Pamiętaj wnuku ...

Pamiętaj wnuku, to masz dochować:
Masz czcić Ojca swego i Matkę swoją,
W obronie Ojczyzny krwi nie żałować,
Niech wszystkie psubraty twej ręki się boją!

Jesteś piastowskim wiernym żołnierzem,
Stolicą twoją piastowski Kraków,
Dzieci wychowaj w Tradycji i w Wierze
Na dumnych i prawych Polaków!

( z rodzinnego archiwum )

GALERIA

Prezydencka para

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika emilek

03-05-2016 [20:06] - emilek | Link:

Jakie to piekne .

A to przeciez jest po prostu zwykly szacunek do innych ludzi.

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

03-05-2016 [21:12] - Ula Ujejska | Link:

Dzięki :)

Jestem dumna z mojego Prezydenta.

Obrazek użytkownika HenrykInny

04-05-2016 [13:46] - HenrykInny | Link:

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

04-05-2016 [14:19] - Ula Ujejska | Link:

Tak, to także i Prezydent świetnie odpowiadał na te pytania kiedy ludzi pytali go w terenie. Pomogłam? Oczywiście że TAK - ja te pytania zadałam zanim rozpoczęła się walka o fotel. Panu to umknęło, jak i wiele wiele innych spraw - bo zwyczajnie nie ogrania Pan rzeczywistości. Brak Panu elementarnej wiedzy o naszej formacji.

W przeciwieństwie do speców od "robienia łaski", ja potrafię postawić także trudne pytania i wyrażać zaniepokojenie, vide ostatnia moja notka o Dobrej Zmianie. Nie jestem bezmyślnym lemingiem. Potrafię także wyrazić wdzięczność i pochwalić jak w tej notce. Zbyt wiele czasu i energii straciłam na durniów w trakcie pierwszych rządów PiS. I nie mam żadnej satysfakcji, że wyszło wtedy na moje - Polski szkoda. Dzisiaj już nie będę czekała na klęski - będę walić cepem jak zajdzie potrzeba na bieżąco, czy to się komuś spodoba czy nie.

Jasne?

Obrazek użytkownika HenrykInny

04-05-2016 [23:20] - HenrykInny | Link:

A to "Jasne ?" to ...

http://naszeblogi.pl/60929-dob...

i przeczytaj sobie koment "V dor Vendetta" moze ci sie poprawi ...

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

05-05-2016 [07:49] - Ula Ujejska | Link:

Brawo za ten przykład !

Obaj Panowie potwierdzili tezę czego najbardziej należy się bać :)

A tak na marginesie ...
Mam nadzieję, że ostatnie propozycje ustawowe i przemówienia liderów PiS pokazały Panom, że warto naciskać i wskazywać gdzie popełniono błędy?

Obrazek użytkownika emilek

03-05-2016 [20:26] - emilek | Link:

Ula. Czy moge to puscic na FB?

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

03-05-2016 [21:10] - Ula Ujejska | Link:

Oczywiście - nigdy nie roszczę sobie żadnych praw autorskich. Moje materiały można zawsze wykorzystać.

Pozdrawiam.

Obrazek użytkownika emilek

03-05-2016 [21:51] - emilek | Link:

Dzieki.

Goraco pozdrawiam.

Obrazek użytkownika HenrykInny

03-05-2016 [23:00] - HenrykInny | Link:

Co za falsz !!! Starala sie pani jak mogla by zaszkodzic ...

http://naszeblogi.pl/54587-pan...

O Pierwszej Damie tez moge przypomniec ...

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

03-05-2016 [23:41] - Ula Ujejska | Link:

Panie Henryku

Proszę przeczytać motto mojego bloga, a w tym kontekście odpowiem Panu tak:

Speców od robienia "łaski" poprzednia władza miała wyszkolonych perfekcyjnie - Henryku, niech Pan nie idzie ta drogą. (wężykiem, wężykiem!)

Co drugiej części Pańskiej wypowiedzi, kolejny raz polecę Dornem: znów Pan łże jak bura suka!

Moje teksty są zbyt trudne dla Pana - niech Pan najpierw się poradzi kogoś mądrzejszego.

Jasne?

Obrazek użytkownika HenrykInny

04-05-2016 [00:59] - HenrykInny | Link:

Oj tak prymitywnie ... a gdzie Jozio z londynu ... albo ta "rozgarnieta inaczej" Anna Borycka z Lodzi , o "smoczku" swojego Smoka tez nie ...
Prymitywnie to pani ogarnia . zleceniodawca odszedl , bedzie trudno. To teraz sie pani "mizdrzy". Ilosc wejsc tez jakby schudla ... nie klikaja "klakierzy" i po kolezensku i na prosbe ... zainteresowanie tymi glupotami co pani wypisuje jakby mniejsze ... robienie "laski" poprzedniemu - umarlo , a i zlecenia zdechly ... "Pan" sie gdzie indziej realizuje ...
Najbardziej to mnie cieszy to na koncu ...

"Moje teksty są zbyt trudne dla Pana - niech Pan najpierw się poradzi kogoś mądrzejszego" ... teksty !!!.Te banaly i pohukiwania , bzdety i ploty ... brak mi odwagi by sie kompromitowac przed kims rozmawiajac o takiej gramocie ...

i potem konczy pani - Jasne ? ...

Tak pani konczy , co w pani mniemaniu ma mnie skarcic , ustawic do konta. A mnie to przypomina ta "Myszke Agresorke" co z mownicy sejmowej zwracajac sie do J.Kaczynskiego swoj palec wskazujacy wysunela i tak "dzgala" w niego. Ta sama kultura , to samo wychowanie ... kaczki.
PS.- niech pani madrzejszego spyta ... o co chodzi z tym palcem ... kazdy pierwszy lepszy sie nada.

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

04-05-2016 [02:16] - Ula Ujejska | Link:

No i jak zwykle, prymitywny cham jak nie może ugryźć, to próbuje mnie obrazić. Ale to także trzeba umieć by nie wyjść na buca.

No gdzie te przykłady o Pierwszej Damie prymitywny kłamco?

PS.
Nie pochwalisz się Pan wynikami z donosów na mnie do posła Terleckiego? ... a może znów będą żale że nie dopuścił do Prezesa?

hehehehehe

Żegnam - z prymitywnym chamem i kłamcą więcej nie dyskutuję.

Obrazek użytkownika HenrykInny

04-05-2016 [11:00] - HenrykInny | Link:

Jeszcze raz ... tylko tyle pani umie ?!. Prosze sie nie przedstawiac. Wiemy co pani potrafi soba zaprezentowac i sloma z butow tego pani nie przykryje.

Na szczescie !!! pomylilem sie laczac pania z Pania Posel Tomaszewska. Mialem naprawde absmak myslac ze tak prymitywna osoba jak blogerka UlaUjejska moze byc Poslem. Bylem rozdarty wewnetrznie ... cos w PiS kuleje ... skoro takich "prymitywow" nie potrafi odsiac ze swoich szeregow.

Natomiast nie pomylilem sie co do osoby UlaUjejska piszac ze to szkodnik naszej sprawy. Jej buta i arogancja a takze pospolite chamstwo jest szkoda , szkoda dla naszego patriotycznego ugrupowania , zwiazku ludzi ... Szkoda jest gdy oboz patriotyczny jest postrzegany poprzez taka osobe ...
Obserwowalem tu rozne "akcje" , czy moze "realizacje" pewnych tematow przez uwczesnego "Gromowladnego" ... UlaUjejska swoimi komentarzami , wpisami zawsze sie wtedy spelniala ... moze "zadania" wyznaczone. Zakladalismy sie wsrod internautow ze pojawienie sie Darskiego z jakims z "tematow" bedzie natychmiast wsparte przez UleUjejska ... no , oddajac sprawiedliwosc , nie byla sama.
Pelne przechwalek (jak u dr.KP, przynajmniej podobnie) wpisy , pohukiwania i w podtekscie takie , wicie rozumicie , Prezes mi na ucho mowil , ale on to popiera ... sprawianie wrazenia ze to ja tu wiem najlepiej to ja jestem z tych wybranych ... tak dlugo mozna by wyliczac , jest po prostu naduzyciem. Jakas chorobliwa potrzeba istnienia , wywierania wplywu , bycia na czele ... no nie wiem kabotynstwo , samouwielbienie ... czy moze cos gorszego. Tarantoga powinien wiedziec inny psychiatra tez.
Nie zgadzam sie na takie "wspomaganie" naszego ugrupowania , naszego Prezydenta ... to przynosi skutek odwrotny .
Kazdy ma prawo do utozsamiania sie z jakas grupa spoleczna , partia ... tylko ... nalezy to robic w sposob przemyslany by nie dawac pretekstu ... Wspieranie , niby , a jednoczesnie poszukiwanie hakow ... no nie bede dalej ...
Tu jest wiecej , uwazam ze "szkodnikow" ... prosze przeczytac ostatni wpis JacBiel ... czyje interesy spelnia ???

Natomiast co do UliUjejskiej informacje , dzieki internautom , u mnie sie powiekszyly. Wiem juz skad jest i prawdopodobnie wiem jaka dzialalnosc prowadzi. Dojde do konca tych wiadomosci i zrobie wszystko by ten "prymityw" sie "ograniczyl".
Moze to jeszcze rozwine jak "Bog" pozwoli ...

Obrazek użytkownika Ula Ujejska

04-05-2016 [11:55] - Ula Ujejska | Link:

Kmiotku, już ci pisałam, że najbardziej boję się idiotów w szeregach PiS i zwolenników. Od dzisiaj dorzucam jeszcze to: należy bać się także speców od robienia "łaski". Na szczęście, tacy jak poseł Terlecki doskonale potrafią to odczytać i odprawiać z kwitkiem wszelką paranoję i koryciarzy :)

Marzy ci się kmiotku cenzura, jak za dawnych czasów? Ot, wylazł wreszcie z ciebie komuszy rodowód.

I na koniec, wiesz co mi możesz zrobić jak już dojdziesz? ... możesz mi skoczyć ... po fajki do kiosku!

(ku pamięci:wężykiem, wężykiem!)

:)

Obrazek użytkownika HenrykInny

04-05-2016 [13:43] - HenrykInny | Link:

Poziom twojego wpisu , chamskie slowa , epitety ... utwierdzaja tylko w przekonaniu ze cos z toba nie tak ... nawet wiecej jak "nie tak" !!!
To wstyd dla prawicy ze taki "prymityw" mieni sie jego udzialem !!!.