Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Nestlé CHEERIOS®OWSIANY-wedle mnie nad wyraz banalna reklama

krzysztofjaw, 03.02.2021
A oto jej zwizualizowany przekaz: 

https://youtu.be/IeIbgiao9bQ

Zapewne twórcom reklamy przyświecał jeden podstawowy cel: aby wywołać u odbiorców-klientów jednoznaczne i podświadome skojarzenie, że nowy produkt jest tradycyjną owsianką, którą Polacy kupują od dziesięcioleci. Dodatkowo humorystyczny i animowany jej charakter ma przybliżać produkt dzieciom i ułatwiać rodzicom przekonanie swoich pociech do konsumpcji zdrowej owsianki. Ale doprawdy aż tak łopatologicznie nie można tego było bardziej przedstawić. 

Polski dorosły konsument wymaga jednak trochę bardziej inteligentnych reklam niż ciągłe powtarzanie, że nowy produkt to owsianka i powtarzane jest to do obrzydzenia. W tej reklamie widać pokłosie bardzo prostych przekazów do konsumentów niektórych krajów Starej Europy. I nie obrażam nikogo, ale Polacy wydają się bardziej inteligentni i taki przekaz zamiast zachęcać do zakupu będzie niejednych odstraszał. Nie lubimy po prostu, aby traktowano nas jak idiotów.

W przypadku dzieci jest to bardziej skomplikowane. Je łatwiej zmanipulować poprzez atrakcyjny dla nich przekaz wizyjny i być może rzeczywiście z badań marketingowych wyszło, że ta reklama jest dla nich atrakcyjna, ale przecież to dorośli najczęściej podejmują ostateczną decyzję zakupu. 

Być może faktycznie to naprawdę dobry produkt, ale sposób jego promocji na rynku polskim jest wedle mnie fatalny. Nie wiem, co sobie myślały osoby zatwierdzające tą reklamę. Czy naprawdę aż tak źle myślą o naszej inteligencji konsumenckiej? To tylko świadczy o ich miernej znajomości naszego rynku, bo my jesteśmy jednak bardzo wymagającymi konsumentami i taki wedle mnie banalnie infantylny przekaz promocyjny może nas tylko zniechęcić do zakupu. 

Wiem z autopsji jak to wszystko działa i wiem, że nieraz decydujący głos w sprawie przekazu reklamowego nie leży po polskiej stronie. I tylko w tym upatruję usprawiedliwienia dla "puszczenia" u nas tej reklamy. 

A może się jednak mylę i tylko nieliczne jednostki mają podobne do moich odczucia a ja nazbyt przeceniam polskiego konsumenta?

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blog…;
[email protected]
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3925
Pers

Pers

03.02.2021 14:18

"Polski dorosły konsument wymaga jednak trochę bardziej inteligentnych reklam "
Dorosły konsument, zwłaszcza inteligentny, nie potrzebuje żadnych reklam.
"bo my jesteśmy jednak bardzo wymagającymi konsumentami " - zgadza się, zwłaszcza pierdonki i inne lidle pełne są takich "bardzo wymagających konsumentów".
tricolour

tricolour

03.02.2021 16:06

Hehehehe...
Polski konsument jest taki inteligentny, że wieczorem trzeba mu ciągle o upławach, erekcjach na sto godzin, zakażeniach jamy tej i owej oraz kuszenia "najniższymi cenami".
Wie Pan co? Polski konsument łapał się na reklamę banku, którą firmował Chuck Norris, a prezes tego banku, mówił, że głupki to łykają. Jak owsiankę za pół złotego, bo najtańsza.
Pers

Pers

03.02.2021 16:26

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehehe...

Ale to nie był bank, w którym prezesował nasz pan premier?
tricolour

tricolour

03.02.2021 20:45

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Ale to nie był bank, w którym

On ci był.
sake3

sake2020

03.02.2021 16:56

Nie zauważyliście panowie,że wymagający konsument ma już dość wszystkich reklam?
angela

angela

03.02.2021 19:34

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie zauważyliście panowie,że

@Sake, tylko ze  Tricolour i Pers,  sądzac z ich wypowiedzi, nie sa polskimi konsumentami, w takim razie czyimi, moze skorzystamy gdzie się tak ekskluzywnie zaopatrują.
Pers

Pers

03.02.2021 19:46

Dodane przez angela w odpowiedzi na @Sake, tylko ze  Tricolour i

Co Andżeli każe sądzić, że nie jestem polskim konsumentem?
Może Andżela to uzasadnić?
Domyślny avatar

cyborg59

03.02.2021 22:45

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Co Andżeli każe sądzić, że

A co tak szanowny @Pers pytaniem na pytanie, odpowiada ?! ;-)))
Pers

Pers

04.02.2021 08:14

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na A co tak szanowny @Pers

Andżela nie zadala pytania tylko stwierdziła.
Czytanie ze zrozumieniem wyraźnie u ciebie szwankuje.
tricolour

tricolour

04.02.2021 09:14

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na A co tak szanowny @Pers

@Cyborg.
Najpierw nie zauważyłeś miasta gdy było teraz widzisz znak zapytania gdy go nie ma. Szanuj się przy wątpliiwej obronie znajomych.
Pers

Pers

04.02.2021 09:40

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Cyborg.

Każdy ma takich obrońców na jakich zasługuje.
sake3

sake2020

03.02.2021 19:46

Dodane przez angela w odpowiedzi na @Sake, tylko ze  Tricolour i

@Angela.....Problem zaopatrzenia obu panów jest mi obojętny ,mnie wystarczy że w dużym asortymencie jest kawa którą uwielbiam.
Pers

Pers

03.02.2021 20:01

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Angela.....Problem

sake3
Jestem bardzo świadomym konsumentem i nie potrzebuję reklam, żeby wiedzieć co kupić.
tricolour

tricolour

03.02.2021 20:59

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie zauważyliście panowie,że

Sake,
Podstawowym parametrem w reklamie jest zwrot z jej emsji. Zarobek, znaczy. Jesli głównie lecą reklamy dla idiotów (z zozdziawioną Cleo na przykład) to znaczy, że główną grupą docelową są idioci. Reszta się nie liczy. Autor myli sie w ocenie inteligencji polskich konsumentów jeśli głównie patrzą na cenę.
Marek1taki

Anonymous

03.02.2021 21:31

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Sake,

"Podstawowym parametrem w reklamie jest zwrot z jej emisji."
Tak było kiedyś.
Teraz celem jest propaganda lewicowa. Towar jest pretekstem do jej zaistnienia. Kto inwestuje w reklamę o dużym zasięgu? Koncerny. One inwestują w propagandę polityczną bo są elementem tej ekonomiczno-politycznej rzeczywistości. Umacniają ją bo w niej egzystują i odwrotnie.
Wystarczy popatrzeć przez pryzmat ideologii LGBT na reklamę by zobaczyć pełne spektrum udzielających się wielkich firm, które bez oglądania się na doraźne rzeczywiste korzyści angażują się ideologicznie w walce o lepsze jutro. O znaną nam skądinąd jutrzenkę swobody.
Małe i średnie firmy też nieraz płyną z tym prądem omywającym odbiorcę, a już agencje reklamowe muszą być w pierwszym szeregu bo nie zaistnieją.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

03.02.2021 22:53

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Sake,

Być może się mylę w ocenie polskich konsumentów. Jeżeli tak to bardzo tego żałuję. Może ja jestem jakimś ewenementem, który inaczej patrzy na rzeczywistość, też wizualną? A może jednak jest wielu, którzy podzielają moją opinię? Chciałbym, aby tak było. 
Pzdr
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 515
Liczba wyświetleń: 5,777,105
Liczba komentarzy: 19,680

Ostatnie wpisy blogera

  • Premier D. Tusk chce płacić za niemieckie zbrodnie pieniędzmi Polaków!
  • "Desipere est juris gentium"*, ale nie może świadomie szaleć na szczytach władzy!
  • NIE! Komuch Włodzimierz Czarzasty nie może zostać Marszałkiem Sejmu!

Moje ostatnie komentarze

  • Mam takie samo zdanie i naprawdę boję się o życie naszego Prezydenta.Pzdr
  • A... Witam serdecznie...W tekście celowo pominąłem animozje po konserwatywnej stronie naszej sceny politycznej. Skupiłem się na pozytywach i na Prezydencie Karolu Nawrockim, w którym upatruję lidera…
  • @Sake"Czyli w obawie przed konsekwencjami ze strony reżimu mamy się ograniczać w jego krytyce lub w zawoalowanej formie przemycać w postaci piosneczek, wierszyków i wypowiedzi?".Aż tak daleko nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Z rozmowy ze zwolennikiem rządzącej mafii, dowiedziałam się, że oni - jej wyborcy - nie wierzą w obietnicę Tuska zapłaty odszkodowań Polakom poszkodowanym przez Niemców w czasie III Rzeszy,…
  • sake2020, Jakoś Merz nie był szczególnie zawstydzony ,,prowokacją intelektualną'' premiera Tuska.Na próżno Bartoszewski i Kosiniak -Kamysz stawali na uszach by wytłumaczyć ten nadmiar intelektu.No i skoro…
  • JzL, Wyobraźcie sobie że prezydentem jest syn esbeckiej donosicielki Rafau Czaskoski. To byłaby tragedia

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności