Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Marycha i sprawa polska
Wysłane przez izabela w 12-04-2013 [02:07]
Miesiąc temu, na jednym z portali, przeczytałam dyskusję poświęconą problemowi narkotyków. Jeden z dyskutantów, o dość znanym nazwisku, obiecał, że ich ugrupowanie rozwiąże ten problem natychmiast. Kara śmierci dla dilerów i po kłopocie. Pomyślałam sobie, że w takim razie, gdyby ich ugrupowanie miało jakąkolwiek szansę dojść do władzy, zagłosowałabym nawet na Millera żeby do tego nie dopuścić, choć jestem bezwzględną przeciwniczką narkotyków.
Wiele rzeczy mogę darować, ale do nich nie należy bezgraniczna głupota. Trzeba być kompletnym idiotą, żeby nie rozumieć, że narkotyki każdemu można łatwo porzucić i takie prawo dałoby każdej władzy nieograniczone możliwości wykańczania przeciwników. Nie koniecznie politycznych- biznesowych też.
Zastanawiając się nad tym głębiej doszłam do wniosku, że niektóre programy, zwłaszcza te pełne tromtadrackiego patriotyzmu oraz represyjnej religijności to czarny PR dla prawicy.
Nie twierdzę, że takie koncepcje formułują agenci czyli ludzie specjalnie zadaniowani- wystarczy, że są bezgranicznie głupi.
Mam dużo do czynienia z młodzieżą licealną w wieku maturalnym. Ponieważ jestem im życzliwa zwierzają mi się z takich problemów, o których wolałbym nigdy nie słyszeć.
Po ostatnich wyborach pewien młody człowiek przyznał mi się, że głosował na partię osobnika ze świńskim ryjem i gumowym penisem.( jego nazwisko nie przejdzie mi przez klawiaturę) Skrzywiłam się tylko i tyle. Przyszedł do mnie po lekcjach i powiedział: „Chciałbym , żeby pani wiedziała, że jestem gejem i ateistą”
„ Uczę cię matematyki, a nie religii i wychowania seksualnego” – odparłam kwaśno.
Zauważyłam wprawdzie, że przychodzi na lekcje w marynarce z kwiaciastą podszewką i ma jakąś torbę na książki w tęczowe paski, ale nie miałam najmniejszej ochoty na dyskusje.
Upierał się jednak, że chce usłyszeć moją opinię na ten temat. Zastrzegłam, że powiem mu co myślę, ale tylko raz i może to nie być przyjemne. Przystał na to.
„ Lądujesz sobie gnój widłami na głowę” – powiedziałam. „ Czy naprawdę chcesz już w wieku 25 lat chodzić w pampersie? „ I dodałam jeszcze kilka mocnych słów na temat praktyk homoseksualnych, których nie będę tu cytować. Nie obraził się, odszedł zamyślony.
Za kilka dni powiedział mi, że wycofał się z -jak to nazwał- „ układu”. Okazało się, że gra w jednym z warszawskich teatrów, wybiera się do szkoły teatralnej i wszedł w ten „układ” dla kariery. Pochodzi z rodziny prostego ogrodnika i chciał się wkupić w tak zwane środowisko. Nie wracałam już potem do rozmów na ten temat, ale zauważyłam, że zaczął ubierać się jak człowiek, więc pewnie powiedział prawdę. Mam nadzieję, że nie będzie już głosował na obrońcę swoich (wyimaginowanych zresztą ) odchyleń. Do kościoła go nie doprowadzę- musi sam tam trafić. Jak twierdził boi się opresyjnego państwa wyznaniowego. Tak myśli duża część młodzieży i nie ma co udawać, że jest inaczej. Na pewno nie zagłosują na program odbierający im ich swobody.
Osobiście nie mam nic przeciwko państwu wyznaniowemu. W moim wieku żadne swobody nie są mi potrzebne. Na pewnym zebraniu gdzie to właśnie postulowano powiedziałam: „ to zróbcie wreszcie to państwo wyznaniowe , jeżeli potraficie, ale o tym nie gadajcie. Czy nie rozumiecie, że tym gadaniem napędzacie elektorat PO”..
Nie trudno chyba zrozumieć, że ludzie, których na prawicowych portalach nazywa się motłochem, ludzie którzy rzekomo powinni być trzymani za mordę przez jakiegoś – nie wiadomo skąd wziętego-króla, ludzie których trzeba przekuć, wychować, pouczyć i nauczyć zrobią wszystko żeby ich samozwańczy wychowawcy nie dorwali się do władzy.
Bo ludzie nie chcą być przekuwani (pierekowka już była) ani kształtowani według cudzej wizji. A każdy program, który zaczyna się od stwierdzenia, że aby go wdrożyć trzeba stworzyć nowego człowieka jest w najlepszym wypadku utopią, w najgorszym – totalitarną zbrodnią.
Komentarze
12-04-2013 [02:47] - Paweł Chojecki | Link: Formacja
Kiedyś czytałem w celach NB, że mają się tu kształtować postawy ludzi prawicy. Niestety mało kto się tym tu zajmuje. Uważam, że to zdanie powinno być szczególnie zauważone i na różne sposoby przetworzone w naszym obozie:
"Zastanawiając się nad tym głębiej doszłam do wniosku, że niektóre programy, zwłaszcza te pełne tromtadrackiego patriotyzmu oraz represyjnej religijności to czarny PR dla prawicy. (...) Czy nie rozumiecie, że tym gadaniem napędzacie elektorat PO"
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
12-04-2013 [07:32] - izabela | Link: @Paweł Chojecki
Jestem praktykiem- jak ten szewc. Wiem gdzie uderzyć żeby gwoździk wszedł. Widzę jak reaguje młodzież na różne deklaracje prawicowe.Efekt jest zupełnie przeciwny do zamierzonego. W socjologii nazywa się to zjawisko " efekt odwrócenia". Pozdrawiam.
12-04-2013 [07:34] - izabela | Link: @@@
Powinno być "efektem odwrócenia". Przepraszam
12-04-2013 [11:30] - chrisdigger | Link: Pinokio REAKTYWACJA cz.2
Berlin Niemcy
Hotel Adlon Kempinski
---Prosze ---Max Otto von Stirlitz
12-04-2013 [13:58] - izabela | Link: @chrisdigger
:(:(:( ....... :):):)
12-04-2013 [14:21] - chrisdigger | Link: Paris, Paris --Malcolm & Catherine
Berlin Niemcy
Hotel Adlon Kempinski
---szukam umyslnego Emila do Isabelle,Max ?---Doberman niem,wersja Chuck'a N.
---Non, Je ne regrette rien ----Max Otto von Stirlitz
13-04-2013 [15:39] - izabela | Link: @chrisdigger
Naprawdę Pan mnie uzależnił. Pod każdym tekstem szukam Pan historyjki:)
12-04-2013 [09:51] - joawa123 | Link: Potwierdzam!
Osobom podobnym do opisanego "geya" nie trafi do przekonania NIC co pachnie "gadką dydaktyczną". Za to pampers przez 30-ką ma szansę przekonać. Zaznaczam -szansę.
12-04-2013 [10:18] - izabela | Link: @joawa 123
Oczywiście, że nie jest to recepta na sukces. Ale przestroga przed nieuchronna porażką jakiej doświadczymy gdy zaczniemy moralizować.
12-04-2013 [05:49] - Leszek Witkowski | Link: Przekuwanie czy wybor ?
A moze by tak na poczatek troche porozprowadzac - gdzie sie da, a szczegolnie wsrod nauczycieli, homilie ks. biskupa Zawitkowskiego. Moge podeslac tekst pisany.
http://www.youtube.com/watch?f...
12-04-2013 [07:28] - izabela | Link: @Leszek Witkowski
Dziękuję za link, ale znam te homilie. Mnie nie trzeba agitować a ich nie trzeba straszyć. Trzeba czasami być jak lis, a nie jak lew. Im więcej lwiego ryku tym więcej młodzieży zagłosuje na PO albo jeszcze gorzej. Uwierzcie - wiem co mówię. Mogę pomóc komuś- jak opisywanemu uczniowi- tylko cyniczną, brutalną szczerością i tylko gdy sam chce. Każda indoktrynacja wywołuje wręcz przeciwny efekt.
12-04-2013 [19:06] - Leszek Witkowski | Link: Mozliwosci innych wyborow
Pani Izabelo,
Przepraszam za nieporozumienie. Prawdopodobnie niezbyt jasno wyrazilem swoje intencje. To nie byl osobisty przytyk, czy tez chec "nauczania" - i to akurat Pani !
Chodzilo mi o to, ze mlodziezy nalezy przedstawiac mozliwosci innych wyborow niz kariera za wszelka cene. Niz oportunizm kosztem zlamanego charakteru - czy nawet zycia. Nalezy im pokazac, ze istnieja inne wartosci niz uzywka i bezwzgledna walka wszelkimi metodami z calym swiatem o SWOJE.
Uwazam, ze wlasnie to lezy w gestii nauczycieli i stad prosba o upowszechnianie homilii.
Nie sadze, by te piekne slowa mogly kogokolwiek odstraszac.
Pokazuja one, iz istnieje inny swiat - swiat tolerancji, jednosci, braterstwa i porozumienia.
Swiat ludzi odpowiedzialnych nie tylko za wlasne male interesy, lecz i za szersze, szlachetniejsze wartosci.
Wiem cos o tym, poniewaz w krotkim okresie 1955 - 1958 (tak, od 1955, jeszcze przed Pazdziernikiem) nalezalem do ZHP, gdzie przedwojenni instruktorzy wychowywali nas w duchu tradycji Szarych Szeregow - dopoki Kuron nie zniszczyl tego pieknego ruchu, zastepujac go sowieckimi zwyczajami, rodem z Makarenki.
My na lilijkach mielismy wybite litery O.N.C. Ojczyzna, Nauka, Cnota. To ostatnie w nieco innym znaczeniu niz obecne - czytaj Prawosc. Uczono nas i wdrazano do praktycznej sluzby ojczyznie.
Mlodziezy potrzebne sa czyste wzorce i idee.
I to powinno byc zadaniem wszystkich, ktorzy maja wplyw na wychowanie mlodych ludzi.
Coz, rzeczywistosc jest smutna. Dlatego powinno sie zaczac od ksztalcenia nauczycieli.
Oczywiscie zgadzam sie z Pania, ze nachalna propagada odnosi tylko przeciwny skutek.
Najwazniejszy jest wlasny przyklad, bo mlodziez zwykle stara sie nasladowac swoich nauczycieli.
Osobiscie mialem to szczescie, ze moglem brac przyklad z mojego Ojca - ktory przede wszystkim byl czlowiekiem uczciwym.
Czy obecnie wielu mlodych ludzi moze brac przyklad z komunistycznych miernot ?
12-04-2013 [19:43] - izabela | Link: @Leszek Witkowski
Nauczycielka z mego liceum, druhna harcerska opowiadała, ze Kuroń zrywał dziewczynkom krawaty z lilijką. Wydawało mi się to trudne do uwierzenia. Ale potem się przekonałam , że ten dobroduszniak w kucharskiej czapce miał inne skrywane oblicze.I potrafił być bardzo bezwzględny dla cudzych.
13-04-2013 [00:04] - Leszek Witkowski | Link: Kuron
On byl po prostu uczciwym bolszewikiem.
12-04-2013 [08:13] - Daf (niezweryfikowany) | Link: Witam Pania !
U nas nie ma kary smierci dla dilerow (!), jest za to sprawnie dzialajacy wymiar sprawiedliwosci, ktory zajmuje sie tez i innymi przestepstwami. Czas tez najwyzszy, zeby i w Polsce taki wymiar sprawiedliwosci powstal - ale kto sie tym zajmie ???
Narkomanami zajmuje sie u nas dobrze zorganizowana i sprawna sluzba zdrowia. Jest tez specjalna instytucja , ktora sie tym zajmuje - medycznie i psychologicznie.
Czas najwyzszy, zeby i w Polsce tak bylo !
Tromttadracki patriotyzm: a czy patriotyzm i solidarnosc w Polsce istnieja ? Nie przypuszczam !
Zachowanie znacznej czesci Polakow, m.in. zwolennikow tej "teczowej ideologi" to kompleks nizszosci i kompletne zagubienie. Tego NIGDZIE NIE MA !
Wszystkich, ktorzy nie chca zadnej partii z tych obecnie istniejacych w Polsce, zachecam do glosowanie NIEWAZNEGO, tzn. isc na wybory (jest sie rejestrowanym) i wrzucic do urny przekreslone kartki. Ja bym w obecnej Polsce tak zrobila.
Pozdrawiam Pania serdecznie
12-04-2013 [09:53] - izabela | Link: @Daf
To też jest jakieś rozwiązanie. Ale mi chodziło raczej o permanentne strzelanie sobie partii prawicowych w stopę przez mało wyważone wypowiedzi. Staram się dzieciom tłumaczyć, że polityk jak coś mówi... to tylko mówi i nie ma powodu traktować tego poważnie, ale nie jest to dobra szkola obywatelska. Pozdrawiam.
12-04-2013 [10:53] - Daf (niezweryfikowany) | Link: @ Pani Izabela 09:53
Jestem przekonana, ze Polakom nalezy dokladnie wytlumaczyc, na czym polega polityka. Ze to nie sa przemowienia, obietnice (puste), tylko czyny i szacunek dla spoleczenstwa. U nas jak politycy cos obiecuja (np. przedszkole w miejsc. X) i nie dotrzymuja, to sie ich nie wybiera. Jezeli nasi politycy biora udzial np. w waznych rozmowach w EU, to po przyjezdzie o godz.22.00 w wiadomosciach TV mowia nam, co zalatwili, dlaczego, co zrobia dalej.
Tedy Kollek, urodzony w Wiedniu ex-burmistrz Jerozolimy (28 lat) powiedzial :"Zeby mozna bylo realizowac sprawy duze, nalezy uprzednio dobrze zaplanowac i zrealizowac sprawy male":
W Polsce niestety, nie sa ani male ani duze sprawy realizowane.
Pozdrawiam
12-04-2013 [19:47] - izabela | Link: @Daf
U nas wszystkie partie są typu leninowskiego. Są to partie wodzowskie. Sprzyja temu ordynacja wyborcza. Polityk musi się starać, żeby nie wypaść z siodła ale wyborcy są mu potrzebni raz na cztery lata i nie czuje wobec nich żadnych zobowiązań. Jego wybór zależy od lidera partii, od miejsca na liście a nie od wyborców.
12-04-2013 [11:29] - BlondiFromEriwan | Link: Bardzo ladnie to Pani napisala
Zeby Polska miala wiecej takich patriotow jak Pani. Wiem co Pani czuje bo u nas tez nie ma kary smierci,
ale tez nie ma problemu z narkomanami bo nasz wymiar sprawiedliwosci dziala tak sprawnie podobnie sluzba zdrowia,
wszystko na najwyzszym poziomie bo rzadza bardzo madrzy ludzie i tak ma byc! Ale niestety nie w Polsce ,
bo Polacy sa zawistni i zakompleksieni no i jeszcze czesto kradna a potem ze niby wielcy patrioci.
Dokladnie jak Pani wszystkich polskich patriotow zachecam do oddania NIEWAZNEGO glosu na wyborach,
poprostu wrzucic do urny przekreslone kartki. Tylko tak wybiora Polacy madry rzad ktory zmieni wszystko w Polsce
zeby byly takie rozwiazania jakie sa w Austri i w Niemczech wlasnie tak jak Pani proponuje juz od dawna.
Taki nowy i madry rzad powinnien w pierwszej kolejnosci zaszczepic Polakom patriotyzm takich ludzi jak Pani.
Gdyby Polska miala szczescie miec wiecej takich PATRIOTOW jak Pani to nie trzeba by bylo sciagac innych
z USA. Bardzo dziekuje Pani za wszystkie cieple wpisy , porady i nadzieje
Pozdrawiam Pania cieplutko
12-04-2013 [11:58] - Basia | Link: @BlondiFromEriwan. Kurna....to tak jest u Was
w tym Erewaniu? No po prostu niebo, raj....:))))Ale ale....skąd to był ten facet co to trzymał w piwnicy swoje córki przez kilkanaście ładnych lat?I miał z nimi dzieci? Czy to czasem nie było w tym austriackim niebie?
12-04-2013 [19:38] - izabela | Link: @Blondi From Eriwan
Ja też serdecznie pozdrawiam i dziękuję>
12-04-2013 [09:32] - Marek1taki | Link: Pani Izo!
Jestem przeciwnikiem wszelkich prohibicji ale w wolnym kraju. W czasie okupacji niemieckiej Polaków rozpijano. Obecna demoralizuje obyczajowo, chce demoralizować narkotykami. Jest bardziej podstępna. I ma większe możliwości techniczne.
Gratuluję sukcesu wychowawczego. Obnażyła Pani przy okazji jeden z mechanizmów wciągania w homoseksualizm.
12-04-2013 [09:49] - izabela | Link: @Marek 1taki
Ja się wtrącam tylko na wyraźne życzenie. W stosunku do własnych dzieci stosowałam tę samą zasadę. Znajomi dziwią się, że moje bardzo dorosłe dzieci pytają mnie o zdanie, a nawet wymuszają wypowiedź. Bo nie były indoktrynowane od rana do wieczora.
12-04-2013 [09:54] - kasia | Link: Tez to widze....
Niektorzy tez na niezaleznej uzurpuja sobie prawo do pouczania innych i nieraz strach sie odezwac
bo zaraz jest sie mieszanym z blotem od " wszystko wiedzacych najlepiej i najwiekszych patriotow".
Ludziom trzeba przedstawic oferte i pozwolic im samym wybrac....NIC NA SILE...
To niektorzy katolicy odstraszaja ludzi od kosciola i od prawicy i nieraz zastanawiam sie
czy sa idiotami czy V Kolumna?
Dlatego uwazam ze na ten temat trzeba pisac i dyskutowac o tym kulturalnie po to zebysmy mogli sie
zrozumiec i nawzajem sie poznac i zebysmy nie tracili zwolennikow.
To wszystko o czym Pani napisala widze w kolo siebie i nieraz nie moge sie nadziwic ze ludzie ktorzy sa
podobno wielkimi " patriotami" graja w gre ktora zaprogramowali dla nas nasi wrogowie.
Tak wiec popieram wszystko to co pani napisala i mam nadzieje ze niektorzy przeczytaja ten tekst pare razy
i zastanowia sie co czynia.
Pozdrawiam.
12-04-2013 [10:16] - izabela | Link: @kasia
Dokładnie o to mi chodziło co Pani odczytała z tego tekstu.Często zastanawiam się kto podrzucił jakiemuś politykowi taką durną wypowiedź i wydaje mi się, że to sabotaż. Pozdrawiam.
12-04-2013 [10:17] - Basia | Link: Droga Pani Izabelo
Przepraszam za moje pytanie, ale zdanie o pampersie w wieku 25 lat nie daje mi spokoju. Ja naprawdę nie jestem w temacie homo, a mam dwóch dorastających synów.Bardzo gorąco proszę o wyjaśnienie co Pani miała na myśli mówiąc o tym pampersie?
12-04-2013 [10:57] - izabela | Link: @Basia
Nie jest to zbyt estetyczny temat ale jestem przecież przyrodnikiem. Pederasta bierny ( a taki był mój uczeń) podlega penetracji odbytu. Te czynności naruszają zwieracz odbytu. Poza tym częstą praktyką homoseksualna jest tak zwane" piąstkowanie" czyli wprowadzanie do odbytu dłoni, a nawet przedramienia. Rezultatem jest niekontrolowane wypróżnianie się, nawet w młodym wieku, a zatem konieczność używania pieluszki. Nie wiem dlaczego o tym nigdy nie mówią lekarze, którzy prowadzą lekcje "wychowania do życia w rodzinie" w szkole.
12-04-2013 [11:10] - Basia | Link: Dziękuję serdecznie.
I kto tu jest ciemniakiem w tym ciemnogrodzie? Kto tutaj trzyma w tajemnicy ważne informacje, epatując nas wizerunkiem szczęśliwego,wolnego od zakłamań, kolorowego człowieka? Ja chętnie wyręczę niejednego lekarza i będę o tym mówić gdy tylko będzie ku temu okazja. Jeszcze raz pięknie dziękuję!
12-04-2013 [10:58] - rob2004 | Link: Pani udaje czy Pani nie wie?
Pani udaje czy Pani nie wie?
12-04-2013 [11:14] - Basia | Link: Szanowny Panie!
Ja jestem człowiekiem prostolinijnym i zapracowanym. Szkoda byłoby mi czasu na pisanie po próżnicy.Pozdrawiam.
12-04-2013 [11:37] - izabela | Link: @rob2004
Nie wiem czego nie wiem.
12-04-2013 [11:55] - rob2004 | Link: To było do "Basi".
Nie wiadziałem, że dorosłej kobiecie trzeba z takimi szczegółami tłumaczyć co się dzieje z ciałem podczas pewnych procesów.
12-04-2013 [12:34] - Basia | Link: No patrz Pan...
Bo ja uprawiam inne procesy, w wyniku których jeszcze nie muszę używać pampersów...:))
12-04-2013 [10:28] - dogard | Link: ciekawi mnie szalenie
dlaczego tej mlodziezy nie odrzucaja odzywki o wypatroszeniu politykow opozycyjnych do PO--TYLKO TAK DLA PRZYKLADU POdaje!!!
12-04-2013 [11:01] - izabela | Link: @dogard
Bo PO nie chce ich patroszyć tylko opozycję. W każdym razie PO tak twierdzi. Gdy młodzi zorientują się, że zostali wypatroszeni będzie za późno na refleksję.
12-04-2013 [14:57] - dogard | Link: @izabela,11,01--przeciez w tej opozycji
do sekty pancernej brzozy jest masa wlasnie mlodych ludzi--niekoniecznie z PiS.Co twierdzi POlszewia ,to wiadomo dla kazdego srednio kumatego.Mlodzi tez to wiedza.Szkoda,iz wrzucasz wszystkich mlodych do jednego wora.Daj wiec tym zapatrzonym w szechterka czytelny przekaz , tak jak tej mlodocianej ciocie.Tak bedzie prawdziwie pedagogicznie.niektorzy unikna wypatroszenia.
13-04-2013 [08:06] - SilentiumUniversi | Link: Niestety
>>Bo ludzie nie chcą być przekuwani (pierekowka już była) ani kształtowani według cudzej wizji
W rezultacie "pierekowkę" bez wiedzy kształtowanej osoby doprowadzono do perfekcji, korzystając ze wszystkich osiągnięć pseudonauki psychologii. Całe wykształcenie służy przede wszystkim temu, aby osoba kształcona była przekonana, że wie wszystko, a nie rozumiała nic.
13-04-2013 [12:16] - izabela | Link: @Silentium Universi
Święte słowa. Ale na tym najniższym poziomie buntu przeciwko "pierekowce" najłatwiej obracamy się przeciwko tym, którzy chcą nas przekuwać jawnie , a nie dostrzegamy, że jesteśmy przez cały czas formatowani przez media, sztukę, dyskurs publiczny. Ale ponieważ wybory decydują o władzy ( załóżmy dla uproszczenia, że to jest prawda, nie chcę tu wchodzić w dalsze teorie spiskowe) więc zniechęcanie, czy wręcz przerażanie potencjalnego wyborcy restrykcyjnym modelem sprawowania tej przyszłej władzy, działa na niekorzyść ugrupowania, które taki program przedstawia. I to jest ten czarny PR.