Salon 24 maskirowka-szantaz pogrozki oszczerstwa

Niedawno na blogu amelka 222 ukazala sie taki wpis bloger a -tem , czyli pana Leszka Kensboka. 

Czyste wariactwo w wykonaniu Dąbrowskiego. Piszę oczywiście do Pana Jerzego Targalskiego w tej sprawie, no i do wydawnictwa Antyk również, bo Dąbrowski ma zamiar książkę pisać. Ubiegnę go, a jak się misiówa nie opamięta, zdejmę nakład z rynku, a Dąbrowski zostanie z rachunkiem drukarni do zapłacenia, i z rachunkiem NISZCZARNI za przemiał jego śmieciówy - który też będzie do zapłacenia. Już pomijam to, że kolejny raz p. Marek Dąbrowski odgraża się wszech i wobec, jak to on napisze o awiacji czyli o czymś, na czym się kompletnie nie zna. Zajrzyjcie na mój blog za parę dni, będzie tam artykuł o matactach Dąbrowskiego. 

Nastepnie pan nauczyciel Zygmunt Bialas przedrukowal u siebie na blogu wpis a-tema, szkalujacy trzy osoby, Marka Dabrowkiego, Michala Jaworskiego i Kazimierza Nowaczyka. 
 
Co do ksiazki Marka Dabrowskiego, nauczyciel Bialas bardzo interesowal sie ta ksiazka, chociaz dowiedzial sie o niej nie od autora tylko od swojego znajomego niejakiego flankowego. 

Proponowal nawet , ze zrobi korekte ksiazki. 

Wczesniej pan Kensbok probowal zastraszyc niezalezna . 

W tym sensie, odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi zapewne tak: Tupolewa porozrywał na drobne jakiś Wańka/Wowka za dźwigniami caterpillara. Potem go rozsypali (tupolewa, nie Wańkę). Po drodze mogły być detonowane jakieś małe ładunki, na polance Siewiernego, lub poza nią, dla wywołania efektów opisywywanych skrótem fx. 

Proszę się nad powyższym bardzo poważnie zastanowić, bo mam przygotowany od dłuższego czasu tekst podsumowujący jakość publicystyki Gazety Polskiej w sprawie tragedii 10 kwietnia, i nie zawiera on samych pozytywnych wniosków. Idziecie państwo na lep fanatycznym teoretykom spiskowym bezczelnie wtryniającym wam fikcję medialną o katastrofie lotniczej na Siewiernym. Brak wam krytycyzmu i zdolności do samodzielnego myślenia. Rozumiemy się? 
A-TEM53097 | 10.11.2011 21:58
 

link nadużycie odpowiedz 

autorzygazetypolskiej.salon24.pl/362459,co-rozerwalo-tupolewa 
.

Takie metody stosuja zwolennicy maskirowki w salonie 24 .

Komu na reke jest dezawuowanie zapisow TAWS i FMS widac jak na dloni.

@e2rdo

Nieprzypadkowo ukryto TAWS #38 w raportach KBWL LP.

Zapisy TAWS był potrzebny Rosjanom do wzmocnienia narracji, że piloci – wbrew przepisom i zdrowemu rozsądkowi – odczytywali wysokość radiową i przez to zostali rzekomo zmyleni w końcowej fazie lotu przez opadające zbocze jaru.

W zapisie CVR i FDR nie ma alarmu TAWS#38. Można powiedzieć, że MAK nieopatrznie strzelił sobie w kolano. Po odczytaniu zawartości pamięci TAWS przez Univeral Avionics było już za późno żeby - poza ukryciem w obu raportach alarmu TAWS#38(landing) - cokolwiek zrobić. Mleko się rozlało.

Zapis TAWS#38 jest bezcenny w demaskowaniu manipulacji czasem i innymi parametrami lotu tak przez MAK, jak i KBWL LP.

TORNADO91354 | 14.08.2012 00:57

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Józef Darski

14-08-2012 [13:59] - Józef Darski | Link:

Dlaczego Amerykanie podają godz. 10 min 56. Przytaczając to maskirowczycy uwiarygodniają swój atak na odczyt.

Obrazek użytkownika gini

14-08-2012 [14:24] - gini | Link:

Zaraz prerzysle, ktoregos z moich technicznych, juz to gdzies tlumaczyli.

pozdrawiam 

Obrazek użytkownika gini

14-08-2012 [14:33] - gini | Link:

1.     NTSB i odczyty TAWS I FMS

Nie jest prawdą, że ze strony internetowej NTSB zniknęły informacje na temat katastrofy w Smoleńsku (ENG10RA025). Widnieją one nadal:
http://www.ntsb.gov/aviationquery/foreign.aspx; również dostępne jest zgłoszenie o pomoc w dochodzeniu ze strony MAK (w formacie pdf - poprawiony link/uwaga Albatrosa.. z lotu ptaka)
http://dms.ntsb.gov/aviation/AccidentReports/pfgdynjitkddya55jn0ira451/A12132011120000.pdf

Mimo że wielu blogerów zwracało już uwagę, że za informacje podane w tym zgłoszeniu odpowiedzialna jest strona prowadząca śledztwo, fakt ten został całkowicie zignorowany przez prowadzących „śledztwo blogerskie.” Dlatego jeszcze raz przytoczę uwagę zamieszczoną na stronie NTSB - FOREIGN INVESTIGATIONS:

Recent Investigations with NTSB Participation

The official source for information on any ICAO aircraft accident or serious incident investigation rests with the state of occurrence. The data presented on this page is provided by the U.S. Accredited Representative and is intended only for informational purposes as a record of US participation for each specific event. Every attempt is made to confirm the information with the investigating authority of the state of occurrence prior to its appearance. However, for the most current official information, a hyperlink to the appropriate Web site of the foreign state is provided when available.
 

Factual

Factual

(08/18/2011)

Related Items

4/10/2010

Smolensk, Russia

TUPOLEV TU154

ENG10RA025

Fatal(89)

 <b>Nie ma chyba zatem najmniejszych wątpliwości, że widniejąca w zgłoszeniu godzina katastrofy podana została przez MAK (mak@mak.ru).

Pełen protokół NTSB dostępny jest w Załączniku nr 4 do protokółu komisji Millera. W żadnym z tych dwóch dokumentów nie ma wzmianki o godzinie katastrofy – nie było to obiektem badań powołanej grupy ekspertów.</b>

TAWS DATA EXTRACTION FOR NTSB IDENTIFICATION: ENG10SA025 ORIGINAL

Conclusion

The data extracted from the TAWS appeared to be intact. There was no indication that memory had been corrupted in the accident.

FMS DATA EXTRACTION FOR NTSB IDENTIFICATION: ENG10SA025 ORIGINAL

Conclusion

The effort to extract data from the heavily damaged NCU Serial Number 1577 is ongoing. This data was not available for this report.

The data extracted from the NCU Serial Number 281 appeared to be completely intact. There was no indication that memory had been corrupted in the accident.

The amount of raw binary data that was captured electronically is very large. UASC software engineering can convert additional parameters to human-readable format if they are needed for the investigation.

Dalsze ignorowanie tych faktów, a opieranie się na przypuszczeniach i domysłach, może być odbierane tylko jako działanie zmierzające do publicznego zdewaluowania prac Zespołu Parlamentarnego oraz grup niezależnych naukowców z kraju i z zagranicy.

http://fotoszop.salon24.pl/372632,dezinformacje

Stara notka Kazimierza Nowaczyka z salonu, pomimo wielokrotnych wyjasnien matacza dalej.

 

Obrazek użytkownika kano

14-08-2012 [17:15] - kano | Link:

Podalas juz pelna odpowiedz.
Dodam tylko, ze najlepszym swiadectwem tego jak traktowane sa Stanach oficjalne dokumenty, jest sam raport NTSB. Na stronie 464 (w zalaczniku 4) znalazla sie poprawka dokonana podczas weryfikacji raportu NTSB. Bledna wartosc nie zostala wymieniona, przekreslono ja i podano nowa z odpowiednim komentarzem.

Obrazek użytkownika kaczazupa

14-08-2012 [15:11] - kaczazupa (niezweryfikowany) | Link:

Amerykanie byli konkretnym MAKowskim pismem proszeni o dokonanie odczytu pamięci TAWS i FMS. Jeżeli pismo MAK zawierało taką godzinę jako identyfikującą katastrofę, to odpowiadający czyli amerykanie nie mogli  jej zmienić ponieważ tym samym zmienili by identyfikację zdarzenia.
Gdybym kogoś oskarżył o kradzież Forda i policja czy prokuratura zwróciła by się do prezydenta miasta prowadzącego ewidencję pojazdów, to ten nie odpowie, że mi Forda nie skradziono, tylko, że taki samochód nie był na mnie zarejestrowany. UA zawarło w protokołach  takie czasy zdarzeń, jakie zapisały się w pamięci komputerów pokładowych.
W odpowiedzi nie wolno zmieniać treści pytania.

Obrazek użytkownika jacek.a

14-08-2012 [18:38] - jacek.a | Link:

Brzydko bawią się chłopcy od FYM-a,ale to jest naturalna reakcja na dowody których podważyć nie sposób.