Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Co zrobicie jak Baden powie, że nic się nie stało?
Wysłane przez Coryllus w 17-03-2012 [15:08]
Nic mnie bardziej nie brzydzi niż nieszczery entuzjazm. Pisałem już o tym wczoraj ale jeszcze powtórzę – nawet jeśli cokolwiek zostanie ustalone w wyniku ekshumacji nie zmieni to sytuacji ani na jotę. Będzie to tylko powód do kolejnych przedstawień, nieszczerych dyskusji o tym co mogło się tam stać naprawdę.
Nie tak dawno wszyscy ekscytowali się obietnicą ujawnienia dokumentów dotyczących katastrofy w Giblartarze. I co? Okazało się, że nie doszło tam do zamachu, ale do zwykłego wypadku lotniczego jakich wiele. Nikt się nawet nie zająknął na temat okoliczności brzegowych tego wydarzenia, na temat pozostawienia Polski sam na sam ze Stalinem. Więcej, w tym roku BBC wyprodukował dokument o polskich lotnikach w Wielkiej Brytanii, który nie został wyemitowany w państwowych telewizjach na Wyspach. Nie został wyemitowany, żeby nie psuć brytolom satysfakcji z sukcesu, z ciężko wywalczonego zwycięstwa nad Hitlerem. Nie został wyemitowany na pohybel nam. I to jest oczywiste. Nikt jednak nawet nie patrzy w tamtą stronę, bo zbliża się największy showman światowej patologii. Ponoć pracował nad szczątkami Kenndy'ego. I co? To ma być rekomendacja? To jest raczej przyczynek do kpin według mnie. Czego oczekujecie po tym człowieku? Jeśli ktoś sam nie potrafi bronić swoich zmarłych, a przez dwa lata nikt nie pomógł rodzinom ofiar w uzyskaniu pozwolenia na ekshumację, albo – bo właściwie czemu nie – w przeprowadzeniu tej ekshumacji bez pozwolenia, nie może liczyć na pomoc niczyją. Może liczyć jedynie na to, że zostanie po raz kolejny wykorzystany. A być może także wyszydzony. Nie jesteście na to gotowi, bo wszystkim się zdaje, że oto nadchodzi sojusznik. O ludzie!
Kiedy widzę te wszystkie wpisy mam wrażenie, że największą satysfakcją dla ludzi entuzjazmujących się ekshumacją byłoby gdyby BBC nakręciła o tym film i puszczała przez pół roku na kanałach edukacyjnych. O! Ileż by wtedy było radości. Film o nas zrobili, film, słyszycie! Bo robienie filmów jest przecież najważniejsze. Prawda?
Przedstawienia są najważniejsze. I to właśnie będzie przedstawienie. Amerykanie nie zrobią nic, co mogłoby zakłócić ich stosunki z Rosją. Po prostu. A jeśli zrobią to nie za darmo. Zgadzając się więc na tę ekshumację dziś, nie dość, że oddajecie te szczątki w pacht, to jeszcze będziecie do tego dopłacać przez długie miesiące, a może i lata. Trzeba ich było ekshumować od razu. Trzeba było wtargnąć na lotnisko i rozpieprzyć te trumny na oczach publiki i kamerzystów. To właśnie należało zrobić. Wy jednak chcecie jednego – żeby uznawano was za ludzi kulturalnych i cywilizowanych, bo to wam podnosi samoocenę. Są jednak sytuację, w których nie wolno się zachowywać w taki sposób i te wszystkie dni po 10 kwietnia roku 2010 były taką właśnie sytuacją. Dziś szczątki te to już tylko karta w politycznej rozgrywce. A wy chcecie sobie popatrzeć w telewizor poprzez ażurowe skarpety, leżąc na kanapie i podumać jak to świetnie, że się w końcu udało. Otóż nic się nie udało i nic się udać już nie może. Jest za późno.
Zapraszam na stronę www.coryllus.pl , można tam kupić książki i płyty, o czym na pewno wiecie.
Jeszcze jedno: 23 marca, w przyszły piątek odbędzie się mój wieczór autorski. Uczelnia Vistula, ul. Stokłosy 3, przy metrze o tej samej nazwie. Sala numer 113. Początek o godzinie 18.00. Na miejscu będzie można kupić książki
Komentarze
17-03-2012 [15:20] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Sam sobie idź na swój
Sam sobie idź na swój wieczór.
17-03-2012 [18:26] - Coryllus | Link: tylko
się nie rozpłacz dzieciaku.
17-03-2012 [15:40] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Dawno juz mialam takie podejrzenie
a teraz tylko sie upewnilam - obecnosc Coryllusa na "Niezaleznej" to tylko dowod na to, ze dopuszcza ona do glosu rowniez osoby o odmiennych pogladach. Ale nie przypuszczalam, ze poglady Coryllusa sa AZ TAK ODMIENNE od tych, ktorzy pragna ujawnienia prawdy o Smolensku. On jest co najmniej tak zdenerwowany mozliwoscia udzialu p. Badena w sekcjach zwlok jak prokuratura wojskowa.
17-03-2012 [18:25] - Coryllus | Link: jest tylko
jeden sposób na ujawnienie prawdy o Smoleńsku - wysoko wygrane wybory parlamentarne. Innego nie ma. Karmisz się złudzeniami.
17-03-2012 [15:56] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Nie martw się...
Jeśli Baden powie, że nic się nie stało, to będę szczęśliwy, że żaden międzynarodowy terrorysta do spółki z tutejszymi bezpieczniakami nie zabił mojego prezydenta. Ale niech mi to powie Baden, a nie ta pani, która robiła sekcję Pyjasa.
17-03-2012 [18:24] - Coryllus | Link: naprawdę
będziesz tego pewien? Ja pierdziu! Ja będę pewien czegoś wręcz przeciwnego. Nie martw się jednak - wiara przenosi góry, a nadzieja jest matką głupich.
17-03-2012 [16:05] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Po pierwsze:
Zrobiliśmy jeszcze jeden krok żeby odrzucić najstraszniejsze podejrzenie.
Ktoś kto nie ma nic na sumieniu nie powinien tego utrudniać.
Po drugie:
To było zdradzieckie, szokujące uderzenie.
Nikt nie spodziewał się krwiożerczych bydląt tym miejscu i czasie.
Wojna wymaga mobilizacji.
Nie można walczyć gołymi rękami ze stadem uzbrojonych kałmuków.
17-03-2012 [18:23] - Coryllus | Link: jaki
znowu krok zrobiliśmy?
17-03-2012 [16:11] - semper idem (niezweryfikowany) | Link: I co Pan na ten blog...Panie Sakiewicz?
Nie tylko na ten...na wszystkie wpisy Coryllusa!
Podobno jest nieusuwalny,jak sam stwierdził,mało tego,wszedł jeszcze do niepoprawnych.pl!
U Jankego i Krawczyka pisze...tam też wkleja swoje "przemyslenia" wraz z reklamą swoich dzieł.
U Arystotelesa można wyczytać naukę,którą wpajali Aleksandrowi wraz z Filipem Macedońskim.
"Nie zostawiaj żywym zdrajców,bo nigdy nie zaśniesz spokojnie i głową będziesz kręcił we wszystkie strony"
Ale Arystoteles to nie dziś...tylko temat został aktualny.
17-03-2012 [18:23] - Coryllus | Link: semper idem
Wiedziałem, że do cenzury także dojdziemy. Brawo. Wolnościowiec się znalazł.
17-03-2012 [18:45] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Już za Coryllusa wyjaśniam tę sprawę z niepoprawni.pl
To przez pomyłkę, zrobił literówkę bo chciał wejść na niereformowalni.pl
17-03-2012 [16:30] - Riskbreaker (niezweryfikowany) | Link: Typie idz na Nowy ekran tam twoje miejsce
Lubisz psuć krew , to widać , czytałem parę twoich dzieł że tak powiem na wyrost, i co stwierdzam szkoda czasu tego nawet się nie czyta przyjemnie lub z ciekawością,
tylko z wrażeniem że coryllus to jakiś zakompleksiony typ co twierdzi że on ma tylko racje a jak zwrócisz mu uwagę to będzie rzucał mięsem i obrażał co już tu widziałem nie raz, na pohybel to się chyba pojawiłeś na niezależnej.
Kto kupi twoje książki po tym co zobaczy tutaj?? moze czytelnicy GW.
Krótko Bujaj się coryllus
17-03-2012 [18:22] - Coryllus | Link: nie ty
będziesz decydował gdzie jest moje miejsce gamoniu.
17-03-2012 [16:34] - Gość (niezweryfikowany) | Link: cytat: Nie tak dawno wszyscy
cytat:
Nie tak dawno wszyscy ekscytowali się obietnicą ujawnienia dokumentów dotyczących katastrofy w Giblartarze. I co? Okazało się, że nie doszło tam do zamachu, ale do zwykłego wypadku lotniczego jakich wiele.
Pytanie do Autora - jakie to nowe dokumenty zostały ujawnione????? I z jakich to dokumentów wynika, ze nie było zamachu w Gibraltarze????
Od razu uprzedzam - jeśli Autor ma na uwadze wyniki sekcji zwłok gen. Sikorskiego, to z nich wynika jedynie, że obrażenia są typowe dla wypadku, ale z tego nie wynika nijak, że ten wypadek nie mógł być skutkiem zamachu....
17-03-2012 [18:21] - Coryllus | Link: nie
pamiętam., Otworzyli archiwa i Davies coś bełkotał, że nie było zamachu. Wszystko w porządku. Możemy się dalej przyjaźnić.
17-03-2012 [18:45] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Jak się nie pamięta, to się
Jak się nie pamięta, to się nie wysuwa kategorycznych wniosków....prawda?
17-03-2012 [19:45] - Coryllus | Link: a to
czemu?
17-03-2012 [16:58] - burek (niezweryfikowany) | Link: opinia n/t Coryllus
Moja opinia jest taka: najistotniejszym komentarzem na różne sprawy p. Coryllusa, jest taki komentarz:
"Zapraszam na stronę www.coryllus.pl , można tam kupić książki i płyty, o czym na pewno wiecie.
Jeszcze jedno: 23 marca, w przyszły piątek odbędzie się mój wieczór autorski. Uczelnia Vistula, ul. Stokłosy 3, przy metrze o tej samej nazwie. Sala numer 113. Początek o godzinie 18.00. Na miejscu będzie można kupić książki."
17-03-2012 [18:21] - Coryllus | Link: burek
Odkrywca się znalazł.
17-03-2012 [17:03] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Po prostu dno.Niżej stoczyć
Po prostu dno.Niżej stoczyć sie już nie można.
17-03-2012 [19:43] - Coryllus | Link: nie
wiem dlaczego akurat tu składasz samokrytykę, ale więcej tego nie rób, bo mnie to nudzi.
17-03-2012 [17:10] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Co za idiota
Ksiazki to sobie wsadz w tyłek .Ekspert od siedmiu boleści .
17-03-2012 [18:20] - Coryllus | Link: a kim
ty jesteś bubku?
17-03-2012 [18:41] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Jestem bubkologiem !
I prowadzę blog na temat bubkologii, lepszy nie twój bo o bubkach niewiele wiesz.
17-03-2012 [20:04] - Gość (niezweryfikowany) | Link: co za oszolom
Jam jest pierwszy Tw.Bolesław
17-03-2012 [17:15] - Szamanka (niezweryfikowany) | Link: Nie zgadzasz się z raportem MAK i Millera, ale prowokujesz.
Coryllusie!
"Wy", czyli adresaci Twej wypowiedzi, to niby kto?
Zwolennicy tezy o wypadku? Wybuchu? Katastrofy? Zamachu?
Przez minione dwa lata nawet inteligentni sceptycy mogli się doinformować i skorygować swe poglądy.
Ja twierdzę, że pod Smoleńskiem doszło do zamachu.
Chce jednak poznać prawdę do końca: jak zginęło 96 Polaków, w tym mój Prezydent, dlaczego mogli Rosjanie pozwolić sobie na taki rozmiar lekceważenia samej katastrofy, rodzin ofiar i nas, Polaków?
Jeśli którakolwiek ekshumacja potwierdzi tezę o zamachu, łatwiej będzie odpowiedzieć na pozostałe pytania.
Dlatego niepotrzebnie wplatasz w swój tekst cynizm (przypadek?),gdybyś sam był przekonany, że "nic się nie stało", pewnie pisałbyś dawno już na inny temat.
Podejrzewam, że i Ty liczysz na dodatkowe informacje.
Albo wiesz już coś więcej, niż my?
17-03-2012 [18:20] - Coryllus | Link: Szamanka
Też tak twierdzę, ale poznawanie prawdy nie jest mi potrzebne. Potrzebna mi jest satysfakcja, a tej nie dostaniemy. Dostaniemy za to kolejny odcinek serialu z archiwum X.
17-03-2012 [19:19] - Szamanka (niezweryfikowany) | Link: Corullus! Skąd Ty wytrzasnąłęś tę "satysfakcje" ?
Tylko nie próbuj od razu ze mną zadzierać, zanim nie wysłuchasz!
Jaka "satysfakcja" może być łączona z narracja o katastrofie? Przecież nie uczysz się od lokatora Belwederu, który "miał przyjemność być na wałach przeciwpowodziowych", kiedy te uległy wodzie, która potem i tak popłynęła do morza!
Kto lub co może Cie usatysfakcjonować i na czym ma to polegać?
Podobnie z prawdą!
Nie szarżuj!
Bez niej nie ma faktów, zdarzeń, historii, przyszłości i nas!
Ty jesteś mądry facet, ale nie możesz mieć zawsze racji!
To byłoby nudne!
Nie wierzę, ze nie parzysz sobie czasem palców!
Ale sam je pchasz w ogień.
Dzisiaj także.
17-03-2012 [19:36] - Gostek2 (niezweryfikowany) | Link: Mądry??????? Jak mądry człowiek może bredzić o rozwalaniu
trumien na lotnisku??? Słyszał on o profanacji???? Ekshumacja to nie to samo co rozpieprzenie w dowolnej chwili trumien. Co on bredzi? On jest mądry? Mój kot ma IQ większe niż on.
17-03-2012 [19:42] - Coryllus | Link: Szamanka
Zakładam rękawice.
17-03-2012 [18:30] - Gostek (niezweryfikowany) | Link: Co ty naiwna jakaś? A skąd niby miałby coś więcej wiedzieć?
A co on dziennikarz śledczy? Nie potrafi rozsądnego tekstu napisać, który ma jakąś logikę. Z reguły metodę ma prostą prowokować by komentarzy było dużo. Już po artykułach o Ziemkiewiczu (który go przerasta o kilka pięter) było widać tę nieuzasadnioną niczym megalomanię - wyśmiał go za reklamę na 5 pięter czy coś takiego. Sam by chciał, Ziemkiewiczowi zaproponowali bo jego pozycja i poziom felietonisty i pisarza się liczy.
Jednemu facetowi odpisał jaki on ważny bo tysiąc ileś wpisów na blogach zrobił (mniejsza o jakość) i 7 książek napisał, tylko jak wszedłem na jego stronę to doliczyłem się 4!!! Pomijam jakość, bo nie czytałem.
A odpowiedzi pokazują jaki jest bezradny wobec najprostszych pytań. Dlatego zamiast merytorycznych odpowiedzi są inwektywy.
17-03-2012 [19:05] - Szamanka (niezweryfikowany) | Link: Gostku!
Więcej wiadomości zbiorę, pytając "naiwnie", a styl i frazeologie C. znam od dawna i dlatego włączam się tylko, gdy istnieje gwarancja zachowania poziomu przez autora.
Dziś C.tylko otarł się o bandę, myślę, że się pilnuje.
To, co Ty podniosłeś, także zauważyłam.
C.wie, że bywam u niego z różnych przyczyn rzadziej.
Pozdrawiam Cię, Gostku!
17-03-2012 [19:40] - Coryllus | Link: Gostek
Trochę nie rozumiem o co ten płacz? coś ci nie pasuje?
17-03-2012 [17:48] - Logan3331 (niezweryfikowany) | Link: Ze tez troll ma rubryke na "niezależnej.pl"
E trollu, obwiniasz rodziny zmarłych w katastrofie "smoleńskiej" o to, ze nie daly rady wywalczyć pewnych działn ze skorumpowanymi politykami PO ?
Od razu wyśmiewaasz "ostatnią" deske ratunku dla tych rodzin ?
"Trzeba ich było ekshumować od razu. Trzeba było wtargnąć na lotnisko i rozpieprzyć te trumny na oczach publiki i kamerzystów."
Pir...lić latwo, pokaz jak to sie robi w praktyce trollu przy calym aparacie państwowym.
ps
Trollem nazwalem cie dlatego, ze wprowadzasz zamęt, nic konkretnego nie wnosisz do tematu, a jedynie prowokujesz do "jazgotu".
ps2
Co, tu mnie już nie wyrzucisz jak na S24. xD
17-03-2012 [18:19] - Coryllus | Link: Loga
W którym miejscu obwiniam ofiary wsiowy analfabeto?
17-03-2012 [18:38] - Gostek (niezweryfikowany) | Link: Analfabeta to taki co nie umie pisać a on napisał!
Jak to wyjaśnisz? Coś nie tak z logiką?
17-03-2012 [19:02] - Logan3331 (niezweryfikowany) | Link: To taktyka kolesi z IQ ponizej 90
Jak sie nie ma czego przyczepić merytorycznie, to sie czepia ortografii xD
Koleżka rozpaczliwie chce zarabiać kase a przy tym cierpi na manie wielkosci , a przy tym jest wielkim egoistą.
W zasadzie szkoda komentowac tego trolla, ale czasem nawet rozsądni ludzie nie wytrzymuja i musza zareagowac na glupote.
17-03-2012 [19:39] - Coryllus | Link: Logan
Mierzysz sobie tylko IQ czy inne rzeczy także, żeby podnieść sobie samoocenę?
17-03-2012 [19:37] - Coryllus | Link: Gostek
A jaką masz pewność, że to on napisał, a nie jemu napisali? Ja nie mam żadnej.
17-03-2012 [17:49] - Janko Walski | Link: Jednak idiota
A myślałem, że tylko schizol.
Nie będę więcej tu zaglądał.
17-03-2012 [18:18] - Coryllus | Link: janko walski
Całe szczęście.
17-03-2012 [19:44] - krzyh (niezweryfikowany) | Link: Na salonie24
u Jankiego na pierwszej stronie kilka podobnych w duchu wpisów - nie pytajcie, nie zaglądajcie, cicho siedźcie itd. Ekshumacje zapominają autorzy napisać są nie dlatego że ktoś tam szuka czegoś, śladów itd tylko dla tego że wyniki sekcji przysłane nie zgadzają się z tym co wiadomo o ofiarach - ludzie po śmierci nie rosną, nie odrastają im wyrostki robaczkowe, nie znikają blizny. Zaproszono specjalistę z zagranicy dlatego by mieć pewność że wyniki nie zostaną sfałszowane bo zaufanie do służb podległych rządowi jest żadne. I co nastąpiło? Atak ze strony niby prawicowych komentatorów na prawo rodziny do pewności że nie zostanie okłamana po raz kolejny.
17-03-2012 [18:09] - V (niezweryfikowany) | Link: "Na temat okoliczności brzegowych tego wydarzenia"
Nadzwyczajny bełkot.
17-03-2012 [19:36] - Coryllus | Link: V
Za to twój jest całkiem standardowy.
17-03-2012 [18:45] - Gościówa-Misiówa (niezweryfikowany) | Link: Co by było gdyby....?
... gdyby Antoni Maciarewicz lub Zuzanna Kurtyka lub Małgorzata Wassermann uznali, że: 1) poznanie prawdy nie jest im potrzebne 2) satysfakcji nigdy nie dostaną 3) kolejne odsłony to tylko odcinki z archiwum X??? Jakie intencje przyświecają takiemu stawianiu sprawy? A jeśli to kolejna nieudolna próba namawiania nas, by w końcu dać sobie spokój ze Smoleńskiem "bo życie stygnie"? Kolejne "przecież ofiarom to życia nie wróci"?
17-03-2012 [19:36] - Coryllus | Link: gościówa
Więc uważa pani, że pozostawieni pani Waserman, Kurtyki i Macierewicza samotnie w walce o ekshumację od samego początku jest OK. Nie ma co się sadzić. Każdy zachował się tak jak powinien. Co zrobili politycy PiS, żeby doprowadzić do tej ekshumacji? No, proszę? Poza wymienionymi. Ta partia ponoć istnieje, chce wygrać wybory i mieć własne media oraz "nasze" służby. Słucham ilu polityków PiS wyszło na ulicę i skandowało - chcemy ekshumacji, chcemy ekshumacji! Albo zrobiło zrzutę na ekipę i dokonało tej ekshumacji bez pozwolenia prokuratury? No słucham? Ilu wsparło panią Wasserman? Pani się już całkiem mózg zlasował? Wydaje się pani, że wysiłek jednego człowieka, w dodatku kobiety po przejściach postawionej wobec wrogiego otoczenia to jest sposób na poznanie prawdy? Co pani ma w głowie?
17-03-2012 [19:43] - Gostek2 (niezweryfikowany) | Link: Człeku ty wiesz co to jest "ekshumacja" bez zezwolenia?
To się nazywa profanacja i może oznaczać więzienie choćby w zawiasach!!! Co ty bredzisz? Widziałeś ty manifestację na temat profanacji? Przecież to byłaby groteska, co ty wyobraźni nie masz???
17-03-2012 [19:50] - Gostek2 (niezweryfikowany) | Link: Manifestację na temat profanacji, miało być na temat ekshumacji
Pomyłka bo mózg się lasuje czytając te brednie
17-03-2012 [19:50] - Gość (niezweryfikowany) | Link: do cycusia czy jak cie tam pajacu zwal
Uważam że jest pan kompletnym idiotą który naslucha sie TVNu PO a potem pie[...]i to i owo mam dla ciebie radę cycusiu czy jak ci tam [...], odstaw alkohol bo ci szare komórki szwankuja i wyluzuj poeto od siedmiu boleści
______________
[...]
*Pazur
17-03-2012 [20:34] - Gościówa-Misiówa (niezweryfikowany) | Link: Przepraszam, ale ... Hasło "Chcemy ekshumacji" to na serio????
Ja daję argumenty, a w odpowiedzi "Pani się już całkiem mózg zlasował". To poniżej mojej inteligencji i godności osobistej. Nic tu po mnie. P.S. Dziś pani Kurtyka stała obok prezesa PiS w Mysłowicach, ramię w ramię. Chyba m.in dlatego są ze sobą w serdecznych relacjach, że oboje nie dali się omamić upiornie bezprawnym pomysłom zrobienia manifestacji pod hasłem "chcemy ekshumacji". ŻEGNAM bez żalu.
17-03-2012 [21:56] - BazyliMD (niezweryfikowany) | Link: Czytać, zapamiętywać i nie czepiać się!
O konieczności ekshumacji i na tym blogu pisano nie raz, i Coryllus na ten temat wielokrotnie pisał.
Dwa lata w trumnie: w lecie gnicie, w zimie zamarzanie i tak na zmianę, robi swoje. Zalutowana trumna to jedna wielka retorta chemiczna i zachodzące tam procesy niszą większość "dowodów". Może jest jakaś szansa....
Coryllus postawił bardzo istotne pytanie:
Co powie gawiedź, jak ekspert niczego nie znajdzie? A szanse, że coś znajdzie są naprawdę niewielkie.
Tu działa logika, której gawiedź nie rozumie: Nawet, jeżeli znajdzie jakieś "ślady", to owe ślady nie będą mogły stanowić dowodu z tego prostego powodu, że to "ślady", małe ilości, minimalne stężenia. Musztarda po obiedzie. Pat.
Co wówczas powie gawiedź? Powtórzy za polszewią: mieliście swojego eksperta i nic nie znalazł. Nie było żadnej katastrofy.
18-03-2012 [07:57] - Gostek (niezweryfikowany) | Link: Jeszcze raz pytam: Ty jesteś trolem? Szwgrem Coryllusa nim samym
pod innym nickiem czy człowiekiem o małej liczbie szarych komórek? Zawsze się pojawiasz i bronisz największych bredni gdy tylko liczba niekorzystnych komentarzy wzrasta, czyli niemal zawsze, ciekawe co? A twoje wywody sa na poziomie IQ mojego kota.
18-03-2012 [08:02] - Gostek (niezweryfikowany) | Link: Ty matole GAWIEDŹ czyli my nic nie powie bo nie o gadanie tu
chodzi czego kapuściane łby coryllusa i twoje nie rozumieją. Będziemy po prostu znali prawdę niezależnego eksperta a nie nie wiadomo kogo i na czyj rozkaz -takie trudne do zrozumienia?
Coryllus i ty jak GW lub TVN dokładnie w tym stylu próbujecie z nas zrobić idiotów co tylko czekają by ekspert powiedział TAK TO BYŁ ZAMACH. Kto ty jesteś ty i ten twój coryllus skoro internautów Niezaleznej śmiesz nazywać gawiedzią?
Logika? biedaku ty chyba gimnazjum z trudem skończyłeś.
17-03-2012 [19:11] - Riskbreaker (niezweryfikowany) | Link: Brawo , a nie mówiłem
Teraz pan coryllus będzie nołlajfił i odpowiadał na każdy nieprzychylny post ,lub krytyczną uwagę i oczywiście to o czym wspominałem będzie obrażał i twierdził że wie najlepiej.
Odnośnie Giblartaru to co ci odtajnili ? bo chyba jesteś niedoinformowany bo główne akta odnośnie depesz wojskowych i korespondencji wywiadu itd. Są utajnione do 2040 albo 2050 roku. Proponuje się doinformować i obejrzeć dokument o tym zdarzeniu, a teraz możesz się wypowiedzieć No-life= Coryllus.
17-03-2012 [19:13] - true (niezweryfikowany) | Link: Gdyby ktoś miał ochotę zapoznać się z filmem
http://www.youtube.com/watch?v...
Bitwa o Brytanię-Dywizjon 303
17-03-2012 [19:24] - Michu13 (niezweryfikowany) | Link: Co do gen. Sikorskiego
w rzepie była podawana informacja ,iż polski badacz tej katastrofy mieszkający na stałe w Anglii , dotarł do dwóch ratowników uczestniczących w akcji ratowniczej .Przy czym każdy z nich służył na innej jednostce , ich zeznania się jednak pokrywały ze sobą a wspominali o tym , że w tym miejscu na powierzchni morza pływały trzy ciała ; pilota , oficera i właśnie generała .Ale ciało Sikorskiego było odziane tylko w kalesony i koszulkę , tu mnie nachodzi myśl ,czyżby to znów ta polska fantazja i w chwili startu najspokojniej na świecie się przebierał we wznoszącym się liberatorze ? W tym świetle to na pewno był zamach.
17-03-2012 [19:37] - ASPAL (niezweryfikowany) | Link: Przyganiał kocioł garnkowi,a sam smoli.
Pan nie wtargnął i nie rozpieprzył tych trumien.A,jak Pan sam napisał,należało to zrobić "na oczach publiki i kamerzystów"...Co się stanie jak pan Baden powie,że nic się nie stało? Nic się nie stanie,a poza tym myślę,że nie po to zaproszono Badena do Polski,by potwierdził "pisowską teorię" katastrofy w Smoleńsku.Ludzie będą dochodzić do prawdy,tak czy inaczej.A Ty,dokąd wiedziesz,Proroku?
17-03-2012 [20:02] - gregor z wiednia (niezweryfikowany) | Link: Kochani! Nie piszcie na tym
Kochani!
Nie piszcie na tym blogu.
To nie ma sensu.
Autor chyba nie jest trzezwy (a tu dopiero sobota)!
Pozdrawiam.
17-03-2012 [20:07] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Dokładnie jakiś alkoholik
Dokładnie jakiś alkoholik kto wie a może to sam donald
17-03-2012 [20:22] - SuperGość (niezweryfikowany) | Link: Słuchajcie, jestem zawodowym alkoholikiem i nie obrażajcie mnie
bo właśnie obalam 2gą 1/2 ale takich bzdur jak ten bloger bym nie napisał. On coś innego uzywa
17-03-2012 [20:07] - Mohaire beretta (niezweryfikowany) | Link: Każde badanie, w tym
Każde badanie, w tym patomorfologiczne, jest krokiem do poznania prawdy o Tragedii Smoleńskiej. Zadanie Zespołu Parlamentarnego jest inwentaryzacja obiektywnych informacji na temat katastrofy.
Fakty przemówią same za siebie, a duży opór aktualnych polskich władz sugeruje, że coś jest na rzeczy. Sądzę, że aktualne polskie władze nie wiedzą, co takie badanie ujawni, gdyż nie dysponują wiarygodnymi badaniami (te sporządzone przez MAK nie są wiarygodne). Spodziewając się "najgorszego" (= np. obecności określonych substancji chemicznych), aktualne polskie władze starają się profilaktycznie nie dopuścić do przeprowadzenia badania.
Nie uważam, że prawdy powinniśmy się lękać. Jeżeli zatem pewne hipotezy zostaną potwierdzone, a inne odrzucone, przybliży nas to do prawdy. Dziwna i niepokojąca jest dla mnie taktyka dezawuowania prac zespołu i zaproszonych ekspertów pod retorycznym zawołaniem 'a co by było gdyby...?'
Inaczej niż MAK, Zespół nie prowadzi swoich prac aby udowodnić z góry ustaloną tezę. Sugerowanie, że może być inaczej, jest podważaniem wiarygodności Zespołu.
17-03-2012 [20:12] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Racja tylko poco to pisać
Racja tylko poco to pisać skoro komucha i tak nie przekonasz.On ma z góry powiedziane i basta.
17-03-2012 [20:57] - ksena (niezweryfikowany) | Link: nic nie zrobimy ,proszę szanownego pana
po prostu chcemy mieć świadomość,że nie zgadzamy się na tak ordynarnie, źle i arogancko prowadzone śledztwo jak zafundowała nam to władza.Trudno oczekiwac przełomu po dwu latach niszczenia dowodów,które w przeważającej części zostały bezpowrotnie stracone i wiedząc o roli polityki.My nie dowsciągamy się sensacyjnych tez,a jedynie rzetelności i prawdy bez względu jaka ona będzie.Szkoda ,ze w swoim zadęciu Pan tak prostych rzeczy nie widzi.I obawia się ,że władza widząc takie postawy jak Pańska przy najblizszej katastrofie nie będzie się wysilać nawet na minimum przyzwoitości.
17-03-2012 [21:12] - gregor z wiednia (niezweryfikowany) | Link: Tego nie mozna
Tego nie mozna tolerowac!
Autor systematycznie obraza swoich Gosci czego nie mozna
"przelknac"!
Nie chce komentowac "profesjonalizmu" pisarskiego Autora...
bo po prostu szkoda czasu!
Prosze moderatora o przekazanie Red.Sakiewiczowi informacji
o moim (mam ndzieje naszym) protescie i uniemozliwienie
temu Panu pisanie w Niezaleznej!
Pozdrawiam.
17-03-2012 [21:22] - gregor z wiednia (niezweryfikowany) | Link: Prosze o wpisy!
Prosze o wpisy!
18-03-2012 [16:17] - Gość (niezweryfikowany) | Link: my i oni
Pytanie,co zrobicie?....A dlaczego nie,co zrobimy?My Polacy.Panie Coryllus,od dawna czytam panskie (pozal sie Boze)wpisy na tematy polityczne.A nie lepiej zajac sie czym innym?
PS.Panska "autoreklama" traci mi postawa -"robta co chceta".
17-03-2012 [21:58] - Strzelec (niezweryfikowany) | Link: Kiedyś przeczytałem tutaj
coś sensownego i nawet zabrałem głos po stronie autora, ale to co przeczytałem powyżej rzeczywiście napawa niesmakiem. Jeśli to nie jest jakaś wpadka, tylko norma to popieram Twój wniosek.
18-03-2012 [01:27] - wojtek (niezweryfikowany) | Link: Jestem zdecydowanie przeciwko
Jestem zdecydowanie przeciwko cenzurze. W szczegolnosci jestem zdecydoanie przeciwko cenzurowaniu Pana coryllusa.
wojtek
17-03-2012 [21:24] - BazyliMD (niezweryfikowany) | Link: Ma Pan racje w 99 procentach.
Ten jeden procent, to badania na zawartość substancji, które w trumnach nie powinny się znaleźć, a które mogą wskazywać na to, że to nie był wypadek. Daruję sobie dłuższy wywód na ten temat.
O konieczności ekshumacji wielu blogerów pisało z uporem maniaka od samego początku. I nic. Wygląda na to, polszewia pozbawiwszy Polaków głowy, dobrała się do jąder. Wskazują na to również dane demograficzne; cóż, kastracja, czyli przysporzenie nowych członków ( zwisających lub gumowych) partii Palikota.
17-03-2012 [21:55] - ksena (niezweryfikowany) | Link: w każdym kraju szczegołowe badania i analiza katastrof
to normalna procedura.Zawsze bada się szcątki ludzkie i samolotów pod kątem ataku terrorystycznego nawet w przypadku gdy nic na to nie wskazuje.Nikt się nie smieje z różnych hipotez i przypuszczeń,a eksperci z powagą podchodzą do powierzonego im zadania.Wszędzie tylko nie u nas gdzie ekspert okresla katastrofę nader,,fachowo''-walnęło to i urwało,a patomorfolodzy posługują się kłamstwami.Ale nie miałam jakoś szczęścia na żadnym blogu Coryllusa spotkac się z ironią czy krytyką pod adresem E.Klicha ,Hypkiego ,Kopacz czy Millera.Coryllus to umie się ustawić.
Strony