Ludzie w maskach.

Człowiek nie jest w stanie kontrolować wszystkiego co jest napisane, być może temat był poruszany, ale w całym zamieszaniu związanym z Marszem Niepodległości dziwi mnie jedna rzecz. Myślałem, że to już jest rozwiązane prawnie, a jednak zjawisko występuje. Ludzie z zakrytymi twarzami, w maskach itd.

Jak widać na zdjęciach, większość osób niosących te niepożądane banery była zamaskowana. Jeżeli przepisu regulującego te sprawy w Polsce jeszcze nie ma, to przecież oczywiste, że powinien powstać. Inaczej ten rząd i ogólnie patrioci różnych odcieni demonstrujący z potrzeby serca i w dobrej wierze, będą obiektem ciągłych takich prowokacji. Generalnie poglądy i działania dzielę na te, które Berlin i Moskwę cieszą, i takie które martwią. Uważam to za najlepszy klucz do prawie wszystkiego co jest związane z polską polityką. Marsz Niepodległości Berlin i Moskwę martwił. Ludzie w maskach i ich banery Berlin i Moskwę ucieszyły.
/Np. wiele ostatnich działań naszego prezydenta, m.in. brak mianowania czekających na nominacje generalskie oficerów, i jego atak na Antoniego Macierewicza, uważam za te które Berlin i Moskwę cieszą, a więc jego samego dyskwalifikujące. Coraz mniejsza nadzieja że się opamięta, nabrał wprawy by ubierając to w piękne słówka i uzasadnienia, pokazywać patriotom gest Kozakiewicza. Przyczyna nie do końca znana, choć trochę można się domyślać, „kto z kim przystaje, taki się staje” jak ktoś otacza się pokomunistyczną agenturą i kadrami byłego WSI, to mając plastyczny charakter, musi nasiąknąć jakąś spolegliwością wobec ich zakulisowych działań. I czy polscy patrioci muszą oglądać gębę osoby o nazwisku Soloch przy tym urzędzie? Tutaj rzeczywiście jakaś maska była by wskazana. Bo dla większości patriotów to jest widok nie do strawienia, wręcz policzek. Te i inne postacie to jak Biuro Niebezpieczeństwa Narodowego/.

Dlatego bardzo cieszę się, że wszczęto śledztwo w sprawie prowokacji dotyczących ostatniego Marszu Niepodległości. Jeżeli organizatorzy nie potrafią stanąć na wysokości zadania, to trzeba rozpocząć działania które uchronią tę i inne manifestacje patriotyczne w przyszłym roku, kiedy będzie rocznica 100-lecia odzyskania  Niepodległości. Ani Państwo ani cały ruch patriotyczny nie może być zakładnikiem kilkudziesięciu zamaskowanych osób o niejasnym pochodzeniu i intencjach. Wszelkie działania wydają się tu jak najbardziej uzasadnione.

PS. Aby się nie okazało, że pod tymi maskami byli niektórzy europarlamentarzyści/stki  Platformy Obywatelskiej albo sam Grzegorz Schetyna, dopóki się tego nie wyjaśni...:) Tam było o białej rasie a oni wszyscy biali. Dziwny zbieg okoliczności :). 

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Jabe

21-11-2017 [13:17] - Jabe | Link:

Jeżeli organizatorzy nie potrafią stanąć na wysokości zadania, to trzeba rozpocząć działania które uchronią tę i inne manifestacje patriotyczne w przyszłym roku – Władza będzie wydawać przepustki, czy tylko rewidować?

Obrazek użytkownika smieciu

21-11-2017 [15:33] - smieciu | Link:

Myślę że to pierwsze.
Organizatorzy powinni wręczać władzom kompletną listę z nazwiskami i adresami, wszystkich uczestników, władza zatwierdzać i będzie git.
Chociaż jeszcze lepszy byłby zakaz zgromadzeń w ogóle.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

21-11-2017 [16:12] - Imć Waszeć | Link:

Ja już wcześniej podałem dobre rozwiązanie. Podział marszu na sekcje, które kontrolują lokalne komitety marszu. Pierwsza sekcja jest oficjalna, czyli państwowa. Dalej mogą sobie iść jacyś inni narodowcy z hasłami niekoniecznie zgodnymi z zapatrywaniami rządu. Jeżeli wystąpi taka sytuacja jak w tym roku, to za de bierze się lokalny komitet, który podaje dane winnego do prokuratury lub odpowiada sam osobiście. Proste i nikt nikomu nic nie narzuca. Wtedy nikt nie będzie patrzył na MN jako na "zgromadzenie 60 tys. faszystów", tylko będzie musiał wskazać konkretny fragment, albo beknie za zniesławienie.

Obrazek użytkownika smieciu

21-11-2017 [18:14] - smieciu | Link:

Raczej nie nie o to chodziło w moim wpisie i Jabe też myślał inaczej. Bo dlaczego organizatorzy mają się brać za rozwiązywanie problemów, które tworzą media? To one pokazują fałszywy obraz i to tam jest problem.
Paru kolesi wpadło z rasistowskimi hasłami? No i co? W końcu wolność słowa jest.
Dziwna też jest reakcja władz. Wypowiedzi Kaczyńskiego bo Duda to już wiadomo że jest człowiekiem wykształconym przez GW. W każdym razie po co prezes robi ten szum, te całe potępienia jakby musiał się tłumaczyć przed jakimiś arbitrami z tv szoł prowadzonego przez TVN. Powinno być jasno i krótko, np. proste pytanie: tylko to panowie dziennikarze zauważyliście w tym Marszu? Może przyjrzyjcie się bliżej, ochłońcie, wróćcie za godzinę i pogadamy. Coś w tym stylu a nie zaraz wytaczać wielkie działa, oficjalne dementia i prowokacje. Które nie są dziełem tych tanich aktorów w maskach a dziennikarzy, bez których nie byłoby całej tej kwestii.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

21-11-2017 [19:48] - Imć Waszeć | Link:

Ja też tak twierdziłem do momentu, aż rzecznik narodowców zaczął pieprzyć trzy po trzy. To jest tak, jak zabrać się na przejażdżkę samochodem pełnym kolesiów, którzy na jednym z postojów wyskakują i obrabiają kiosk z fajkami. Niby nie wszyscy kradli, ale wszyscy jakoś brali udział, choćby nawet zabrali się na stopa, prawda? Dlatego ostre rozdzielenie obszarów, za które odpowiada organizator, a za które nie odpowiada, likwiduje możliwość przeprowadzenia sabotażu w rodzaju krasnoludków w tłumie i potem manipulacji. W grupie chronionej przez straż marszu krasnoludków wygarniają faceci w żółtych kamizelkach, a w innych miejscach każdy lokalny organizator broni się sam, albo odpowiada na mocy prawa. Nie wiem, czy Pan widzi różnicę pomiędzy tym rozwiązaniem, a proponowana cenzurą, centrum certyfikacji banerów, potem może powstaną centra wydające zezwolenia noszenia banerów, jakieś takie prawa jazdy, a na koniec będzie specjalny wykład monograficzny na studiach i tylko po skończeniu z tytułem magistra kierunku związanego z noszeniem banerów będzie można je nosić i powstaną prywatne MISIE, które będą wypożyczać nosicieli za pieniądze tak, jak teraz bierze się rowery we Wrocławiu albo kajaki w Giżycku. Paranoja jednym słowem. A co jeśli któregoś roku wyjdzie grupa kolesi, którzy na koszulkach będą mieli nadrukowane intymne sceny łóżkowe jakiejś pani minister? Kolejna paranoja i jeszcze mniej dowolności? A jak ktoś zaprezentuje seks araba z kucykiem? Itd. Nie wszystko musi kręcić się wokół polityki, to raz, oraz nie wszystko musi być na oko zakazane, to dwa. Sabotażyści zawsze będą o krok przed każdym zakazem i regulacją, bo to oni dyktują tempo i miejsce ataku.

Obrazek użytkownika Zunrin

21-11-2017 [16:58] - Zunrin | Link:

A jak ten "lokalny komitet" ma pilnować porządku? Żeby nikt niepowołany nie władował im się do ich sekcji? Mobilny obozik z drutami pod napięciem? Sorry, ale powyższe propozycje to jakaś prawie że kopia platformerskich kombinacji przy ustawie o zgromadzeniach sprzed paru lat, gdzie chciano spacyfikować protesty próbując wprowadzić odpowiedzialność organizatorów za wszystko.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

21-11-2017 [19:54] - Imć Waszeć | Link:

A czy Pan pilnuje w swoim samochodzie, żeby kolega nie petował na siedzeniach, czy może liczy Pan na sokole oko policjanta stojącego obok na chodniku? A tak z punktu widzenia logiki. Czyli uważa Pan "komitet lokalny" za "komitet globalny"? Jeśli uważa Pan, że platfusy tego nie umieją odróżnić, to ma Pan całkowitą rację. Oni są wychowani w środowisku typu Alternatywy 4, gdzie Anioł miał potrójny baner:

"Proszę państwa. Chciałem państwu w tej chwili nieprawdaż przedstawić ideę tej tablicy, która może stanowić istotny przełom w tradycji pozdrawiania. I może również stanowić przykład oszczędności i gospodarności. Proszę państwa, na przykład zechce przyjechać obejrzeć nasz dom naczelnik dzielnicy, prawda. Co my robimy? Robimy tak! (Na tablicy pojawia się napis: "Witamy gospodarza dzielnicy gorąco".) I już. Ja tu mam jeszcze przygotowane dwie tablice proszę państwa. (Dolna, ruchoma część tablicy odsłania tym razem: "witamy gospodarza stolicy z szacunkiem".) Stolycy i proszę państwa kraju. (Napis: "witamy gospodarza kraju serdecznie".) No. I w ten sposób proszę państwa nieprawdaż, jesteśmy że tak powiem przygotowani, jeżeli można to tak powiedzieć, na najlepsze. A teraz na razie, żeby to tak głupio nie wyglądało, robimy tak! (Na tablicy zgromadzonym jawi się napis: "Witamy gospodarza domu ul. Alternatywy 4". Trzeba zaznaczyć, że słowo "domu" zawarte jest pomiędzy dwoma serduszkami. Po prezentacji tablicy oczywiście rozlegają się brawa.)"

Obrazek użytkownika Jabe

21-11-2017 [18:39] - Jabe | Link:

Czyli jednak repolonizacja.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

21-11-2017 [20:00] - Imć Waszeć | Link:

Przede wszystkim organizatorzy nie mają prawa legitymować nikogo, kto ma chęć iść w marszu, bo nie maja uprawnień oddziałów prewencji ani ZOMO. Podobny problem był tłuczony już dawno, gdy pewna władza chciała nakazać sprzedawcom legitymowanie kupujących papierosy i alkohol. W ten sposób nie tylko musieliby oni łamać prawo, ale dodatkowo stworzyłaby się sytuacja dobra dla dużych gangów. Wystarczyłoby wciągnąć słupa szukającego sklepu nocnego do samochodu, na 100% wiadomo byłoby, że posiada dowód z PESELem i dokonać tą droga szeregu niekorzystnych przekształceń własnościowych lub kredytów hipotecznych.

Obrazek użytkownika maks jamnicki

21-11-2017 [18:34] - maks jamnicki | Link:

O, myślę że zakaz zakrywania twarzy podczas manifestacji bardzo  oczyści  sytuację i  zminimalizuje nieprzewidziane zdarzenia. Prosty mandat, aby dać mandat trzeba kogoś zidentyfikować. No i pozytywna stygmatyzacja, czyli  kto ukrywa twarz ma  nieszczere zamiary niezgodne z ideą marszu. Presja reszty  uczestników. Jeżeli marsz ogólnopolski i ogólnośrodowiskowy, to np  ochrona z NSZZ Solidarność też może być, jeżeli inni sobie sami nie radzą.

Obrazek użytkownika Jabe

21-11-2017 [19:41] - Jabe | Link:

Proszę zaproponować organizatorom pomoc NSZZ Solidarność. Ciekaw jestem odpowiedzi.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

21-11-2017 [20:02] - Imć Waszeć | Link:

Jeszcze prościej byłoby zakazać noszenia haseł osobom z zakrytymi twarzami. Gdy zakaz złamią, to już ich problem.

Obrazek użytkownika maks jamnicki

21-11-2017 [18:36] - maks jamnicki | Link:

Dla Jabe i Śmieciu, odpowiedź powyżej 18.18 min

Obrazek użytkownika maks jamnicki

21-11-2017 [18:41] - maks jamnicki | Link:

Dla Imć Waść. Pewnie że poprzez analizę i propozycje dojdzie się w końcu do skutecznego rozwiązania.

Obrazek użytkownika paparazzi

22-11-2017 [03:23] - paparazzi | Link:

Ja myślę tak, manifestacja jest / winna/ być kontrolowana przez organizatorów i kto zauważy banery nie zgodne z ich poglądami to gonić prowokatorów. Taki społeczny ruch dobrego imienia. To winno być organizowane od środka manifestacji. Zewnętrzne reakcje będą media "zaprzyjaźnione" kreować na łamanie demokracji itd.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

21-11-2017 [19:38] - zbieracz śmieci | Link:

Wszystkie marsze niepodległości były prowokacjami,po za jednym gdzie prowokacja by nie przeszła poniewaz był organizowany w świetle dnia a pozostałe w ciemnościach gdzie ta ciemnośc pomagała ukryc prowokatorów których i tak nikt nie ścigał a nawet czoło marszu otwierało się szeroko dla tych co po obrzuceniem policjantów czym popd reką było ukrywali sie wśród maszerujących .Ciekawa role odgrywała tez policja bo z jednej strony niby pilnowała porzadku  ale znaczna część po cywilnemu zajścia prowokowała i nimi sterowała aż do spalenia budki przed ambasadą .Jeden był cel wplątać w burdy PIS dlatego zdecydowano przenieść Marsz do Krakowa i przez brak informacji budkę spalono ale zamierzonego celu prowokatorzy nie osiągnęli.
Ostatni jak i poprzednei zorganizowała Młodzież wszechpolska i Narodowcy a 99% procent z tych 60 tyś co przyszli przyszli w dobrej wierze ,że tak po prostu należy zrobić i tam być i chwała im za to.
Nic nie winni ludie zostali nazwani faszystami i dalej sa nieświadomi ,że zostali ofiarami rozpisanej na głosy prowokacji bowiem miedzy bajki mozna włożyć ,ze rganizatorzy i ich słuzby porządkowe nie zauwazyły zmamskowanych mord ze stosownym transparentami a gdy sięściemniło zapłoneły race i marsz faszystów wypisz wymaluj,grupka przyzwyczajonych do leżenia na plecach na sfalacie działaczek dopełniła reszty .Sfilmowano ,poskładano i poszło w świat i świat zobaczył co miał zobaczyć i nie światowa czy europejska w swojej masie 
niekumata o co tu biega zobaczyła to co jej podano ze stosownym słownym omówieniem.
Przypomnę ,że na czele Młozieży Wszechpolskiej jako jej prezes od poczatku jest Roman Giertych a Narodowcami od zawsze rządziła jego rodzina -ojcciec i dziadek i dziwne ale nikt nie pyta skad na to wszystko .
Ja nie napiszę skąd ale te ruchy to końcowe mutacje ruchu znanego juz przez Mickiewicza a zwanego panslawizmem gdzie wszyscy Słowanie powinni sie zjednoczyc pod berłem cara i 
juz wtedy podejrzewano ,że za tym stoi carska Ochrana.Mickiewicza do tego ruchu wciągnął jego znajomy niejaki Towiański wedle historyków agent ochrany ale Mickiewicz szybko sie wyleczył bo przejrzał na oczy.
W sumie to totalniacy gówno zyskali ponieważ 60 tyś ludzi to jednak zrobiło wrażenie nawet na parchach z zachodu i wschodu i ich bul bo nie moga sie przyznać do tego ,że to dzieki tez im tylu ludzi było .
Jednego co szkoda to tysięcy młodych ludzi zrzeszonych w Młodziezy Wszechpolskiej w co ich sie wmanewrowwuje pod szczytnymi hasłami i kiboli bo tam narodowcy już rządzą ,
 

Obrazek użytkownika Jabe

21-11-2017 [20:10] - Jabe | Link:

nawet czoło marszu otwierało się szeroko dla tych co po obrzuceniem policjantów [...] ukrywali sie wśród maszerujących – O, doprawdy?

Jeden był cel wplątać w burdy PIS – Toż to pisocentryzm. – dlatego zdecydowano przenieść Marsz do Krakowa – To w Krakowie odbywa się jakiś marsz?

Nic nie winni ludie zostali nazwani faszystami – Czyja to wina?

na czele Młozieży Wszechpolskiej jako jej prezes od poczatku jest Roman Giertych – Nie wiedziałem.

juz wtedy podejrzewano ,że za tym stoi carska Ochrana – To jednak nie faszyści.

Jednego co szkoda to tysięcy młodych ludzi zrzeszonych w Młodziezy Wszechpolskiej w co ich sie wmanewrowwuje pod szczytnymi hasłami i kiboli bo tam narodowcy już rządzą – Jako się rzekło, kwiat patriotyzmu czmychnął do Krakowa. Zostały same popłuczyny.

Obrazek użytkownika OLI

21-11-2017 [20:53] - OLI | Link:

Jeśli nie znajdzie się polityk, który zdoła skupić wokół siebie różne frakcje RN, nadać tym formacjom kształt, formę, dyscyplinę i jasne cele - to z narodowcami w Polsce będzie jak z tym cielątkiem, co to "niby ładnie żarło, ale zdechło".
Obserwuję od lat ruchy na tej części sceny politycznej i cudów się nie spodziewam. Mierni przywódcy, brak wyrazistych, "gęstych" merytorycznie osobowości.Towarzystwo się kotłuje pomiędzy sobą, pomiędzy zdradami i skandalami czasem złapie trochę powietrza, po czym zaczyna swój taniec na nowo.
Winnicki i Rzymkowski załapali się do sejmu z list Kukiza; pierwszy wykruszył się z klubu K15, i sposób jego funkcjonowania w sejmie uważam za porażkę; drugi firmuje swoim nazwiskiem kukizowe wygibasy i to też nie jest sukcesem.
Moje wrażenie jest takie, że - pomimo dużego potencjału wynikającego chociażby z liczebności - RN jest łupem agentury . Działacze formacji narodowych nie mają ciężaru gatunkowego potrzebnego, by się wybić w tym środowisku. Sztandarowy poseł Winnicki wydaje z siebie w sejmie dramatyczne piski, których nikt nie traktuje serio - więc jak on ma zamiar odegrać jakąś rolę polityczną i sprawić, żeby RN też ją odegrał?
Środowisko narodowców przypomina nieco pijanego wielkoluda leżącego w błocie. Gdyby otrzeźwiał i wstał - wszyscy by się z nim liczyli.
A na razie RN wydaje z siebie afery jak ta z Holocherami
- albo ta - z Kobylańskim - i baletami Winnickiego na Teneryfie:
https://miziaforum.wordpress.c...
http://natemat.pl/83089,kobyla...

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

21-11-2017 [22:45] - zbieracz śmieci | Link:

Narodowcy ,ich mam ale szkoda naprawdę mlodzieży wszechpolskiej pod dowództwem giertycha.
Z narodowcami jak z kukizowcami mówią jak PIS a robią jak platfusy.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

21-11-2017 [21:06] - zbieracz śmieci | Link:

Mam prośbe czy może ktos mi polecic dobry darmowy programkontrolujacy i poprawiajacy pisanie bo wujek gogle juz tego nie oferuje a a do innych nie mam szczęścia -[piszę swoje a wychodzi to co widać .