Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
To są rytualne groźby
Wysłane przez ryszard czarnecki w 13-06-2017 [08:23]
W „Die Welt” pojawiła się informacja, że UE będzie lokować bezpośrednio przez samorządy. Czy Unia może w ten sposób ulokować imigrantów w Polsce?
Pobyt obywateli innych państw na terenie kraju trzeciego decyduje się na poziomie państwowym, a nie na poziomie samorządowym. Nie ma w Polsce miast-państw, jak we Włoszech, tylko integralne państwo polskie, które decyduje o polityce imigracyjnej na szczeblu centralnym.
Not. TP
wPolityce.pl: Komisja Europejska ma we wtorek rozpocząć postępowanie przeciwko Polsce, Węgrom i Czechom dotyczące ich polityk migracyjnych. Powinniśmy się obawiać?
Nie, to straszenie Polaków konsekwencjami, które nie są znane nawet w Brukseli. UE nie zdecydowała jeszcze, co zrobić w sytuacji, kiedy kraj członkowski odmówi przyjęcia imigrantów. Nie było takiej polityki dotychczas, więc nie ma żadnych zapisów w tej sprawie, nie może być również konsekwencji dla tych, którzy nie chcą przyjąć uchodźców.
W 2016 r. Komisja Europejska przyjęła ustalenia mówiące o nakładaniu kar finansowych na państwa, które nie chcą przyjąć uchodźców.
Zgodnie z tymi zaleceniami Polska musiałaby zapłacić około 3 miliardów euro. Komisja Europejska przyjęła to prawo, ale później się z niego wycofała. W prawie unijnym nie ma żadnego mechanizmu karania krajów, które nie przyjmą uchodźców. Jest to więc typowe polityczne szantażowanie, bo nie ma nawet instrumentarium, aby kogokolwiek ukarać. Nie można rozciągać automatycznie ustaleń z 2016 r. na decyzję o przyjęciu uchodźców podjętą przez rząd PO-PSL. Nie można karać za coś, czego się nie robi, skoro nie przewidziano za to żadnych kar. Trzeba wymyślić jakiś instrument.
A jeżeli on już zostanie wprowadzony to, co wówczas będzie mogła zrobić Polska, żeby nie przyjąć uchodźców?
Będziemy mogli się odwołać i zaskarżyć decyzję. Takie postępowanie odwoławcze może trwać nawet pięć lat, czyli może zakończyć się w 2022 r. Wtedy może być zupełnie inna Unia Europejska i inne problemy z uchodźcami. Na tym przykładzie widać jak na dłoni całą unijną hipokryzję.
Polska nie chce przyjąć uchodźców, ale uchodźcy też nie chcą przyjechać do naszego kraju.
W obozach dla uchodźców w Grecji była prowadzona selekcja. Kiedy mówiono im, że mają trafić do Polski, rezygnowali. Mamy więc do czynienia z przymusem dla obu stron, dla tych, którym nakazuje się przyjęcie i dla uchodźców. To jest niehumanitarne, jeżeli każe im się mieszkać w Polsce w zimnym klimacie i to w dodatku bez ich naturalnego otoczenia, czyli bez muzułmańskiej większości.
Na łamach „Spiegla” Jean-Claude Juncker grozi Polsce i Węgrom. Mówi, że „trzeba ukarać tych, którzy nie chcą przyjmować uchodźców”.
W „Die Welt” pojawiła się informacja, że UE będzie lokować bezpośrednio przez samorządy. Czy Unia może w ten sposób ulokować imigrantów w Polsce?
Pobyt obywateli innych państw na terenie kraju trzeciego decyduje się na poziomie państwowym, a nie na poziomie samorządowym. Nie ma w Polsce miast-państw, jak we Włoszech, tylko integralne państwo polskie, które decyduje o polityce imigracyjnej na szczeblu centralnym.
Not. TP
*wypowiedzi dla portalu wPolityce.pl (12.06.2017)
Komentarze
13-06-2017 [12:32] - StachMaWielkieOczy | Link: Ten Tweet to najlepszy
Ten Tweet to najlepszy komentarz na ten temat
https://mobile.twitter.com/rom...
Ten z tylu taki troche rudy .... I te oczka ma takie tuskowe
13-06-2017 [15:57] - Goral Supreme | Link: Byc albo nie byc.
Byc albo nie byc..Rozstrzygnie siw wkrotce..Przekazywac link dalej ! https://www.youtube.com/watch?...
ps. Berexit nie byl przypadkiem.Anglicy mieli po prostu informacje co nadchodzi i uratowali skore..
13-06-2017 [16:24] - Imć Waszeć | Link: Dokładnie. Sprawa
Dokładnie. Sprawa wydrukowania dla nich tylu przewodników po arabsku i dostarczenia tylu smartfonów, butów Nike, pontonów itp. nie mogła przejść bez echa w żadnym szanującym się wywiadzie poważnego państwa. To gigantyczna operacja logistyczna i muszą stać za tym nie tylko gigantyczne pieniądze, ale także odpowiedni inżynierowie od transportu.
Zastanawiam się, co by było, gdyby tak państwa V4 wspólnie ogłosiły, że Soros jest uznany za podejrzanego o straty w gospodarce i zakazane operacje finansowe, w tym wpływanie na kursy akcji giełdowych (prawda), wreszcie człowiekiem ściganym przez ENA za lekceważenie rozmaitych postkomunistycznych Rzeplińskich gdzieś z V4, prowadzących sprawę (podwójny nelson). Jeśli jest niewinny, to niech tu odważnie przyjedzie stanie przed sądem i wyjaśni. W końcu uczciwy chyba nie ma się czego bać, skoro do tego w sądach siedzą koledzy korzystający różnymi dziurami z finansowania "otwartego" miksera cywilizacyjnego (jak ktoś uruchomił kiedyś niedomknięty mikser.... to wie;). Ciekawa też by była reakcja samych USA na taki suwerenny krok.
13-06-2017 [17:30] - Goral Supreme | Link: Myslisz racjonalnie i
Myslisz racjonalnie i wyciagasz logiczne konkluzje..
Tu logika i racjonalizm nie ma zastosowania.
Plan o stworzeniu "nowej,brazowej Europy" zapadl wczesniej i zadne racjonalne argumenty nic nie zmienia.
Neo-marxism = Neo Nazism..Jak pamietasz zadna logiczna argumentacja i kompromisy nie dotarly do Hitlera,Stalina czy Musoliniego..
I tym razem tak jest..Wszelkie proby kompromisow z "EU" zawioda ..jedynie czego rzadaja od Polski i panstw CCE jest PODPORZADKOWANIE sie wytycznym or else..Nie interesuja ich zadne ustalenia Traktatowe.
Polska nie moze w obecnym czasie pojsc na podobne rozwiazanie jak UK..jestesmy za slabi ..Totalna obstrukcja,walenie w nich niemilosiernymi podatkami i rygorystyczna legislacja..to nasza bron na czas obecny..ZADNI Migranci z Afryki czy Azji..To jest wypowiedzenie wojny Polsce i tak powinno byc traktowane..
13-06-2017 [20:45] - Imć Waszeć | Link: Nie, ja się nie mylę z tym
Nie, ja się nie mylę z tym wiązaniem problemów z islamistami w Europie, z przemożnym polityczno-finansowym wpływem pewnych czynników decyzyjnych w USA, które obecnie również chcą usunięcia Trumpa z urzędu. To jest ze sobą powiązane i finansowanie "folderów turystycznych po arabsku" płynie właśnie z USA. Jeśli USA są na to ślepe, to znaczy, że świadomie i celowo uczestniczą w tej akcji i Trump w Warszawie powinien wygłosić mowę, w której się wreszcie od tego odetnie. Inaczej będziemy tylko pajacykami rzucającymi się na swoich sznurkach w geopolityce amerykańskiej mniejszości rządzącej jako "odklejonej elity", czyli po cejrowsku "szumowiny". To są ci właściwi "marksiści kulturowi" i twórcy doktryny "brązowe Europy". Inni to tylko słupy od brudnej roboty. Nie mogę już chyba tego powiedzieć bardziej otwarcie.
Edit: Czy oni grają nami od czasu "przemian" komuchów w neoliberałów w amerykańsko-europejskiego wybijaka? http://wpolityce.pl/polityka/3...
13-06-2017 [19:22] - zbieracz śmieci | Link: Nasz rząd potrzebuje wsparcia
Nasz rząd potrzebuje wsparcia Polaków świadomych zagrożeń jakie niesie imigracja i nie potrzeba teraz debaty nad Konstytucją i referendum bo to można odłożyć ale przeprowadzić jak najszybciej referendum i dwa pytania:
czy chcemy przyjmować imigrantów obcych kulturowo i religijnie i czy ktokolwiek poza rządem ma prawo nam cokolwiek narzucać w kwestii imigranckiej
Nie wątpię ,ze referendum da mandat rządowi do ręki i to mocny.
13-06-2017 [22:48] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: "W obozach dla uchodźców w
"W obozach dla uchodźców w Grecji była prowadzona selekcja. Kiedy mówiono im, że mają trafić do Polski, rezygnowali." Tutaj pan poseł trafia w sedno :) Reszta to propagandowa gadka - którą jednakże rozumiem; wierze tylko, ze w rzeczywistości politycy PiS-u więcej dostrzegają niż mowia.