Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
P. Kukiz - kolejna polityczna wydmuszka?
Wysłane przez krzysztofjaw w 28-04-2016 [12:52]
Nie wypowiadałem się do tej pory na temat P. Kukiza i jego ruchu.
Chciałem wierzyć, że być może tą całą politykę potraktował serio lub też tylko wykorzystał odwiecznych działaczy samorządowych do własnej promocji, by jednak służyć Polsce.
Chciałem wierzyć, nie uwierzyłem i już nie uwierzę.
P. Kukiz w wyborach prezydenckich miał odebrać głosy A. Dudzie i tak się niestety stało. Dlatego też obecny prezydent nie wygrał już tych wyborów w pierwszej turze, co byłoby wydarzeniem nad wyraz istotnym. Na pewno przecież istniał taki w sumie dość kuriozalny plan, skoro B. Komorowski będąc zupełnie przekonanym, iż głosy oddane na P. Kukiza w pierwszej turze wyborów prezydenckich zostaną zagospodarowane właśnie przez niego ogłosił słynne referendum na temat m.in. sztandarowego projektu muzyka, tj. JOW-ów.
A tak tylko dygresyjnie. Czy teraz ktokolwiek sobie wyobraża P. Kukiza w roli prezydenta jako przedstawiciela naszego narodu? Tego P. Kukiza, który "kur...c i pierd...c" w co drugim zdaniu przyniósłby nam zapewne chlubę na świecie...
Następnie P. Kukiz w wyborach parlamentarnych miał odebrać głosy PiS-owi i tak się niestety stało. Dlatego też ZP (PiS i koalicjanci) nie uzyskali wyniku dającego im kwalifikowaną większość niezbędną do długoterminowej stabilności dla "dobrej zmiany" a także zmiany fatalnej i feralnej Konstytucji RP a taka możliwość istniała przy obecnej ordynacji wyborczej. Najprawdopodobniej też pomylono sie w ustalaniu ostatecznego procentu głosów uzyskanego przez PiS, bowiem w najgorszym razie zakładano zwycięstwo ZP, ale takie aby do stworzenia rządu potrzebna była koalicja z Ruchem P. Kukiza (casus LPR i w mniejszym stopniu Samoobrony w rządzie PiS z lat 2005-2007). Jakiż strach musiał przed wyborami panować wśród zdrajców Polski i Polaków zwanych elitami III RP to można zrozumieć poprzez fakt, że przecież był potrzebny nie tylko P. Kukiz, ale jakaś efemeryda polityczna pod nazwą Nowoczesna przejmująca głosy niezadowolonego elektoratu PO.
Polska stała się przez 26 lat "teoretycznym państwem" gdzie jest tylko "ch...j, dupa i kamieni kupa". Państwem, gdzie już tak zmanipulowano dumny polski naród, iż nawet organizacje polityczne powstałe przy biurkach "zarządczych maherów" na kilka miesięcy przed wyborami mogą zyskiwać jakieś tam istotne poparcie społeczne... co wydaje się chyba kuriozalne dla wszystkich. Nie wspominam tutaj o relatywnej degradacji i wyprzedaniu "za bezcen" naszego majątku, obniżeniu jakości nauczania, upadku prawnym i moralnym nigdy niezlustrowanego środowiska prawniczego i innych aspektach...
Ludzie tworzący takie organizacje mają tylko kilka celów i to nie związanych z dobrem narodu, któremu mają służyć, czyli chodzi im jedynie o władzę, pieniądze oraz realizację politycznych i biznesowych celów nadrzędnych "sponsorów". To jest chyba jasne, że nikt nie tworzy takiej organizacji bez pieniędzy a już w przypadku ruchów, które nie miały wcześniej dotacji państwowych w szczególności. Te pieniądze wówczas dają sponsorzy a kto płaci ten potem wymaga... nieprawdaż?
O prawdopodobnych sponsorach Nowoczesnej chyba wszyscy wiedzą. To partia stworzona - o czym już kiedyś pisałem [1], [2] - przez środowisko dawnej UD/UW/demokraci.pl, czyli onegdaj niemal głównych beneficjentów zdradzieckiego Okrągłego Stołu. Jej ideowymi i decyzyjnymi ojcami założycielami byli: "sorosowo-bankstersko-prywatyzacyjny" L. Balcerowicz, "bilderbergowy" A. Olechowski i... W. Frasyniuk z zapewne duchowymi idolami w stylu A. Smolara, A. Michnika czy W. Kuczyńskiego.
O sponsorach P. Kukiza świetnie jeszcze w ubiegłym roku napisał MatkaKurka i mi wypada tylko podać link do jego artykułu: "Zacznijcie się śmiać z "antysystemowego" Kukiza, bo za chwilę zaczniecie płakać!" [3]. Z pewnością jednak po wyborach prezydenckich, gdzie zdobył dużą ilość głosów lista sponsorów wzrosła a po dostaniu się do parlamentu dalej zwyżkuje.
Jednak jest zasadnicza różnica pomiędzy sponsorami Nowoczesnej a Ruchu P. Kukiza. O ile ci pierwsi są znani i są "marionetkami" międzynarodowych etniczno-społeczno-polityczno-korporacyjno-banksterskich elit światowych to jednak pierwszymi sponsorami P. Kukiza byli rodzimi tzw. bezpartyjni samorządowcy. Sądzę też, że obecnie raczej sponsorami P. Kukiza stają się ci sami ludzie co Nowoczesnej.
Pomijając jednak "decyzyjnych nadzorców" obecnej opozycji to przerażający jest poziom intelektualno-moralny elit, które ukształtowane zostały przez cały okres 26 lecia. Śmiem nawet twierdzić, że jest katastrofalnie niższy niż kiedyś poziom elit komunistycznych. Rynsztokowy słownik, brak podstaw wiedzy, cynizm, pogarda dla Polaków, przeświadczenie o danej raz na zawsze władzy, nepotyzm, korupcja, własny interes przedkładany nad ogólnonarodowy, prymitywizm, mentalność niewolonika i zdrajcy... to m.in. tylko niektóre elementy cechujące te cuchnące Targowicą kreatury.
Ten poziom idealnie słychać na wszelkiego rodzaju "taśmach prawdy" a widzimy go codziennie też w mediach wizualnych. A najgorsze jest to, iż naprawdę oni między sobą tak rozmawiają i taką postawę prezentują (wiem z autopsji). I być może wcale ostatnie nagranie P. Kukiza nie będzie tym najsmutniejszym, ale warto zacytować jego słowa: "Być może będę musiał jakąś grę poprowadzić k…a ze Schetyną, korzystając z tego, że znam Schetynę, żeby się k…y dowiedziały z tego PIS-u co się dzieje -rozumiesz?- żeby się przestraszyły" [4].
Naprawdę mi smutno, że P. Kukiz nie wykorzystał swojej szansy, ale chyba jego predyspozycje intelektualno-moralne raczej nie pozwoliłyby mu stać się idolem dumnych Polaków, którzy właśnie - po latach "pedagogiki wstydu" - tą dumę z polskości odzyskują. Wydaje sie jednak, że na polskiej scenie politycznej jest miejsce na ugrupowanie "antysystemowe", więc może pojawi sie ktoś inny, wiarygodny...
A może jestem jednak w błędzie? Jeżeli tak to by mnie to uradowało...
[1] http://krzysztofjaw.blogspot.c...
[2] http://krzysztofjaw.blogspot.c...
[3] http://kontrowersje.net/zaczni...
[4] http://wpolityce.pl/polityka/2...
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com
Komentarze
28-04-2016 [13:06] - NASZ_HENRY | Link: Kukiz klonem L.W. ;-)
Kukiz klonem L.W. ;-)
28-04-2016 [14:46] - smieciu | Link: Naprawdę nie chcę mi się
Naprawdę nie chcę mi się bronić Kukiza. Nudzi mnie to. Nie mam nic wspólnego z jego ruchem itd. No ale po prostu.
Ludzie!
Piszmy o faktach, konkretach. Popierajmy czymś swoje domysły.
Np. Kukiz odebrał głosy Dudzie. Każdemu polecam przeczytać teksty jakie krążyły w internecie pod koniec 2014 i początku 2015r. Choćby tu na naszeblogi.pl. Ileż było przepowiedni że Bul znów wygra. Że PiS spieprzył sprawę. Że System zrobi to co zwykle i będzie to co zwykle. Jak dzisiaj czytam że Duda wygrałby w pierwszej rundzie to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Pokażcie mi takie teksty z końca 2014r. Były to teksty raczej w tym stylu http://naszeblogi.pl/51887-bez... niż powiewające optymizmem zwycięstwa.
I nagle wszystko się zmieniło. Wojewódzki w programie dla lemingów zapowiedział że Komorowski (!) to obciach, lepiej głosować na Kukiza...
To są fakty.
O innych aspektach wspominałem w tekście "Kukiz idiota". Naprawdę śmieszy mnie Kukiz agent, któremu kazano przeklinać, improwizować, popełniać błędy odstręczające wyborców zamiast kreować się na inteligentnego męża stanu. Stojącego ponad PiS, PO czy Nowoczesną. Stosunkowo młodego prężnego człowieka, który będzie w stanie wprowadzić ład w obecny chaos.
Zamiast tego mamy Kukiza agenta, który często w ważnych sprawach popiera PiS nie zgadza się co do rzeczy drugorzędnych. Mamy agenta, którego jakieś pionki nagrywają na taśmy. Mamy agenta, którego ugrupowanie stanęło na krawędzi rozpadu, poważnie zagrażając bytowi całej tej "operacji".
Tak że ja już nie wiem. Naprawdę mam wierzyć że jakiś pomiatany przez wszystkich Schetyna, a może bankierzy stojący za Petru, zorganizowali taką nic nie wnoszącą parodię agenta? A teraz niszczą go taśmami. Po to by część jego posłów przeszła do PiS? Nie wiem. Może i tak. Nie zbadane są ścieżki działań naszych władców marionetek...
28-04-2016 [18:59] - Jabe | Link: Temat wielokrotnie wałkowany,
Temat wielokrotnie wałkowany, Autor nic nowego nie powiedział, argumentacja wyssana. Może ten wpis jest tylko prowokacją, żeby były komentarze i coś się działo?
28-04-2016 [23:39] - krzysztofjaw | Link: smieciu i autor komentarza do
smieciu i autor komentarza do Twego...
Mój tekst nie jest żadną prowokacją. Po prostu poczułem, iż chcę sie wypowiedzieć na temat, którego unikałem przez miesiące.
Nie wiem do końca czym kieruje się P. Kukiz. Asumpt do przemysleń dał MatkaKurka i warto jego tekst przeczytać. Naprawdę daje do myslenia a z własnego doswidczenia wiem, że tak naprawdę może z 5-10% polityków (lokalnych i krajowych) nie mysli o własnym interesie. Ten własny interes jest ich celem głównym i zapewne gdyby doszło do ataku na Polskę to znów zwykli ludzie by jej bronili a elity by emigrowały... Smutne, ale prawdziwe, chociaż w II RP wśród elit - jak oceniam - przeszło 50% było państwowcami. Ale teraz jest też inny problem - zdrajców a raczej antypolaków nie mających z polskością nic wspólnego a uzurpujących sobie prawo do zarządzania naszym narodem.
P. Kukiz mógł - niezależnie jak powstał - stać się kimś ważnym. Nie podołał temu niestety. Trudno i w sumie żal... Chyba jednak umiejętności nie starczyło a naiwność zwyciężyła...
Pozdrawiam
28-04-2016 [15:11] - Jabe | Link: „Na pewno przecież istniał
„Na pewno przecież istniał taki w sumie dość kuriozalny plan, skoro B. Komorowski będąc zupełnie przekonanym, iż głosy oddane na P. Kukiza w pierwszej turze wyborów prezydenckich zostaną zagospodarowane właśnie przez niego ogłosił słynne referendum na temat m.in. sztandarowego projektu muzyka, tj. JOW-ów.” – Skoro ogłosił to referendum, to nie był przekonany o zwycięstwie i popadł w desperację. Pan jest na bakier z logiką. Wstyd.
„Czy teraz ktokolwiek sobie wyobraża P. Kukiza w roli prezydenta jako przedstawiciela naszego narodu?” – A kiedykolwiek ktokolwiek sobie wyobrażał? Wiadomo było, że właściwa batalia będzie między panami Komorowskim i Dudą. Głosowanie na Pawła Kukiza było pokazaniem żółtej kartki partiom wysokoprocentowym.
„Następnie P. Kukiz w wyborach parlamentarnych miał odebrać głosy PiS-owi” – PiS odebrał ugrupowaniu Kukiz'15 jeszcze więcej. Na tym polegają wybory. PiS-owi się głosy tak po prostu należały? Arogancja i buta przez Pana przemawia.
Nie Pan pierwszy pisze, że w Polsce polityką się mogą zajmować wyłącznie płatni aktywiści i jeśli ugrupowanie nie dossie się do budżetu, to musi mieć bogatych sponsorów. Nic innego w głowie się Wam nie mieści. Naród ma patrzeć z boku i klaskać. Bierność społeczeństwa jest fundamentem III RP – Wy ją głosicie.
Kto nie jest w 100% z PiS-em, ten jest zwolennikiem Petru, Schetyny, tego z kucykiem i pseudoelit. Każdy, kto nie jest z nami, nie pada na twarz w bezkrytycznym uwielbieniu, jest kupionym za banksterskie pieniądze zdrajcą, putinowcem wręcz. – Takie sekciarskie myślenie doprowadzi PiS do klęski. Byle Polski nie pociągnął za sobą.
28-04-2016 [23:49] - krzysztofjaw | Link: Jabe Gdyby Pan kiedyś miał
Jabe
Gdyby Pan kiedyś miał ochotę na przejrzenie niektórych moich tekstów, to Pan by wiedział, iż daleko mi do PiS i krytykowałem go wielokrotnie.
Problem tkwi w czym innym - w pryncypiach, ojczyźnie i w honorze. Osobiście nigdy bym nawet nie pomyślał, że mógłbym kiedykolwiek dogadywać się ze zdrajcą Polski i to nawet w jakiś grach politycznych. Z niektórymi ludźmi się nie rozmawia i nie podaje im sie ręki, bo to ujma na honorze i moralności państwowej, ujma na godności Polaków. Takich elit nam nie potrzeba dla dobra Polski i naszego narodu. I tyle...
Pozdrawiam
29-04-2016 [13:05] - Jabe | Link: Czyli „wy” powinienem
Czyli „wy” powinienem zamienić na „oni”. Prócz tego Pan nie odpowiedział na mój komentarz, tylko wyciągnął inne kwestie.
28-04-2016 [17:07] - tomo1958 | Link: Zgadzam się w pełni. Przecież
Zgadzam się w pełni. Przecież Kukiz identycznie jak Paligłup z Biłgoraja na początku gardłował czego to on nie zrobi, ten sam manewr i tak samo skończy, też się dałem nabrać a teraz wstyd patrzeć na tego zapiewajłę i jego ekipę za wyjątkiem oczywiście Morawieckiego.
29-04-2016 [00:01] - krzysztofjaw | Link: tomo1958 Tu chodzi o jakość
tomo1958
Tu chodzi o jakość polskich elit i ich intelektualno-moralny poziom. My normalni ludzie nie musimy być idealni i w związku z tym nie musimy dążyć do wejścia w elity polityczne, ale musimy mieć wzorce i autorytety, które są dla nas drogowskazem życiowych postaw. Ludzie predentujący do bycia elitą muszą reprezentować jakiś poziom a nie "kurwy i pierdolenie" w każdym zdaniu lub przynoszeniem penisa czy świńskiej głowy. To przejaw braku szacunku do tych naszych małych i ciężko pracujących. To jest obraza tak jak ściskanie sobie ręki ze zdrajcami Polski i degeneratami politycznymi.
A tak dygresyjnie...
W mojej rodzinie zdarzały się np. przekleństwa, ale było to w sytuacji wzburzenia a i tak było napietnowane. Może ja osobiście zakląłem w życiu ze 20 razy? Wobec tego jakich autorytetów potrzebuję? Gardzę ludźmi, dla których k...rwa i p...rdolę są na porządku dziennym a bratanie się ze zdrajcami jest czymś normalnym...
Pozdrawiam serdecznie
28-04-2016 [17:52] - HenrykInny | Link: Od poczatku mowilem i
Od poczatku mowilem i pisalem. Kukiz to kolejny "program" ukladu III RP. Chciano mnie tu zjesc. Dzis te "blazny" co taka chwalbe dla niego tu "mascili" dzis wielce "poprawne" teksty pisza jakby nigdy nic i mysla ze my pamieci nie mamy.
Ej "blazny" moze cos o tym ze Zakowski wygral proces ... tez pisalem !!! , zeby nie ulegac zwodnemu poczuciu sukcesu tej ksiazki bo z tego przyjdzie "bieda" ... przyszla ale to jeszcze nie koniec ... bedzie mocniej. Tak samo to RKW+RKW ... jak zrozumiecie to bedzie duzo ale to duzo za pozno.
Choc bardziej to ... wierze ze PiS jednak sobie poradzi ... z agentura wewnetrzna tez.
29-04-2016 [00:07] - krzysztofjaw | Link: HenrykInny Mam nadzieję, że
HenrykInny
Mam nadzieję, że Pan nie odnosi sie do mnie bo ja na temat politycznego Kukiza wypowiadam sie po raz pierwszy :)
Jest coś przerażającego w tym, że dajemy sie jako Polacy nabierać cały czas na zagrywki zdrajców OS i Magdalenki. Kiedyś sam osobiscie nabrałem się na Balcerowicza i wstyd mi do dzis dzień...
Pozdrawiam seredcznie po polsku :)
29-04-2016 [12:44] - harakiri | Link: Mnie się też wydaje że Kukiz
Mnie się też wydaje że Kukiz to kolejny wariant programu układu. Ponieważ wariant się nie sprawdził to spisano go na straty i zniknął. Ów katastrofalny intelektualno-moralny stan elit wynika z rządów z cienia. Przecież "decyzyjni nadzorcy" którzy stoją za takimi jak Kukiz nie mogą wystawić na eksponowane stanowisko mądrych. Tacy prędko przestaliby słuchać a nawet zaczęliby mieć własne zdanie. Co pozostałoby wówczas owym "decyzyjnym nadzorcom"? A tu proszę: wariant nie sprawdził się, Kukiz grzecznie poszedł w odstawkę i kłopot z głowy. Czy z mądrym osobnikiem poszłoby tak łatwo? Ciekawe jaki jest plan B?