I pozamiatane!

Było tak:
Król Jędrzej I swym staraniem wielkim, a i sprytem niemałym zaczarował dwóch cesarzy – Amerykańca i Chińczyka. A pod swym berłem zgromadził cały lud biedny, co się po wyjściu z niewoli ruskiej pętał jako lenna bezbronne Brukseli, bez obrońcy żadnego i na teutońskie rejzy narażon. Nie byłby nasz król tak zwycięski, gdyby nie jego kanclerz główny, wielka Beata Mądra. 
I tak oto powstało Trójmorze, o Wyszehrad oparte.

Niestety, polscy panowie, jako zwykle o swe prywaty zazdrośni, znowu bunty wywołać chcieli i lud podburzali. A tak się w tym sporze zapiekli, że jużci by się krew polała, a z wielkiej Rzeczypospolitej Trójmorza jeno sen by pozostał.
I tak oto wyszedł król Jędrzej I do ludu i wielkim głosem wrzasnął: 
Wszyscy won!
Już nam tu Prusak z Rusem znowu kraj otacza, a tu dzicz po ulicach lata i wyje! 
Ja wam prawa nadam, zanim sobie łby pourywacie, a teraz cisza ma być, bo większe są zamiary i plany wielkie i od nich wara!
 
I teraz stoi lud ogłupiały, wszyscy gęby rozdziawili i nie wiedzą, co dalej....
Spokojnie, jak dym z czerepów zejdzie, to i do rozumu dojdą. A podżegaczy teraz patrzcie, jako mówił wielki Naczelnik:  
Podczas kryzysów strzeżcie się agentur!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS. Donoszę uprzejmie, już normalnym językiem, że PAD nie zawetował ustawy o sądach powszechnych, a ta daje prawo Ziobrze do wywalenia wszystkich szefów sądów w Polsce, bez pytania kogokolwiek o zgodę. Oczywiście KRS może to wetować, ale niech spróbuje w obecnej sytuacji. Teraz wszyscy sędziowie zaczynają się nerwowo rozglądać wokół siebie, a za dwa miesiące spora część już wyciągnie wnioski.

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Bona

24-07-2017 [15:17] - Bona | Link:

Panie Prezydencie,
a ja myślałam. I znowu się pomyliłam rozważając majestatycznie, jak na Bonę- królową przystało. Zatem- już NIGDY Pan mojego, szlachetnego głosu nie dostanie . NIEKWESTIONOWANYM Mężem Stanu jest Pani Premier Szydło, która wywalczyła Panu prezydenturę. Winien Pan abdykować.

Obrazek użytkownika Dorota M

24-07-2017 [16:09] - Dorota M | Link:

Zapomniała pani o Jarosłąwie Kaczyńskim. Bez niego nie byłoby ani Beaty Szydło, ani prezydenta Dudy. teraz nie ma juz nikogo.

Obrazek użytkownika Mikołaj Kwibuzda

24-07-2017 [15:32] - Mikołaj Kwibuzda | Link:

Hm. Może i tak. Jakoś to trzeba ogarnąć emocjonalnie.

Obrazek użytkownika eska

24-07-2017 [16:33] - eska | Link:

Wszyscy żądają głowy PAD. A zapytał który, co dalej? A jakby tak Duda, nie daj Boże, zrezygnował, to co wtedy? I kto niby ma go zastąpić?
Histeria nakręcana przez agenturę - ale to dobrze, przynajmniej teraz widać, jakich to mamy "mądrych" patriotów i dlaczego PiS zawsze w końcu przegrywa.
Zero zaufania, zero szacunku, parcie na rozłam  - nawet Olszewski i Romaszewska zostali opluci przez te niby patriotyczną hołotę. 

Obrazek użytkownika Józef Darski

24-07-2017 [17:01] - Józef Darski | Link:

Wiemy kolejny genialny krok Marcinkiewicza in spe. Teraz nie tylko zagranica nie będzie nas krytykowała jak Pani twierdziła, ale Prezes  został uratowany. I uspokojenie na ulicach, żadnego chaosu itp. itd. Gratuluję przenikliwości i ciekawi mnie kiedy zejdzie Pani na ziemię z własnych nadziei i wyobrażeń, bo inaczej będzie brnęła Pani dalej w coraz większe absurdy. Ciekawe jak uzasadni Pani partii prezydenckiej i przedterminowe wybory. Zapewne: kolejny genialny krok prezydenta, który uratował prezesa. 

Obrazek użytkownika michnikuremek

24-07-2017 [17:21] - michnikuremek | Link:

Ja wiem jak będą tłumaczyć: PIS przegrał wiosenne wybory po to, żeby wygrać następne z większością konstytucyjną. Był to kolejny, genialny ruch prezesa........ :D:D

Obrazek użytkownika eska

24-07-2017 [18:09] - eska | Link:

W marcu to podobno Macierewicz chciał zabrać partię Kaczyńskiemu. Teraz podobno Duda chce ogłosić przedwczesne wybory (choć na razie żądają tego "prawdziwi patrioci")
Wam w tej Warszawie coś do wody dosypują, naprawdę.
Trzeba było Dudy nie robić w durnia tak widowiskowo, numer z ustawą o SN to już czyste chamstwo.
Ale mnie za jedno, poczekamy, zobaczymy....

Obrazek użytkownika Mikołaj Kwibuzda

24-07-2017 [18:12] - Mikołaj Kwibuzda | Link:

Pani wie, kto w Warszawie trzyma wodociągi?

Poszedłbym tym tropem :)

Obrazek użytkownika Józef Darski

24-07-2017 [18:26] - Józef Darski | Link:

wybory będą konsekwencją decyzji Dudy.
Przypominam: genialna decyzja Marcinkiewicza miała zmniejszyć atak zagranicy - zwiększyła
miał nastąpić spokój na ulicy - chaos coraz większy
prezes miał być uratowany - jest zaatakowany i ranny poważnie
Genialne posunięcie prezydenta Dudusia. Za chwilę już nie będzie Pani mogła się wycofać. Bezpieka, Merkel i Soros wygrali

niezależność Dudusia skończy się tańczeniem na rozkaz jakiego podubeka. Wielką niezależność sobie Marcinkiewicz wywalczył, może zaproszę go do TVN.
a internet pamięta. Lasciate ogni speranza i wrócić do rzeczywistości radzę.
PiS nie dał rady sędziom - to jak zwykły obywatel może nie być zmiażdżony.
Zdrada jest zdradą a tłumaczyć można zawsze. Nie realizuje się własnych ambicji na trupie Polski. i tyle.

Obrazek użytkownika fritz

24-07-2017 [18:31] - fritz | Link:

Jeszcze raz bingo.

Obrazek użytkownika Jabe

24-07-2017 [20:42] - Jabe | Link:

To Pałac im. Stalina tak promieniuje.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

24-07-2017 [20:52] - Imć Waszeć | Link:

Na pewno coś jest w tej wodzie, bo Belweder jest właśnie o dziwo w Warszawie. Ja Pani bardzo prosto wyjaśnię kto zawinił. Doradcy prezydenta. Kropka. Jeżeli prezydent ma coś ważnego podpisać lub zawetować, to ktoś z jego otoczenia mógłby ruszyć swój genialny drogocenny tyłek, pójść do sejmu i się tym interesować na bieżąco. A nie w ostatniej godzinie grozić szantażem, latać jak bąk po mediach, gubić się w tłumaczeniach i w sumie siać tylko zamęt. Sorry, ale tak to właśnie wyszło. Amatorszczyzna. Szkoda mi tylko pani Romaszewskiej, która wzięła ten bajzel na siebie, bo w nagłą woltę Kukiza nikt by chyba nie uwierzył.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

24-07-2017 [19:48] - zbieracz śmieci | Link:

Panie Jerzy ,do wygranej PIS bez watpienia przyczymiły sie wydane trzy ksiegi kto jest kim w III RP i jakie ich korzenie.Nawet do lemingów dotarło ,ze ich talent i wiedza nie mają najmniejszego znaczenia w ich awansie,że nie to sie liczy ale właściwe pochodzenie i nawet praca dla nich i popieranie nie mają znaczenia.
Ubolewam jedynie ,że zapowiadana ksiega kto kim w wymiarze sprawiedliwości nie ukazała się jako pierwsza.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

24-07-2017 [19:15] - zbieracz śmieci | Link:

Eska ,od zawsze opary nienawiści do PIS jako niesprawiedliwie odrzuconej nie pozwalaja na rozsądną ocenę sytuacji  a twoje poparcie dla prezia czy kogokolwiek innego palcem  nawodzie pisane.Cieszy cie wszystko co szkodzi PIS ale nie kochasz swoich dzieci i wnuków 
To dzięki takim jak ty one nie beda nie daj Panie żyć w kraju normalnym z normalnie działajacymi urzędam ijak w każdym wolnym kraju i nigdy nie będą nie daj Panie gdyby to sie ziściło podmiotem..
Dziś tego faceta popierasz bo narobił gnoju a jeszcze niedawno wylewałaś na niego pomyje.

Obrazek użytkownika angela

24-07-2017 [17:09] - angela | Link:

Poczekajmy, stalo sie, ale nie sadzmy za wczesnie.

Obrazek użytkownika michnikuremek

24-07-2017 [16:02] - michnikuremek | Link:

 Jakie motywacje towarzyszyły PADowi w jego decyzji o zawetowaniu dwóch najważniejszych ustaw w ostatnim trzydziestoleciu?
1/ Był śpiochem, którego wybudzono i uruchomiono w sytuacji bezpośredniego zagrożenia interesów komunistycznej oligarchii (WSI);
2/ Przestraszył się KODziarskiej tłuszczy od kilku dni wydziczającej się na ulicach wielu miast;
3/ Został zaszantażowany przez Angelę Merkel, bo wprowadzenie normalności w sądownictwie uderza w interesy niemieckie w Polsce (rozmawiał z nią zupełnie niedawno);
4/ Zagrożono mu fizyczną likwidacją - albo - co jeszcze skuteczniejsze - jego rodziny (PAD podczas ogłaszania "3/5" był bardzo zdenerwowany.....).
NA PEWNO powodem veta nie była troska o jakość prawa i o to, by sądy nie stały się partyjne, ponieważ obecna sytuacja w sądownictwie już gorsza być nie może - Polska to kuriozum w skali europejskiej, gdzie sędziowie wybierają się SAMI, poprzez rodzinne (a właściwie klanowo-mafijne) kooptacje. KAŻDE uchwalone prawo w tej sprawie stworzyłoby sytuację lepszą niż obecna, sądowa patologia.
A więc kim jest PAD i dla kogo on pracuje?
 

Obrazek użytkownika Kazimierz Koziorowski

24-07-2017 [16:56] - Kazimierz Kozio... | Link:

5/ nie chce waszego - macie koledzy 2 miechy zeby status swoich lewych majatkow zabezpieczyc.

podobnie, po smierci kiszczaka, prezes IPN dal bolkowi komunikat ze albo zalatwi sprawe albo bedzie musiala wyjsc.

Obrazek użytkownika Kazimierz Koziorowski

24-07-2017 [17:00] - Kazimierz Kozio... | Link:

5/ nie chce waszego - macie koledzy 2 miechy zeby status swoich lewych majatkow zabezpieczyc.

podobnie, po smierci kiszczaka, prezes IPN dal bolkowi komunikat ze albo zalatwi sprawe albo bedzie musiala wyjsc.

Obrazek użytkownika Józef Darski

24-07-2017 [17:04] - Józef Darski | Link:

brak 5. EGO  Adrian - mówi Mazguła - pokaż że jesteś niezależny ugryź Prezesa. No i pokazał. A teraz będzie coraz bardziej zależny od bezpieki. Na koniec będzie do niego dzwonił porucznik: Duduś poskacz trochę na stole, bo Dukaczewskiemu smutno, zabaw go i niezależny Duduś poskacze.

Obrazek użytkownika michnikuremek

24-07-2017 [17:13] - michnikuremek | Link:

To Targalski mówił u Rachonia, że PAD napatrzył się na "Ucho prezesa" i postanowił wreszcie siłą wejść do gabinetu prezesa.... No wszedł....

Obrazek użytkownika fritz

24-07-2017 [18:18] - fritz | Link:

Niestety, bingo!

Albo Merkel zamiast porucznika.

**PS. I have a dream: Beata Szydlo nastepnym Prezydentem Polski**
a kancelaria prezydenta kuznia Polskiej Inteligencji a nie wylegarnia 3.generecji resortowych wnukow ubeckich mordercow Polakow.

 

Obrazek użytkownika eska

24-07-2017 [18:24] - eska | Link:

Jeśli chodzi o oceny PAD, to powiem tylko jedno - każdy sądzi podług siebie.
Gdybym tak np należała do PZPR w latach 70-tych, to dzisiaj pewnie byłabym profesorem. I mogłabym się efektownie nawrócić, jak np pan Piotrowicz, żeby już nie wymieniać całej listy beniaminków. No, ale nie należałam, bo mnie to brzydziło.
Pewnie dlatego stać mnie na idealizm i wiarę w ludzi.

Obrazek użytkownika fritz

24-07-2017 [18:34] - fritz | Link:

eska, czy jestes w stanie wyobrazic sobie wydarzenie, po ktorym stwierdzisz: Duda sie wydudzil, stal sie marcinkiwiczem?

Mam nadzieje ze tak.

Wystarczy poczekac, z cala pewnoscia nastapi.

 

Obrazek użytkownika danuta

24-07-2017 [19:43] - danuta | Link:

Ja też nie należałam. Ale tracę wiarę w ludzi, kiedy ci z braku argumentów leją na odlew. 
A wracając do tematu - to bardzo piękna dobranocka. Naprawdę.
Pozdrawiam

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

24-07-2017 [16:14] - zbieracz śmieci | Link:

Sędziowie są niezawiśli inieusuwalni a  każdy nowy prezes może ich w dupę pocałować ,o tak ,cmok ,cmok gdy mu sie wyrok nie spodoba! 
Ten facet pozostawił ochłapy ku twojej radości ale uwali l to co nad nami wisi od 22 lipca 1944 roku. a girsdorf dalej bedzie wchodziła w buty TK ,co juz raz zrobiła kwestionując tego gościa prerogatywy .
Nie bede współczuł temu facetowi ,bo to koniec jego rajdów po kraju nie z powodu totalniaków bo ci i tak mu nie odpuszczą ale z powodu tych co mu zawierzyli,miedy innymi ja.
Posłuchaj sobie jeszcze raz a sama będziesz wiedziaał ,że bredzi o jakiś tradycjach z konstytucją i w obronie jakiej staje.Tym potokiem słów po części kłamliwych ,po części jeszcze bardziej kłamliwych nie przykryje swojego weta i jakich ogromnych szkód narobił .Niech odejdzie sam albo zostanie zmuszony.
Krzyczał prawie ,nie bedzie prokurator osądzał i kierowal sędziami a przeciez sam podpisal ustawe dzięki której Pan Ziobro nie jest tylko Prokuratorem Generalnym ale też Ministrem Sprawiedliwości i jako taki wiele może w stosunku do sędziów ,zmienić siedzibę sądu i co ,może wywalic niewygodnych czy nie bez pytania nikogo o zgodę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sam podpisał ustawę ,sam wreczył nominację i sam odebrał przysięgę ,zapomniał gościu !?

Obrazek użytkownika Kazimierz Koziorowski

24-07-2017 [16:59] - Kazimierz Kozio... | Link:

dr. Duda z Gersdorf beda sobie mogli podyskutowac kto jest tym "suwerenem-hehe"

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

24-07-2017 [17:17] - zbieracz śmieci | Link:

Kłamst i nabierania tyych co prawo ani zapisy Konstytucji nie interesuja ale skoro gościu tak nawija to musi byc prawda.
Nie bedzie prokurator pisał regulaminu dla SN  a my co czytamy w Konstutucji w rozdziale dotyczacym SN ,nie ma ani słowa o jakims regulaminie ani przez kogo ma być pisana ,nie ma nawet słowa ,że ma to prawo Prezydent ,Minister Sprawiedliwości ani nawet Sejm .
Czytamy dalej co jest w Konstytucji a dotyczy TK ,tam jak byk stoi ,że regulamin pracy TK ustala Sejm ustawą .
Teraz fakty ,regulamin pracy SN pisali sami sędziowie SN i został zatwierdzony ustawą,pytam a jakim prawem sami sobie pisali.Jesli nie ma zapisu  w Konstutucji o tym kto ma pisać to logicznie rozumując skoro dla TK pisze Sejm to ten sam Sejm ,może napisac sam ,moze upowaznic ministra sprawiedliwości jak bylo w zawetowanej ustawie i olac prezia ,nawet jak ten sobie zyczy ,prezio taki jak ten moze sobie jedynie zyczyc ale nie jest głosem Suwerena bo takim sa posłowie i senatorowie.Prezio chce rozszerzyc swoje uprawnienia kosztem Suwerena  a to jest be i należy dać po łapkach.
Komuchy jak zwykle nic do końca nie potrafia dobrze zrobić ,podobnie z pisaniem Konstytucji ,pełno luk  miejsc gdzie sami sobie bat na dupę ukrecili .
Duda łgarswo obiegnie szybciej świat niz prawda włozy buty ale zawsze pozostaje kłamstwem i takim nas uraczyłeś w uzasadnieniu tej podłej decyzji ,ale to nie koniec jego kłamstw 
majacych uzasadnić to co zrobił.
Teraz jest moment najlepszy aby sobie odpowiedziec na pytanie ,czy chcemy systemu Prezydenckiego czy kanclerskiego ,ponieważ duda udowodnił ,ze nigdy nie mozna poznac co takiemu naprawde w duszy gra lepiej pozostawic jak jest ale obciąc wszystkie uprawnienia prezydentowi a zostawić zyrandol .
 

Obrazek użytkownika angela

24-07-2017 [16:29] - angela | Link:

Super tekst, jeszcze lzy ocieram.
Brawo PREZYDENT,  ON JEST WIELKI!!!!!!
Powodzenia.....

 

Obrazek użytkownika fritz

24-07-2017 [16:30] - fritz | Link:

Polacy maja wyjatkowego kandydata na Prezydenta Polski: PBS.
PBS najpierw wygra wybory parlamentarne a poozniej rezgnujac ze stanowiska premiera zostanie Prezydentem Polski.

Andrzej Kornhaus (-Duda) dolaczyl do miedzynarodowki likwidujacej Polske.

PS. Wplyw Ziobro na SN po okresie przejsciowym, a wiec po wyborze sedziow do  KRS (co Kornhaus zablokowal 3/5 wiekszoscia), bylby zerowy. Andrzej Kornhaus mowil wiec nieprawde twierdzac ze wlasnie [ciagly ] wplyw Ziobry na SN byl przyczyna veta.

 

Obrazek użytkownika xena2012

24-07-2017 [16:50] - xena2012 | Link:

Niestety prezydenckie veto nie usysfakcjonowało opozycji. Wałęsa wprawdzie pochwalił prezydenta nazywajac go częściowym mężczyzną,a żeby okazał się całkowitym musi się starać.Po prostu Wałęsa i Schetyna bez względu na gest prezydenta w ich stronę nie zawieszają demonstracji i nawołują do jeszcze większej aktywności w rozruchach. Teraz prezydent będzie musiał podjąc się kolejnego wyzwania w stosunku do PiS by w kolejnym ,,orędziu'' rozwiazać rząd.Wprawdzie nie ma na to mandatu ale może znowu pani Merkel zadzwoni?

Obrazek użytkownika michnikuremek

24-07-2017 [17:11] - michnikuremek | Link:

Teraz rozpocznie się rozrywanie PISu od wewnątrz. W grudniu nie uda się przegłosować budżetu i na wiosnę mamy nowe wybory.
I spełni się życzenie pewnej wiedźmowatej reżyserki: żeby było jak było. 
Nie sądzę, by Duda po tym co dziś zrobił nadal jeździł po kraju i wygłaszał "patriotyczne" mowy w Pcimiach Dolnych i Górnych..... Tam będą na niego nie tylko czekały kodziarskie zwierzęta. Znaczne groźniejsi bedą jego wyborcy....

Obrazek użytkownika jazgdyni

24-07-2017 [17:00] - jazgdyni | Link:

Twoje scenario już przeanalizował już właśnie jaśnie pan prezes KRSu. I stwierdził, że żaden prezes sądu lub jego koleś nie zostanie usunięty, JEŻELI pan minister nie przedstawi uzasadnionego powodu do zaakceptowania.
Aha!.

Obrazek użytkownika Mikołaj Kwibuzda

24-07-2017 [17:47] - Mikołaj Kwibuzda | Link:

To jest karta rzucona na na stół. Kartę przebija się inną kartą. Albo robi rzeczy nieprzewidziane w regulaminie gry, bo to jest rozgrywka z szulerami. Spokojnie. Wpatrujemy się w jeden kiwający się stoliczek, a gra jest bardzo szeroka, na wielu stolikach albo i za zasłoną. Dodałbym jeszcze niedawne spotkanie V4 z Bibi.

Obrazek użytkownika eska

24-07-2017 [18:17] - eska | Link:

To za trudne dla "patriotycznej" publisi. Publisia chce szubienic, nota bene teraz już po obu stronach sporu.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

24-07-2017 [21:01] - Imć Waszeć | Link:

Dziwi się Pani? Komuchy i postkomuchy zniszczyli życie tysiącom ludzi, którzy teraz nie mają wiele do stracenia, a wszystko do wygrania. Komuchy i postkomuchy wiedzą więc co ich czeka. Co najmniej odwet jeden do jeden, czyli zniszczenie winnych niszczenia.

Obrazek użytkownika Jan1797

24-07-2017 [21:39] - Jan1797 | Link:

Przekazem dnia są wypowiedzi opozycji po ustaleniu weta przez Prezydenta, pani Romaszewska
również powinna tego posłuchać.  
Czy w demokratycznym państwie prawnym Członek TS miałby powód do formułowania takiego apelu?
 https://www.youtube.com/watch?...
Panie prezydencie, nadal mamy udawać, że problemu nie ma? vide;
http://trustandcontrol.salon24... 
Pan ma problem, z "pozostałościami" w swojej kancelarii. Weto i za dwa miesiące projekt prezydencki 
myślałem że  jest gotowy. Pozwala pan by 20 tysięcy "interesantów"mąciło w 37 milionowym państwie.
Stąd opowiadam się po stronie większości sejmowej i tego poparcia nie cofniemy.

Wypowiedzi Mariana Kowalskiego i Stanisława Michalkiewicza na temat kadry sądowniczej, prezydent
powinien wziąć sobie do serca panie Mikołaju. A stolik aneksowej wiedzy trzeba odsłonić, tyle.
Pozdrawiam serdecznie.
 

Obrazek użytkownika eska

24-07-2017 [18:15] - eska | Link:

KRS nie akceptuje, tylko wetuje. Niech wetuje, najlepiej taśmowo - i niech to wszyscy zobaczą. Wtedy wymiana w KRS i to błyskawiczna - stanie się zrozumiała dla elektoratu.
Ile razy mam tłumaczyć, ze trzeba było przerwać narastającą agresję? > http://episkopat.pl/przewodnic...
 

Obrazek użytkownika eska

24-07-2017 [18:19] - eska | Link:

Uzupełnię jeszcze o jedno zdanie - polityka to gra w szachy, a nie okładanie się cepami po głowie. Wygrywa ten, kto dalej przewiduje ruchy.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

24-07-2017 [19:54] - zbieracz śmieci | Link:

Gra w szachy wymaga myślenia przestrzennego a kobiety tego zmysłu nie mają ,niestetety ale naukowo udowodnione.Wasze mózgi pracuja inaczej ,skupiają sie na detalach .

Obrazek użytkownika szara_komórka

24-07-2017 [21:02] - szara_komórka | Link:

Właśnie szachista wybrał gambit z poświęceniem hetmana.

Obrazek użytkownika xena2012

24-07-2017 [18:50] - xena2012 | Link:

Przytocze tylko krótki komentarz Krzysztofa Krola: złamaliśmy Adriana.,,.W razie potrzeby złamiemy go ponownie.Koniec PiS-u coraz bliższy Strategia ulicy i zagranicy okazała sie skuteczna.''Wałęsa-,, prezydent okazał się mężczyzną ale tylko częściowym,nie ustaniemy w protestach do skutku''.W podobnym tonie wypowiada się Schetyna.To może Pani wytłumaczy o jaki to skutek chodzi?

Obrazek użytkownika stanP

24-07-2017 [18:59] - stanP | Link:

Twierdze,ze kobiety nie powinny zajmowac sie sprawami powaznymi ,poniewaz mysla emocjonalnie.

Obrazek użytkownika aM

24-07-2017 [19:00] - aM | Link:

Idealistko Esko - politykow I pieluchy powinno sie zmieniac czesto , z tego samego powodu !

Obrazek użytkownika michnikuremek

24-07-2017 [19:26] - michnikuremek | Link:

Straganiara odzyskała pewność siebie: "Decyzja prezydenta nie w pełni spełniła NASZE oczekiwania".
Jednocześnie przeprasza za wypowiedź o 10 000 złotych.... Jak sympatycznie.....
http://fakty.interia.pl/polska...

Obrazek użytkownika Goral Supreme

24-07-2017 [22:20] - Goral Supreme | Link:

..." a nie mowilem"..Przeczytaj Esko moje komentarze na swoich postach do roku wstecz..moze sie czegos nauczysz :-))
ps..a ty cenzor odp...l sie od moich komentarzy...
Nie podoba sie dudusiowi Prokurator Generalny to "prezio" zrobi z PG Prezydenta..a my "zelazni" mu w tym pomozemy :-))
ps.Dudus wlasnie pogrzebal wlasne Referendum Konstytucyjne ( przyjdzie mu na nie 15 % )..zapewne wlasnie o to w tej calej hucpie  chodzilo...
Obiecanego ujawnienia  anexu jak nie ma tak nie ma..
Merkel moze sobie pogratulowac..nastepny namaszczony przez nia  windyk,Polskiej masy upadlosciowej jest posluszny i sie slucha :-))

Obrazek użytkownika mmisiek

24-07-2017 [23:08] - mmisiek | Link:

Bardzo przepraszam, jakie Trójmorze jak my nie potrafimy sobie poradzić na własnym podwórku nawet z jakimś Ukraińcem od Sorosa?
 

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

25-07-2017 [00:09] - Imć Waszeć | Link:

I właśnie teraz widać wyraźnie jak szwankuje państwo, które nie posługuje się żadną oficjalną doktryną. Gdyby istniała taka doktryna i jednym z jej celów było skonstruowanie państwa o zadanych parametrach, to dziś mielibyśmy tylko występ z podpisaniem ustaw i ewentualnie kolejne przemówienie "Nie chcem ale muszem". Doktryna jest bowiem ważniejsza od wewnątrzpolskiego internacjonalizmu.

Obrazek użytkownika mmisiek

25-07-2017 [00:57] - mmisiek | Link:

Tylko żeby opracować sensowną i poważną doktrynę to najpierw trzeba wykonać równie poważną pracę myślową.
I tu mi się niestety już cisną same złośliwości więc sobie odpuszczę.
 

Obrazek użytkownika eska

25-07-2017 [00:15] - eska | Link:

Lista zdrady:
Prezydent Duda - wiadomo!
Zofia Romaszewska
mec. Olszewski
mec. Andrzejewski
abp. Gadecki w imieniu Episkopatu
prof. Andrzej Nowak

Sorry, kociaczki, ale to jednak ciut lepsze towarzystwo niż jakieś wściekłe, drące ryja nicki w necie.
Możecie mi skoczyć, i tak wyjdzie na moje. Jak zwykle :)))

 

Obrazek użytkownika Kambibolongo

25-07-2017 [03:18] - Kambibolongo | Link:

Przypomnial mi sie fragment filmu "Brunet wieczorowa pora": "Wie pan, przeciez ja to robie dla wydawnictwa!"
"- ale czy to warto panie Michale? Oni i tak z bledami to wydrukuja.
-No ale juz z innymi
-a co za roznica, blad to zawsze blad!"

Pani Ewo,
spokojnie, czy warto sie az tak unosic?
PiS chcial dobrze, Prezydent Duda chcial dobrze, a wyjdzie to co zwykle.
Przypalony zakalec.
A mial byc pyszny tort. Taki juz nasz polski los.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

25-07-2017 [06:20] - zbieracz śmieci | Link:

Przyspiesone wybory rozwiążą problem Konstytucyjnej wiekszości,dudusia i opozyzji totalitarnej [zniknie].To PIS ma wszystkie atuty w ręku a ttalniacy gówno w ręku do zaoferowania społeczeństwu a jedno co zrobią gdyby wygrali  to odebranie tego wszystkiego co PIS dał ,coobiecywali nie raz ,nie dwa ,nie trzy .Ci co dzis dra ryja na ulicach dwa razy sie zastanowia nim postawia krzyzyk na totalniaków mając w perspektywie prace do usranej smierci za friko ,utrate 500 + ,mieszkań na wynajm ,leków dla 75 plus..
Lista  tego co PIS ma do zaoferowania jest długa  a twoje wieszczenia to o kant d...rozbić a nie na nie skoczyć Oboje z echo 24 jesteście po tych samych pieniądzach!
Nie wspomnę o psich głosach co nigdy nie dotrą gdzie psy myślą wyjąc ani o karawanie co idzie dalej nie zwracajac uwagi na kundle.

Obrazek użytkownika michnikuremek

25-07-2017 [10:05] - michnikuremek | Link:

Obniżka vatu, likwidacja podatku dochodowego i likwidacja ZUS. Tylko to może dać PISowi większość konstytucyjną w przyszłych wyborach. Ale Morawiecki przypilnuje, by "było jak było"....

Obrazek użytkownika eska

25-07-2017 [14:54] - eska | Link:

Donoszę uprzejmie, ze z durniami/agentami, usiłującymi rozwalić obecny układ władzy od wewnątrz - nie dyskutuję.

Obrazek użytkownika Goral Supreme

25-07-2017 [15:13] - Goral Supreme | Link:

Sciemniasz Eska.
Dudus dal ciala i juz nigdy nie odzyska zaufania Prezesa i Zelaznego Elektoratu..
Zastanawiam sie za  za kim ty stoisz? bo linia konfliktu jest bardzo widoczna ..PIS versus Dudus i ci co za nim stoja..
Reszta to spin i  twoja nieudana i smiszna proba demage control..

Obrazek użytkownika eska

26-07-2017 [23:47] - eska | Link:

W sporze Duda - Ziobro > zawsze, powtarzam, zawsze stanę za Dudą, dopóki nie wywinie naprawdę wrednego numeru, których to numerów Ziobro wywinął już całą masę.
Jeżeli Kaczyński postawił na Ziobrę przeciwko Dudzie, to ja Prezesowi mogę tylko współczuć.
A twój  ( i innych ) hejt mam głęboko gdzieś - jeszcze wszyscy będziecie sobie pluli w gębę, jak wyjdą na jaw fakty, o których nie macie zielonego pojęcia.
Tacy jak ty nie zasługują na tak przyzwoitego człowieka, jak Duda. Ziobro jest dla was w sam raz.