Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Krzysztof Król. Niedaleko upada zięć od teścia.
Wysłane przez maks jamnicki w 19-08-2019 [16:02]
Wszelkie opozycyjne organizacje patriotyczne za czasów komunistycznych na samej górze pełne były „indywidualności” które okazały się koniec końców mocno podejrzane. Wiele z tych postaci jest „zasłużonymi”, z medalami takimi i innymi itd.
Jak wiadomo Leszek Moczulski który zakładał KPN, później brał czynny udział w obalaniu rządu Jana Olszewskiego, gdy okazało się, że jako TW został wymieniony na liście Macierewicza. Można tylko współczuć szeregowym „żołnierzom” KPN, zapewne w ogromnej większości gorliwym i bez skazy patriotom, którzy trafili tam w dobrej wierze.
Dla patriotów dość podejrzaną postacią okazał się również zięć Leszka Moczulskiego, Krzysztof Król, także kiedyś i KPN-owiec, który na pewnym etapie, tak jak i inni znani „działacze patriotycznych organizacji” , w „nowej Polsce” był zatrudniony u trójmiejskiego oligarchy, Ryszarda Krauze. Który przewijał się w sprawie Leppera a więc późniejszego upadku rządu PISu w 2007r.
Zięć Leszka Moczulskiego był „wicedyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej” w spółce „Prokom”, która to spółka w latach przełomu wieku zgarniała prawa do ogromnej części komputeryzacji firm państwowych /np. ZUS i wiele, wiele innych /. Podczas gdy potencjalna konkurencja dziwnym trafem „miała kłopoty”, często z Urzędami Skarbowymi, i upadała.
/ Bankier.pl 2005r : „Prokom Software SA będzie administrował Centralnym Systemem Informatycznym PZU. Umowę zawarto na najbliższe 2,5 roku, przy czym w ciągu najbliższych 6 miesięcy firma otrzyma 24 mln zł wynagrodzenia . Prokom jest liderem informatyzacji dużych przedsiębiorstw i administracji” .
/ Rozdanie: Leszek Czarnecki – Wrocław, Jan Kulczyk – Poznań, Ryszard Krauze – Trójmiasto /
Przyznam, że później nie interesowałem się Krzysztofem Królem przez długie lata, aż tu nagle w tym tygodniu osobnik ten odzywa się donośnie w sprawie policjanta który w czasie akcji przesuwania na ulicy przedstawicieli tęczowego lewactwa, blokującego patriotyczny marsz, miał wpiętą miniaturkę „mieczyka chrobrego”, jednego z polskich symboli patriotycznych używanego przez środowiska narodowe. Rozpoczął się straszny jazgot środowisk lewackich i nieprzyjaznych patriotycznej Polsce i co ja słyszę : wymieniony Krzysztof Król na łamach mediów uderza w następujące tony :
„ Jak szybko Twitter ustali nazwisko policjanta neofaszysty, który z mieczykiem ONR spisywał uczestników manifestacji antyfaszystowskiej? „ . Stwierdził też : „ ten pan powinien od jutra przestać być policjantem. W służbach państwowych nie ma miejsca dla neofaszystów”. W zasadzie policjant powinien go zaskarżyć, ale ludzie dużo pracujący mało mają wolnego czasu. Lewactwo ma go znacznie więcej.
Nie wiem czy jakieś przepisy regulują takie sprawy. Mnie ta miniaturka akurat nie przeszkadza. Raczej pomyślał bym sobie, fajnie, świadomy polski obywatel, patriota, na służbie.
Nic to, że jestem raczej piłsudczykowski.
Sprawdzam głębiej, jakie były losy Króla, autora tego donosu, ostatnimi laty. A tu różności, m.in., że był „doradcą Bronisława Komorowskiego”. A w latach 2016-17 a więc apogeum prób obalania rządów Zjednoczonej Prawicy był w zarządzie głównym KOD, a 2018 r stanął na czele stowarzyszenia Paragraf – Państwo, w którego radzie programowej zasiadają…. Leszek Balcerowicz, Monika Płatek , Marcin Matczak, " lewicowych profesorów ci u nas dostatek", mec. Jan Widacki i inne „osobistości”.
I tak kontynuuje swój żywot aktywny kiedyś jak diabli „były opozycjonista”. Ktoś mógł by zażartować, że „niedaleko upada zięć od teścia”.
Komentarze
19-08-2019 [20:44] - wielkopolskizdzichu | Link: "Mnie ta miniaturka akurat
"Mnie ta miniaturka akurat nie przeszkadza. Raczej pomyślał bym sobie, fajnie, świadomy polski obywatel, patriota, na służbie."
Prawdziwemu Polakowi jak Pan, takie symbole może nie przeszkadzają, natomiast noszenie ich na mundurze, w czasie wykonywania obowiązków służbowych świadczy wprost że Pański Bohater nie nadaje się na policjanta. Co najwyżej na partyjnego pałkarza.
I nie dotyczy wyłącznie symboli, które kojarzą się Panu z byciem Prawdziwym Patriotą, podobnie nie nadawałby się na glinę gostek noszący tęczową odznakę, na policyjnym uniformie.
19-08-2019 [21:17] - kat | Link: Zdzichu..... ty jestes jak
Zdzichu..... ty jestes jak zapach z indii
19-08-2019 [21:28] - Zunrin | Link: Znaczy się ma nosić tęczową
Znaczy się ma nosić tęczową apaszkę?
19-08-2019 [22:03] - maks jamnicki | Link: wielkopolskizdzichu:
wielkopolskizdzichu: Partyjnego pałkarza? A jakiejże to partii? Polska potrzebuje by policjanci zachowywali się w sposób tak opanowany i służbowy jak ten policjant w tej sytuacji. Ale mają mieć polskie serce, tak jak policjanci przedwojenni. Ale oczywiście kwestie munduru i przepisów są do dyskusji. Jednak ten policjant wydaje jednostką sto razy porządniejszą niż wspomniany K.Król który tak bezczelnie się wypowiada, postać żałosna ale nie śmieszna, polityczny rynsztok, tacy osobnicy są dla Polski groźni. I pomyśleć że on zasilał szeregi KPN-u, obraza dla wszystkich porządnych ludzi którzy w nim byli.
19-08-2019 [22:29] - wielkopolskizdzichu | Link: "Ale oczywiście kwestie
"Ale oczywiście kwestie munduru i przepisów są do dyskusji."
Nie podlegają żadnej dyskusji. Policjant na służbie reprezentuje Państwo Polskie i jego prawo, a nie przynależność partyjną lub jakieś sympatie ideologiczne.
Ale wcale mnie to nie zdziwi, jak zmieni się to pod dalszymi rządami Partii i Wodza.
20-08-2019 [12:50] - maks jamnicki | Link: Co to znaczy "sympatie
Co to znaczy "sympatie ideologiczne". Miał Pan na myśli sympatie "patriotyczne"? Trudno, nawet jak się patriotyzmu nie lubi, trzeba polubić :) Dla niektórych to jak dla dziecka picie tranu :)
20-08-2019 [13:34] - wielkopolskizdzichu | Link: Rozumiem, że dla Pana, służba
Rozumiem, że dla Pana, służba w formacjach mundurowych RP nie jest dostatecznym dowodem na bycie patriotą, trzeba jeszcze dodatkowo udowadniać iż się jest Prawdziwym Polakiem, pachnącym pastą Buwi.
Niech Pan dokładnie sprawdzi czego symbolem był i nadal jest mieczyk "Chrobrego", i jak noszący go wchodzili w konszachty z NKWD i Gestapo, /ta akurat ich olała/ a potem z SB i Kiszczakiem, vide KPN, zadziwi się Pan nad swoją uległością przed manipulacjami.
BTW
Wypadałoby trochę liznąć historii Polski XX wieku, potem dopiero pisać cokolwiek publicznie.
20-08-2019 [16:18] - Francik | Link: Jak zwykle cuś się zdzichowi
Jak zwykle cuś się zdzichowi pospawało. KPN to było ugrupowanie odwołujące się do tradycji piłsudczykowskiej - raczej mieczyków Chrobrego nie nosili. Zgadzam się -
wypadałoby trochę liznąć historii Polski XX wieku, potem dopiero pisać cokolwiek publicznie. Bo jak towarzysz czytał tylko ubeckie propagandówki to raczej wstyd otwierać gębę. BTW Pastą buwi to się smarował pewien żurnalista wybiórczej jak udawał Murzyna, bo myślał, że go "faszyści" na Marszu Niepodległości pobiją. Z marnej prowokacji było tylko śmiechu co niemiara. jak nie przymierzając z wpisów zdzicha.
20-08-2019 [17:28] - wielkopolskizdzichu | Link: Zero wiedzy przedstawiasz.
Zero wiedzy przedstawiasz. KPN było podpuchą organizowana od samego początku przez MSW.
Nie pisałem bałwanie - Prawdziwy Polaku - o tym że nosili mieczyk, tylko o tym kto był ich mocodawcą.
Kiedy za noszenie bibuły solidarnościowej można było trafić na dołek, broszury KPN normalnie były w obiegu.
Jesteś albo za młody, albo za głupi - najprawdopodobniej jedno i drugie - by o tym wiedzieć. możliwe też że jesteś jak większość funkcjonujących na NB Prawdziwych Polaków flanelą.
Ubecka propagandówka nie napisała o dealu pomiędzy NKWD a ONR powstałym jeszcze przed końcem II WŚ, podobnie jak nie pisała o tym, że noszący mieczyki wtedy gdy wyrywano paznokcie Pileckiemu, wtedy gdy wyrzucano przez okno Anodę i kiedy rozstrzeliwano Inkę, pod auspicjami służb między innymi Krwawej Luny, otwarli wydawnictwo PAX, a chwilę później największy ówczesny prywatny biznes o nazwie INCO.
Ktoś kto nosi na mundurze policjanta w roku 2019 mieczyk lub to zachwala, jest idiotą nie znającym historii Polski, albo k...ą
19-08-2019 [23:42] - Jabe | Link: Nic to, że jestem raczej
Nic to, że jestem raczej piłsudczykowski. – Oj, nie nic. To świadczy o człowieku.
20-08-2019 [05:15] - mmisiek | Link: Gdyby to był jakiś jeden Król
Gdyby to był jakiś jeden Król to pół biedy.
Sęk w tym, że ze środowisk super-patriotycznych wylęgła się cała masa takich osobników - Niesiołowskie, Giertychy, Kamińskie itd. itd. Jak pamiętam to nawet Bufetowa była swego czasu niezwykle przejęta Duchem Świętym.
I tu się nasuwa pytanie, na które nie potrafię sobie odpowiedzieć, mianowicie jakie licho i ile jeszcze może tam tego siedzieć?
Ewentualnie, czy cała szumowina już wyszła, tylko część, czy może takie gumowe kręgosłupy są generowane na bieżąco...
20-08-2019 [12:18] - maks jamnicki | Link: Cala szumowina zapewne
Cala szumowina zapewne jeszcze na wierzch nie wyszła. A czasami wyszła ale nie mamy jej w polu widzenia.
20-08-2019 [09:38] - Darek65 | Link: Choć nie zawsze zgadzam się z
Choć nie zawsze zgadzam się z wielkopolskizdzichu, to tym razem, jak najbardziej. W czasie pełnienia służby policjant, kolejarz. lekarz, itp., powinien przede wszystkim być profesjonalistą, który służy, pomaga obywatelom. Jeśli w trakcie pracy, służby musi nosić umundurowanie, to ma spełniać ono wymogi przewidziane przepisami. I koniec. Żadnych dodatkowych elementów. Co do Króla. Brak lustracji wychodzi nam bokiem. Jego sprawa pokazuje, jaki gnój zafundowała nam komuna. I to praktycznie w każdym aspekcie życia, sądy, uczelnie, media. Można by rzec, że SB i im podobni stworzyli sobie opozycję, z którą później usiedli do stołu w Magdalence. Ci, którzy nie chcieli się wpisać w ten scenariusz, jak Anna Walentynowicz, Gwiazdowie wypadli z obiegu. Szambo zaczyna wybijać z ogromną siłą, maski spadają, a wrzask jest tak wielki dlatego, że za chwile, to może sięgnąć bardzo wielu. Aureole spadają, autorytety upadają, a końca nie widać.
20-08-2019 [12:15] - maks jamnicki | Link: Żadnych dodatkowych elementów
Darek65. "Żadnych dodatkowych elementów"? Sprawa do dyskusji, bo w myśl tej filozofii już w Anglii i gdzie indziej pielęgniarka nie może nosić krzyżyka. Żadnych dodatkowych elementów komunistycznych-faszystowskich, czy faszystowsko-komunistycznych, na jedno wychodzi. Miniaturowy orzełek, flaga, czy inne patriotyczne, jak "mieczyk chrobrego" do dyskusji, nie upierał bym się, krzyżyk czy medalik wskazane, by ludzie mogli identyfikować system wartości. Bo jutro tęczowi naziści / skrajnie i świadomie optują za aborcją, a to ma korzenie komunistyczno-faszystowskie / będą tropić policjanta że należy do związku piłsudczyków, stowarzyszenia im. Dmowskiego lub drużyny strzeleckiej. Itd. Tu się nie można dać zapędzić w kozi róg. Nie mogą pasożytnicze twory dyktować środowiskom państwowców co można. Problem istnieje i trzeba spokojnie i bez wariactw się temu przyglądać.
Ale temat zakończony, Przełożeni przeprowadzili z policjantem "rozmowę ostrzegawczą" a z resztą mają być przeprowadzone rozmowy instruktażowe. A K.K. trzeba się przyglądać. To niebezpieczne indywiduum. Sam służąc szatanom domagał się teraz wyrzucenia z pracy zapewne uczciwego człowieka, z kręgosłupem /chyba dobrze jak policjant jest uczciwy?/ za element patriotyczny.
Tak, sądy, uczelnie media. Przy sprzyjającej koniunkturze, może potrwać dziesiątki lat. Osuszanie bagna nie pójdzie szybko.
20-08-2019 [14:02] - Darek65 | Link: Miałem na myśli elementy
Miałem na myśli elementy zewnętrzne umundurowania, nie myślałem o wisiorku, naszyjniku, łańcuszku. Zlikwidować bagno można na dwa sposoby, osuszyć lub wysadzić w powietrze :)