Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Tęcza czyli sikanie na dywan
Wysłane przez izabela w 20-11-2013 [14:02]
Mój dobrze wychowany pies podczas wizyty u sąsiadów nasikał na dywan. Na szczęście sąsiedzi sami miewali i psy i dobrze rozumieli, że w ten sposób chciał zaznaczyć i poszerzyć swoje terytorium.
You pissed on my rug- nasikałeś mi na dywan, wykrzyknął Lyndon Johnson do kanadyjskiego dyplomaty, który zgłosił jakieś zastrzeżenia pod adresem amerykańskiej polityki. Z właściwą sobie bezpośredniością Johnson zauważył atawistyczny charakter wielu, na pozór irracjonalnych, ludzkich zachowań. Wszak polityka zagraniczna , relacje z sąsiadami, graniczne konflikty, spory dziecinnych i młodzieżowych gangów sprowadzają się często do zaznaczania terenu przez wzajemne sikanie na dywan.
Przyszło mi to głowy gdy zastanawiałam się nad sensem walki o tęczę na Placu Zbawiciela Pomimo wszystko nie podejrzewam snobistycznego środowiska ludzi sztuki i kultury o tak gminne gusta. Tu nie chodzi o zamiłowanie do konstrukcji z jarmarcznych kwiatków. Po prostu sikając na dywan, zajmują- jak mój pies- publiczne terytorium.
Czy powinniśmy to zlekceważyć?
Z góry oświadczam, że zupełnie nie obchodzi mnie jak ktoś spędza wolny czas, co je, jakie kwiatki stawia w wazonie czy jak uprawia seks. Nie mam zamiaru nikogo indoktrynować i zmieniać. Problem polega na tym , że gdy dopuścimy żeby ktoś ze swymi gminnymi gustami czy szczególnymi obyczajami seksualnymi postawił stopę w przestrzeni publicznej, nieuchronnie zacznie walczyć o to, żeby jego gusta, obyczaje (czy zboczenia) stały się przymusowe.
Kilka dni temu, podczas obowiązujących zajęć, przeczytano nauczycielom nauczania początkowego instrukcję WHO, z której wynika, że masturbacja jest niezwykle korzystna dla rozwoju fizycznego , emocjonalnego i duchowego dzieci. W związku z tym zajęcia z „ poznawania swojego ciała” staną się obowiązujące już w przedszkolu. Podobnie mają być przymusowo realizowane w przedszkolach zajęcia ze zmiany ról społecznych czyli przebieranie się chłopców za dziewczynki i nadawanie im imion przeciwnej płci. Jak widać lobby homoseksualne i pedofilskie przechodzi od wymuszania tolerowania (czy nawet akceptacji) ich zachowań, do przymusowego wdrażania tych zachowań w najmłodszym pokoleniu. Motywy wprowadzenia obowiązku szkolnego dla sześciolatków i przedszkolnego dla pięciolatków stają się w świetle tego zupełnie jasne.
Jeżeli nie zaprotestujemy - okaże się wkrótce, że rodzice nie będą mogli zabrać dziecka ze szkoły czy przedszkola w którym jest ono uczone samogwałtu. Już teraz w Niemczech za niezgodę na uczestnictwo dziecka w takich praktykach można stracić prawa rodzicielskie.
Kiedy bocznymi drzwiami wchodziła do Polski tak zwana kontrkultura wiele osób z nią sympatyzowało. Bo jak się nie śmiać gdy młody farmer Claude Bukowski, bohater Hair, galopując twarzą do ogona na srokatym koniu, wyśpiewuje, że masturbacja wcale nie jest taka zła? A wszystko tylko po to żeby zgorszyć i zainteresować eleganckie panienki odbywające w Central Parku konną przejażdżkę.
Tak też traktowaliśmy odkrycia kontrkultury- jako młodzieńczy bunt, z którym można bezkarnie sympatyzować. Przecież nikt nie kazał nam się masturbować ani zażywać LSD. W naszych czasach jeżeli w ogóle istniało LSD, było tak drogie, że na pewno nie stanowiło zagrożenia dla zbuntowanych dzieciaków. Problemem był raczej – o ile pamiętam - rozpuszczalnik tri. A zbiorowa masturbacja była faktycznie poważnym problemem – więzień i zakładów dla upośledzonych umysłowo. W najśmielszych marzeniach nie przypuszczaliśmy , że onanizm stanie się dla naszych dzieci i wnuków przymusowy, a jego lekcje zdominują program przedszkoli.
W wielu ważnych sprawach oddaliśmy już teren. Na przykład w kwestii eutanazji. Między innymi dlatego, że dyskusja wydawała się bardzo teoretyczna, ideologiczna. Zapomnieliśmy, że po ataku kulturowym następują zawsze konkretne rozwiązania prawne. Teoretycznie chodziło o to, żeby eutanazji mógł się poddać znudzony życiem jakiś jej zwolennik. W praktyce stała się przymusowa dla schorowanych starców w Holandii, którzy wcale jej nie pragną.
Stała się również furtką dla okrutnego morderstwa sądowego na pozostającej w śpiączce Amerykance Terri Schiavo , która decyzją sądu została skazana w 2005 roku na śmierć głodową. Dla sądu nie miało najmniejszego znaczenia, że gotowość opieki nad Terri zgłaszali jej rodzice, a z żądaniem eutanazji zgłosił się mąż zainteresowany spadkiem i możliwością zawarcia nowego związku. Agonia Terri trwała dwa tygodnie. Wszyscy „tolerancyjni” są za to pośrednio odpowiedzialni.
Podobnie - jeżeli teraz nie wyprowadzimy homofilii i pedofilii z przestrzeni publicznej będziemy odpowiedzialni za gwałt dokonany w przyszłości na naszych dzieciach i wnukach.
Komentarze
20-11-2013 [14:21] - Paweł Chojecki | Link: A jednak celowe?
"Motywy wprowadzenia obowiązku szkolnego dla sześciolatków i przedszkolnego dla pięciolatków stają się w świetle tego zupełnie jasne."
A więc zgadzamy się, że to nie głupota ale zła wola stanowi podłoże zmian w edukacji?
Z poważaniem,
Paweł Chojecki
20-11-2013 [14:28] - Teresa Bochwic | Link: Wola zmiany świata. I wstęp
Wola zmiany świata. I wstęp do depopulacji.
20-11-2013 [14:33] - izabela | Link: @Paweł Chojecki
Wolałabym myśleć, że to głupota, ale zgadzam się. Niestety.
20-11-2013 [14:46] - Paweł Chojecki | Link: Diagnoza początkiem
Właściwa diagnoza daje lepsze szanse na skuteczną kurację...
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
20-11-2013 [14:27] - Teresa Bochwic | Link: Co za raj dla pedofilów pójść
Co za raj dla pedofilów pójść do szkoł do pracy - przyglądac się "ćwiczącym" dzieciom.
Huxley staje się rzeczywistością.
Ratunku Boże.
20-11-2013 [14:42] - izabela | Link: @Teresa Bochwic
Myślę, że specjalistów od edukacji seksualnej w przedszkolach nie zabraknie. Kiedy w 2002 roku robiłam dla wydawnictwa Antyk adiustację 9 i z konieczności częściowe tłumaczenie) książki - Reisman Judith A., Eichel Edward W.: "Kinsey - seks i oszustwo" i rozdawałam autorskie egzemplarze, większość znajomych twierdziła, że to bzdury. Nie wierzyli w skuteczny atak lobby homoseksualnego w Polsce. Ta książka jest wyjątkowo aktualna.
20-11-2013 [14:37] - zdzichu z Polski | Link: pomyłka
To nie John Savage czyli Claude Bukowski śpiewa o czymkolwiek nieprzyzwoitym na koniu tylko Don Dacus czyli filmowy Woof w czasie przejażdżki z Treat Williamsem − Bergerem.
W wracając do konkretów.
Wolałbym by tego co właściwe nie wyznaczał mi pajac wymachujący barwami narodowymi na tle palących się sztucznych kwiatów.
W historii Europy, w tym przez pewien okres, również w Polsce, gust i pojęcie moralności takowych już wytyczał granice.
Takim jak Pani też. Warto by się obudzić.
20-11-2013 [14:48] - izabela | Link: @zdzichu z Polski
Dziękuję za erratę, widziałam ten film bardzo dawno, ale śmiałam się do łez. A ja bym wolała żeby nikt nie wyznaczał jak mają się bawić w przedszkolu moje wnuczęta. Nikomu wszak nie przeszkadzam trzymać rączek pod kołdrą- niezależnie od wieku i wykształcenia. Pod własną kołdrą naturellement.
20-11-2013 [14:56] - zdzichu z Polski | Link: Ja też nie,
ale jak na razie to wiekszość tz Patriotów i Prawdziwych Polaków robi wszystko by Polskę przedstawić jako kraj opresjny dla mniejszości. Wspomagają tym samym starania tych którzy z seksualności chcą zrobić swe źródło zarobku
20-11-2013 [18:18] - licho | Link: "Polska jako kraj opresyjny dla mniejszosci"
Ciekawe, czy taka opinie maja rowniez - posel Biedron, posel Anna Grodzka, co najmniej jeden minister i paru ludzi w rzadzie?
21-11-2013 [00:16] - zdzichu z Polski | Link: ależ Biedroń i reszta nie ma co narzekać
Mają diety poselskie, różne media publikują ich wspominki podobnie jak w przypadku gościa co boso po pustyni chodzi ale dutków mozna zarobić więcej.
40 000 albo i więcej Polaków , którym się nie podoba rząd, układy, zarobki, media, estetyka, etc. staje się narzędzem tej agitki. Pytanie czy chcą. Jak chcą to cóz ich powstrzymuje przed wykrzywkiwaniem durnych haseł.
Wiadomą rzeczą jesrt że tłum nie odpowiada za zachowania jednostek, ale nie jesteśmy w tłumie.
Jesteśmy na Naszych Blogach.
Żeby było jasne nie bylem uczestnikiem tego fajfu.
20-11-2013 [21:58] - amfetamina (niezweryfikowany) | Link: panie zdzichu, przestan sie pan masturbowac bo nie nadazam.
ten skrot myslowy dotyczacy zwiazku przyczynowo-skutkowego tzn co?, im lewactwo bardzie histeryzuje z powodu nieczulosci normalnych na zachcianki marginesu, tym wieksza bedzie to pozywka dla sodomii i wszystkiego co z nia ma zwiazek? To lepiej przyszykujcie sie na dluga i kosztowna batalie gdyz, nie wiem czy pan zauwazyl, ale naszymi pobudkami nie kieruja powody materialne a motywacji ideowej mamy duzo. Bez "walki" nie pozwolimy wam zawlaszczyc zycia publicznego (a w szczegolnosci naszych dzieci) a to ze ludzie podobnie myslacy sa w wiekszosci, w makro skali, dowodza chociazby masowe protesty we Francji a w mikro, moje osobiste kontakty z obywatelami krajow wysoko rozwinietych ktorym przewaznie wszystko wisi a homosi traktuja z usmiechem o wydzwieku pogardliwym.
20-11-2013 [23:58] - zdzichu z Polski | Link: pani lub panie makiwaro
sformułowanie "wam" w odniesieniu do mojej osoby w połączeniu z "wam zawlaszczyc zycia publicznego (a w szczegolnosci naszych dzieci)" pozwala mi na odpowiedź.
Pani, pana dziećmi to co najwyżej stary katecheta spragniony bliskiego kontaktu z kimkolwiek się może zająć.
20-11-2013 [16:12] - Jęzory Pasiukowski | Link: Cym Bał
"...Wolałbym by tego co właściwe nie wyznaczał mi pajac wymachujący barwami narodowymi na tle palących się sztucznych kwiatów."
Sam Pan jesteś pajac - nic Pan nie rozumiesz z istoty notki, którą Pan komentujesz. Za to nazwiska aktorów dobrze Pan pamięta, tyle tylko, że to nie jest istotne.
21-11-2013 [04:55] - zdzichu z Polski | Link: Jęzory mi powie
o co loto? Jęzory wie. Na Świecie ma być porzundek i juź.
20-11-2013 [22:00] - lala | Link: ku refleksji
pisze Pani "Problem polega na tym , że gdy dopuścimy żeby ktoś ze swymi gminnymi gustami czy szczególnymi obyczajami -( UWAGA - opuszczam slowo seksualnymi, bo moga byc rozne obyczaje) - postawił stopę w przestrzeni publicznej, nieuchronnie zacznie walczyć o to, żeby jego gusta, obyczaje (czy zboczenia) stały się przymusowe."
a teraz niech Pani popatrzy jak bardzo ta opinia - po opuszczeniu slowa "seksualny" pasuje do dominujacej religii, jak maja sie czuc wszyscy ci, ktorzy wobec wersji "katolickiego panstwa narodu polskieg" maja spory dystans i jak ma sie to do konstytucyjnego rozdzialu kosciola od panstwa -
argument o "katolickosci" polskich obywateli mnie nie przekonuje - od wiekow w panstwie polskim zyli tez arianie (skutecznie wygnani) czy protestanci (mniej skutecznie zwalczani)
20-11-2013 [22:41] - izabela | Link: @lala
Wydaje mi się, ze sekularyzacja KK jest obecnie faktem- nie pobożnym życzeniem ateistów. Ksiądz nie zagląda nikomu pod pierzynę, odwiedza tylko tych którzy go zapraszają, bierze pieniądze od tych, którzy dają z dobrej woli. Nie przesadzałabym również z prześladowaniami protestantów. W rodzinie mego męża są ewangelicy augsburscy , jego wuj Aleksander Falzmann był słynnym pastorem w Zgierzu, zginął w Dachau z rąk swoich rodaków bo czuł się Polakiem. Jednak w Polsce przedwojennej czuł się doskonale- był szanowany i honorowany orderami państwowymi i nikt go nie prześladował. Nie zauważyłam też obecnie żadnych prześladowań parafii w Zgierzu. Świetnie funkcjonuje, odebrała swoje nieruchomości, odgrywa w społeczności lokalnej dużą rolę. Ateiści mają to do siebie, że występują w obronie tych, którzy wcale sobie tej obrony nie życzą. Martwią się na przykład, że staruszki dobrowolnie przekazują swój wdowi grosz na tacę . Nie oburza ich jednak, że te same staruszki mają nędzne emerytury, z których muszą płacić przymusową daninę państwu , nie mają dostępu do leczenia, nie stać ich na leki. Proszę się cieszyć, że w naszym kraju (jak dotąd) dominującą religią nie jest islam, a prawem szariat.
21-11-2013 [22:51] - lala | Link: wiara a prawo
oczywiscie, ze mogli funkcjonować protestanci (choc jak dobrze wimy nie zawsze), zas wiele ich kosiolow (np. na Mazurach) przejal KK po 1989 roku
- alisci to KK uzurpuje sobie dyktowanie prawa w niby-swieckim panstwie - przykladami ustawa o aborcji czy kwestia in vitro - katolicy czy inni wierzacy nie sa w zaden sposob zmuszani by dokonowayc aborcji czy poddac sie procedurze in vitro, ale skutecznie narzucili takie prawo wszystkim inaczej myslacym, wiec mowienie, ze ksiadz nikomu pod pierzyne nie zaglada jest swoista hipokryzja (ze nie wspomne o tych katolikach, ktorzy po - czesto wielkim dramacie, jakim jest rozwod sa w KK traktowani jako wierzacy "drugiej" kategorii)
a juz pouczenia osob zyjacych samotnie i bezdzietnych o tym, jak ma funkcjonowac rodzina i wychowanie dzieci czy jak ma wygladac zycie intymne jednostki - uwazam za dosc komiczne
ps. nie jestem ateistka
21-11-2013 [00:58] - zdzichu z Polski | Link: to nie jest tak jak przedstawileś
Wiara ( odpuszczam słowo gusta) pozwala ludziom, którzy poniewierali swych bliznich na spędzenie spokojnej starości. Zaważ, że wielu Tych którzy mają prawo domagać się zadośćuczynienia domagają się tylko prawdy.
21-11-2013 [14:38] - Magdalena | Link: Ja byłabym jednak za tym, że pilnować kto trzyma ręce pod kołdrą
i w jakim jest wieku ... Czy wszystkie opracowania o problemach dziecięcego onanizmu mamy walnąć do kosza? Czy seksoholizm to nie jest problem wielu dorosłych osób?
http://www.tvn24.pl/kropka-nad...
http://www.youtube.com/watch?v...
I najważniejsze ostry wykład:
http://www.youtube.com/watch?v...
Proszę mi wierzyć, nie rozpatruję sprawy pod względem religii ... Przypadkiem głównym fighterem jest ksiądz ... Bo kto inny się odezwie?
21-11-2013 [16:34] - izabela | Link: @Magdalena
Ja mówię o programie minimum. Nie chcę nikogo pilnować i do niczego zmuszać. Ale nie zgadzam się, żeby narzucano mi poglądy, żeby karano mnie za te poglądy i żeby zmuszano do czegokolwiek moje dzieci i wnuki.