Dobre Słowo na Facebooku

Czy pokolenie Facebooka szuka jedynie atrakcji towarzyskich i świat wartości jest dla niego nieuchronnie stracony? Okazuje się, że nie do końca. Jednymi z najczęściej odwiedzanych stron Facebooka są te o tematyce religijnej. Są popularniejsze od stron gwiazd muzyki czy sportu.

Według przeprowadzonych niedawno badań, strony o tematyce religijnej są bardziej popularne od stron największych gwiazd muzyki pop takich jak Justin Bieber czy Lady Gaga. Strona „Jesus Daily” uzyskuje ponad 2,3 miliona wyświetleń tygodniowo. Strona zamieszcza materiały do religijnych rozważań oraz fragmenty z Pisma Świętego. Równie popularne są inne strony internetowe o Jezusie czy Biblii. Druga w rankingu strona „The Bible” jest wyświetlana 900 tys. razy tygodniowo. Podobnie jak pierwsza zawiera fragmenty Pisma Świętego na każdy dzień.

Jak więc widać, interesujemy się sprawami duchowymi i przenosimy te nasze zainteresowania także do internetu na portale społecznościowe. Nie jest więc na pewno tak, że internet to jedynie domena szukających łatwych atrakcji małolatów. Jeśli chcemy możemy w nim znaleźć także dużo informacji dotyczących np. życia religijnego. Póki co mamy jeszcze wybór.