Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Polska wstydzi się za Warszawę
Wysłane przez djmariyo w 26-05-2014 [11:53]
Za Onet.pl:
"Natomiast w samej Warszawie zdecydowane zwycięstwo odniosła partia Donalda Tuska, która zdobyła 43,70 proc. głosów. PiS "zaledwie" 26,52 proc."
No i gdzie byli ci wszyscy kibole Legii, którzy potrafią tak pięknie oprawiać spotkania w naszej nudnej i beznadziejnej ekstraklasie piłkarskiej?
A tak pięknie celebrujecie rocznice pierwszego dnia Powstania. Cała Warszawa staje, wyją syreny, płoną race...
Tak licznie ustawialiście się i czekaliście w kolejce, żeby pożegnać Prezydencką Parę...
Gdzie byliście wczoraj?
Chyba nie muszę przypominać, jakie "zasługi" ma partia, która w wyborach zmiażdżyła całą konkurencję. Nie muszę?
A Witold Gadowski, dla wpolityce.pl:
"Ciągle jednak na nią (PO-mój przypis) głosują małomiasteczkowe, źle wykształcone pseudoelitki"
To ja czegoś nie rozumiem...Przecież to ja jestem z małego miasta. Pan Witold zresztą też;)
Słyszałem, że to dlatego, bo Hania metro buduje.
To metro?
http://wiadomosci.onet.pl/kraj...
http://wpolityce.pl/polityka/1...
Komentarze
26-05-2014 [12:14] - CzarnaLimuzyna | Link: Szanowny Autorze Jako
Szanowny Autorze
Jako Warszawiak wyjaśniam, że w moim mieście dominuje ludność napływowa, w zdecydowanej większości zdemoralizowana i ogłupiona.
Rdzenni Warszawiacy stanowią mniejszość w swoim mieście. Po rozpoczęciu sowieckiej okupacji komuniści prowadzili przecież politykę niszczenia Warszawy pod wieloma względami. Umożliwiono tzw. awans społeczny najbardziej zdegenerowanym i prymitywnym osobnikom. Byli faworyzowani. Prawdziwi Warszawiacy byli natomiast dyskryminowani, łącznie z zakazem powrotu do rodzinnego miasta.
26-05-2014 [12:19] - djmariyo | Link: Zgadzam się. Niczego nie
Zgadzam się.
Niczego nie sugeruję Warszawiakom. "Dzięki" ludności napływowej, wychodzi jak widać. Dramat.
26-05-2014 [12:39] - Vinitrol | Link: 1. Czy mowa jest o
1. Czy mowa jest o Prawdziwych Warszawiakach czy o Prawdziwych Kibolach co to: Donek matole itd...
2. Czy przyjezdni sa uprawnieni do glosowania tu w Warszawie ?
3. Tyle mówicie o tych "kibolach" jak by to miała być jakaś realna grupa polityczna. To tylko (w wiekszości, rozumiem że nie wszyscy) banda rozwydrzonej, pijanej, mało kulturalnej i niestety agresywnej młodzieży. Mam też kolegow kiboli. Chodziłem z nimi do szkoły, mieszkają na moim osiedlu.
I prosze tu bez wyrazów "świętego oburzenia". Jaki jest przeciętny kibol każdy Warszawiak dobrze wie.
Mieszkam na Saskiej Kępie zaraz obok Trasy Łazienkowskiej. Pod moimi oknami wracają kibole do domów. Drą mordy i to wulgarnie, tluką butelki, niszczą zaparkowane pod blokiem samochody. Nie nie przesadzam. Po mordzie też udalo mi sie zebrać od moich "ziomali kiboli". Wiec prosze nie róbmy z nich ruchu politycznego. Najpierw edukacja, potem kultura a dopiero polityka.
26-05-2014 [12:14] - zdzichu z Polski | Link: Polska wstydzi się za
Polska wstydzi się za Warszawę? Nie wstydzę się, czy to oznacza, że nie jestem Polakiem. Poczytaj sobie wpisy o wieszaniu i krzesłach elektrycznych to zrozumiesz dlaczego Warszawiacy wraz z mieszkańcami innych miast i rejonów gdzie wytwarza się PKB nie mają ochoty by PiS nimi rządził.
26-05-2014 [13:30] - djmariyo | Link: przeciez ja nie pisze o
przeciez ja nie pisze o Poleglych!
pisze o tych,dzieki ktorym statystyki sa,jakie sa...
26-05-2014 [16:40] - szara_komórka | Link: "Poczytaj sobie wpisy o
"Poczytaj sobie wpisy o wieszaniu i krzesłach elektrycznych..." - wniosek z wyborów, chyba w tej Warszawce jest więcej zagrożonych :-) Logika zdzicha, nie chce być inaczej.
26-05-2014 [12:33] - ruisdael | Link: Bardzo trafny i potrzebny
Bardzo trafny i potrzebny wpis, pomimo różnorakich argumentów jakimi bronić się będą "warszawiacy".
26-05-2014 [12:42] - Jacusiek | Link: To kiedy zaczeto budowac
To kiedy zaczeto budowac metro w NY? W Londynie? Paryzu? Fajna propaganda, moza dobra dla tych co myslec nie umieja.
Poza tym jak ma PO nie wygrac w Warszawie skoro jest tam wladza, a wiec biurokraci, a wiec rodziny biurokratow, ich znajomi, itd. Kogo wybiora? Swoich czy opozycje. Wiecej myslenia, a mniej obrazania ludzi.
26-05-2014 [18:02] - Dyletant2 | Link: No, jesli takich argumentow o
No, jesli takich argumentow o budowie metra uzywamy (chociaz ten akurat kiepski jest), to mozna chyba znalezc dane, jak wygladalo metro w innych miastach 31 lat po rozpoczeciu budowy (a pamietam, ze 31 lat temu zaczeli od kopania rowu na Mokotowie; chociaz tam moze byl juz Ursynow).
26-05-2014 [13:28] - djmariyo | Link: a poczules sie dotkniety? az
a poczules sie dotkniety?
az sie boje zapytac,czy glosowales i na kogo;)
26-05-2014 [14:43] - smieciu | Link: Ale Warszawa to bardzo prosty
Ale Warszawa to bardzo prosty przypadek. Wszyscy bowiem zwyczajnie zapominają jak niska była frekwencja. Te głosy na PO to zwyczajnie największa w Polsce armia urzędasów ich pociotków. No i może paru zboczeńców umysłowych, którzy zagłosowali na PO dla idei. Wsród tych co zagłosowali ideowo to zapewne PiS zwyciężył wyraźnie. Możliwe że na PiS zagłosowała także niewielka przecież garstka tych kibiców. Natomiast prawdziwa i kluczowa większość ludzi miała to zwyczajnie gdzieś.
26-05-2014 [14:47] - djmariyo | Link: "prawdziwa i kluczowa
"prawdziwa i kluczowa większość ludzi miała to zwyczajnie gdzieś"
To niech nie ma gdzieś. Ja właśnie o nich piszę!
np o tych:
"celebrujecie rocznice pierwszego dnia Powstania. Cała Warszawa staje, wyją syreny, płoną race..."
Wtedy nie mają gdzieś?
Czy to nie jest patriotyzm na pokaz?
Pozdrawiam
26-05-2014 [15:12] - Teresa Bochwic | Link: Panie szanowny, "cała
Panie szanowny, "cała Warszawa" to 1 sierpnia rozgląda się zdumiona, dlaczego nagle zatrzymali ruch i skąd korki na Woli (Powązki Wojskowe, gdzie są groby powstańcze i pomnik Gloria Victis).
Hołd Powstańcom oddajemy tylko my - ich dzieci, ocalałe wbrew hordzie komunistycznej, która obsiadła nasze miasto i dziś dorosła "cywilizacyjnie" do głosowania na PO.
A porównanie linii metra świetne.
26-05-2014 [15:38] - mada | Link: To metro wszędzie to jak
To metro wszędzie to jak widać bałagan i galimatias. Tylko w Warszawie jest proste i przejrzyste. Jak sierpem i młotem rzucił - prosto z południa na północ, a z powrotem to na nogach.
26-05-2014 [16:22] - djmariyo | Link: ;D Pozdrawiam
;D
Pozdrawiam
26-05-2014 [16:21] - djmariyo | Link: Witam Dziękuję, że chociaż
Witam
Dziękuję, że chociaż Pani celnie zinterpretowała moją notkę.
Pozdrawiam
26-05-2014 [23:20] - Srebrna rosa | Link: Być może wielu Polaków
Być może wielu Polaków ściąganych z całej Polski do odbudowy zrujnowanej stolicy nie wiedziało, że KAŻDA decyzja warszawiaków w 1944r. dałaby taki sam, tragiczny efekt.
Być może nie wiedzą o tym także "słoiki" (trzecie pokolenie Polaków odbudowujących stolicę). Ale to nie jest tylko ich wina, że do tej pory nie poznali prawdziwej historii Warszawy. Przypominajmy zatem cierpliwie co roku,
dlaczego 1 sierpnia " nagle zatrzymali ruch i skąd korki na Woli".
O konieczności wybuchu Powstania mówi (w 20 minucie n/w filmu) Powstaniec Warszawski prof. Witold Kieżun.
http://vod.gazetapolska.pl/707...
26-05-2014 [16:02] - MarkD | Link: Pan z Małopolski ? No to też
Pan z Małopolski ?
No to też za głównym ściekiem:
Podobnie jak w Warszawie ogólna frekwencja wyborcza w Krakowie wyniosła dużo więcej niż w całej Polsce, bo aż 39,28 proc.
Dużo większą przewagę nad PiS, niż w ogólnych rankingach, w Krakowie odniosła Platforma Obywatelska RP. Partia Donalda Tuska zanotowała tam 37,44 proc. Prawie 30 tysięcy głosujących skreśliło kwadracik przy nazwisku Róży Thun. Drugi w kolejności głosów był Bogusław Sonik na którego głos oddało 8 840 osób.
Na Prawo i Sprawiedliwość zagłosowało 25,68 proc. wyborców. Najlepszy wynik uzyskał, z drugiej pozycji na liście, Andrzej Duda (14 410 głosów), pierwszy na liście Ryszard Legutko miał głosów nieco mniej (9959 głosów).
26-05-2014 [16:19] - djmariyo | Link: "Na Prawo i Sprawiedliwość
"Na Prawo i Sprawiedliwość zagłosowało 25,68 proc. wyborców"
...
A my o tych samych wyborach rozmawiamy?
Małopolska:
PiS - 36,73 %
PO - 23,44 %
http://pe2014.pkw.gov.pl/pl/wy...
A w moim powiecie,, to w ogóle miazga i jestem dumny ;)
Pozdrawiam
26-05-2014 [18:58] - MarkD | Link: Nie, rozmawiamy o dwóch
Nie, rozmawiamy o dwóch miastach. W-wie i Krakowie.
Do Krakowa ma Pan bliżej, więc rozeznanie większe. Chyba zawieść się na sąsiadach musi być przykro.
26-05-2014 [19:06] - djmariyo | Link: Przepraszam, ale Kraków przez
Przepraszam, ale Kraków przez myśl mi nie przeszedł. Aż dziw, że nie SLD tam wygrało (z oczywistych powodów). Ale skoro zwrócił Pan na to uwagę, to faktycznie-przykro mi.
Przykro, z powodu Krakowa.
Pozdrawiam
26-05-2014 [20:14] - Lara | Link: 86 tys. głosów na RN - tu
86 tys. głosów na RN - tu masz kiboli. Kibice są wierni narodowcom. Tym razem mieli okazję na nich zagłosować. PiS jakoś się nie kwapi do przygarnięcia tego elektoratu. W PiSie powinna powstać jakaś narodowościowa młoda frakcja. Kaczor nie młodnieje. Chociaż życzę mu stu lat na fleku :)
Aha, ktoś tu napisał, że kibice nachleją się i wrzeszczą pod oknem :D Nie trzeba być kibicem, żeby się nachlać (po poznańsku - napizgać) i drzeć mordy ;)
Pozdrawiam!
26-05-2014 [22:47] - JNZ | Link: Poniewaz nie poszedłem na
Poniewaz nie poszedłem na wybory( jeb.. je pies) a na mecz Legii, to stanowczo panu autorowi śpieszę donieść, że kibice wyrazili wczoraj w sile 30 tys. jasno i dobitnie, jaki pomnk powinien stanąć na grobie Jaruzelskiego. ( kto chce się dowie, w necie o to łatwo) Ponadto kibice wyrazili się równie jasno, kto powinien dołączyć w szybkim terminie do generała( czyli jeszcze jeden, jeszcze jeden) Pisanie o Warszawie i zrzucanie winy na stolicę po nieudanych dla prawicy wyborach, to taka słoikowa moda. Może mniej ogórków konserwowych w plecaki a więcej rozumu tym waszym pociechom a Warszawa znowu będzie patriotyczna. Zarzuty jakoby rdzenni Warszawiacy mieli coś wspólnego z patologią obecnych rządów , spuszczam do klozetu!