Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Darmowy sposób na raka -nowelizacja kk
Wysłane przez piastolsztyn w 09-03-2020 [08:00]
Wzrost zachorowań na nowotwory jest zauważalny i dotyczy, coraz częściej, ludzi młodych. Przyczyn tego stanu jest wiele, ale można wyróżnić jedną, która występuje obecnie, a nie występowała kiedyś. Takim czynnikiem jest używanie herbicydu z zawartością glifosatu, zawartego między innymi w Rundup.
Ostatnio robione są testy przez instytucje niezależne i ślady glifosatu znaleziono w makach i jej przetworach, kaszach, olejach, na nawet w mleku i mięsie. To nie tylko polska przypadłość, ale większości krajów. W USA udowodniono kancerogenne skutki glifosatu i obecnie Bayer wypłaca tam bajońskie odszkodowania ofiarom i ich rodzinom..
Kto ma styczność ze wsią, widzi, jak krótko przed zbiorami zbóż i rzepaku dokonuje się oprysku Rundupem, aby przyspieszyć i wyrównać dojrzewanie. Wtedy ziarno jest suche i równo dojrzewa. Tego nie robią drobni rolnicy, ok. 90% z nich. Robią to latyfundia i duże gospodarstwa. To, prawie bez wyjątku, elektorat opozycji. Najpierw zatruwają ludzi, a później chcą ograbić TVP, rzekomo na leczenie raka.
Panie Ziobro, działania latyfundiów, to sprowadzenie zagrożenia zdrowia i życia na wiele osób, sankcjonowane w kk. Mała nowelizacja kk, aby obejmował stisowanie glifosatu tuż przed zbiorami. Można nagrywać piratów drogowych, to czemu nie poprosić ludzi, aby nagrywali nieuczciwych latyfundystów. To elektorat głównie opozycji. Wezwać opozycję, by przeprosiła za tych latyfundystów i za nowotwory.
Min. Rolnictwa także powinien wprowadzić przepisy zabierające fundusze unijne dla takich latyfundystów.
Nie ma zgody na czynienie na tragediach ludzkich propagandy wyborczej. Primum non nocere, po pierwsze nie szkodzić, przysięga lekarska. Dodam jeszcze drugą sentencję: medice cura te ipsum - lekarzu, lecz się sam. Elektorat opozycji ma duży udział w epidemii raka, a ich reprezentacja parlamentarna chce leczyć za nasze pieniądze. Niech opozycja przeprosi i weźmie do serca powyższe sentencje łacińskie.
Piotr Solis
Komentarze
09-03-2020 [08:19] - Marek1taki | Link: Latyfundystów i kułaków tępić
Latyfundystów i kułaków tępić! Prosty chłop na zagonku uprawi sobie "niepryskane".
To prawda z tymi herbicydami. Kurczaki też są kopalnią związków policyklicznych.
Dostępność mięsa oraz warzyw i owoców w każdym sezonie się zwiększyła.
Zamieniliśmy dzięki temu śmierć na gruźlicę na zawał, a w kolejnych pokoleniach na raka.
Chce się pan rozsypać jak Goldie Hawn i Meryl Streep w "Ze śmiercią jej do twarzy"?
Rak jest alternatywą. Dla koronawirusa.
09-03-2020 [09:07] - piastolsztyn | Link: Ad absurdum, to nawet szkoda
Ad absurdum, to nawet szkoda dyskutować. Latyfundysta, to ten, co w PRL miał układy, mocium Panie i w ten sposób stał się właścicielem. Nigdzie nie wspomniałem o niszczeniu takowych, ale o ściganiu zwykłego bandytyzmu i penalizacji narzędzia, bo to są ludzie, na ogół wykształceni, a więc wiedzą, co robią innym ludziom. Skoro to ich nie wzrusza, to niech ich wzruszy kk. Proste? Proste.
09-03-2020 [09:02] - piastolsztyn | Link: Nie biorę udziału w obecnej
Nie biorę udziału w obecnej kampanii, ale wykorzystywanie ludzkiej tragedii dla korzyści i wzorowanie się na hienach cmentarnych, to coś, czego nie zaakceptuję nigdy. Mało co piszę, ale czasami, jak w tym temacie, nie sposób pozostać obojętnym i milczeć.
09-03-2020 [09:14] - Marek1taki | Link: Ma Pan rację, ale nie wiem
Ma Pan rację, ale nie wiem czy o tym samym mówimy. Obok podłączenia się pod temat terapii onkologicznych przez PO mamy żerowanie firm, które terapie onkologiczne i chorób rzadkich sprzedają na zasadach lichwiarskich szantażując współczuciem dla chorych. Lichwą jest testowanie ich na Polakach za ciężkie pieniądze.
Nie pamiętam aby ktoś prowadził zbiórkę na lobbowanie obniżek cen przez firmy farmaceutyczne, zawsze jest odwrotnie, firmy organizują grupy lobbingu dla uzyskania podwyżki swoich cen w skali makro aby uniknąć targowania się z pacjentami i walki z konkurencją w skali mikro.
09-03-2020 [09:15] - xwro | Link: [Wezwać opozycję, by
[Wezwać opozycję, by przeprosiła (...) za nowotwory]
[Elektorat opozycji ma duży udział w epidemii raka]
To jest pisane serio? Wyborcy PiS są święci i nie chorują na raka? Sądzi Pan, że małe gospodarstwa rolne, które produkują tylko dla siebie nie używają środków wspomagających?
[Nie ma zgody na czynienie na tragediach ludzkich propagandy wyborczej]
I pisze to wyborca partii, która propagandę uprawiała na tragedii z 10 kwietnia.....litości...
09-03-2020 [10:23] - piastolsztyn | Link: Proszę przeczytać swój wpis i
Proszę przeczytać swój wpis i odnieść go do mojego tekstu.. Wytknę dwa kłamstwa, które Pan popełnił. Nigdzie nie wspomniałem o likwidacji latyfundiów, a o penalizacji stosowania glifosatu krótko przed zbiorem, bo to zabija konsumentów, powoduje raka. Ba, nawet nie sugerowałem zakazu stosowania glifosatu w ogóle.
Gdzie niby napisalem, ze choruje elektorat opozycji, a PiS nie. Mosci Panie, miej oleum w glowie, bez skażenia go glufosatem. Rozumiem, że kampania, ale są granice i zalecam, aby ich nie przekraczać.
09-03-2020 [14:37] - xwro | Link: A ja pisałem coś o likwidacji
A ja pisałem coś o likwidacji latyfundiów czy choćby coś o glifosacie? Czyta Pan tekst na który odpowiada?
09-03-2020 [15:18] - piastolsztyn | Link: Literalnie, nie, ale proszę
Literalnie, nie, ale proszę przeczytać swój wpis.
09-03-2020 [15:31] - xwro | Link: Aha. Literalnie nie ale coś
Aha. Literalnie nie ale coś tam sobie wymyśliłem. Super.
Żeby nie było też jestem za karaniem ludzi używających niedozwolonych środków bez znaczenia czy to małe gospodarstwo czy duże.
09-03-2020 [14:13] - wielkopolskizdzichu | Link: "Elektorat opozycji ma duży
"Elektorat opozycji ma duży udział w epidemii raka,"
Podsumujmy.
1. Zdradziecka morda, która zamordował :Lecha Kaczyńskiego.
2. Wnuk przywiezionych na ruskich tankach.
3. Pseudoelita
4. Targowica i opcja niemiecka
5. Leming.
6. Morderca dzieci nienarodzonych
7. Promotor zboczeń i małżeństw.
8. Antychryst.
Długo można by wymieniać.
Doszedł kolejny punkt, którym tzw Prawdziwy Polak gotów mnie obdarzyć.
Oto jestem latyfundystą trującym Polaków i przysparzającym im chorób.
Czekam na następny epitet,
09-03-2020 [15:25] - piastolsztyn | Link: Czy Pan ze mną dyskutuje?
Czy Pan ze mną dyskutuje? Temat mojego artykułu, to glifosat, który stosują duże i bardzo duże gospodarstwa, a to elektorat opozycji. Glifosat, któremu w USA udowodniono wywoływanie nowotworów. Czy gdzieś skłamałem? To niech opozycja się tłumaczy i tylko ona.
A Panski ekstrementy proszę skierowac gdzie indziej. Nie jestem uczestnikiem kampanii, ani czlonkiem jakiejkolwiek partii, tudzież organizacji.
09-03-2020 [15:33] - xwro | Link: [Nich opozycja się tłumaczy]?
[Nich opozycja się tłumaczy]? Ale z czego? Złapał Pan jakiegoś posła, że używa glifostatu?
Rozumiem, że teraz taktyka: rzucić łajnem i może się coś przylepi? Hehehe....
09-03-2020 [17:00] - piastolsztyn | Link: W mojej okolicy działaczy
W mojej okolicy działaczy znam z imienia i nazwiska. To działacze opozycji, a także truciciele. W całym kraju jest identycznie. Kto ma się tłumaczyć za działaczy opozycji w terenie, jak nie opozycja? Były min rolnictwa z PSL powiedział, że rolnicy, to frajerzy a on szanuje tylko tych , jak ich tam nazwał, biznesmenów. Tak, to nie są rolnicy indywidualni, tylko duże biznesy, którym mało ... No właśnie. Tłumaczycie się za nich, piszę do opozycji,, bo macie za co, a biznesów, chociażby wyborczych, na ludzkich nieszczęściach, nie uprawiajcie.
09-03-2020 [16:18] - wielkopolskizdzichu | Link: " duże i bardzo duże
" duże i bardzo duże gospodarstwa, a to elektorat opozycji."
Ma Pan małe rozeznanie w strukturze elektoratu.
Wynika, iż jest Pan ofiarą medialnych zagrywek skoro kojarzy sobie, właścicieli małych gospodarstw z PiS, a dużych z PO.
Pierwsze nazwisko z brzegu : Bazalas w tej chwili związany z Zjednoczoną Prawicą, jest latyfundystą pierwszej wody, panisko pełną gębą.
09-03-2020 [18:18] - piastolsztyn | Link: "prawie bez wyjątku", proste
"prawie bez wyjątku", proste słowa, ale może zbyt proste i Pan nie chwytasz...? Pewnie jeszcze kilka wyjątków by się znalazło, ale prawie ... Pan prawie zrozumiał i proszę nie prawie przeczytać, a pisałem precyzyjnie.
09-03-2020 [19:16] - mjk1 | Link: Szanowny Autorze. Nie ulega
Szanowny Autorze. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że stosowanie glifosatów jest szkodliwe dla zdrowia. Nie ulega też najmniejszej wątpliwości, że latyfundia stosują Roundup (nie Rundup), dlatego, że im się to opłaca. Proponuję Pan nałożenie kar na latyfundia, aby im się nie opłacało. Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że lepsze byłoby stworzenie takich warunków dla działalności latyfundiów, aby nie opłacało im się stosowanie glifosatów, bez nakładania jakichkolwiek kar. Jak Pan myśli: jest to możliwe?
10-03-2020 [08:00] - piastolsztyn | Link: Wspomniałem o min. rolnictwa,
Wspomniałem o min. rolnictwa, a chodzi o odbieranie dopłat bezpośrednich
Druga sprawa, jak ktoś świadomie zatruwa ludzi, to czemu za ten czyn miałby nie odpowiadać z kk? Jak ktoś pójdzie do sklepu i zatruje żywność, to przestępca, a jak zrobi to na polu, to nie.
Roundup, oczywiście. Piszac krótki artykuł z komórki, nie bardzo widać treść. Dziękuję za uwagę. Jak będę w pobliżu komputera, dokonam korekty.
10-03-2020 [16:38] - mjk1 | Link: Jabe zapewne odpisałby Panu,
Jabe zapewne odpisałby Panu, że socjalizm bohatersko walczy z trudnościami, które sam stwarza. To odnośnie tego dawania i odbierania dopłat. Jabe ma jednak „klapki na oczach” i poza wadami socjalizmu nie widzi nic. Pyta Pan, dlaczego ktoś, kto świadomie zatruwa ludzi, nie ma za ten czyn odpowiadać karnie. Po pierwsze, dlatego, że nic to nie da. Drugi powód jest dużo ważniejszy. O ile latyfundiom może Pan zarzucić, że stosują Roundup z chęci zysku, to prywatnym drobnotowarowym rolnikom – elektoratowi PiS-u – już nie. Ci mali, aby sprostać konkurencji, muszą stosować glifosaty, nie po to, aby cokolwiek zyskać, ale żeby nie zdechnąć z głodu. Podobnie jest z piekarzami, rzeźnikami i innymi producentami żywności. Zarówno dużymi jak i małymi. Winien jednak temu nie jest ani socjalizm, ani kapitalizm, tylko system ekonomiczny, jaki obowiązuje i obowiązywał w obydwu ustrojach. To system społeczno – ekonomiczny trzeba zmienić a nie karać ludzi, których obowiązujący system do tego zmusza. Kiedyś uczono tego w każdej szkole, od podstawowej po wyższą uczelnię, ale jak Pan nie pamięta z miłą chęcią przypomnę. Pozdrawiam Pana.
10-03-2020 [19:17] - piastolsztyn | Link: Szanowny Panie, kapitalizm
Szanowny Panie, kapitalizm takich ludzi niekoniecznie zabija. Ale, jak na starych filmach, z kulą u nogi i z kilofem wykonuje pracę użyteczna. Zapewniam Pana, że na opakowaniu Roundupu pisze, kiedy go stosować i do czego. Nie ma tam nic o oprysku tuż przed zbiorami.
Jesli kryminalista zatruje żywność w sklepie, to jest ... kryminalistą. A jak ktos zatruje żywność na polu, to kapitalistą... Szkoda czasu na dyskusje z Panem. ...
10-03-2020 [20:19] - mjk1 | Link: Szanowny Autorze. Oczywiście,
Szanowny Autorze. Oczywiście, że na opakowaniach Roundupu nie jest napisane, że należy go stosować do oprysku przed zbiorami. Oprysk przed zbiorami powoduje jednak bardzo szybkie wysuszenie zboża. Zyskujemy to, co stracilibyśmy na tradycyjnym suszeniu. Drobny kapitalista, aby sprostać konkurencji (dużego kapitalisty; latyfundysty) zmuszony jest do robienia dokładnie tego samego. Jeżeli tego nie zrobi, nie będzie konkurencyjny a co za tym idzie, nie sprzeda swojego zboża. Jeżeli to zrobi będzie takim samym kryminalistą jak latyfundysta. Jeżeli jednak proponowany przez Pana system kar będzie skuteczny, to obaj zaprzestaną stosowania Roundupu. Jaki będzie tego skutek? Na pewno wzrośnie cena zboża i na pewno drobny kapitalista nie sprosta konkurencji dużego. Jeżeli jednak dalej będzie chciał konkurować z latyfundystą, to znów zmuszony będzie do stosowania Roundupu. Wtedy już lafundysta ma otwartą drogę do uwalenia drobnego kapitalisty, bo ma na to siły i środki. Jak już go uwali i pozbędzie się konkurencji, to zostanie monopolistą. Jako monopolista będzie więc mógł dowolnie podnieść cenę a w celu zwiększenia zysku znów zastosować Roundup. Konkurencja przecież go nie zakapuje, bo już jej nie będzie a z wymiarem tzw. sprawiedliwości, jak zawsze sobie poradzi, bo ma na to siły i środki. Propozycja pańskiej reformy poskutkowała więc tylko likwidacją konkurencji i wyższymi cenami a zboże dalej, jak było tak będzie pryskane Roundupem.
11-03-2020 [07:59] - piastolsztyn | Link: Szanowny Panie, co jakiś czas
Szanowny Panie, co jakiś czas wybuchają afery z żywnością skażoną glifosatem, ostatnio np. kasze. To jest przestępstwo, tylko dlaczego bezpośredni sprawcy nie są ścigani. Każdy rolnik wie, że zboża można dosuszać inaczej. Ale po co, skoro można zastosować Roundup przed zbiorem. A że ludzie zachorują na raka i inne choróbska, to nie zmartwienie sprawców.
Didajmy, ze ci sprawcy, to prawie w calosci elektorat opozycji, ktora na leczenie raka chciala zabrac pieniadze TVP. Nie, nalezy zlikwidowac źródło i przykladnie ukarac sprawców. A kandydaci opozycji każde swe wystąpienie niech zaczynaja od przeprosin za czyny swych wyborców. Koniec żerowania na ludzkich tragediach, koniec wzorowania sie na hienach cmentarnych. To nie drobni kapitalisci, tylko sprawcy, których należy penaliziwac.
Ziobro, do działania.