Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Policzmy pazerność Koscioła w Polsce.
Wysłane przez ironiczny anglosas w 13-03-2012 [23:34]
.Wypowiedzial sie juz w tym temacie rzad, nie nazwe go Polskim bo klamstwo jest grzechem. Wiec by nie grzeszyc nazwe go rzadem Tuska. Wypowiedzieli sie juz w tym temacie przedstawiciele pederastow, pedofilow, rezyserow filmowych i jeszcze kilka pokrewnych profesji.
Postanowilem i ja zabrac glos w tej sprawie.
Kosciol dostaje od panstwa 700 milionow zlotych rocznie!
Po przeczytaniu tej informacji w mediach krew w mych zylach az sie zagotowala. 700 milionow w ciagu jednego roku otrzymal Kosciol w Polsce dotacji od panstwa !
To skandal !
700 milionow to prawie tyle ile wyciagaja rocznie (bez premii) Prezesi, wiceprezesi i zarzady w ponad 60 spolkach powstalych na trupie PKP...
Pazerny ten Kosciol...
Postanowilem sie blizej przyjrzec na co on te pieniadze wyludza. Po dluzszych studiach w tym temacie odkrylem rzecz normalnie taka ze w pale sie nie miesci. No normalnie to nikt mi nie uwierzy...
350 milionow z tych 700 milionow to pensje dla nauczycieli Religii !!!
To jest skandal a nawet wiecej niz skandal! Kto w normalnym swiecie slyszal o tym ze nauczycielom placi sie pensje...? Kto slyszal o dotacjach dla muzykow ? Tak, tak. Jest taki przedmiot w szkolach. Ucza go nauczyciele muzyki. Robia to chyba za darmo bo rzad, nie nazwe go Polskim bo klamstwo jest grzechem nie upublicznil kwoty dotacji rocznej dla muzykow...
Podobnie jest z nauczycielami wychowania fizycznego. Tez chyba za darmo...
Dotacje dla uczelni koscielnych kwota 221 milionow z tych 700 milionow ...
Jak mozna dotowac Uczelnie "Koscielne"? Panstwowe mozna, prywatne tez. Ale Katolickie ?
Dotacje do remontow zabytkow koscielnych 26,6 miliona z tych 700 milionow.
Jak wszystkim wiadomo nasze druzja ze wschodu i frendy z zachodu zniszczyly prawie wszystkie nasze dobra kultury. To co udalo sie ocalic znajduje sie w Kosciolach a czesto te Koscioly sa naszym Dobrem Narodowym. Czy nie jest skandalem dotowanie kwota 26,6 milionow rocznie naszych Skarbow Narodowych? To prawie tyle co wyciaga zarzad PZPNu w miesiac...
Caritas Polska wyludza 5 i pol miliona zlotych rocznie !!!
By zatuszowac swoja pazernosc wydaje okolo 500 milionow zlotych rocznie na pomoc dla ubogich, kalekich, odrzuconych, zniszczonych, umierajacych...
.
Komentarze
14-03-2012 [00:10] - ironiczny anglosas | Link: Wczoraj popelnilem tekst...
... zamiescilem go jednak tylko na Salon24 gdyz "bohater " mojego tekstu "FYM" tam publikuje.
http://ironicznyanglosas.salon...
15-03-2012 [20:46] - Gość (niezweryfikowany) | Link: nie chodziło mi o te pieniądze
Chodziło mi o znieczulice tych dwóch księży. Tylko tyle. Nie jestem przeciwnikiem kościoła. Tylko w kazaniach mogliby trochę powiem trochę zejść z wysokiego "C". Mam na myśli na parafiach moim zdaniem wielu księżom brakuje ćwiczenia w relacjach interpersonalnych. Wiem że większość po parafiach księży to prości ludzie często ze wsi którzy się wybili i będąć ksiedzem w dużym mięście nie potrafią się przestawić. Moim zdaniem część popadła w rutynę. Rutynowe spowiedzi. Można chodzić dalej do innego kościoła. W pełni doceniam dbanie o kościoły. Na wsiach często jest wielu fajnych księzy i małych miasteczkach. Problemem kościoła są parafie w duzych miastach na zdegradowanych osiedlach nie ma pomyśłu na młodzież straszą niż 18-20 lat. Nie potrafią przyciągnąć młodych dorosłych. Ktoś kto już trochę pożył i trochę zna życie i ma jakies pojęcie wieksze o otaczającym świecie nie ma co specjalnie szukać we współnotach parafialnych. 30 letnie kobiety trochę lepiej wykształcone nie maja oferty od koscioła od parafii. Po prostu pod tym wzgledem zatrzymali się na PRL-u
15-03-2012 [21:34] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Podam pewien przykład co do kobiet co im sie oferuje
Jestem na mszy. Na mównicę wchodzi kobieta tak gdzieś 25-28 lat nie może piekność ale też nie brzydka. I przy całej parafii młody ksiądz poleca jak to fajnie że ona wyzna grzechy to bedzie przyjeta do wspólnoty. No i ona wyznaje te grzechy w sie zakochałam się z kims spałam w itd. Czemu ma to służyć upokorzenie tej kobiety? daniu przykładu?. Przykładu czego ?To jest jej intymna sprawa nic mi do tego nic ksiedzu do tego . Uważam to za brak kultury u księdza. Ja nie uważam że ona popełniła jakis duży grzech. to jest mały grzech bo była młoda Czy byłoby lepiej żeby nie spała i była zgorzkniała jeszcze bardziej. To się nazywa po prostu trafić w życiu na złych facetów złych ludzi a nie grzech
Tak robiono w protestantyzmie w XVI wieku to było 500 lat temu było tam takie wyznawanie grzechów. No i co co ma szukąć 25-35 singielka po przejściach w mojej parafii nic. Żeby jakiś ubrany w dres osiłek który stał obok mnie pod wąsem się uśmiechał. Miałem niesmak do tego księdza
15-03-2012 [22:36] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Było jeszcze lepiej
taki młody facet gdzieś tak 25 lat spowiadał sie przed całym kosciołem z "grzechu seksualnego". Czy naprawdę mnie ma interesować spowiadanie się młodego faceta z bliżej nieokreślonego "grzechu seksualnego". poczułem się jak w podstawówce Jeżeli 100 procent młodych zdrowych męzczyzn czasamipopełnia ten grzech gdyby go nie popełniali to znaczy że nie mogli to są niezdrowi powinii udać się do lekarza. Rozumiem że z polucji nocnych i snów erotycznych też mam sie spowiadać przed całą parafią. Bo to kręci młodego księdza Ja mam wejść do takiej wspólnoty i publicznie wyznawać grzech przed parafianami którzy wcale nie są lepsi . Zapewniam że mam na sumieniu cięższe grzechy niż ten nieszczęsny "grzech seksualny" i nie mam zamiaru ich publicznie wyznawać bo to niczemu nie służy. To jest moja osobista sprawa. Ja sobie sam już wybaczyłem te grzechy jak i ksiedzu się z nich wyspowiadałem nie mam tu na myśli "grzechu seksualnego" W debacie o koscielne pieniądze. Pieniądze to tylko pretekst naprawdę ludzie atakują kosciół właśnie za takie drobne sprawy. Nie chodzi im wcale o pieniadze. To pretekst
16-03-2012 [23:46] - ironiczny anglosas | Link: Przepraszam :)
Ale Tobie Koscioly sie pokrecily. U Zielonoswiatkowcow jest spowiedz powszechna i wyznaje sie wtydy publicznie swoje grzechy.
Idz do Kosciola Katolickiego :)
18-03-2012 [17:01] - Gość (niezweryfikowany) | Link: to była parafia katolicka
nic mi się nie pokręciło.
16-03-2012 [23:49] - ironiczny anglosas | Link: Zgadzam sie w 100%...
... z Toba. Niestety, duzo Ksiezy to zwykla "pomylka". Wiec do Kosciola powinnismy chodzic by spotkac tam Pana Boga a nie oceniac ksiedza...
14-03-2012 [07:44] - ~łatos11 (niezweryfikowany) | Link: Policzmy pazerność Kościoła...
Insynuaacje na temat rzekomego "drenażu" budżetu III RP, przez "pazerny"
Kościół, mogła by w rzeczowy sposób, wyjaśnić TV Trwam. Właśnie dlatego z powodów pryncypialnych, obecny obóz władzy postanowił jej to uniemożliwić, nie udzielając miejsca na uruchamianym multipleksie cyfrowym. Jakie "zadowolenie" społeczne ta decyzja przyniosła, widać na
ulicach polskich miast!?. Gwoli zaświadczenia prawdy trzeba wyjaśnić,
że charytatywna organizacja Kościoła "Caritas", bez wrzasku "reżimowych"
telewizji i rozgłośni, przeznacza na pomoc niesioną dla biednych więcej,
niż Orkiestra pana Owsiaka!?. Skromnie w ciszy i spokoju!.
14-03-2012 [08:25] - Szamanka (niezweryfikowany) | Link: Rzad Tuska nie chce klekac, a powinien krzyzem lezec!
Kto poprowadzi hospicja, osrodki dla dzieci niepelnosprawnych, porozmawia jak psychopterapeuta z watpiacymi?
Charytatywna robote panstwa zalatwia kosciol, o zabytki dba kosciol, a kwota 700 milionow to kropelka w porownaniu do tego, co panstwo zsekularyzowalo!
Kiedy wreszcie Tusk powie z trybuny prawde?
Pozdrawiam Cie, ale przede wszystkim dziekuje za ten bilans!
16-03-2012 [23:42] - ironiczny anglosas | Link: Dokladnie tak jak piszesz.
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas
14-03-2012 [17:07] - crom (niezweryfikowany) | Link: Podpowiem Panu gdzie tkwi blad kosciola
Wystarczy odwiedzic pierwsza z brzegu diecezje. Monamonachia Krasickiego to nic w porownaniu do tego co Pan zobaczysz. A ludzie chodza widza i opowiadaja. Doprawdy nie wiem czemu sluzy ten przepych. Moze zeby oniesmielic petenta. Pewnie w sredniowieczu tak bylo, ale dzisiaj...
Najwyzsza pora zeby hierarchowie dali sobie na wstrzymanie.
15-03-2012 [09:05] - Gość (niezweryfikowany) | Link: problem z logika nie z matematyka...
ma autor bloga - z podatkow wszystkich finansuje sie to, co dla wszystkich - ergo - kolej i nauczanie muzyki oraz wf
z podatkow wszystkich - niestety! - finansuje sie to, co NIE dla wszystkich a TYLKO dla katolikow czyli religie w szkole i koscielne uczelnie (prywatne, zeby bylo jasne dotacji nie dostaja)
ot, problem
mnie najbardziej nurtuje jedno - czemu polski kosciol nie chce tak prostego rozwiazania tego jak mamy w Niemczech - w karcie podatkowej deklaruje sie na jaki zwiazek wyznaniowy sie placi - i wszystko juz reguluje panstwo (mozna tez na zaden nie placic) - czy to obawa przed urealnieniem tych danych, ze 90% Polakow to katolicy, bo zostali ochrzczeni????
16-03-2012 [23:41] - ironiczny anglosas | Link: Logika a brak wiedzy...
Dlaczego sugerujesz ze nauka muzyki jest dla wszystkich???
Zmuszano mnie do niej, upokarzano nakazujac spiewac w obecnosci innych dzieci !!! Kocham muzyke lecz nie cierpie spiewac ! Nie cierpie uczyc sie nutek. Zmuszano mnie do tego. Dzis z moich pieniedzy na sile maltretuja biedne dzieci w szkolach zmuszajac je do spiewania i tanczenia!
.
Co do deklaracji na Kosciol. Kosciol jest ZA !!!
14-03-2012 [21:13] - Gość (niezweryfikowany) | Link: niestety księża odbijają to niedofinasowanie na parafianach
za przeniesienie mszy z parafii do kościóła pogrzebowego
co łaska 100 zł
pogrzeb na Bródnie całość 30 tysięcy
do firmy pogrzebowej nie ma co się czepiać wszystko super
co do jakośći usługi księdza pożal się boże mam na myśli kazanie i poganianie mnie.
14-03-2012 [23:32] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Wyliczasz, slusznie...
... lecz czy w Kosciele bylo zimno ? Bylo czysto ? Bylo na czym siedziec ?
Oswietlenie dzialalo ?
Utrzymanie Kosciola do ktorego chodze kosztuje 2 FUNTY - za minute !
Ktos to musi zaplacic...
Wiem ze to drogo, czesto za drogo ale...
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosas
ps. Piszesz "pogrzeb na Bródnie całość 30 tysięcy" czy to nie pomylka?
Piszesz ze Ksiadz Cie poganial. A czy to poganianie Ciebie nie mialo na celu by nastepni w oczekiwaniu na "ostatnie pozegnanie" nie czekali na Ksiedza?
14-03-2012 [21:20] - Gość (niezweryfikowany) | Link: nie chodzi wcale o te pieniądze
TYLKO O BRAK SERCA U TYCH DWÓCH KSIĘŻY A KAZANIA DAJĄ O MIŁÓŚĆI
[Jurko -> Nie pisz dużymi literami. Takie komentarze nie będą zamieszczane.]
16-03-2012 [10:57] - mag67 (niezweryfikowany) | Link: Kościół to najbogatsza firma na świecie i nigdy nie zbankrutuje.
- DLACZEGO? Jestem ochrzczona - rodzice zrobili to samo co zrobili ich rodzice , bo tak byli nauczeni nie zastanawiając się nad sensem chrztu - i tak zostałam statystycznie zaliczona do katolików, przystąpiłam do komunii bardziej chyba dlatego że wszyscy posyłali dzieci do komunii więć moi rodzice nie mogli się różnić ani być gorsi (muszę wspomnieć że ani tato ani mama nie chodzili do kościoła, przyjmowali kolędę płacili kasę, uczestniczyli w mszy pogrzebowej czy ślubnej). Kiedy dorosłam zaczełam zastanawiać się o co chodzi, dlaczego większość ludzi chodzi co niedzielę do kościołą, zaczełam chodzić, ale niestety moje spostrzeżenia i rozmowy z tzw. katolikami doprowadziły do wniosku że 70% katolików chodzi do kościoła bezmyślnie, nauczeni modlitw i kilku pieśni od małego bezwiednie powtarzają formułki i nie zdają sobie sprawy że ciągłe powtarzanie tych regułek programuje ich umysły na myślenie tak jak chce kościół, na myślenie i utożsamianie się z byciem katolikiem. Zaczęłam poszukiwać prawdy i doszłam do wniosku że kościół naucza przede wszystkim strachu, strachu przed wolnym myślowo życiem, powtarza ciągle i ciągle że jeśli żyjesz nie zgodnie z ICH - a nie Boga- prawami to popełniasz grzech - skala grzechów bardzo szeroka. Jesteśmy przez kościół ubezwłasnowolnieni pod względem myślowym i świadomościowym.
Nie zgadzam się na to. Religia w szkołach - od pierwszej klasy piętnuje się dzieci które nie chodzą na religię ponieważ wszyscy o tym wiedzą - a ponoć konstytucja zapewnia anonimowość wyznania. Pomijam fakt że wszyscy obywatele bez względu na wyznanie musimy płacić za te lekcje mimo że z nich nasze dzieci nie korzystają, dlaczego w szkołach zamiast nauki jednej religii nie wprowadzi się religioznawstwa.
Od wieków kościół karmi się strachem swoich wyznawców, dlaczego?
DLA KASY I WŁADZY nie znam innej instytucji która dla tych dwóch rzeczy przelałaby więcej krwi, która tak opływa w bogactwa, która łamie wszystkie swoje zasady, ale nam karze je przestrzegać strasząc grzechem i napiętnowaniem. Przejechałam się kiedyś do Lichenia i to co tam zobaczyłam, ten przepych, ta demonstracja wielkości i władzy, próżność bałwochwalstwo. Złote tabliczki z nazwiskami darczyńców - masakra. Czy o to chodziło Jezusowi? To pytanie postawiłabym całemu klerowi od Rzymu aż po plebanie na zwykłej polskiej wsi.
700 mln złotych rocznie dotacji dla Kościoła to po prostu woła o pomstę do nieba, gdy bezdomni zamarzają na ulicach.
CHciałabym żeby w naszym kraju w końcu było normalnie, żeby każda religia utrzymywała się sama - nie mam nic przeciwko różnym wiarom, każdy ma wolność wyboru, ale dlaczego wszyscy mamy płacić obligatoryjnie za coś z czego nie korzystamy.
Pozdrawiam
16-03-2012 [23:35] - ironiczny anglosas | Link: Jest mi bardzo przykro...
... nie miala Pani szczescia . Ja mialem podobnie. Jakies "paciorki". Przymus "religii" i mszy co niedziele. Nudy, straszne nudy...
Ale przyszedl dzien w ktorym to wszystko sie zmienilo. Zrozumialem ze nie w "paciorkach" lecz w szczerej modlitwie jest sens zycia. Zrozumialem ze Bog mnie kocha. Zrozumialem tez ze Pan Bog nie jest "ksiazka zyczen i zazalen".
Zrozumialem ze nie Pan Bog jest "moim sluga spelniajacym moje zachcianki lecz to ja jestem sluga...
Szanowna Pani zatrzymala sie na "paciorkach" , nie poszla dalej. Nie znalazla milosci w Kosciele lecz strach...
Strach przed czym?
.
Ubolewa Szanowna Pani ze "obligatoryjnie" placi na Kosciol. Prosze przeczytac moj tekst jeszcze raz.
700 milionow "daje" panstwo na Kosciol. Prosze doczytac ile Caritas WYDAJE PIENIEDZY WYPELNIAJAC OBOWIAZKI PANSTWA POLSKIEGO (to z pieniedzy Kosciola). Prosze policzyc ile Siostr zakonnych w zastepstwie nieudolnej wladzy wypelnia obowiazki panstwa za darmo...