Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
O narodzie masochistów, Żydach i rodzimych zdrajcach!
Wysłane przez Swisspola w 20-02-2018 [12:23]
Mam problem z ustawą o IPN, dlatego może mi ktoś pomoże. Nie jestem prawnikiem stad moje wątpliwości.
Czy w myśl nowej ustawy o IPN można ścigać kłamców historycznych poza granicami?
Jeśli nie, to ustawa ta właściwie niczego nie zmienia w praktyce, gdyż kłamstwo "polskie obozy śmierci" w 99% pada poza granicami. Wydaje mi się, że przede wszystkim z naszego społeczeństwa należałoby wyeliminować takich wewnętrznych zdrajców i oszczerców jak Cimoszewicz, Kwaśniewski, Komorowski czy ten zdrajca poseł Święcicki i wielu, wielu innych. I tutaj pytam jak to możliwe, że te szuje za swoje wypowiedzi nie ponoszą żadnych konsekwencji. Kwaśniewskiemu i Komorowskiemu za oskarżanie Polaków o współudział w holocauście należałoby pozbawić emerytur prezydenckich i postawić przed sądem, a nie jakimś Trybunałem Stanu. Przecież polska konstytucja gwarantuje równość wobec prawa. Jeśli natomiast nie ma w polskim KK takiego paragrafu to przede wszystkim taki paragraf należy jak najszybciej uchwalić. Nic nie wskóramy przeciw oszczerstwom na Świecie, jeśli nie zamkniemy ust rodzimym zdrajcom i opluwaczom własnego narodu. Jeśli taki paragraf istnieje w polskim KK to ja się pytam, dlaczego się z niego nie korzysta wobec rodzimych zdrajców i oszczerców? A mamy ich wyjątkowo wielu, może nawet więcej niż w końcu XVIII wieku. Jak to się skończyło wszyscy wiemy! Natomiast jeśli idzie o zagranice to nasze prawo, jeśli się nie mylę, tam nie działa. Dlaczego polski rząd zamiast uchwalania nowej ustawy o IPN nie zatrudni najlepszych prawników i nie wystąpi w takich przypadkach o niewielki odszkodowanie. Zaledwie 10 EURO od uczciwego Polaka, a to będzie gdzieś 38 mln - 100'000 szmalcowników (bardzo zaokrąglając) = 37,99 mln Polaków razy 10 EURO daje niewielką sumę 389,9 mln EURO na cele charytatywne. Afroamerykanin Obama tez powinien płacić. I tylko tak zamkniecie usta kłamcom i oszczerca, a nie jakąś nic niewartą ustawą o IPN. Natomiast IPN powinien zająć się w końcu zbrodniami NKWD czy UB i rolą Żydów w tych zbrodniach, rolą polskich Żydów w eksterminacji Polaków najpierw w 1939 roku na ziemiach zajętych przez Sowietów a później roli żydowskich komunistów w eksterminacji polskiego narodu na syberyjskiej zsyłce. A byłaby już najwyższa pora, dopóki jeszcze żyją naoczni świadkowie tych zbrodni. Jak na razie IPN marnuje czas i pieniądze na polityczne przepychanki! Kłótnia z Żydami niczego nie przyniesie, no bo jak wytłumaczyć Żydowi, że wydanie jego rodziny przez polskiego szmalcownika było wyjątkiem w morzu heroizmu Polaków w ratowaniu Żydów. Oni mają swoje racje, a my swoje i w pojedynczych przypadkach obie strony mają racje. Dlaczego Żydzi w tym sporze wygrywają, no bo sami Polacy plują sobie pod wiatr i np. kręcą takie knoty jak "Pokłosie" czy "Ida". Polacy są takimi idiotami, że te knoty jeszcze finansują bądź przedrukowują paszkwile "histeryka" Grossa czym czynią go coraz bardziej znanym i zamożnym. Podobną głupotą był zakup filmu "Nasz ojcowie, nasze matki". Trudno na Świecie o większych idiotów. Dlatego wręcz domagam się o bardzo restrykcyjny paragraf w KK o polskich zdrajcach i oszczercach. Od tego powinniśmy zacząć, a nie od kłótni z całym światem. Jeżeli taki synalek zbrodniarza Cimoszewicza może bezkarnie opluwać Polaków to, o jakim szacunku do Polaków jest tutaj mowa. Żydzi mieli bardzo znaną panią filozof Arendt Hannah, którą po napisaniu książki "Eichmann w Jerozolimie" gdzie napisała kilka prawd o zachowaniu się Żydów wobec Żydów w holocauście, to Żydzi chcieli ja zlinczować. My Polacy nie tylko, że zaraz się pokłócimy, to nawzajem wydrapujemy sobie oczy. Taka "intylygent" Lis zaokrągla np. podane przez historyków liczbę polskich szmalcowników na około kilkanaście tysięcy, a ten zdrajca Lis zaokrągla to bez mała do 1 mln i to bezkarnie. To nie Żydzi są naszym problemem, tylko my sami, a Żydzi tylko mądrze wykorzystują nasza głupotę.
Do tego premier Morawiecki spotyka się z żydowskimi dziennikarzami, a na spotkanie nie są wpuszczeni polscy dziennikarze. Panie Morawiecki, co znowu obiecywałeś Żydom, że nie wpuściłeś polskich dziennikarzy na to spotkanie. W czym polski dziennikarz jest gorszy od żydowskiego?
Komentarze
20-02-2018 [13:08] - Jabe | Link: Pogłoski krążą, że ta ustawa
Pogłoski krążą, że ta ustawa nie będzie stosowana nawet w Polsce.
20-02-2018 [13:09] - rolnik z mazur | Link: Bardzo słusznie ! Pewnie
Bardzo słusznie ! Pewnie lepiej by było gdyby polski premier mówił jednak po polsku. Zawsze wtedy można zwalic winę na tłumacza. Jesli nie pozbędziemy się tych kanalii z zycia publicznego to czarno widzę los Polski. A ustawa faktycznie w praktyce nic nie daje. Być może chodzi o zupełnie coś innego. Pozdrawiam ro z m.
20-02-2018 [13:36] - szary4all | Link: Problem z ustawą jest.
Problem z ustawą jest. Problem zupełnie innej natury.
W zakresie międzynarodowym stosuje się uznaniowość prawa innych państw w ramach wzajemnych lub ogólnych regulacji.
Problem "nowelizacji" dotyczy nie tyle "ustawy o IPN" a umiejscowienia w niej odpowiedzialności karnej. Ta jest zapisana w Kodeksie Karnym (Art. 133 KK) i nie przewiduje "badań naukowych" czy "działań artystycznych". Te dwa pojęcia są dodatkowo zbyt pojemne semantycznie. Nie jest wskazana podstawa "prawna" regulująca co kwalifikuje się jako "badania" czy "artyzm". Mając na względzie spójność logiczną "prawa", TK winien w pierwszej kolejności uchylić Art. 55a pkt 3 "ustawy o IPN, zaś Art. 55a pkt 1 wnosi jedynie opis wyjątku do Art. 133 KK właściwego dla działalności IPN. Logiczną konstrukcją ustawodawcy byłoby odniesienie się do KK (takie się nie stało) i stosowanie zapisów Rozdziału XVII KK który poza śladowymi ilościowo i wątpliwymi jakościowo przypadkami zdaje się być martwy w przestrzeni publicznej.
20-02-2018 [14:06] - Swisspola | Link: To jednak może Rolnik z Mazur
To jednak może Rolnik z Mazur ma racje, jeśli chodzi o odszkodowanie za bezspadkowy majątek żydowski pozostawiony w Polsce. Chyba jest już dawno pozamiatane, a ustawa o IPN to tylko zasłoną dymny, która miałaby pozwolić "dobrej zmianie" wyjść z tworzą z tego rabunku własnego narodu! Na to wygląda, że po to są te wszystkie uchybienia w tej ustawie, żeby dać Żydom silne argumenty i w końcu skapitulować udając wielkich patriotów i niezłomnych obrońców polskiego honoru!! To by tez tłumaczyło spotkanie żydowskich dziennikarzy z premierem Morawieckim w tajemnicy przed polskimi mediami. Oby nie!!!
Pozdrawiam serdecznie.
20-02-2018 [14:19] - rolnik z mazur | Link: Niezły teatr. Jak coś może
Niezły teatr. Jak coś może iść źle to pójdzie... jeszcze gorzej. Powiedział przestępcy a mogl milczeć. To była ustawka moim zdaniem. Pozdrawiam ro z m.
20-02-2018 [15:01] - szary4all | Link: Pojęcie "racji" jest dość
Pojęcie "racji" jest dość pojemne jako że uwzględnia perspektywę właściwą dla "racjodawcy".
Z punktu widzenia systemu "prawnego" i "praw" zapisanych, ktoś kto z zapisami spotyka się po raz pierwszy może wpaść w zdumienie. Ci którzy śledzą i analizują procesy "prawne" związane z państwowością od powiedzmy, 30 lat, obecnie wzruszają często ramionami (gdyż "ręce opadają"). Zarówno celowość czynionych zapisów aktów "prawnych" jak i ich mnogość pozbawiona wraz z kryterium ilościowym pozbawiona wzajemnej korelacji skutkuje taką niespójnością że egzekwowanie "prawa" zwykle rozbija się o klasyfikację czynu i postępowanie nie zaś o samą "literę prawa". Polecam wszystkim lekturę wspomnianego rozdziału KK. Zapisy może i są semantycznie pojemne, lecz gdyby próbować je uszczegółowić, to objętością pokonałyby "leksykon chiński".
W takie postaci jak są wystarczy je stosować i urealnić mechanizm wykonawczy a nie skupiać się czy ustawodawczy jest "dobry" czy "zły". Duplikowanie przepisów nie jest działaniem wykonawczym, tylko kolejnym działaniem ustawodawczym, w tym przypadku obarczonym wadą. W jego miejsce zamiast "umacniania prawdy" i "jeżdżących bilbordów" powinny pójść procesy karne. To samo dotyczy wszystkich rzekomych roszczeń dotyczących mienia bez spadkobierców. "Litera prawa" mówi jasno że należy ono do Rzeczpospolitej. Zabór przez obce państwowo organizacje mieści się w naszym KK. Proste? Tylko stosować. Stosowanie "prawa" to jest "polityka" (Państwa). Ustanawianie "praw" jest tylko mówieniem o "polityce".
W "polityce", zwłaszcza tej międzynarodowej, nie ma miejsca na "przyjaciół", "sojuszników" cy "starszych braci". Są tylko interesy. Ramy (ale nie reguły) dla nich wyznaczają "prawa". Jak ramy czegoś nie obejmują, dochodzi do grabieży, czasem gdy opór jest zbyt duży - wspartą wojną. Wojną niekoniecznie w rozumieniu działań militarnych. Te są tylko przedłużeniem "polityki, a raczej interesów.
Większość, być może znacząca, narracji to "polityczna" gra (wojna?) celem uzyskania wymiernych korzyści. Dyskusje, rozmowy, dyplomacja, nic nie wnoszą ("od gadania jeszcze nic nie urosło"). Podpieramy narrację sloganami w rodzaju "po owocach ich poznacie" zapominając właśnie o "owocach" i ich potencjalnej możliwości grabieży.
20-02-2018 [15:14] - zbieracz śmieci | Link: Problemu z ustawa nie ma
Problemu z ustawa nie ma żadnego bo celowo nie zamykano w prawnych ramach co jest oszczerstwem nawet jak tfurca nazwie go pracą naukową czy dziełem artystycznym.Żydzi właśnie nakładają nacisk aby tu panowała pełna swoboda wypowiedzi i jak znam życie takich prac i dzieł pojawiło by się setki i wtedy co mi zrobicie skoro jestem tfurca czy naukowcem.
Jeden taki produkt już zaistniał jako "sztuka teatralna"oparta na "Malowanym ptaku" który w sam w sobie jest jednym wielkim kłamstwem.
21-02-2018 [15:29] - szary4all | Link: Jeśli nie ma problemu to
Jeśli nie ma problemu to dorzucę "do ogródka". Jak skomentujesz frazę "Nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego"? Logicznie jest to legalizacja przestępstw. Hmm...
20-02-2018 [13:44] - zbieracz śmieci | Link: Pewnie ,ze można ścigać -akt
Pewnie ,ze można ścigać -akt oskarżenia ,wezwanie na przesłuchanie a jak oleje albo nie będą go chcieli wydać to list gończy do Interpolu czy Europolu i po gościu ,jeśli ruszy dupsko poza kraj to już nasz bo Interpol czy Europol nie badają czy list gończy jest zasadny czy nie.
Cwaniaki z art-b uciekli do Izraela a ten odmówił ekstradycji to Interpol na wniosek Polski rozesłał list gończe ,jeden wolał wrócić i odsiedzieć swoje niż do końca życia gnić w Izraelu ,drugiego złapali na lotnisku w Kanadzie i gdyby ni tamtejsze służby w dybach by go dostarczono ale po czasie tez wolał tu się pokazać.
Pójdzie w świat informacja o listach gończych to odechce się pisania kłamstw.
20-02-2018 [14:14] - Teutonick | Link: Generalnie nie sposób nie
Generalnie nie sposób nie zgodzić się z większością sformułowanych tez i postulatów, choć nieco razić może pewne niedopracowanie notki pod kątem edytorskim (ale cóż - któż z nas pozostaje w tej materii bez winy?:)
Ośmielę się jednak nie zgodzić w jednej kwestii - nie utożsamiałbym mianowicie twórców i promotorów takich obrazków jak "Ida" w jakikolwiek sposób z Polakami, nawet jeśli biegle władają oni naszym rodzimym językiem. W mojej skromnej opinii są to co najwyżej polskojęzyczni najemnicy, o ile nie lepiej
20-02-2018 [14:48] - Swisspola | Link: Tu ma pan racje, gdyż oni po
Tu ma pan racje, gdyż oni po odszkodowania występują jako nacja żydowska, ale propagandę swojej V kolumny ukrywają w diasporze pod obywatelstwami narodu, z którymi się kompletnie nie identyfikują, a wyłącznie mieszkają. Tak zdecydowana większość komunistycznych zbrodniarzy żydowskich ukryła się pod obywatelstwem ZSRR. Żydzi walczący u boku Hitlera to faszyści niemieccy itd. W Oświęcimiu ginęli Żydzi, a nie obywatele polscy, ale kiedy jakiś Żyd okazał się zwyrodniałym kapo, to na dzien dzisiejszy był to obywatel polski! To jest ich najsilniejsza bron, a świat pozwolił Żydom ukrywania swoich ciemnych interesów a wręcz zbrodni pod flagą krajów, z których wywodziła się diaspora. W katowniach UB mordowali nie komuniści żydowscy, ale NKWD-zisci sowieccy bądź zwyrodnialcy polscy. Zresztą po to najczęściej zmieniali nazwiska jak Stolzman na Kwaśniewski, Schachtier na Michnik i tysiące innych. Jednak nie do końca, tylko Żydzi są odpowiedzialni za te paszkwile, bo takie paszkwile jak "Pokłosie" czy "Ida" finansowane były przez PISF. Proszę sobie wyobrazić, że Izrael finansuje film o największym zbrodniarzu Żydów Chaimie Mordechaju Rumkowskim vel Ruwel, szefie łódzkiego getta, który wysłał do obozów koncentracyjnych około 70 tys. Żydów, w tym wiele kobiet i dzieci!
Pozdrawiam serdecznie.
21-02-2018 [12:03] - Teutonick | Link: Ależ ja jak najbardziej
Ależ ja jak najbardziej miałem w tym również ex-decydentów/decydentki (lekko przerabiając Bareję: "nie no ja mu dam po mordzie - decydentka, do mojej żony") z PISF-u na myśli. Pozdrawiam
20-02-2018 [15:33] - xena2012 | Link: Jzeli nie uszanujemy sie sami
Jzeli nie uszanujemy sie sami nie liczmy ze inni to zrobią.To co dzisiaj usłyszałam z ust min.Suskiego napełnilo mnie grozą.Pan Suski liczy ze razem z naszymi zydowskimi przyjaciółmi odbijemy od dna. A odkąd to sa nasi przyjaciele,bo juz na pewno nie teraz.Ludzi szkalujacych i opluwajacych nas,robiacych rwetes w całym świecie nazywać ,,przyjaciółmi''? Może to sa jego przyjaciele prywatnie,ale na pewno nie są przyjaciómi Polski.
20-02-2018 [16:19] - Swisspola | Link: No cóż, wydaje mi się, że
No cóż, wydaje mi się, że jesteśmy narodem, w którym nawet największemu antysemicie bliższy jest Żyd niż rodak. Od lat za tę głupotę historia wystawia nam bardzo słone rachunki, które regulujemy własną krwią!
20-02-2018 [16:50] - rolnik z mazur | Link: Absolwent technik teatralnych
Absolwent technik teatralnych wie która strona bułki jest posmarowaną masłem a, ze przy okazji probuje sikac pod wiatr...Pozdrawiam to z m.
20-02-2018 [19:10] - xena2012 | Link: Obawiam się po dzisiejszym
Obawiam się po dzisiejszym liście skierowanym do premiera przez rabinów gmin wyznaniowych,że nastąpi cenzura w internecie a Suski dał po prostu przykład jak w najblizszej przyszłości bedzie mozna się do nich zwracać.Przecież nawet pani Enkelging z MuzeumŻydów Polskich stwierdziła ,że smierc Polaka jest równie malo wazna jak zwierzecia podczas gdy śmierc Żyda ma wymiar mistyczny.Ta kobieta która mieszka w Polsce,żre polski chleb jest opłacana przez polskiego podatnika.Czyli sami płacimy za to,ze nas opluwają.
20-02-2018 [21:00] - rolnik z mazur | Link: I o czym to świadczy? Albo
I o czym to świadczy? Albo syndrom sztokholmski albo infantylizm społeczny. Kundlizm się szerzy i tyle. W normalnym kraju taka pani nie miałaby szans żeby cokolwiek powiedzieć . To po prostu chore. Pozdrawiam ro z m.
21-02-2018 [12:53] - szary4all | Link: W kontekście wymienionej
W kontekście wymienionej proponuję zapoznać się z semantyką, synonimami i pochodzeniem słów "podjudzać" i "judzić". Co prawda słowniki twierdzą od pewnego czasu że rdzeń nie ma nic wspólnego z "czymś tam" i to jest słowo słowiańskie, ale "konia z rzędem" temu kto znajdzie inny "słowiański" desygnat :-)