Ostatnie komentarze

Pan Premier- psychol????? 11-04-2011 [20:38]

12-04-2011 [09:56] - Gość (niezweryfikowany)
Od powietrza, głodu, wojny, TVN i Platformy - wybaw nas Panie ! --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [09:52] - lula (niezweryfikowany)
tak samo jak ty do tej pory nie moge uwierzyc,ze tych wspanialych ludzi juz nie ma.. nie ma Mojego Prezydenta, jego wspanialej Zony - Prawdziwej Pierwszej Damy i calej delegacji..niedaleko mojego domu jest krzyz,ktory w 2000 roku wybudowali parafianie.. przechodzilam tamtedy 10.4., ktos samodzielnie zrobil laurke na papierowym pudeleczku z para prezydencka, ze zdjeciem wycietym z jakiejs gazety i czescia tekstu z artykulu..moze jakas babcia,albo jakies dziecko-tak wygladala..niezwykle wzruszajace.. byly zapalone znicze,krzyz opleciony flaga bialo-czerwona..ktora do krzyza byla przyklejona tasma klejaca.. takich krzyzy na pewno jest wiecej w calej polsce.. i nawet jesli p.o.prezydenta usunie krzyz spod palacu.. nie bedzie w stanie usunac wszystkich krzyzy w polsce.. --> Zobacz komentarz

PAŃSTWO PODŁYCH TCHÓRZY! 11-04-2011 [17:09]

12-04-2011 [09:32] - Niemiec (niezweryfikowany)
Wie Pan ,dlatego pisalem "mam nadzieje".Czas pokaze.Bedziemy oceniac po czynach,tak jak teraz biskupow i kardynalow bo zaufanie do siebie roztrwonili prawie cale!Co do tych oficerow to znam ich droge zyciowa i zawodowa i dlatego podchodze do tego z dystansem,ale ten raport pisali wspolnie z urzednikami Centrum Zarzadzania Kryzysowego (ludzmi zwiazanymi z rzadam PiS-u) i dlatego powiedzmy ze licze na ich pragmatyzm,a on wymoaga odsuniecia od wladzy Tuska i ego ekipe.A ze apelowali do Schetyny? To nic nie znaczy,moze byc tylko czescia rozgrywki z Tuskiem.Czy ludzie sie zmieniaja? Wie Pan najlepiej,ze nic nie jest wykluczone.Mnie wystarcza w przypadku panow generalow,ze mysla racjonalnie,kategoriami bezpieczenstwa narodowego.Po lekturze ksiazki-wywiadu z gen.Skrzypczakiem (pomimo,ze w wielu sprawach sie z nim nie zgadzam i dostrzegam mankamenty epoki ,w ktorej zdobywal swoje szlify oficerskie,i ktora jednak pozostawila slad w jego mentalnosci tak jak niestety w duzej czesci polskiego spolecznestwa) mam jednak nadzieje,ze jako profesjonalista bedzie w stanie cos zmienic.No i naturalnie jest roznica pomiedzy nim,a innymi oficerami ktorzy trwaja w ukladzie:on kierujac sie odpowiedzialnoscia i honorem dowodcy nie mogl brac dalej udzialu w tej maskaradzie,ktora kosztowala i kosztuje zycie polskich zolnierzy i wolal odejsc do cywila niz brac odpowiedzialnosc za niszczenie polskiej armii.To mogl zrobic jako oficer sluzby czynnej.Taraz moze chba wiecej. A co do pani Ewy to zapomnialem Panu napisac,ze moze i bandyci z BOR-u wykrecili jej rece,chcieli zabrac kamere,ale nie dali rady: Polacy nie pozwolili na to i ze tak powiem odbyli ja z rak tych bandytow!Przez moment bylo w ich oczach widac niepokoj i niepewnosc,ze polska ulicy potrafi stawic im czola i to nie tylko slowami.Pozdrawiam i zycze Panu i sobie wiecej optymizmu!Mamy jeszcze pana Kaczynskiego,prof.Legutko,prof.Krasnodebskiego i wielu,wielu innych ludzi,ktorzy walcza o Polske!Musimy ich tylko wspierac bo ta druga strona chce wlasnie doproqwadzic do tego,ze stracimy nadzieje! Wlasnie od paru miesiecy opiekujemy sie mlodym czlowiekiem,ktory chce zostac polskimoficerem chociaz moze bez problemu ulozyc sobie zycie na Zachodzie,ale postanowil wracac i sluzyc Polsce i z tego czerpiemy miedzy innymi nadzieje na lepsze jutro!Pozdrawiam --> Zobacz komentarz
12-04-2011 [09:30] - malat (niezweryfikowany)
zdiagnozowano cięzar win Tuska, Komorowskiego, Klicha, Sikorskiego, Hall i Kudryckiej, Pawlaka i innych. I co? Działają dalej na szkodę Polski. Oni muszą stanąć przed sądem. --> Zobacz komentarz

PAŃSTWO PODŁYCH TCHÓRZY! 11-04-2011 [17:09]

12-04-2011 [09:21] - mamafawora (niezweryfikowany)
Jest we mnie jeszcze nadzieja. W niedzielę na Krakowskim Przedmieściu Polacy zobaczyli tchórzliwe oczy władzy. Po scenach, które rozegrały się wczoraj i tych przypomnianych w filmie "Krzyż", widać wyraźnie to, o czym Pan pisze - nasza władza to podli tchórze, którzy atakują słabszych. Na Krakowskie Przedmieście ludzie przybyli spontanicznie. Gdyby zarysował się plan odzyskania Polski, na wezwanie przybyłoby kilka razy tyle. A było nas naprawdę dużo... --> Zobacz komentarz

SIGNUM TEMPORIS 11-04-2011 [11:19]

12-04-2011 [09:20] - waldemar3 (niezweryfikowany)
Byłem 10 w godzinach rannych przed pałacem ,stałem tuż przy barierkach i serce mi rosło gdyż było nas tak wielu.Spotkał mnie zaszczyt podania dłoni mojemu Premierowi a także innym Posłom Prawa i Sprawiedliwości .Odgrodzili się od nas kordonami Policji jak za Komuny ,i to oni reprezentują mój kraj Zdrajcy.Pozdrawiam --> Zobacz komentarz

„[…] każdą cenę…” 12-04-2011 [07:29]

12-04-2011 [09:14] - szara_komórka (niezweryfikowany)
Warto byłoby zburzyć ten pałac przy Krakowskim przedmieściu i ten przy Placu Defilad. (Trzeba też zapamiętać, kto wpisał ten drugi do rejestru zabytków.) Ale kogo na to stać? Tego, który od kilku dni siedzi w szafie (nie zdziwiłbym się następnego idiotycznego tłumaczenia, że kaczor go tam zamknął), czy tego, który w rocznice tragedii narodowej odgrodził się od Obywateli kordonami policji ? --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [09:13] - Gość (niezweryfikowany)
10 kwietnia 2010.O godzinie 11 zadzwoniła do mnie koleżanka złożyć mi życzenia urodzinowe,to były moje 28 urodziny,po złożeniu życzeń zapytała czy słyszałam o tej tragedii????Nie nie słyszałam... to włącz telewizor,zerwałam się z łóżka i nie mogłam uwierzyć w to co tam było pokazane....czas zatrzymał się w miejscu,do tej pory nie mogę w to uwierzyć,PAN PREZYDENT MÓJ PREZYDENT I JEGO WSPANIAŁA ŻONA .....coś strasznego.Nigdy się nie pogodzę z tą stratą,jest to największa tragedia jaka mogła spotkać naród polski,tyle znakomitości,cały kwiat polskiego narodu,ludzie którzy byli oddani naszej Polsce,zginęli za prawdę,którą głosili,której nie ukrywali,zginęli za kraj który kochali,byli mu oddani do końca.....Mój 7 letni wówczas syn wpisał się do księgi kondolencyjnej,zapalił znicz pod Pałacem......10 kwietnia 2011 moje 29 urodziny....smutne i przygnębiające....dostałam kwiaty od męża i synów.Potem wyruszyliśmy pod Pałac prezydencki oddać hołd,upomnieć się o prawdę,tak bolesną prawdę,która dzięki tym wszystkim ludziom tam zgromadzonym ujrzy światło dzienne.Głęboko w to wierzę,a Tobie Marto życzę przede wszystkim siły,ogromnej siły i wytrwania,nie jesteś sama i nigdy nie będziesz,dzięki tym wszystkim którzy pamiętają i będą pamiętać,o Twoich cudownych rodzicach i o tych wszystkich,którzy zginęli z rąk ludzi zachłannych,siejących nienawiść i spustoszenie w naszym narodzie.Amen --> Zobacz komentarz

Tablica 11-04-2011 [20:43]

12-04-2011 [08:29] - Bogdan Dziuma (niezweryfikowany)
Tak , to co pan pisze jest prawdą .Dzięki ! ! ! . PS. STOPY WODY POD KILEM ! --> Zobacz komentarz

LUBLIN TRZYMA PION! 11-04-2011 [14:58]

12-04-2011 [07:58] - Roza (niezweryfikowany)
Brawo Marian Kowalski-wiecej takich banerow i zaslonimy tych Tuskowych blagierow. --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [07:51] - Roza (niezweryfikowany)
Annia wlacz myslenie to nie boli POmoze Ci zrozumiec kto kogo buntuje i napada,kosciol powinnien stac po stronie prawdy a nie partii jak to ma miejsce w Polsce.Brakuje papieza JPII i kardynala Wyszynskiego. --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [07:39] - Roza (niezweryfikowany)
Mloda kobieto wlacz myslenie to moze zrozumiesz co znaczy krzyz dla nas Polakow. --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [07:33] - Roza (niezweryfikowany)
Zeby zapanowala zgoda w narodzie musi byc powiedziana prawda a nie falsz.A tej prawdy niestety nie ma, codzienne oglupianie przez media i Tobie sie udzielily ,radze czytac tez inne gazety niz GW i sluchac innych mediow niz TVN. --> Zobacz komentarz

SIGNUM TEMPORIS 11-04-2011 [11:19]

12-04-2011 [07:32] - Gość (niezweryfikowany)
Morus: Niestety, na naszym forum nie edytuje się postów pisanych wyłącznie dużymi literami --> Zobacz komentarz

Tablica 11-04-2011 [20:43]

12-04-2011 [07:24] - ontaryjka (niezweryfikowany)
...obys zyl wiecznie,i pisal,pisal,pisal...zgadzam sie z kazdym twoim slowem,zdaniem,akapitem...( nawet z tym najbardziej absurdalnym,i bezsensownym...:)pozdrawiam. --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [07:12] - Roza (niezweryfikowany)
Dziekuje,ze pani tak pieknie opisuje swoje uczucia do rodzicow, musze powiedziec,ze strata pani rodzicow jest tez wielka starta dla naszego narodu.Polska od 10.o4.10 jest juz inna Polska i niestety nie bedzie miala tak wielkiego czlowieka jakim byl pani ojciec a nasz prezydent Lech Kaczynski.To byli wspaniali ludzi prawdziwi naturalni to bylo widac z kazdego ich gestu,Pomimo,ze znalam ich tylko z ekranu TV bardzo lubilam ich sluchac i ogladac niestety czesto prezydent pokazywany byl w sposob uragajacy glowie panstwa bardzo z tego powodu cierpialam bo uwazalam,ze jest najlepszym najinteligentniejszym prezydenetem jakiego miala Polska po 89 roku.Nasz Napoleon. Dlaczego tak sie stalo?i na tak nieludzkiej ziemi, wciaz zadaje sobie te pytania.Pozdrawiam serdecznie.Jest pani przykladem mlodej madrej inteligentnej Polki ,wzorem do nasladowania. --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [06:42] - Roza (niezweryfikowany)
Rozumiem pani bol ale pretensje,ze pani matka nic nie otrzymala powinna pani kierowac do towarzystwa ubezpieczen. --> Zobacz komentarz

SIGNUM TEMPORIS 11-04-2011 [11:19]

12-04-2011 [06:33] - Roza (niezweryfikowany)
Dziekuje wszystkim za podzielenie sie wrazeniami z obchodow 1-szej rocznicy katastrofy Smolenskiej w Warszawie, sledzilam je w TV i internecie.Rzeczywiscie zanagzowano bardzo duzo specjalistow i znachorow od opiniowania zachowan Jaroslawa Kaczynskiego i liczenia uczestnikow(na poczatku strajkow w Gdansku tez bylo malo ludzi a pozniej dolaczali nastepni i tlumy rosly z dnia na dzien). Widac,ze do mlodych ludzi zaczyna docierac, bo bylo ich duzo na Krakowskim Przedmiesciu i juz nie mozna bylo glosic,ze tylko babcie koscielne i mohery uczestniczyly w tych obchodach.Serce rosnie dusza spiewa.Pozdrawiam --> Zobacz komentarz

Miałam wspaniałych Rodziców 10-04-2011 [10:06]

12-04-2011 [03:30] - Gość (niezweryfikowany)
Pani Marto Wiem doskonale co to jest stracić ojca mój zmarł nagle w wieku 51 lat 10 kwietnia 2001 roku tego samego dnia co Pani rodzice lecz 9 lat wcześniej wiem co to ból cierpienie do dziś to mam lecz nikt nigdy mi nie współczuł mojej mamie też i nie otrzymaliśmy żadnego wsparcia nawet od Państwa RP mimo że czasem nie było na chleb, dlatego oburza mnie walka o odszkodowanie porozumienie po 250tyś itp rozumiem cierpienie ból, i wszystko co przeżywa Pani i rodziny ofiar ale wydaje mi się że każdy powinien być równo traktowany moja matka nie dostała specjalnej renty jako wdowa nic a pisania nasze z prośbą o pomoc do Prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego i Lecha Kaczyńskiego spełzły na niczym --> Zobacz komentarz

PAŃSTWO PODŁYCH TCHÓRZY! 11-04-2011 [17:09]

12-04-2011 [02:34] - chojecki
Wczoraj to był szczyt naszych osiągnięć jako narodu. Dziś mamy prozę życia... Pozdrawiam Paweł Chojecki --> Zobacz komentarz

PAŃSTWO PODŁYCH TCHÓRZY! 11-04-2011 [17:09]

12-04-2011 [02:33] - chojecki
Nam się tylko wydawało, że gdzieś jedziemy - tak na prawdę stoimy cały czas na stacji PRL, a zamiast okien mamy telewizory, które pozorują jazdę... Pozdrawiam Paweł Chojecki --> Zobacz komentarz

PAŃSTWO PODŁYCH TCHÓRZY! 11-04-2011 [17:09]

12-04-2011 [02:31] - chojecki
Nie lubię pozbawiać przyjaciół miłych złudzeń. Ale w moim przekonaniu, armii już dawno nie ma, a wymienieni generałowie to atrapa. Niedawno prosili Schetynę (!) o ratunek dla Gromu. Nie mogę złapać się takich złudzeń. Po tym, co zrobiono z Ewą wydaje mi się, że jako naród nie mamy w sobie siły naprawczej. Pozdrawiam serdecznie! Paweł Chojecki --> Zobacz komentarz

SIGNUM TEMPORIS 11-04-2011 [11:19]

12-04-2011 [01:39] - ontaryjka (niezweryfikowany)
....dziekuje jak zawsze za wspanialy tekst...pierwsza rocznica tragedii smolenskiej juz za nami...smutny a zarazem pelen nadzieji byl to dzien... jakze bardzo brakuje tych wspanialych ludzi ,ktorych juz nie ma z nami... ale serce sie radowalo na widok tych wszystkich NASZYCH RODAKOW ,zjednoczonych na Krakowskim Przedmiesciu...ten las flag polskich...pieknie,dumnie,i tak patriotycznie...jestem dumna ,ze jestem POLKA!!!...chociaz jakas mloda dziennikarka (TVP polonia,dziennik wieczorny),insynuowala,ze rok temu ludzie na Krakowskie Przedmiescie przychodzili z potrzeby serca...a do obchodow pierwszej rocznicy byli agitowani,i namawiani coby tak licznie zaistniec...biedna dziwczyna ,nie pamietajaca pewnie czasow "Solidarnosci"...no,i musi sie "utrzymac" w robocie...a MY,i tak wiemy swoje!!!pozdrawiam wiosennie,i cieplo. --> Zobacz komentarz

Medialna rzeczywistość 21-02-2011 [11:35]

12-04-2011 [01:35] - Gość (niezweryfikowany)
Nic dodać..., ująć nie ma czego. Ortografia górą.... --> Zobacz komentarz

PAŃSTWO PODŁYCH TCHÓRZY! 11-04-2011 [17:09]

12-04-2011 [01:06] - Sizar (niezweryfikowany)
Było widać jak strażnicy powalają dwóch protestujących twarzami do ziemi. --> Zobacz komentarz

Strony