Smoleńsk - listy do Premiera i Prokuratora Generalnego (flightradar)

Prezes Rady Ministrów RP
Donald Tusk
Al. Ujazdowskie 1/3

00-583 Warszawa
Polen

2924/10     

wysłano faksem i listem                                                    Berlin, 8.01.2012 r.

Katastrofa w ruchu powietrznym w dniu 10.04.2010 w pobliżu
lotniska wojskowego w Smoleńsku na terytorium Federacji Rosyjskiej

Szanowny Panie Premierze,

jako pełnomocnik rodzin Anny Walentynowicz i Stefana Melaka składam wniosek na ręce Pana Premiera z prośbą o udzielenie informacji,

czy Polska dysponuje możliwościami monitorowania lotów samolotów analogicznie do systemu używanego przez stronę internetową flightradar24.com (źródło: http://www.flightradar24.com/)? Jeżeli tak, to czy monitorowano w dniu 10.04.2010 roku lot samolotu rządowego Tu-154M, nr boczny 101, który rozbił się w katastrofie pod Smoleńskiem, a jeżeli nie monitorowano, to dlaczego tego nie zrobiono?

Z wyrazami szacunku

Stefan Hambura
Rechtsanwalt

Wysłano faksem i listem: 00 48 (22) 318-98-01
Prokurator Generalny
Andrzej Seremet
Prokuratura Generalna
ul. Barska 28/30

02-315 Warszawa
Polen

2924/10       Berlin, 8.01.2012 r.

Katastrofa w ruchu powietrznym w dniu 10.04.2010 w pobliżu
lotniska wojskowego w Smoleńsku na terytorium Federacji Rosyjskiej

Szanowny Panie Prokuratorze Generalny,

jako pełnomocnik rodzin Anny Walentynowicz i Stefana Melaka składam wniosek na ręce Pana Prokuratora Generalnego z prośbą o udzielenie informacji,

czy Prokuratura zwróciła się do odpowiednich służb państwowych, aby sprawdzić, czy Polska dysponuje możliwościami monitorowania lotów samolotów analogicznie do systemu używanego przez stronę internetową flightradar24.com (źródło: http://www.flightradar24.com/)? Jeżeli tak, to czy monitorowano w dniu 10.04.2010 roku lot samolotu rządowego Tu-154M, nr boczny 101, który rozbił się w katastrofie pod Smoleńskiem, a jeżeli nie monitorowano, to dlaczego tego nie zrobiono?

Z wyrazami szacunku

Stefan Hambura
Rechtsanwalt

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Behemot

10-01-2012 [01:09] - Behemot (niezweryfikowany) | Link:

To radary śledzące loty statków powietrznych zarejestrowanych w ICAO. Ale na pewno lot Tu-154M 101 został zarejestrowany przez systemy wojskowe, zarówno Federacji Rosyjskiej, jak i NATO. Trzeba tylko dotrzeć do tych zapisów. W przypadku rosyjskim - na kolanach lizać d.pę płk. Putina i czekać ruski miesiąc, aż nas pokocha. W przypadku NATO - udowodnić, że nasze służby są wiarygodne i mają centralę w Warszawie, a nie w Moskwie. Obie sytuacje są niestety niewykonalne. A następne wybory dopiero za 3 lata...