • ■■ Lech Zborowski: „JEST PONIŻEJ MOJEJ GODNOŚCI ZASTANAWIAĆ SIĘ CZY CHAM PRZYWALI MI PRAWĄ ŁAPĄ CZY LEWĄ NOGĄ”
  • Stanisław Janecki: Nie dajmy sobie wmówić, że radykałowie to głupcy i oszołomy
  • Cezary Krysztopa: Ja, wieloletni wyborca PO, dziś proszę – idźmy na Marsz 13 XII
  • Tomasz Strzyżewski: „Wielka księga cenzury PRL” – SPOTKANIE AUTORSKIE, prow. Grzegorz Braun – VIDEO
  • Witold Gadowski: Doszliśmy do punktu, z którego dalej widać już tylko brutalną siłę.
  • Monika Beyer: TVN w akcji! Śmiać się, czy płakać?
  • Eska: Ministro od siedmiu boleści – trzymaj gębę na kłódkę i nie ośmieszaj tego państwa jeszcze bardziej!!
  • Szczęść Boże Aleksandrze i Grzegorzowi – od dziś Państwu Braun!
  • Teatr mój widzę ogromny      49/2014 (180)
  • Janusz Szewczak: Tusk znów chce poświęcać polskie interesy
  • Ewa Stankiewicz: Dochodzimy do fasady demokracji, prawdziwego reżimu
  • Reżyserka na barykadach. Ewa Stankiewicz mogła być polskim Michaelem Moore’em
  • Panie Jezusie, Braciszku – Twój pełen cierpienia plecak potrzymam.
  • Witold Gadowski: Zanim nastąpi zajazd na Warszawę
  • Czas pobożnego i radosnego oczekiwania
  • Monika Beyer: Mamy obowiązek odzyskać suwerenną, wolną Polskę, to nasza Ojczyzna, nasza Matka!
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 22249
Aandy

Aandy

09.12.2014 16:06

Znakomita odpowiedź na nieprzemyślane zarzuty red. Joasi Lichockiej. Podziękowania dla red. Ewy Stankiewicz za jej odwagę w walce o prawdę w tej postsowieckiej republice - jaką jest PRL-bis. Jak wiadomo, PRL-bis zostało utworzone przez sowieckich namiestników w PRL i komunistycznych zbrodniarzy: tow. Jaruzelskiego i tow. Kiszczaka. Byli oni agentami zorganizowanej przez stalinowskie NKWD zbrodniczej, sowieckiej Informacji Wojskowej, której członkowie masowo mordowali polskich patriotów.
Domyślny avatar

cassiodorus

10.12.2014 01:36

Dodane przez Aandy w odpowiedzi na Znakomita odpowiedź na

''komunistycznych zbrodniarzy: tow. Jaruzelskiego i tow. Kiszczaka. Byli oni agentami zorganizowanej przez stalinowskie NKWD zbrodniczej, sowieckiej Informacji Wojskowej, której członkowie masowo mordowali polskich patriotów.'' Tak uważa Aandy? Bo jeden z politycznych przywódców otatniej manifestacji twierdzi zgola co innego. Pan General to nie zbrodniarz, wprowadzając stan wojenny, wprowadzil też zakaz poruszania sie pojazdami mechanicznymi, dzięki czemu uratowanych zostalo tysiąc osób od niechybnej smierci. Wg niego Pan General to ''..Purytanin był: nie pił (co jest dowodem, że nawet pod rosyjskim protektoratem można zrobić karierę, nie pijąc!), nie palił, kobiety w rękę całował, mówił piękną, czystą polszczyzną i nie kradł...'' Toż to ostatni Polak zginal w osobie Pana Generala ''On naprawdę przejęty był tym, że w „Wujku” zginęło dziewięciu (a w Lubinie jeszcze trzech) górników. Co jako „zbrodnię” zarzuca p. gen. Czesławowi Kiszczakowi obecny reżym.'' Jak widać to obecny reżym robi z obydwu generaów potworów. Reżym to oczywiście ciemny lud pisowsko-smoleński , a konkretniej ,''zboczeńcy spod znaku PiS''
Domyślny avatar

felek

10.12.2014 07:57

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''komunistycznych

"...jeden z politycznych przywódców ostatniej manifestacji..." - chodzi o JKM czy o Brauna? Nie znam tych wypowiedzi, ale pasują w gruncie rzeczy do obydwu tych ludzi, bo obydwaj należą do TPPR.
Domyślny avatar

cassiodorus

11.12.2014 00:21

Dodane przez felek w odpowiedzi na "...jeden z politycznych

O JKM, który jak już wladzę przejmie[co roku na jesieni przejmuje] to zrobi taki raj na ziemi, jakiego jeszcze świat nie widzial... Braun dostanie takiego krula, jakiego nie zapomni aż do końca czasu
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

09.12.2014 16:14

W ramach komentarza serdecznie zapraszam do lektury mojego tekstu pt. "Nadszedł czas na masowy protest, a nie harcerskie zabawy" - vide:
http://salonowcy.salon24…
Serdecznie Panią pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
MarkD

MarkD

09.12.2014 19:02

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na W ramach komentarza

Panie Krzysztofie,
skąd Pan czerpał wiedzę by takie bzdury napisać na temat protestu w PKW ?
Pozdr.
Domyślny avatar

stokolesny

09.12.2014 16:16

dziękuje Tobie Ewo, za cywilna odwagę publicznego mówienia prawdy, bez względu na konsekwencje, Jesteś Wielka pośród tych wszystkich karłów z poważaniem Jerzy Sosnowski, jerzy_sosnowski@interia…
Domyślny avatar

jasimalgosia

09.12.2014 16:34

nic dodac, nic ujac. Prawda zawsze zwyciezy. Niech sie pani trzyma, pani Ewo. Ma pani mnostwo zwolennikow, wszystkich prawdziwych Polakow.
Domyślny avatar

arabas

09.12.2014 16:36

Oglądałem,słuchałem dopóki Republika pokazywała.Wielki szacunek dla Pani odwagi i determinacji,uznanie za ten jakże trafny tekst.Serdecznie pozdrawiam
Domyślny avatar

felek

09.12.2014 16:45

Tak, należy protestować! To oczywiste. Ale trzeba wiedzieć jak, kiedy, i z kim!
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

10.12.2014 09:12

Dodane przez felek w odpowiedzi na Tak, należy protestować! To

Tak jest, należy koniecznie protestować. Ale kiedy indziej, gdzie indziej i w innej sprawie.
Domyślny avatar

felek

10.12.2014 10:38

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Tak jest, należy koniecznie

Nie, proszę Pani. Nie w innej, w TEJ właśnie sprawie, 13 grudnia, na trasie Marszu organizowanego przez Jarosława Kaczyńskiego.
Domyślny avatar

milady

09.12.2014 17:30

Droga Pani Ewo, komentarz będzie jakby nie na temat. Przy Pani wpisie pojawiła się reklama Milki: "Chcesz spełnić życzenie kogoś wyjątkowego? Napisz do Fioletowej Krowy". Myślę sobie, że wiele reakcji jest na poziomie korespondencji z Fioletową Krową i jestem ewidentnie złośliwa w tej ocenie. Ciekawa jestem, czy FK odpisuje i czy jest to coś poza "Muuuu". Bardzo mnie Pani zaskoczyła jako osoba (bytność w Klubie Ronina), bo w Pani wnętrzu tyle się dzieje, że nie jest Pani w stanie tego zwerbalizować i być może te silne emocje powodują niekoniecznie taki odbiór Pani intencji jaki chciałaby Pani uzyskać. Natomiast sercu memu jest taka osoba zdecydowanie bliższa niż osoba Pani Lichockiej, którą uważam za dziennikarkę dość przeciętną i bezkrytycznie pro-pisowską. Wydaje mi się, że w Pani kłębi się bogactwo emocji, przemyśleń, imperatywów; natomiast Pani Lichocka jest jakby pusta w tym względzie. Teksty Pana Warzechy bardzo lubię, bo generalnie odpowiada mi taki styl pisania i wydaje mi się, że jest on coraz lepszy. Jasne, że jest to przykre, że nas ludzie nie rozumieją; że nas obsmarują, żeby się artykuł ukazał; że bez cienia skrupułów brylują w mediach, o które inni walczyli, gdy w to nikt nie wierzył. Ale przekaz jednostronny jest guzik wart: wszystko jedno czy jest on lewy, czy prawy, a szczere intencje i bezkompromisowość zawsze widać i jest wiele osób, które darzą takich buntowników za sprawę szacunkiem. Mnie też jest bliższa Polska niż dowolna partia, która tę Polskę zamierza przede mną reprezentować. To dobrze, że Pani jest i że ma Pani siły, żeby działać. I mam nadzieję, że będzie to działalność skuteczna.
STARYWYGA-1

STARYWYGA-1

09.12.2014 17:31

Szanowna Pani Ewo! Mnie bardzo smuci ta dziwna ich (Lichocka i Warzecha) "normalność". Zwłaszcza Joanny, bo Łukasz zazwyczaj często POpełnia tę "normalność" w swoich przemyśleniach. Dzikuję za ODWAGĘ w nazywaniu rzeczy po imieniu i bezkompromisowe ukazywanie PRAWDY
wandaherbert

wandaherbert

09.12.2014 17:49

jestem za twarda walką ,ale z glowa by nie dac pretekstu do skazyawania za "burdę" Coś mi sie nie zgadza sprawa otwartych drzwi:ja osobiscie widziałem jak drzwi byly wywazane,tylko nie wiem ktore i przez kogo
Jabe

Jabe

09.12.2014 18:27

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na jestem za twarda walką ,ale z

Czyli jest Pan za, a nawet przeciw.
Domyślny avatar

anka 58

09.12.2014 22:11

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na jestem za twarda walką ,ale z

Jakie "wyważane"? była próba otwarcia ,nie dało sie to zwolnili górna blokade i otworzyli z wywazaniem nie miało to nic wspólnego.Które drzwi? jak to które ? to albo ogladałeś Waść przekaz Republiki albo nie?
wandaherbert

wandaherbert

09.12.2014 17:49

jestem za twarda walką ,ale z glowa by nie dac pretekstu do skazyawania za "burdę" Coś mi sie nie zgadza sprawa otwartych drzwi:ja osobiscie widziałem jak drzwi byly wywazane,tylko nie wiem ktore i przez kogo
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

09.12.2014 18:56

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na jestem za twarda walką ,ale z

@wandaherbert
Zapraszam do lektury notki pt. "Nadszedł czas na masowy protest, a nie harcerskie zabawy" bardzo zbieżnej w treści z Pańskimi obserwacjami:
http://salonowcy.salon24…
Serdecznie pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

felek

09.12.2014 20:36

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wandaherbert Zapraszam do

Wodzu prowadź!
STARYWYGA-1

STARYWYGA-1

09.12.2014 21:01

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wandaherbert Zapraszam do

Otóż to!!! "wodzu" prowadz!
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

10.12.2014 09:10

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na jestem za twarda walką ,ale z

Unikanie dawania pretekstów rzadko do czegoś prowadzi. Strona władzy zwykle traktuje to jako poddanie się.
Domyślny avatar

*

09.12.2014 18:35

Wyrazy sympatii, Pani Ewo. Szczerze podziwiam Pani bezkompromisowosc w ukazywaniu przestepczych poczynan sitwy rzadzacej Polska. Nie znam zbyt dobrze pogladow pani Lichockiej, ale z cala pewnoscia nie zaliczylbym Lukasza Warzechy do dziennikarzy prawicowych. Spotkalem sie z tym typem w zamierzchlych czasach poczatkow Salonu24 i juz wtedy zrobil na mnie wrazenie, ze jest czlowiekiem oddelegowanym do wypelniania zadan specjalnych. Zawsze, kiedy sytuacja byla napieta, Warzecha stawal po tamtej stronie barykady, choc staral sie tego nie pokazywac wprost. Robil swoja robote dla PO, po czym wracal na nasza strone, udajac, ze nigdzie sie nie ruszal. Oslizly typ. Mysle, ze gdyby Michnik zaproponowl mu prace w GW, Warzecha juz by tam byl. Prosze sie nie przejmowac jego opiniami. Nie warto.
Domyślny avatar

Boguslaw

09.12.2014 20:39

Brawo Pani Ewo - ogromne brawo. Całym sercem jestem z Panią. Tak właśnie ... tak jak Pani myśli , jak to opisała . To po Pani stronie leży prawda i szczerość intencji. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego.
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

09.12.2014 21:56

Brawo, Ewo!
Żałuję, że pod PKW nie przyszło tego dnia 60 tys. osób. Być może bylibyśmy dziś w innym miejscu.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
kayan
Nazwa bloga:
pianosfera
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 125
Liczba wyświetleń: 542,273
Liczba komentarzy: 255

Ostatnie wpisy blogera

  • Ewa Stankiewicz: O próbie uciszenia prawdy i dziewczynce ...
  • Ewa Stankiewicz: Natychmiast wymienić urzędników Prezydenta!
  • Żołnierz wyklęty: „Matko – ja zastrzeliłem Waszego syna”

Moje ostatnie komentarze

  • Szanowna Pani Esko! Przede wszystkim rzetelnie informować, a NIE MANIPULOWAĆ!! Takie hasło przyświecało Pani od zawsze.- tak mi się przynajmniej do tej pory wydawało. Niestety ... w skrócie:…
  • z podziękowaniem ... https://ewastankiewicz.w…  
  • Uczyniłam tak dlatego, iż nie była ona reklamowana ani w mainstreamie ani w mediach drugiego obiegu   Gdzieniegdzie było: http://ewastankiewicz.wordpress.com/2014/07/31/reduta-dobrego-imienia-…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • “Niech pani tego nie pisze, Żydzi panią zeżrą”. EWA KUREK !
  • Ewa Stankiewicz: Cieszę się, że jesteście normalni
  • Prawda o Smoleńsku była dla profesora nie do zniesienia

Ostatnio komentowane

  • , We wrześniu ubiegłego roku złożyłem osobiście, w Kancelarii Urzędu Prezydenta Andrzeja Dudy poważne pismo. ŻADNEJ ODPOWIEDZI, nawet najgłupszego potwierdzenia, że ktoś przeczytał. Pewno poszło do…
  • Art, "Bezgranicznie ufać' to ja nie mogę nawet pani Ewie Stankiewicz.
  • , Czyli.. zaraz, Szczerski i Magierowski to są jedyni "nowi" w Kancelarii PAD ? A cała reszta tu stara ekipa Brąka ?!!! Ta, od znikających Gęsiarek i "utylizacji" nowego sprzętu AGD ? Niech mi Pani,…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności