Upada kolejne kłamstwo Komisji Millera

Niedawno informowaliśmy o naszym śledztwie: http://nowypolskishow.co.uk/?p.... Sprawą zainteresowała się Telewizja Republika. Zapraszam do obejrzenia materiału: https://www.youtube.com/watch?...

– Ciężko jest w sposób rozstrzygający określić wartość przeciążenia, jakie miało miejsce w momencie katastrofy lotniczej, na podstawie oględzin zwłok. Autopsja nie jest na to wiarygodnym źródłem – powiedział w rozmowie z "Nowym Polskim Show" prof. John Hansman z Instytutu Technologicznego w Massachusetts (MIT). Tak właśnie tzw. Komisja Millera określiła tę wartość.

"Zgodnie z trajektorią przemieszczania się statku powietrznego po powierzchni ziemi, na członków załogi oddziaływało przeciążenie udarowe w osi „x” w kierunku „plecy-pierś”. Oceniając charakter powstałych obrażeń głowy, klatki piersiowej i kręgosłupa, na ciała członków załogi w krótkim czasie oddziaływało udarowe przeciążenie nie mniejsze niż 100 g. Zgon 8 członków załogi oraz 88 pasażerów nastąpił z powodu ciężkich wewnętrznych obrażeń wielonarządowych, powstałych w wyniku działania przeciążeń udarowych w trakcie zderzenia samolotu z ziemią" – brzmi fragment raportu komisji Milllera.
W rozmowie z prof. Johnem Hansmannem Adrian Wachowiak z "Nowego Polskiego Show" ustalił, że oględziny zwłok nie mogą być wiarygodnym źródłem informacji o wartości przeciążenia, jakie panuje w samolocie w momencie jego zderzenia z ziemią.
Dlatego w październiku 2013 r. redaktor "NPS" zwrócił się do Macieja Laska z Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego, która opracowała tzw. "Raport Komisji Millera", o wyjaśnienie, w jaki sposób określono wartość przeciążenia oddziałującą na pasażerów Tu-154M.
Po dwóch miesiącach otrzymał następującą odpowiedź: "Charakter obrażeń ofiar wypadku dawał możliwość lekarzowi specjaliście na określenie wartości przeciążenia".
Redaktor, nieustatysfakcjonowany wyjaśnieniami Laska, napisał kolejnego maila, o treści: "Kto, z imienia i nazwiska, kiedy, gdzie i w jaki sposób ustalił wartość przeciążenia 100g?"
Lasek odmówił udzielenia tej informacji, powołując się na paragraf 10. Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dn. 26 maja 2010 r. w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego.

Źródło: Telewizja Republika i Nowy Polski Show

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

16-04-2014 [10:02] - NASZ_HENRY | Link:

Tylko upadek Tuska POzwoli wyjaśnić co POtrzeba ;-)

Obrazek użytkownika cyborg59

16-04-2014 [10:03] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link:

Zatrudnienie lektora byłoby tańsze ! Jest to znana metoda odpowiadania na pytanie, poprzez ponowne, powolne i wyraźne odczytanie starego tekstu. Kiedyś tego fajansa zawleczemy przed sąd !

Obrazek użytkownika mada

16-04-2014 [10:25] - mada | Link:

Paragraf 22.