Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
„Klątwa” nade wszystko
Wysłane przez eska w 27-02-2017 [22:56]
Jeżeli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło
- rodzą się prawa robactwa.
I rodzą sie piewcy, którzy będą je wysławiać...
Saint-Exupery
- rodzą się prawa robactwa.
I rodzą sie piewcy, którzy będą je wysławiać...
Saint-Exupery
Prokuratura wszczęła śledztwo, TVP zerwała współpracę z aktorką, ludzie są wściekli, niektórzy odprawiają specjalne nabożeństwa przebłagalne, media wrą – czyli hucpa się nakręca. Zupełnie jak swego czasu pod krzyżem na Krakowskim, po jednej stronie cwana prowokacja, po drugiej oburzenie, wściekłość, głębokie poczucie naruszenia tabu, czyli podeptania/znieważenia sacrum. Pamiętacie to jeszcze, drodzy PT Czytelnicy? A Hadacza i Joannę od krzyża pamiętacie? No to ruszcie głową!
Znowu grają Wam na najgłębszych uczuciach, a ludzie znowu reagują jak porażeni prądem. I o to im właśnie chodzi, o wasze oburzenie, wasze emocje i w końcu – wasze poczucie bezradności wobec bezkarności tego draństwa, które śmieje się Wam w twarz. Może prokuratura coś jednak załatwi, może aktoreczka Wyszyńska za jakiś czas sama sobie będzie pluła w brodę, ale dzisiaj to się dzieje i stoicie bezradni. Dlaczego?
Ponieważ traktujecie to serio!
A teraz do rzeczy – Teatr Powszechny, gdzie to zjawisko występuje, jest prowadzony przez miasto Warszawa. Pytanie pierwsze – tylko z kasy miasta, czy też miasto dostaje na to dofinansowanie od państwa? Temat drugi – w Polsce obowiązuje następujący zapis w Kodeksie Karnym ( Dz.U.2016.0.1137 t.j. Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny) :
Art.202 § 1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Czy wstęp na spektakl jest ograniczony? Nie, każdy może kupić bilet. Czy są ostrzeżenia, że będą prezentowane treści pornograficzne? Nie, nie ma takich ostrzeżeń. Widzicie ten numer?
Chodzi o to, żeby wywołać w Was przede wszystkim szok z powodu zbezczeszczenia krzyża i postaci JPII. A to zwykła pornografia, burdel, a nie teatr.
I właśnie z tego powodu należy to natychmiast zamknąć, a wszystkie osoby zaangażowane w to brandzlowanie się na scenie postawić pod zarzutem świadomego szerzenia pornografii. Łącznie z władzami miasta, które za to płacą.
Przepraszam bardzo wszystkich, ale ani zrąbanie kawałków styropianu (czy innego badziewia) udających krzyż, nie mających jednak nic wspólnego z Krzyżem poza formą, ani jakaś kurewka popisująca się fellatio na styropianie czy innym plastiku, przyklejonym do figury z papiermache nie robią na mnie żadnego wrażenia, podobnie jak nie robi na mnie wrażenia zapijaczony wrak leżący na chodniku i wołający za mną Ty kurwo.
A cała opowieść o planowanej zbiórce na zabójstwo Kaczyńskiego to tylko zwykła zmyła na podkręcenie nastrojów, bo przecież tej zbiórki w spektaklu nie ma, jest tylko gadanie o rzekomym pomyśle.
W każdym społeczeństwie istnieje margines ludzi, którzy są zdeprawowani i nie ma dla nich ratunku. Normalna większość ma na to odpowiednie sposoby, opisane w przepisach prawa – chorych się leczy, a przestępców zamyka. Zamiast się nakręcać, należy zadać podstawowe pytanie – jakim prawem w mieście stołecznym, za pieniądze podatników jest szerzona pornografia?
Panie ministrze Błaszczak, kiedy pan ich w końcu zamknie z art. 202 KK? Tak się tylko pytam..... Tu nie trzeba prokuratury, po prostu trzeba natychmiast zamknąć zakład zwany Teatrem Powszechnym, a będący zwykłą sex-budą.
Komentarze
27-02-2017 [23:17] - Imć Waszeć | Link: Przypomnę, że Antykomor i
Przypomnę, że Antykomor i Brunon Kwiecień też tylko gadali, a okazali się dla POlszewików terrorystami. Proponuję potraktować sprawę podobnie i wcale nie ukrywać inspiracji.
27-02-2017 [23:30] - eska | Link: Oczywiście pełna zgoda. Mamy
Oczywiście pełna zgoda. Mamy więc co najmniej dwa artykuły KK, z których powinni być po prostu ścigani za zwykłe przestępstwo. A buda zamknięta do odwołania..
27-02-2017 [23:53] - Imć Waszeć | Link: Był dziś pewien precedens,
Był dziś pewien precedens, kiedy miasto (Sopot) oskarżyło przed sądem prywatną firmę (Klub GoGo). Sędzina umorzyła sprawę z tego powodu, że miasto nie ma zdefiniowanych dóbr osobistych:
http://fakty.interia.pl/polska...
Trzeba więc uważać z tymi cwaniakami, bo może się przed sądem okazać, że państwo lub instytucja nie mogą się zgorszyć religijnie. W tym przypadku może być też tak, jak z tym więźniem obozu Auschwitz i niemiecką stacją ZDF. Sąd znajdzie np. dowód, że dana osoba nie była w niczym pokrzywdzona, bo powiedzmy biegli udowodnią na podstawie bilingów, iż w tym czasie klikała w telefon. To musi być przemyślana akcja, pilotowana przez fachowca z prokuratury, który znajdzie dziurę w systemie nie do obejścia przez kastę. Nawoływanie do terroryzmu i zabójstwa Kaczyńskiego, to tylko pretekst do szybkiego aresztowania. Resztę trzeba przemyśleć. Oczywiście KOD i kleptoPOkracja wypełzną zaraz na ulicę, bo już dawno powodu nie było, a wiosna idzie. Przynajmniej moja kotka tak twierdzi ;)
28-02-2017 [00:16] - eska | Link: A nich wypełzają, komu to
A nich wypełzają, komu to przeszkadza? A co do dziury w systemie - sorry, nie można zrobić fotki, jak się paniusie produkują na scenie? Chyba by starczyło?
28-02-2017 [10:33] - JAMS | Link: Tylko, że jak się trafi jakaś
Tylko, że jak się trafi jakaś tuleja, to tej "pani" zasądzi milionowe odszkodowanie.
Pozdrawiam JAMS
28-02-2017 [14:53] - eska | Link: Cóż, za darmo to nic nie ma.
Cóż, za darmo to nic nie ma.
Albo trzeba przyłożyć, ryzykując - albo udawać, że się nie widzi.
Jojczenie i oburzanie się tylko nakręca koniunkturę i sprzedaż biletów.
28-02-2017 [17:26] - Imć Waszeć | Link: Ja bym się nie martwił
Ja bym się nie martwił spaleniem przez POlszewików konspiracyjnej kryjówki kolejnego Tulei, bo takie informacje też są dla nas ważne.
27-02-2017 [23:27] - Kaciszek (niezweryfikowany) | Link: W pełni popieram eskę w tej
W pełni popieram eskę w tej wypowiedzi. Po prostu oskarżenie o szerzenie pornografii i już mamy dowidzenia oszustom udającym artystów.
01-03-2017 [10:08] - JAMS | Link: @Kaciszek
@Kaciszek
Też popieram Eskę w tej wypowiedzi.
polecam jednak artykuł http://www.rp.pl/artykul/11829...
może jakiś fachowiec (prawnik) by się wypowiedział w tej kwestii.
Pozdrawiam JAMS
28-02-2017 [07:59] - dziubas | Link: Wyszynska generalnie nie
Wyszynska generalnie nie datki zbiera, organizuje, to prawda, lecz potencjalnych, odwaznych ,,Cybow", zabojcow Kaczynskiego, czy kogokolwiek z PiS I tu bedzie w kosekwencji ,,czapa" co najmniej w zawiasach. Po czasie przyjdzie jej kupic 3-metrowa niklowana rure I samej spelniac sie w wyrazie art. wymowy. Ale jest nstp. ,,talent", ktory rznie glupa na scenie niczym Sawicka z PO , az we lzach caly skapany. Ale ,,MATKA", jest tylko jedna!
28-02-2017 [09:44] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Witaj Ewuś!
Witaj Ewuś!
Sami nakręcacie ten szum...cały internet wrze,wszystkie telewizje,rado,premier,prezydent...każdy ma coś do powiedzenia...a kasa w teatrze pełna...
Nieważne czy dobrze,czy źle byle po nazwisku i wymienić tytuł!!!
Reklama...za darmo cała III RP szumi...i pisze,mówi o GÓWNIE!
Wybacz to słowo...ale rozklepujecie gówno na placek.
28-02-2017 [14:51] - eska | Link: Sorki, ale własnie próbuję
Sorki, ale własnie próbuję zahamować co nieco to rozklepywanie i darcie szat...
28-02-2017 [15:46] - zbieracz śmieci | Link: Niczego nie hamuj ,bo inaczej
Niczego nie hamuj ,bo inaczej dasz pozwolenie na takie ekscesy.
28-02-2017 [15:21] - zbieracz śmieci | Link: Na razie to przygotowania ale
Na razie to przygotowania ale doczekasz sie ,że i gowno będzie jedzone na scenie poważnych teatrów ,naturalne a nie podróba,wysrane wprost na talerz amatora.
28-02-2017 [10:01] - JAMS | Link: Na początek chciałbym
Na początek chciałbym podkreślić, że w pełni zgadzam się z tezami zawartymi w Pani wpisie.
Zastanawia mnie tylko czy wystawianie takich spektakli jak "Klątwa" powoduje że opozycja zyskuje czy traci?
Czy nie jest to przypadkiem klasyczny przykład strzału w stopę?
Czy występy pod auspicjami KOD-u takich postaci jak Mazguła, Pinior, Misiek, Lis, Giertych ......................... (przepraszam tych których pominąłem)
przynosi im zwolenników czy raczej odwrotnie?
Ps. na moim profilu na Facebooku, jeszcze pół roku temu pełno było "reklam " KOD-u teraz jakby radykalnie mniej.
z poważaniem JAMS
28-02-2017 [14:34] - zbieracz śmieci | Link: W kinach XXX widownia
W kinach XXX widownia powtarza to co dzieje sie na ekranie o ile mozliwości i szczuplość miejsca pozwalaja ale na samogwałt to miejsca wystarczy i to co po takim akcie pozostanie na fotelu.Sanepid miałby tu co robić i podstawy do zamkniecia by na fotelach znalazł ale Sanepid podlega samorządowi a nie państwu ale próbować można
28-02-2017 [15:43] - eska | Link: Dzisiaj podobno dyrekcja tej
Dzisiaj podobno dyrekcja tej sex-budy wystosowała list otwarty, oczywiście bezczelny i podkręcający atmosferę.
I oczywiście znowu oburzenie i wzmożenie.
Tak sobie myślę, że może tytuł notki powinien brzmieć >
"Klątwa", czyli ludzie nie dajcie się robić w durnia, bo żal patrzeć....
28-02-2017 [15:43] - eska | Link: Dzisiaj podobno dyrekcja tej
Dzisiaj podobno dyrekcja tej sex-budy wystosowała list otwarty, oczywiście bezczelny i podkręcający atmosferę.
I oczywiście znowu oburzenie i wzmożenie.
Tak sobie myślę, że może tytuł notki powinien brzmieć >
"Klątwa", czyli ludzie nie dajcie się robić w durnia, bo żal patrzeć....
28-02-2017 [16:45] - zbieracz śmieci | Link: Ty mozesz pozwalać na
Ty mozesz pozwalać na nazywanie siebie jak chcesz a ja na durnia nie mam zamiaru wyjść.To zorganizowane i zaplanowane działania Teatr Polski we Wrocławiu a tweraz Powszechny,to sondowanie na ike moga sobie pozwolic ,brak reakcji to dla nich krok do przodu i zajmowanie kolejnych przestrzeni.
Tłumaczyć jakich też nie mam zamiaru bo kumaci wiedza a do durniów i tak nie dotrze.
28-02-2017 [19:52] - eska | Link: Ty w ogóle umiesz czytać ze
Ty w ogóle umiesz czytać ze zrozumieniem? Czy to prostu trolling?
28-02-2017 [20:44] - zbieracz śmieci | Link: Ewciu,po takim przywitaniu
Ewciu,po takim przywitaniu rura ci zmiękła i zmieniłaś zdanie uznając argumenty witającego.
Ja wiem co to trolowanie ale w tym wypadku strolowłaś sama siebie a ja jestem prostym zjadaczem chleba i odbieram literalnie to co zostało napisane bez szukania podtekstów tam gdzie ich nie ma bo cała Twoja notka została napisana w sposób jasny i zrozumiały.
28-02-2017 [17:28] - Imć Waszeć | Link: Po rozpatrzeniu różnych za i
Po rozpatrzeniu różnych za i przeciw, jestem zdania, że "Klątwa gliwicka" jest doskonałym tytułem.
28-02-2017 [19:57] - eska | Link: Niektórzy się jednak nie mogą
Niektórzy się jednak nie mogą oprzeć, żeby nie palnąć o jedno zdanie za dużo - i po co ci to było?
28-02-2017 [20:05] - Imć Waszeć | Link: To jest zdanie złożone z
To jest zdanie złożone z trzech zdań podrzędnych. Faktycznie, wyglądałoby zgrabniej bez tego po środku.