Czy Marcin Gortat chce być Danielem Olbrychskim?

 
Marcin Gortat najlepszy polski koszykarz, dzięki któremu jego Washington Wizard weszła do play – off i w pierwszej rundzie niemal rozniosła przeciwnika Toronto Raptors, chyba się zagalopował.
To , że Gortat jest wybitnym sportowcem nikogo nie trzeba przekonywać, jest sławny i bogaty a mimo wszystko pozazdrościł  pupilowi PRL-u i apologecie PO i III RP Danielowi Olbrychskiemu, który w jednym szeregu z Wajdą,  Konradem i innymi aktorami,  są zawsze z jedynie słuszną władzą.

Marcin Gortat powiedział ni mniej ni więcej tylko to, że  prezydent o ksywce  specjalista od kur, „gra fair play”. Panie Marcinie chciałbym pana zapytać, czy grą fair był oskarżenie pana Szeremietiewa o korupcję. Pragnę panu zwrócić uwagę , że prezydent złożył deklarację, , że jako człowiek honoru, jeżeli okaże się , że Szeremietiew jest niewinny, wycofa się z polityki.
W 2010 r sąd oczyścił Szeremietiewa ze wszystkich zarzutów i co i nic.

Panie Marcinie wielu sportowców wsiadł na konia zwanego PO i trzepią kasę, że przypomnę, Blanika, Papke, Guzowską, Marczułaitis, Koseckiego, Kucharskiego, itd. Panu nie są potrzebne odznaczenia i pieniądze. Będąc jednym z najlepszych środkowych w NBA , ma pan wszystko, to po co takie błaźnienie się?

Nie musi pan lizać pewnej części ciała , jak to robią niektórzy aktorzy, którzy robili to również za czasów PRL-u, czy niektórzy sportowcy, którzy z wyciągniętą ręką biegną po stanowiska i pieniądze, lub wypinają pierś przed Komorowskim żeby dostać odznaczenie chlebowe. Pan tego nie musi robić, proszę zachować trochę dystansu do polskiej rzeczywistości pod rządami PO.   

http://wpolitgyce.pl/polityka/...
 

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

28-04-2015 [11:45] - NASZ_HENRY | Link:

... tylko Adamem Małyszem ;-)

Obrazek użytkownika Andy51

28-04-2015 [12:21] - Andy51 | Link:

I Kamilem Stochem

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

28-04-2015 [12:46] - NASZ_HENRY | Link:

POmyłka!
Kamil śniadanka z Bronkiem nie POdjada ;-)

Obrazek użytkownika Andy51

28-04-2015 [13:22] - Andy51 | Link:

Masz rację, mój błąd.

Obrazek użytkownika HenrykHenry

28-04-2015 [13:08] - HenrykHenry | Link:

nie wiem ktora wieksza wesz Olbrychski czy Malysz.
Stocha do tego nie mieszajcie bo chlopak jak na razie zachowuje sie przyzwoicie. No chyba ze o czyms nie wiem ?.

Obrazek użytkownika Andy51

28-04-2015 [13:21] - Andy51 | Link:

Masz rację z tym Stochem pojechałem po bandzie.

Obrazek użytkownika jazgdyni

28-04-2015 [12:05] - jazgdyni | Link:

Cześć Andrzej

Każdy by chciał być Danielem Olbrychskim... A ty nie?

Obrazek użytkownika Andy51

28-04-2015 [12:20] - Andy51 | Link:

Cześć Janusz, wyobraś sobie , że nie, nie chciałbym , żeby ktoś na mnie mówił menda.

Obrazek użytkownika wandaherbert

28-04-2015 [12:51] - wandaherbert | Link:

mnie się wydaje,że większość ludzi ceniacych swoj honor ,nie chciałaby

Obrazek użytkownika HenrykHenry

28-04-2015 [13:04] - HenrykHenry | Link:

Tak , tak pan zapewne chcialby i jeszcze zapewne chcialby role w tym kiczu IDA bo oskara dostal a tam zapewne ten co kopal w lesie i wczesniej siekiera machal , byl malo przekonywujacy. Zrobil by pan to lepiej.
To ostatnie zdanie w nastepstwie pana achow i ochow nad tym filmem.

Obrazek użytkownika maks jamnicki

28-04-2015 [16:06] - maks jamnicki | Link:

Marcin Gortat jest synem znakomitego boksera Janusza Gortata, waga półciężka. Właściwie wybitnego boksera /6 razy mistrzostwo Polski, wygranych 15 z 16 walk dla reprezentacji Polski/. Niestety trafił na epokę Mate Parlowa z Jugosławi, który był fenomenem. Zdarzało się, że nie odbywały się walki bo przeciwnicy Parlowa bali się wychodzić w ring. Stary Gortat był jedynym w Europie, który starał się walczyć z Parlowem jak równy z równym,miał wybitne umiejętności obronne, i wytrzymywał z tamtym 3 rundy. Sam Marcin Gortat jest swego rodzaju fenomenem bo do 18 r życia uprawiał...boks i dopiero wtedy zaczął uprawiać koszykówkę. W tym wieku zacząć trenować i osiągnąć jakikolwiek sukces jest niesłychanie trudno, a dotrzeć do finału ligi NBA w koszykówce w zasadzie niemożliwe, nierealne. On to osiągnął, tytan pracy. Ale..........Ojciec w latach komuny był jak wielu wybitnych sportowców, zawodnikiem WKS Legia Warszawa, klubu wojskowego który był oczkiem w głowie nie tylko władzy ale i wojskowych służb./Wojskowa Legia czy milicyjna Gwardia, co wybierasz? "Miły" wybór/ Cała rodzina wszystko zawdzięczała tym klimatom, w tych klimatach żyła, to był jej warszawski krąg mentalny. Takie były czasy. Tym się nasiąka.To idzie na dzieci, jak spuścizna Żołnierzy Wyklętych. No i..nie wymagajmy od sportowców by byli mentalnie rozgarnięci, nawet dzisiaj. Zresztą nigdy nikt tego nie wymagał, jacyś nadzwyczajnie inteligentni to światowe perełki. Są i w Polsce, ale to nie norma. Norma to inteligencja "mięśniowa". Wybitnym przykładem "inteligentnego inaczej" to Jasio Tomaszewski, przecież wybitny sportowiec. Chciało by się , by sportowcy byli świadomymi patriotami,są i tacy, ale ogólnie jest jak jest. Kiedyś już spotkałem jakąś idiotyczną, pro rządową wypowiedź Marcina Gortata. Oni mają często plebejską potrzebę utożsamiania się z aktualnym "establischmentem". No a w Polsce jest jak jest. To plecie bzdury i Gortat. Nie można po prostu od nich za wiele wymagać. Jak wspomniałem, lotność umysłu tu tylko bywa, jak wszędzie. Bo ona w wynikach i morderczym, nudnym treningu często przeszkadza. A by osiągnąć w sporcie nadzwyczajne wyniki, trzeba duuuuużo trenować. Gortat trenował i trenuje dużo.

Obrazek użytkownika Andy51

29-04-2015 [09:28] - Andy51 | Link:

Być może za dużo stąd kłopoty z myśleniem.

Obrazek użytkownika Freiherr

28-04-2015 [18:04] - Freiherr | Link:

Wielu ludziom trudno jest zaakceptować swoje miejsce w szeregu. Dotyczy to szczególnie artystów, sportowców, którzy dzięki swoim osiągnięciom zawodowym stają się osobami publicznymi, idolami mas. Ale im tego często za mało. Pragną być jeszcze autorytetami. Wydaje się im, że dobre zagranie roli halabardy, zaśpiewanie przeboju czy wrzucenie paru piłek do kosza stanowią wystarczającą legitymację do pouczania społeczeństwa o tym, jak powinno się zachowywać. Pozostaje wzruszenie ramionami.

Obrazek użytkownika Andy51

29-04-2015 [08:14] - Andy51 | Link:

Tak , pozostaje wzruszenie ramionami, tylko jest to przykre, że tak wybitny sportowiec plecie bzdury.

Obrazek użytkownika damianos303

29-04-2015 [13:09] - damianos303 | Link:

Do tej ekipy dołączył jeszcze niestety Jerzy Dudek... Nie mogłem uwierzyć w bzdury jakie wypowiadał na wiecu komora w Krakowie. Bredził coś o rzekomej tolerancji Bula. Tym celebrytom pomieszało się w głowach. To że popierają wodza Bula, świadczy tylko o tym jak bardzo są oderwani od rzeczywistości przeciętnego Nowaka, któremu wcale nie żyje się lepiej ani też bezpieczniej, o zgodzie nie wspomnę. Najwyraźniej znanym i uwielbianym nie zależy na problemach zwykłych ludzi. Wolą utożsamiać się z czymś wyimaginowanym. W ramach rewanżu, staram się nie oglądać żadnych programów z ich udziałem, ani też nie kupować produktów reklamowanych przez te osoby.

Obrazek użytkownika Farmer zza

29-04-2015 [14:51] - Farmer zza | Link:

@Freiher to prawda.

Obrazek użytkownika Farmer zza

29-04-2015 [14:49] - Farmer zza | Link:

Ci wszyscy wymienieni maja zlazowany mozg. Przykre to.
Jakie to odrazajace i podle.
Polonus