| REJESTRACJA
Стукачам, чекистам и членам российской агентуры вход воспрещен

Każdy pijak to złodziej a każdy złodziej to pijak

Miauczyńskiemu Adasiowi  pewnie nie idzie interesik w handlu winkami więc by POzyskać spore zamówienie na wina z kancelarii pijaków pieprzy  jak PObity o doskonałości rudego pozwalając sobie na POuafałości wobec Pana Premiera Jarosława Kaczyńskiego zwracając się do niego per Jarek . Taki cham co to się taniego winka nachlał i wydaje mu się że wszystko mu wolno . Ponieważ Polak głosuje pieniędzmi więc ja osobiście sprawdzę każda butelkę wina czy aby przypadkiem nie pochodzi z firmy Kondrat  Wina Tuska .Ale żeby było ciekawiej to uosobienie doskonałości  czyli zbój z SoPOckiego lasu zamierza wydoić Polaków remontując „im domy  siłą i przemocą”. Otóż używając słowa rewitalizacja  a dotyczy to ok. 4000 budynków zbiorowego zakwaterowania i części z 447 000 budynków wielomieszkaniowych,  w których mieszka aż 10 mln Polaków platforma szykuję sobie miejsca pracy dla znajomków i znajomych  króliczka .Scenariusz będzie ten sam , zapaść na rynku budowlanym , niezapłaceni wykonawcy , znikające firmy i 10 milionów Polaków spłacających kredyty za remont budynków .Super POmysł lepszy od Amber Gold i kilku niepotrzebnych stadionów . Tutaj nastąpi powstanie tysięcy firm chętnych rewitalizować  na siłę budynki czyli trochę styropianu ,kilo farby i wycena jakby nowy budynek powstał .Zapłacą oczywiście obywatele , ale zapłacą do jedynie słusznej firmy wytypowanej na przetargu przez PO , ta firma oczywiście upadnie po otrzymaniu kasy i niestety nie zdąży zapłacić firmie Pana Kowalskiego który wykonał już prace . Tak więc zadowoleni będą ci co wymyślili rewitalizacje trochę będzie zdenerwowanych ok.10 milionów zobowiązanych do miesięcznej obsługi kredytu budowlanego  i jakieś 10 000 wqurwionych co to wszystko zrobili i nikt im nie zapłacił .To chyba taka nowoczesna forma czynu społecznego
A tu kilka cytatów jakże mądrych :
„…A co powinno być celem tej rewitalizacji?  Andrzej Czerwiński – PO zwraca uwagę, że działania powinny być skoncentrowane na poprawie stanu technicznego budynków i  uatrakcyjnienia miejsca zamieszkania, co w konsekwencji doprowadzi do wzrostu satysfakcji zamieszkujących osiedla ludzi……
„…W Polsce zarejestrowano tylko pojedyncze przypadki niebezpiecznego odpadania płyt osłonowych. Częściej zdarzały się odpadnięcia np. balkonów, ale takie przypadki są stosunkowo proste do zbadania przez inspektorów nadzoru budowlanego – tłumaczy.
bareizm wiecznie żywy .
Kochani nie ma to tamto kancelaria Pana premiera potrzebuje na wino , które dostarczy świr Adaś więc nie pozostaje nam nic innego tylko dać im tą robotę i pozwolić się okraść bo jak mawiała Pani sprzątaczka KAŻDY PIJAK TO ZŁODZIEJ A KAŻDY ZŁODZIEJ TO PIJAK
Poniżej tekst Adasia Miarczyńskiego jeszcze przed rozpoczęciem winowej kolaboracji z rezimem
„….Nie, no to nie do wiary. Nie, to być nie może. Osiem lat podstawówki, cztery liceum. Potem pięć, bite, studiów, dyplom z wyróżnieniem, dwadzieścia lat praktyki, i oto mi płacą, jak by ktoś dał mi w mordę. Ja pierdolę, kurwa! O, bracia poloniści, siostry polonistki, sto trzydzieścioro było nas na pierwszym roku. Myśleliśmy, że nogi Boga złapaliśmy, że oto nas przyjęto do szkoły poetów. Szkoła poetów, Dżizus, kurwa, ja pierdolę! Przez pięć lat stron tysiące, młodość w bibliotekach. A potem bida, bida i rozczarowanie! A potem beznadzieja i starość pariasa i wszechporażająca nas wszystkich pogarda, władzy od dyktatury, aż po demokrację, która nas, kałamarzy, ma za mniej niż zero. Dlaczego władza każdej maści ma mnie za nic? Czy czerwona, czy biała, jestem dla niej śmieciem, kurwa! Pod każdą władzą czuję się jak kundel! Czemu nie jestem chamem ze sztachetą w ręku? Ktoś by się ze mną liczył gdybym rzucił cegłą! A przecież stanowimy sól ziemi. Tej ziemi! Mimo że nie jesteśmy prymitywną siłą, dyktaturami zawsze wstrząsają poeci! Wtedy nas potrzebują, zrozpaczone masy, które nie widzą dalej niż kawał kiełbasy! Które nie widzą dalej...
A poniżej adresy mailowe  kundla jak to Adaś się samookreślił
www.marekkondrat.pl
Opinie użytkowników

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Obrazek użytkownika Tomasz1977

Adam Miauczyński to nie Marek Konrad, a Cezary Pazura z filmu "Nic śmiesznego"

Obrazek użytkownika kat
oczywiście że masz racje....  wszyscy wiedzą o kogo chodzi i nazywa się to ostrożnościa procesową...pozdrówka
Obrazek użytkownika dogard

zlodziejem i pijakiem,na bank.

Obrazek użytkownika mada

Ta Nowa Inteligencja potrafi się tylko nachlać i bluzgać tak, że żaden fornal do pięt jej w tym nie dorasta.

Obrazek użytkownika kat
bo to pijaki i zlodzieje są a każde zlodzieje to pijaki sa..pozdrówka
Obrazek użytkownika Krzysztof

Skoro Kondrat czuje się jak, to może jest to jakiś zew natury? Ostatnie jego poszczekiwania nawet by na to wskazywały. Szczeknąć, obsikać a wystarczy tupnąć i miauczyński ogon pod siebie. Albo na drogi, bo to sól raczej przemysłowa

Obrazek użytkownika kat
to raczej jest sól odpadowa.....pozdrówka
Obrazek użytkownika Krzysztof

A dziadek mnie ostrzegał: Wnusiu, najzdrowiej na gnoju... Przesoliłem nie pierwszy raz. Kacie, przynajmniej roku bez odpadów życzę. Możliwe?

Obrazek użytkownika kat
możliwe!!!!!pozdrówka
Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | www.gazetapolska.pl | www.panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl
Nasza strona używa cookies czyli po polsku cisteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.