Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Upada kolejne kłamstwo Komisji Millera
Wysłane przez Adrian Wachowiak w 16-04-2014 [09:06]
Niedawno informowaliśmy o naszym śledztwie: http://nowypolskishow.co.uk/?p.... Sprawą zainteresowała się Telewizja Republika. Zapraszam do obejrzenia materiału: https://www.youtube.com/watch?...
– Ciężko jest w sposób rozstrzygający określić wartość przeciążenia, jakie miało miejsce w momencie katastrofy lotniczej, na podstawie oględzin zwłok. Autopsja nie jest na to wiarygodnym źródłem – powiedział w rozmowie z "Nowym Polskim Show" prof. John Hansman z Instytutu Technologicznego w Massachusetts (MIT). Tak właśnie tzw. Komisja Millera określiła tę wartość.
"Zgodnie z trajektorią przemieszczania się statku powietrznego po powierzchni ziemi, na członków załogi oddziaływało przeciążenie udarowe w osi „x” w kierunku „plecy-pierś”. Oceniając charakter powstałych obrażeń głowy, klatki piersiowej i kręgosłupa, na ciała członków załogi w krótkim czasie oddziaływało udarowe przeciążenie nie mniejsze niż 100 g. Zgon 8 członków załogi oraz 88 pasażerów nastąpił z powodu ciężkich wewnętrznych obrażeń wielonarządowych, powstałych w wyniku działania przeciążeń udarowych w trakcie zderzenia samolotu z ziemią" – brzmi fragment raportu komisji Milllera.
W rozmowie z prof. Johnem Hansmannem Adrian Wachowiak z "Nowego Polskiego Show" ustalił, że oględziny zwłok nie mogą być wiarygodnym źródłem informacji o wartości przeciążenia, jakie panuje w samolocie w momencie jego zderzenia z ziemią.
Dlatego w październiku 2013 r. redaktor "NPS" zwrócił się do Macieja Laska z Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego, która opracowała tzw. "Raport Komisji Millera", o wyjaśnienie, w jaki sposób określono wartość przeciążenia oddziałującą na pasażerów Tu-154M.
Po dwóch miesiącach otrzymał następującą odpowiedź: "Charakter obrażeń ofiar wypadku dawał możliwość lekarzowi specjaliście na określenie wartości przeciążenia".
Redaktor, nieustatysfakcjonowany wyjaśnieniami Laska, napisał kolejnego maila, o treści: "Kto, z imienia i nazwiska, kiedy, gdzie i w jaki sposób ustalił wartość przeciążenia 100g?"
Lasek odmówił udzielenia tej informacji, powołując się na paragraf 10. Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dn. 26 maja 2010 r. w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego.
Źródło: Telewizja Republika i Nowy Polski Show
Komentarze
16-04-2014 [10:02] - NASZ_HENRY | Link: Tylko upadek Tuska POzwoli
Tylko upadek Tuska POzwoli wyjaśnić co POtrzeba ;-)
16-04-2014 [10:03] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Zatrudnienie lektora byłoby
Zatrudnienie lektora byłoby tańsze ! Jest to znana metoda odpowiadania na pytanie, poprzez ponowne, powolne i wyraźne odczytanie starego tekstu. Kiedyś tego fajansa zawleczemy przed sąd !
16-04-2014 [10:25] - mada | Link: Paragraf 22.
Paragraf 22.